Fortuyn indeed.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:50 schreef Gert het volgende:
O dat zou goed kunnen, sindss Fortuyn zeker. Daarom kwam hij ook a la improvisé op die naam natuurlijk.
* mee hoopt!!quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:53 schreef Magics het volgende:
Echt grof, op stream 3 zie je tanja janken onder haar kussen en je hoort de rest telkens lachen en juichen op de achtergrond
Oh dat is minder.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:48 schreef KRIBBET het volgende:
Ik ben er weerHeb wel geen belden meer van streams dus hoop hier een beetje bij te lezen
![]()
Dankzij chello heb ik bijna geen verbinding![]()
![]()
![]()
BB had dan beter een sterkere, niet zo labiele, gelukkige, zwangere vrouw erin moeten gooien. Dat was veel beter geweest.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:52 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Daarom zei ik dus gister al, welke zwangere alleenstaande moeder gaat BB in.
Ja als ze thuis heel eenzaam is, maar nu, ze heeft niemand die haar echt kan steunen.
En met het bevallen, kan je nagaan als er eventueel iets mis gaat of wat dan ook, zit je met bewoners, die toch niet je vrienden/familie zijn.
Als je zo labiel bent en in zo'n situatie zit, ga je gewoon BB niet in, easy as that.
Is er überhaupt al een keer geschreeuwd over het hek trouwens?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:49 schreef milagro het volgende:
Maar BB heeft het niet verteld aanhaar, dan heeft ze vanavond zelf gevraagd.
En ik begrijp haar argument om dat te doen, ook nog wel.
Het is idd zo dat als er dan iemand over het hek gaat schreeuwen, dat je dat dan gelooft.
Ja idd. Beelden voor morgen, wedden?!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:53 schreef Magics het volgende:
Echt grof, op stream 3 zie je tanja janken onder haar kussen en je hoort de rest telkens lachen en juichen op de achtergrond
Heeft ze een geheime opdracht?? Binnen 24 uur moet je iedereen 1x gesproken hebbenquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:51 schreef Zapje het volgende:
Tanja ligt te janken op bed...................tsja.....
Ja voor de 100000e keer vandaagquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:53 schreef Digi23 het volgende:
Waarom gaat er niemand ook even kijken bij haar!
Ik vind het eigenlijk best heel pijnlijk nu.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:53 schreef Magics het volgende:
Omdat ze al genoeg aandacht tot oktober 2009 uit de andere bewoners heeft getrokken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:53 schreef Digi23 het volgende:
Misschien vinden zij haar óók niet aardig?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:53 schreef Digi23 het volgende:
Dat huis is zo gehorig, dat hoor je gewoon vanuit de slaapkamer als er herrie is in de woonkamer.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:53 schreef Magics het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |