Ik ben er weerquote:
Op de streams was Tanja nog te horen toen ze zei dat ze niet wilde dat het bekend werd gemaakt in de studio. De regie heeft meer dan genoeg tijd gehad om dat door geven aan de studio.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:46 schreef vw_caddy het volgende:
Maar ze heeft dat voor zover ik weet niet gedaan, tot op het moment dat ze vanavond in de dbk was.
Ja en nee.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:44 schreef BVO het volgende:
Dit soorrt dingen kon ze verwachten natuurlijk.
Die ligt al een tijdje te huilen en overstuur te zijn in bedquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:47 schreef Gert het volgende:
- Buiten zit dat kutwijf te praten over zichzelf en te janken zodra ze vermoed dat de aandacht van de gesprekspartner wat afneemt.
Meningen wel, afspraken niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Iedereen heeft het recht om terug te komen op zijn of haar mening
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:48 schreef Showtime het volgende:
Morgen wordt Rikkert weer aangekeken dat hij heb lopen rukken op het matras.
Nee dat bedoel ik.........quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:48 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ze hoeft toch niet continu die zogenaamd gemeende aandacht van die anderen te krijgen?
Hmmm, kan me dit niet voorstellen eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:48 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Is ze misschien niet ook verdrietig omdat ze zo dacht (en hoopte?) dat het een jongetje zou worden?
Zou me niks verbazen.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:47 schreef Gert het volgende:
[..]
- Binnen zit Lieske maar door te pimpen over haar heldhaftige envelop-daad.
Neuh, denk ik niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:48 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Is ze misschien niet ook verdrietig omdat ze zo dacht (en hoopte?) dat het een jongetje zou worden?
Zou me niks verbazen.
O dat zou goed kunnen, sindss Fortuyn zeker. Daarom kwam hij ook a la improvisé op die naam natuurlijk.quote:
ze hadden een keer kwijl gevonden op zijn matras, toen dachten ze dat het sperma wasquote:
Vorige keer hadden ze tenminste Margriet, die iedere nieuwe bewoner even wees waar de camera's hingen en waar ze 'veilig' konden omkleden zonder dat iemand wat zag. Nu moeten ze dat zelf uitvogelenquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:47 schreef Gert het volgende:
Vroeger gingen er nog weleens BB-bewoners met elkaar naar bed.
Tegenwoordig kruipen ze in een kast als ze een BH willen verwisselen.
Dat bedoel ik nou met naief denken, kom op zegquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Op de streams was Tanja nog te horen toen ze zei dat ze niet wilde dat het bekend werd gemaakt in de studio. De regie heeft meer dan genoeg tijd gehad om dat door geven aan de studio.
O, nee, niet alleen in haar bedje!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die ligt al een tijdje te huilen en overstuur te zijn in bed
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:50 schreef Showtime het volgende:
[..]
ze hadden een keer kwijl gevonden op zijn matras, toen dachten ze dat het sperma was
Ze zijn bij chello al vanaf vanochtend al met de servers bezig. Voor mij was voor de tweede keer in de maand een middag lang de verbinding weg.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben er weerHeb wel geen belden meer van streams dus hoop hier een beetje bij te lezen
![]()
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 19.8 KByte/sec
(=158 kbps)
Dankzij chello heb ik bijna geen verbinding![]()
![]()
![]()
Daarom zei ik dus gister al, welke zwangere alleenstaande moeder gaat BB in.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:49 schreef milagro het volgende:
Maar, ze heeft ingestemd, en het spel is hard en dat wist ze.
De teleurstelling an sich snap ik heel goed.
Ik twijfel of ik liever tanja hoor huilen of Lieske hoor vertellen over haar envelop.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:50 schreef Jane het volgende:
God, ik kan Rob echt niet meer AANhoren!
Denk ik ook.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:47 schreef BB-King het volgende:
Ik vind het best zielig dit...
Alleen kan ze beter zich eroverheen zetten en volop van de komst van haar dochter genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |