Ik vind het zeer vals wat ze geflikt heeft vanmiddag. Heel erg slijmen met Lieske (jij weet het ook, je hebt ook eenverslag geschreven) en haar dan wel keihard nomineren. Hoe diep kun je zinken. En dat is niet omdat het Lieske betrof, maar dat had ik ook gevonden als ze dat met Chantal ofzo had geflikt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind Rikkert saai.
En Linda begin ik leuker te vinden.
Ik wil haar ook weleens zien na 6 weken zonder sex. Die wordt gek.![]()
Maf kan dat gaan bj BB, een paar dagen geleden kon ik 'r nog wel schieten, als ze weer als een bootsman dwars door de streams liep te toeteren.![]()
Ben het helemaal met je eens, ik denk ook dat Linda nog voor leuke dingen gaat zorgen, Rikkert is wel een lieverd, maar SAAIquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind Rikkert saai.
En Linda begin ik leuker te vinden.
Ik wil haar ook weleens zien na 6 weken zonder sex. Die wordt gek.![]()
Maf kan dat gaan bj BB, een paar dagen geleden kon ik 'r nog wel schieten, als ze weer als een bootsman dwars door de streams liep te toeteren.![]()
Dat waren van die keelpastilles, echt niet seroxatquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:37 schreef kissa het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch een bordspelletje mee gemaakt? De pillen als steentjes?
Hallo zeg, Tanja heeft zelf van te voren toestemming gegeven! Dat noem ik naief denken, sorry hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
BB mag dan 'de baas' zijn, maar dat betekent niet dat ze een vrijbrief hebben om álles te doen. Ze kunnen ook te ver gaan.
Ik vind ook dat BB haar wens had moeten respecteren.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik kan Tanja best begrijpen nu. Soms willen de ouders het gewoon écht niet weten, tot de bevalling.
Ze heeft in die 2 weken nog niet 1 keer (!!!!) een vraag aan iemand anders gesteld.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:36 schreef -Delta- het volgende:
Tanja praat weer...
Over wie gaat het?
Tanja.
Zou ze ooit iets over haar bewoners weten, ja omdat ze gesprekken opvangt van anderen, zelf is er nooit interesse voor een ander
Uhmmmm ze hadden gister al genomineerd, dus ze slijmde iig niet om de stem van Lieske te ontlopen. Ik vind er dus eigenlijk niks diepzinkerigs aanquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het zeer vals wat ze geflikt heeft vanmiddag. Heel erg slijmen met Lieske (jij weet het ook, je hebt ook eenverslag geschreven) en haar dan wel keijard nomineren. Hoe diep kun je zinken. En dat is niet omdat het Lieske betrof, maar dat had ik ook gevonden als ze dat met Chantal ofzo had geflikt.
Maar misschien moeten dat soort types er inderdaad juist inblijven
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft in die 2 weken nog niet 1 keer (!!!!) een vraag aan iemand anders gesteld.
dat maakt dus niet uit, het of dat, het blijft sufquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooie vergelijking, maar ze zei "zo warm is dat niet hoor" , doelend op wat ze aanhad.
Sorry.
Ik zapte nog ff naar stream 3 en 4, zit Tanja echt van "Nederland denkt nu zus en Nederland vind zo".. daar is ze dus blijkbaar óók heel erg meer bezig. Laten we het over leuke dingen gaan hebben.
Nee past echt niet bij haarquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:36 schreef Shirley het volgende:
Ik denk dat Linda de Seroxat slikt....vind ik wel zo'n tiepje.
En ergens denk ik ook dat het toch een jongetje wordt.
Idd Beevje, Rikkert raus!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:40 schreef BVO het volgende:
Ja, Rikkert mag wel weg, de rest kan nog leuke tv opleveren.
Iedereen heeft het recht om terug te komen op zijn of haar meningquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:39 schreef vw_caddy het volgende:
Hallo zeg, Tanja heeft zelf van te voren toestemming gegeven! Dat noem ik naief denken, sorry hoor.
Oh, ok...ik zei het al: spuit elf aan het woordquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:38 schreef Gert het volgende:
Was die Seroxat geen geintje van Ruud de Wild dan?
Volgens mij wel hoor.
Ik denk dat als je aan dergelijke medicatie bent, het ethisch ook niet verantwoord wordt geacht om je mee te laten doen met dat -geestelijk intensieve en onvoorspelbare- programma.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:41 schreef milagro het volgende:
[..]
dat maakt dus niet uit, het of dat, het blijft suf
Speel nou gvd mee, lullo
Ja maa rop stream 1 en 2 pikte Lieske voor de zoveelste keer weer een verhaal af
Nee, daar word je vrolijk van
Ik moet me maar weer voorbereiden op minstens 3 weken "nou en toen dacht ik, ik pak die fakking envelop, ik heb daar gewoon intens poep aan, echt, BB, fackjoe, ik ben een mooi jong meisje dat leuk door het huis dartelt, enzo maar pfft ik laat me echt niet facking kisten,hoor, dan slaan ze mijn plank dus echt zo intens mis"
Ik vind hem zo saai.quote:
Omdat het een dom wijf isquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:42 schreef wickie het volgende:
Waarom pakt tanja eigenlijk niet nu haar koffers
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:44 schreef scanman01 het volgende:
Tanja volkomen overstuur onder het kussen in bed. Is haar kindje niet gezond? Is er iets anders niet helemaal goed? Nee, niets van dat alles. Ze weet het geslacht.
[afbeelding]
En toch hoop ik dat de nachtrust haar geen goed doet en er morgen nog hetzelfde overdenkt als nu, gewoon lekker naar huisquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
Aah ik vind het aan de ene kant een tikje zielig dat met Tanja, maar dan bedoel ik de gehele situatie.
Ze is een ongelukkige moeder, nu nog meer ongelukkig omdat ze het gevoel heeft dat haar hele zwangerschap verpest is. Ze is alleen en dan zie je wel haar verdriet in haar ogen. Best zielig.
(wil niet zeggen dat ik Tanja oké vind, nope, maar de situatie voor haar zo als ze zich voelt als aanstaande moeder vind ik zielig)
Maar ze heeft dat voor zover ik weet niet gedaan, tot op het moment dat ze vanavond in de dbk was.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Iedereen heeft het recht om terug te komen op zijn of haar mening
Dat gebruikte hij toch zelfquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:38 schreef Gert het volgende:
Was die Seroxat geen geintje van Ruud de Wild dan?
Volgens mij wel hoor.
Hey Kribbetquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En toch hoop ik dat de nachtrust haar geen goed doet en er morgen nog hetzelfde overdenkt als nu, gewoon lekker naar huis![]()
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En toch hoop ik dat de nachtrust haar geen goed doet en er morgen nog hetzelfde overdenkt als nu, gewoon lekker naar huis![]()
![]()
Zielig vind ik haar niet, maar ik denk wel dat ze wat begeleiding en steun kan gebruiken in haar thuissituatie.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
Aah ik vind het aan de ene kant een tikje zielig dat met Tanja, maar dan bedoel ik de gehele situatie.
Ze is een ongelukkige moeder, nu nog meer ongelukkig omdat ze het gevoel heeft dat haar hele zwangerschap verpest is. Ze is alleen en dan zie je wel haar verdriet in haar ogen. Best zielig.
(wil niet zeggen dat ik Tanja oké vind, nope, maar de situatie voor haar zo als ze zich voelt als aanstaande moeder vind ik zielig)
Als ze in anderen geinteresseerd was, al was het maar 1x per dag een vraagje, een gesprekje, dan had ik nu wel medelijden met haar gehad, omdat ze ligt te huilen onder d'r kussen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
Inderdaad, vind ik ook. En ergens denk ik ook dat ze door BB erg onder druk is gezet om te blijven.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
Toch niet écht met zoenen er bij en zo hè?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:42 schreef schatje het volgende:
Rob en Menno gaven elkaar een knuffel.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze hoeft toch niet continu die zogenaamd gemeende aandacht van die anderen te krijgen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:46 schreef Fucking-Imposible het volgende:
gelukkig is een ieder ontzettend "begaan" met het lot van tanja...
Is ze misschien niet ook verdrietig omdat ze zo dacht (en hoopte?) dat het een jongetje zou worden?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:47 schreef BB-King het volgende:
Ik vind het best zielig dit...
Alleen kan ze beter zich eroverheen zetten en volop van de komst van haar dochter genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |