abonnement Unibet Coolblue
pi_32086173
Dido,
was leuk hè, toen Nathalie met haar gore kutpoten over het bed van Menno liep. Ja hè, koninginnetje, dát was leuk, je gierde het uit van het lachen!
Ik vond jou wel oke, maar nu een kut. Ook dat gezeik over die nominatie. Wedden dat ze volgende week niet Chankwal maar Lieske nomineert?
  dinsdag 8 november 2005 @ 13:30:50 #252
1464 ART
FOK!member
pi_32086526


Francesco SOLIMENA, 'Dido receiving Aeneas and Cupid disguised as Ascanius', ca 1720, Natonal Gallery London
Het is het Gesprek waar het om draait
  dinsdag 8 november 2005 @ 17:15:29 #253
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_32092410
volgens mij speelt Dido hét Spel. Iedereen 'aanbad' haar op zinj/haar manier en zij liep als de koningin rond, overal bevestiging vragend over zichzelf. Na het stoppen van het feestje voelde ze nattigheid. Toen ze óók nog eens genomineerd werd, moest ze wel iets gaan doen. Roel was een makkelijk slachtoffer, ligt goed in de groep, dus daar mee aan pappen. KIjk nu eens hoe vrolijk madam weer is!
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
pi_32092701
Ze was wekenlang mijn favoriet maar na dat drol-incident en het meelachen met de voetenactie van Nathalie is ze gedaald in mijn lijstje.
Joost, Menno en zelfs Lieske heb ik nu in mijn top 3 staan.
I'm only happy when it rains
pi_32095588
Als Dido er deze week in blijft mag ze van mij de volgende week naar huis! Bye Dido
Onderschriftloos
pi_32122599
ach wat leuk, zo'n drol humor hoor.
  † In Memoriam † woensdag 9 november 2005 @ 20:32:49 #257
7074 moussy
kuttekop
pi_32127489
Ik vind Dido net Adelheid Roosen

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_32147260
Ik ben een beetje KLAAR met Dido.

In het begin vond ik 'r irritant. Wat later in de BB periode begon ik 'r wel oké te vinden. Maar nu ben ik 'r eigenlijk wel goed zat. Alles draait om haar en het is alleen maar ik, ik en ik.

Ik heb genoeg van 'r. Ze hoeft van mij absoluut niet te winnen.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_32151284
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:02 schreef ruby het volgende:
Ik ben een beetje KLAAR met Dido.

In het begin vond ik 'r irritant. Wat later in de BB periode begon ik 'r wel oké te vinden. Maar nu ben ik 'r eigenlijk wel goed zat. Alles draait om haar en het is alleen maar ik, ik en ik.

Ik heb genoeg van 'r. Ze hoeft van mij absoluut niet te winnen.
zo eens. ik hoop echt dat Dido vertrekt vanavond en dat Menno mag blijven.
  vrijdag 11 november 2005 @ 14:05:20 #260
521 ruby
Hell yeah!
pi_32178231
Ik wil wederom even kotsen op Dido. Wie denkt zij wel niet dat ze is om te zeggen dat Joost te weinig aandacht besteed aan hun stinkgroepje?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zondag 13 november 2005 @ 21:43:17 #261
73888 DIA
die ja .....
pi_32243147
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 14:23 schreef Herald het volgende:
ik dacht even Dido te herkennen in de clip van Duvel Duvel - Wie is Ut maar daar is het grietje iets te blond voor

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
wie is t
pi_32268192
pi_32268206
pi_32268272
Stront in kadoverpakking.

Wat een oppervlakkige dramakoningin.
The gum you like, is coming back in style.
pi_32273123
pi_32273134
pi_32274216
Je hebt een leuk bekkie, Dido, maar je bent een verwende valse kut.
pi_32277840
Is dit datzelfde hypocriete schijtwijf die een maandje of wat terug nog een vloek over Roel had uitgesproken, en dat het nooit meer goed zou komen. Ik bedoel, ik zag die schijthoer op TV in bed met Roel, en ik volg het allemaal niet meer zo close omdat werkelijk elke bewoner bovenmodale irritatie's oproept, maar ik begrijp dat alles weer pais en vree is en nu weer geneukt kan worden.

Echt zo'n zielig wijf die zodra ze sociaal in de groep zwakker komt te staan en veel vijanden heeft een vent eruit pikt om te flikflooien en te gebruiken om zo zichzelf weer beter te voelen en sterker te maken. Kapottrappen dat soort wijven.
pi_32278419
Denk dat Dido Roel ook nog wel de bons geeft. Ze heeft nu nog gewoon zin in sex,en roel is de enige persoon met wie ze het wil doen in het huis. Als setje vind ik ze niet bij elkaar passen.
  dinsdag 15 november 2005 @ 09:22:24 #270
132652 Springsteen27
I Walk The Line
pi_32278825
> Kapottrappen dat soort wijven.

Je haalt me de woorden uit de mond!

Wat een arrogant mens!
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_32333155
Wat een slet zeg, ze heeft Roel net afgetrokken tijdens het zoenen, duidelijk te zien op de live stream...
pi_32338880
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een slet zeg, ze heeft Roel net afgetrokken tijdens het zoenen, duidelijk te zien op de live stream...
Wat lief !!
  donderdag 17 november 2005 @ 16:40:36 #273
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32347231
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een slet zeg, ze heeft Roel net afgetrokken tijdens het zoenen, duidelijk te zien op de live stream...

En dat is sletterig omdat?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_32348678
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:40 schreef Copycat het volgende:

[..]


En dat is sletterig omdat?
Omdat Dido helemaal niet "gek" op Roel is zoals ze vorige week zei, ze heeft zelf gezegd dat ze totaal niet bij elkaar passen, ze heeft meerdere malen tegen Roel gezegd dat ie het voorgoed verpest heeft (o.a. door die zoenactie met sletje Linda) en nu gebruikt ze Roel als speeltje in bed
En Roel is op advies van Dido weer aan het aanpappen met Lieske, die laat zich ook wel gebruiken, of andersom
Dat zoenen en bevredigen van Roel afgelopen nacht zag er gewoon sletterig uit, maar ik heb het sowieso wel gehad met die 2, maar ik kan me voorstellen dat de kijkers het leuk vinden
Dido gebruikt Roel en daarmee roept ze automatisch een sletterig beeld over zich af
En in het normale leven gedragen Roel en Dido zich ook als sletjes, als je begrijpt wat ik bedoel...

[ Bericht 5% gewijzigd door ilona-scuderia op 17-11-2005 17:36:37 ]
  donderdag 17 november 2005 @ 17:51:20 #275
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_32349345
Ja ik heb het met Dido ook al een tijdje gehad: Dat afschuwelijke gezeik steeds: 'Vind je dit over mij, of vind je soms dat over mij.'
Chantal is een roddeltante, OK, maar zij heeft wel ècht belangstelling voor anderen, zij weet tenminste hoe de anderen in elkaar zitten (en natuurlijk heeft ze haar strategiëen).

Chantal is slim, en misschien vals. Dido is nog te stom om vals te kunnen zijn. Ik wil wedden dat iemand als prinses maakt-niet-uit-wie méér feeling heeft met de samenleving dan Didoos.
En zij zou verpleegkundige zijn? Kan me er niets bij voorstellen.

Dream on, baby, dream on. Ook al mocht je winnen: alle prinsjes zijn al bezet. Dus wellicht zul je je moeten wenden tot het 'plebs' , zoals Roel. Hoe moet je je status nu behouden? Hoe moet dat?
Thuis wachten minstens 13 vrijers op je.... popje toch, wat heb je het moeilijk..
'Beam me up Scotty'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')