ja.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Is er überhaupt al een keer geschreeuwd over het hek trouwens?
Nou geweldig. Een acht maand zwangere vrouw huilend in dr bed. Zit iedereen op te wachten idd.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja idd. Beelden voor morgen, wedden?!
Dit is eenzaamheid en verlatenheidquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best heel pijnlijk nu.
Hai Chantalquote:
Ik ook..quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Geloof me nou dat we dit terug gaan zien!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:56 schreef Rica het volgende:
[..]
Nou geweldig. Een acht maand zwangere vrouw huilend in dr bed. Zit iedereen op te wachten idd.
Ja, maar laten we wel eerlijk zijn, er zijn ook bijzonder weinig mensen in dat huis die interesse toonde in haar, tot vanavond dan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als ze in anderen geinteresseerd was, al was het maar 1x per dag een vraagje, een gesprekje, dan had ik nu wel medelijden met haar gehad, omdat ze ligt te huilen onder d'r kussen.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:56 schreef Jane het volgende:
Als Tanja's moeder dit nu ziet, dan gaat ze haar dochter er toch nu desnoods met een bulldozer uithalen platrijden?Zou mijn moeder wel doen, zeker weten.
Nee hoor dit is janken omdat ze nu weet wat het wordt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dit is eenzaamheid en verlatenheid
Welcome to tanjafansite.comquote:
Ik hoop het.quote:
O, ze gaat vanzelf wel harder janken, net zo lang tot er weer iemand bij haar komt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:55 schreef Jane het volgende:
[..]
\quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:54 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh dat is minder.
Gelukkig zijn de streamverslagen er ook en wordt elke kuch die er wordt gegeven hier herhaald![]()
Ja, maar dat was Harrie1 en ze begrepen zijn poezie niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:54 schreef Gert het volgende:
Is er überhaupt al een keer geschreeuwd over het hek trouwens?
Misschien heeft het dan wel inderdaad in d'r contract gestaan en heeft ze het niet goed gelezen en erover nagedacht. Maar het blijft gewoon zeer klote voor haar. Van een zwangerschap raken vrouwen emotioneel al helemaal van slag, de vader is weg, ze zit toch met 'vreemden' in het huis met wie ze het allemaal moet meemaken. Ik kan me voorstellen dat dan op een gegeven moment de bom barst. En dat is nu eventjes gebeurd.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:51 schreef vw_caddy het volgende:
Dat bedoel ik nou met naief denken, kom op zegDe slogan van BB is dat men harder dan hard is. Het is klote voor haar, oke mee eens. Maar doe dan niet mee aan een dergelijk programma waar alles van te voren duidelijk in contracten is besproken. Het is BB verdorie, niet de Bevalling.
Ja, dat wou ik net zeggen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:58 schreef Zapje het volgende:
ik denk dat er zo wel ff iemand naar de dagboekkamer moet.....om Tanja te troosten....of misschien Tanja zelf wel..............laten we eerlijk zijn......dit is natuurlijk niet leuk meer.....ook zij heeft * moeder * gevoelens.................
Dat is onzinquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:57 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar laten we wel eerlijk zijn, er zijn ook bijzonder weinig mensen in dat huis die interesse toonde in haar, tot vanavond dan.
Volg jij BB dagelijks, buiten de tv uitzendingen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:57 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar laten we wel eerlijk zijn, er zijn ook bijzonder weinig mensen in dat huis die interesse toonde in haar, tot vanavond dan.
Oh please. Misschien zijn het gewoon hormonen of aandachttrekkerij.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:56 schreef Peter6000 het volgende:
Dit is eenzaamheid en verlatenheid
OOOOHH dan hebben wij nog gelukquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:52 schreef jwklopman het volgende:
[..]
Ze zijn bij chello al vanaf vanochtend al met de servers bezig. Voor mij was voor de tweede keer in de maand een middag lang de verbinding weg.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar dat was Harrie1 en ze begrepen zijn poezie niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |