abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30403686
Is er een alternatief voor glijmiddel??

Laatst een discussie gehad dat zeep bv ook kon, maar dan gaat de kont van dat meisje toch vet irriteren? Of ben ik dan gek??

En massageolie hebben we gehad, omdat het goed is voor je huid, maarja dat is zeep ook...

Wat denken/weten jullie?
Steve-O - dinsdag 13 juli 2004 @ 16:17
van mij mag je weer een ban krijgen .
  donderdag 8 september 2005 @ 23:00:39 #2
8369 speknek
Another day another slay
pi_30403701
Er werkt eigenlijk bijna niets zo goed als speeksel..
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_30403776
Speeksel it is
My washing machine doesn't work
Why did u fuck my washing machine
FUCK!
pi_30404188
Bier.
pi_30404463
Haha zeep iig niet
Ik meen me zo'n filmpje te herinneren van mentos...
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_30404469
boter
pi_30404572
knoflooksaus
pi_30404613
gewoon die witte anaalcreme kopen, geen gezeik meer.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 8 september 2005 @ 23:26:04 #9
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_30404642
Olijf olie Lekker om te glimmen en het is aflikbaar.
  donderdag 8 september 2005 @ 23:26:31 #10
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_30404655
zeep? neem dan tijgerbalsem. Succes gegarandeerd
  donderdag 8 september 2005 @ 23:33:48 #11
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_30404954
Vaseline ofzo?
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  donderdag 8 september 2005 @ 23:34:48 #12
60357 roxxe
Beter een hand in de lucht dan
pi_30405003
of je wacht tot ze ongesteld is
AND HERE HE IS!
HE THINKS THAT HE IS THE MOST IMPORTANT MANIN THE WORLD...ROXXE!!!
pi_30405150
tandpasta is ook wel heet
  donderdag 8 september 2005 @ 23:38:44 #14
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_30405160
quote:
Op donderdag 8 september 2005 23:34 schreef roxxe het volgende:
of je wacht tot ze ongesteld is
Jah, dat glijdt geweldig... De eerste twee seconden
©DiscoveryChannel
pi_30405270
Ik snap eigenlijk sowieso niet waarom je een alternatief zou willen...
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_30406697
uhhmm er zijn verschillende merken?
pi_30406755
Zonnebrand creme... werkt serieus!!
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_30407396
Eerst lekker flink pompen in haar kut, tot ze drijfnat is.
Dan eruit, beetje speeksel erbij, en hij glijdt heerlijk in haar kontje.

Nog nooit glijmiddel gebruikt om mijn vrouw anaal te neuken.

Moet ik er wel bij zeggen dat ik een normaal formaat penis heb.

Mvg P
pi_30408374
Speeksel werkt minder goed dan glijmiddel.
Verder: zeep is niet goed voor je huid (, het haalt alleen de zooi van je huid af. Zeep zelf is alleen maar irriterend...).

Waarom zoek je btw een alternatief?
Ik denk dat na het vaginavocht zelf toch echt glijmiddel als eerste komt...
  vrijdag 9 september 2005 @ 01:35:00 #20
18147 GoLLeM
Hello? Is this thing on?
pi_30408394
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 00:50 schreef patrickt35 het volgende:
Eerst lekker flink pompen in haar kut, tot ze drijfnat is.
Dan eruit, beetje speeksel erbij, en hij glijdt heerlijk in haar kontje.

Nog nooit glijmiddel gebruikt om mijn vrouw anaal te neuken.

Moet ik er wel bij zeggen dat ik een normaal formaat penis heb.

Mvg P
Verkapte 'ik heb een kleintje' post?
pi_30408459
* Duncan-Death begint met rochel rochel.
mem ik lust een frikandel!
pi_30414004
Speeksel, dat glijdt lekker...

Maar waarom een alternatief voor glijmiddel, dat spul is er speciaal voor gemaakt en dat is niet voor niets

Echt anaal wil ik eigenlijk altijd met glijmiddel, geen gezeik met tussendoor moeten stoppen omdat er glijspul bij moet, geen schraal gevoel wat het genot in de weg gaat zitten op ten duur, je kan gewoon lekker hard neuken zonder problemen....

Hij glijdt er nog weleens zonder glijmiddel in, maar later wordt er altijd toch glijmiddel bij gedaan, is gewoon lekkerder bij anaal.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_30417234
Is de vocht van je vriendin niet genoeg?????
Bij mij wel hoor! Geen geklooi met dingen die niet in mijn lijf horen!
(Ik ben een gevoelig typje )
Je moet niet steeds dezelfde fouten maken
Er is keuze genoeg....
pi_30419125
werkt babyolie, of liever vaseline?
pi_30419290
Aloe vera gel.
Kun je kopen bij De Tuinen, het ruikt ook nog eens heerlijk.
pi_30419663
geef haar wat laxeermiddel een paar uur van tevoren
Islam=facisme
pi_30421133
Ik neem aan de je een alternatief zoekt omdat je geen glijmiddel wilt kopen ergens.. ik ken dat. Stond hier ook ergens een topic over mannen en anaal.. heb daar ook gereageerd; de meeste vrouwen hebben wel haar-conditioner staan.. in combinatie met wat speeksel werkt dat erg goed, het is niet irriterend en het ruikt nog eens aangenaam ook ! Voor bij de vrouw ben ik het ermee eens dat een lekkere natte kut wonderen doet.. ik hengel altijd over: kutje, kontje.. kutje, kontje.. tot het lekker glijdt !

Groetjes !
pi_30423816
quote:
Op donderdag 8 september 2005 23:00 schreef Timens het volgende:
Is er een alternatief voor glijmiddel??

Laatst een discussie gehad dat zeep bv ook kon, maar dan gaat de kont van dat meisje toch vet irriteren? Of ben ik dan gek??

En massageolie hebben we gehad, omdat het goed is voor je huid, maarja dat is zeep ook...

Wat denken/weten jullie?
Voorvocht.
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:31:51 #29
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_30423860
Tijgerbalsem
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_30425480
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 13:26 schreef DarkDancer het volgende:
geef haar wat laxeermiddel een paar uur van tevoren
pi_30427821
Waarom loop je de Christine Le Duc niet binnen en vraag je om glijmiddel?
Ik laatst voor het eerst naar binnen gegaan, had nogal haast, gewoon aan baliedame gezegd wat ik wilde hebben "we hebben alleen nog de grote tube": prima, dan doen we die!
Afrekenen en weer de fiets op...

Ze heeft zelf waarschijnlijk thuis een verzameling dildo's en pakjes met korting, en heeft al duizenden keren de meest 'vreemde' objecten over de toonbank zien gaan.

Mocht je dat niet durven, bestel het dan online ofzo of laat iemand anders gaan, maar ga nou niet met huis tuin en keukenmiddelen in elkaar zitten wroeten, naar de dokter gaan omdat product-x toch niet zo geslaagd bleek te zijn lijkt me iets waar je met een veel rodere kop binnenloopt dan bij Christine Le Duc.
  vrijdag 9 september 2005 @ 17:38:11 #32
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_30427894
Voordeel van bestellen is dat je het dan geleverd krijgt in een mooie decente bruine doos... Zodat niemand in de gaten heeft wat er in het doosje zit
©DiscoveryChannel
pi_30432761
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 14:10 schreef McBold het volgende:
ik hengel altijd over: kutje, kontje.. kutje, kontje.. tot het lekker glijdt !

Groetjes !
Goed plan!

In een anus zitten bergen bacterien en schimmels die je absoluut niet in een vagina wilt hebben, dat kan voor de meest vreselijke infecties zorgen. En om het nog leuker te maken, die zijn besmettelijk, waarna je tijden lang met een jeuklul loopt, tot je eindelijk zalf durft te halen welke je eikel zo uit droogt dat je huid daar scheurt!

Maar hé, glijdt lekker!

Mensen, doe niet zo achterlijk, koop gewoon glijmiddel. Voor anaal is het nog net zo kritisch, maar in een vagina moet je gewoon niks stoppen buiten vrouwvocht, manvocht, water en glijmiddel dat daar echt voor gemaakt is. De rekening voor andere middeltjes wil je niet gepresenteerd krijgen!
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:04:44 #34
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_30438829
Bovendien kan je als vrouw door het verplaatsen van bacterieën ook een blaasontsteking krijgen. Als je dat risico niet wilt lopen, niet zomaar switchen.
  Vis een optie? zaterdag 10 september 2005 @ 02:17:54 #35
70532 loveli
N
pi_30443729
Het kan nog erger. Als er bepaalde darmbacteriën in de vagina komen, bestaat de kans dat een kind (bevalling) besmet wordt. Dit kan dodelijk zijn. Als de vrouw in kwestie dan toch nog kinderen wil krijgen, moet ze zwaar aan de anti-biotica. En als die bacterie daar eenmaal zit, gaat 'ie niet meer weg.
crap in = crap out
pi_30456640
Hoi Timens,

Olie zou ik niet gebruiken, ik heb het een aantal keren geprobeerd maar kreeg kort daarna telkens een vervelende schimmelinfectie.
Een alternatief voor glijmiddel is eiwit.
pi_30456678
een tube tandpasta derin leegknijpen

oww, en nivea massageolie ( die witte ) gaat ook lekker
pies on joe toe
pi_30456714
quote:
Op donderdag 8 september 2005 23:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
Olijf olie Lekker om te glimmen en het is aflikbaar.
Weet je hoe misselijk je daar van wordt?
Live it!
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:56:20 #39
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_30456746
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 14:10 schreef McBold het volgende:
Ik neem aan de je een alternatief zoekt omdat je geen glijmiddel wilt kopen ergens.. ik ken dat. Stond hier ook ergens een topic over mannen en anaal.. heb daar ook gereageerd; de meeste vrouwen hebben wel haar-conditioner staan.. in combinatie met wat speeksel werkt dat erg goed, het is niet irriterend en het ruikt nog eens aangenaam ook ! Voor bij de vrouw ben ik het ermee eens dat een lekkere natte kut wonderen doet.. ik hengel altijd over: kutje, kontje.. kutje, kontje.. tot het lekker glijdt !

Groetjes !
Haarconditioner? Dat spul dat je ogen er bijna uitbijt
Vampire Romance O+
pi_30458321
Pot vaseline, alles wordt glad.
pi_30468382
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:04 schreef Aventura het volgende:
Bovendien kan je als vrouw door het verplaatsen van bacterieën ook een blaasontsteking krijgen. Als je dat risico niet wilt lopen, niet zomaar switchen.
Maar het is zo lekker als er afgewisseld wordt...

Tijdens de seks denk ik er dus echt niet meer aan dat ik heel misschien weleens blaasontsteking op kan lopen als ik het zo en zo doe, dan wil ik gewoon genieten en het verstand op nul.

Heb dan ook nog nooit een blaasontsteking of candida gehad, anders was ik er vast wel anders mee omgesprongen, maar daar schijn ik niet gevoelig voor te zijn.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_30468472
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 17:48 schreef Ulreazj het volgende:
Pot vaseline, alles wordt glad.
Valt vies tegen, wij een keer helemaal zonder glijmiddel en ik wilde perse anaal geneukt worden(hij had me dan ook danig getreiterd), even zonder glijmiddel gedaan, maar op ten duur wil je gewoon wat glijspul omdat dat gewoon lekkerder is(wordt iets ruwig op ten duur, wat het genot in de weg zit), dus dan maar vaseline...

Wat een irritant plakspul is dat zeg!!!!!!!!!
pi_30472103
Heb 1 keer met Sanex shampoo-achtige-stuff gedaan...was het enige dat in de buurt stond...... mjah...was achteraf wel om te lachen....
Maar sindsdien ben ik ook voorstander van het hengelen....
Da gao nie nou!
pi_30482024
"dus dan maar vaseline...

Wat een irritant plakspul is dat zeg!!!!!!!!!"

Maar een wondermiddel voor leer....

Misschien toch even melden dat vaseline en andere soorten olieën de latex van condooms aantasten. Geef mij maar glijmiddel.
  zondag 11 september 2005 @ 13:45:25 #45
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_30482412
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 22:35 schreef erodome het volgende:

[..]

Maar het is zo lekker als er afgewisseld wordt...

Tijdens de seks denk ik er dus echt niet meer aan dat ik heel misschien weleens blaasontsteking op kan lopen als ik het zo en zo doe, dan wil ik gewoon genieten en het verstand op nul.

Heb dan ook nog nooit een blaasontsteking of candida gehad, anders was ik er vast wel anders mee omgesprongen, maar daar schijn ik niet gevoelig voor te zijn.
Ik ben er ook totaal niet gevoelig voor, heb zelf ook nooit blaasontsteking of schimmelinfectie gehad, bij mij kan het dus ook wel maar de statistieken wijzen toch voor veel vrouwen wat anders uit. Misschien is het een kwestie van uitproberen.
pi_30482416
SPUUG -YES! YES! YES! YES!

-butt seriously-

let op met olieproducten als vaseline in combinatie met latexproducten als condooms
en zeep glijd goed maar werkt tevens laxerend-
so - afhankelijk wat je fetisjen zijn .... maar een lubricant op waterbasis als KY is denk
ik het neutraalst
  zondag 11 september 2005 @ 13:50:35 #47
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_30482531
Olijfolie is trouwens ook laxerend. Tenminste, als het er via de bovenkant ingaat wel.
Ik zou het persoonlijk niet aandurven
pi_30486999
quote:
Op zondag 11 september 2005 13:45 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik ben er ook totaal niet gevoelig voor, heb zelf ook nooit blaasontsteking of schimmelinfectie gehad, bij mij kan het dus ook wel maar de statistieken wijzen toch voor veel vrouwen wat anders uit. Misschien is het een kwestie van uitproberen.
Tja, met het risico op zich herhalende schimmelinfecties, ik zou het niet aanraden.

Kijk, het kan best zijn dat er mensen ongevoelig voor zijn, maar als je dat zo moet uittesten... Als je eenmaal een schimmelinfectie hebt gehad ben je er altijd gevoelig voor, er zijn een hoop meiden die er jarenlang mee tobben, elke paar weken weer een kuur hebben, elke paar weken weer jeuk, pijn, geen kans op seks.. Daarnaast ook het feit dat het seksueel overdraagbaar is, waardoor dus ook je partner het kan krijgen...

Ik zou de gok nooit nemen, zeker niet met de ellende die ik zelf heb meegemaakt de afgelopen jaren. Nu loop ik ook weer te kloten, de hele zooi van binnen gaat gewoon kapot van die infecties.

overigens niet gekregen van hengelen, maar van een vriendje dat helaas van het zeldzame soort man was dat schimmels kan ontwikkelen
pi_30488777
massageolie
Islam=facisme
pi_30488783
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:21 schreef innovative het volgende:

[..]

Tja, met het risico op zich herhalende schimmelinfecties, ik zou het niet aanraden.

Kijk, het kan best zijn dat er mensen ongevoelig voor zijn, maar als je dat zo moet uittesten... Als je eenmaal een schimmelinfectie hebt gehad ben je er altijd gevoelig voor, er zijn een hoop meiden die er jarenlang mee tobben, elke paar weken weer een kuur hebben, elke paar weken weer jeuk, pijn, geen kans op seks.. Daarnaast ook het feit dat het seksueel overdraagbaar is, waardoor dus ook je partner het kan krijgen...

Ik zou de gok nooit nemen, zeker niet met de ellende die ik zelf heb meegemaakt de afgelopen jaren. Nu loop ik ook weer te kloten, de hele zooi van binnen gaat gewoon kapot van die infecties.

overigens niet gekregen van hengelen, maar van een vriendje dat helaas van het zeldzame soort man was dat schimmels kan ontwikkelen
Mijn ex had ook vaak last van een schimmelinfectie, had te maken met hoe ze zich waste e.d.
Ik denk dat het een stukje (over)gevoeligheid is , volgens haar ook het gebrek aan bepaalde symbiotische bacterien.

Ze Kreeg meestal een kuur van drie dagen - de laatste keer dat ik weet een pil die die kuur verving. Het was best vervelend.
pi_30490627
quote:
Op zondag 11 september 2005 17:18 schreef QuantumCat het volgende:

[..]

Mijn ex had ook vaak last van een schimmelinfectie, had te maken met hoe ze zich waste e.d.
Ik denk dat het een stukje (over)gevoeligheid is , volgens haar ook het gebrek aan bepaalde symbiotische bacterien.

Ze Kreeg meestal een kuur van drie dagen - de laatste keer dat ik weet een pil die die kuur verving. Het was best vervelend.
In het schimmeltopic worden deze dingen al meer besproken... Maar goed, er zijn meerdere oorzaken voor, en één daarvan is overdracht van bacteriën die in de darmen thuishoren naar de vagina, alwaar ze een heerlijk milieu treffen om in te groeien en bloeien. Vandaar dus dat ik het ten zeerste af raadt om te hengelen, omdat je niet met dit probleem wilt komen te zitten...

En voor de heren, die denken "ach, is niet mijn probleem", je staat mooi droog (als je nog geluk hebt), minstens een week, maar vaak ook wel langer... Of je eikel jeukt je lul af, en van de zalfjes breekt je huid zo dat het letterlijk gaat bloeden (als je pech hebt en zelf ook besmet wordt door je vriendin).

qua medicijnen, allemaal bestrijden ze de infectie en symptomen op het betreffende moment, maar er is geen enkel medicijn dat er voor kan zorgen dat je voor de rest van je leven van het probleem af bent. Orale medicijnen, vaginale pillen, vaginale zalfjes, niks werkt... En wassen, tja, meiden die al jaren met dit probleem kampen volgen inmiddels wel alle wasregels, maar helaas, als je het eenmaal hebt gehad loop je een grote kans dat het weer terug komt...
pi_30492368
quote:
Op zondag 11 september 2005 18:22 schreef innovative het volgende:

[..]

En voor de heren, die denken "ach, is niet mijn probleem", je staat mooi droog (als je nog geluk hebt), minstens een week, maar vaak ook wel langer... Of je eikel jeukt je lul af, en van de zalfjes breekt je huid zo dat het letterlijk gaat bloeden (als je pech hebt en zelf ook besmet wordt door je vriendin).
hahah psies - kennisen van mij riepen dat ook altijd - ik heb het zelf nooit ervaren maar idd als zij iets heeft en jij douwt je lul gewoon naar binnen , reken maar dattie ook gaat jeuken...

en dan nog - voor haar is een jeukende poes al niet fijn, laat staan als je er nog eens doorheen gaat borstelen ....
  zondag 11 september 2005 @ 20:10:59 #53
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_30493877
quote:
Op zondag 11 september 2005 13:50 schreef Aventura het volgende:
Olijfolie is trouwens ook laxerend. Tenminste, als het er via de bovenkant ingaat wel.
Ik zou het persoonlijk niet aandurven
Olijfolie, vaseline en andere zaken op oliebasis tasten het condoom aan. En ze veroorzaken vlekken in je beddengoed. Bovendien kunnen ze vaginale infecties veroorzaken en darmflora kan ook slecht tegen glijmiddel op oliebasis.

Bij condooms gewoon glijmiddel op waterbasis gebruiken, en speeksel is het alternatief.
Heb hier een fles "Bene-Luxe" Jelly van Durex staan. Kleurloos, geurloos en geeft geen vlekken, wat wil je nog meer!

[ Bericht 12% gewijzigd door Tarak op 11-09-2005 20:24:15 ]
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_30972269
quote:
Op zondag 11 september 2005 20:10 schreef Tarak het volgende:

[..]

Olijfolie, vaseline en andere zaken op oliebasis tasten het condoom aan. En ze veroorzaken vlekken in je beddengoed. Bovendien kunnen ze vaginale infecties veroorzaken en darmflora kan ook slecht tegen glijmiddel op oliebasis.

Bij condooms gewoon glijmiddel op waterbasis gebruiken, en speeksel is het alternatief.
Heb hier een fles "Bene-Luxe" Jelly van Durex staan. Kleurloos, geurloos en geeft geen vlekken, wat wil je nog meer!
en waar kopen we die??

en de massage olie, wel of geen goed idee? zoals ik nu lees lijkt het misschien toch wel wat... massageolie van nivea, waar te koop?
Carpe diem
pi_30972598
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 14:29 schreef klossie het volgende:

[..]

en waar kopen we die??

en de massage olie, wel of geen goed idee? zoals ik nu lees lijkt het misschien toch wel wat... massageolie van nivea, waar te koop?
Drogist ?
Kruidvat,Etos e.d
Maar of massageolie nou zo handig is ? Waarom niet gewoon normaal glijmiddel
Kan je ook bij de Etos,Kruidvat e.d krijgen, maar beter spul kan je gewoon halen bij een seksshop
Groetjes, Priyantha
pi_30972802
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 14:42 schreef Priyantha het volgende:

[..]

Drogist ?
Kruidvat,Etos e.d
Maar of massageolie nou zo handig is ? Waarom niet gewoon normaal glijmiddel
Kan je ook bij de Etos,Kruidvat e.d krijgen, maar beter spul kan je gewoon halen bij een seksshop
ga ik toch maar bij de drogisterij kijken, zoek iets van durex ofzo dus staat "gewoon" achter de toonbank neem ik aan?

ik weet het klinkt allemaal sullig maar heb dat spul ook voor het eerst nodig, condooms kun je overal krijgen maar glijmiddel is tich een ander verhaal...
Carpe diem
pi_30972983
Mmm ik heb het zelf nog nooit bij een drogist gekocht, maar heb het wel vaak zien staan, stond volgens mij gewoon naast de Condooms.
Maar je kan het natuurlijk gewoon vragen, is een heel normale vraag he
Groetjes, Priyantha
pi_30973151
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 14:56 schreef Priyantha het volgende:
Mmm ik heb het zelf nog nooit bij een drogist gekocht, maar heb het wel vaak zien staan, stond volgens mij gewoon naast de Condooms.
Maar je kan het natuurlijk gewoon vragen, is een heel normale vraag he
oh ja, doe ik wel dan... ik wist niet eens of ze het überhaupt wel verkochten in een drogisterij...
Carpe diem
pi_30973269
Gheghe
En anders kan je nog altijd naar een seksshop he
Groetjes, Priyantha
pi_30973278
Durex Sensilube is een uniek vaginaal glijmiddel,dat het natuurlijk lichaamsvocht zoveel mogelijk benadert en aanvult. Het kan voor directe verlichting zorgen bij pijn tijdens het vrijen en is geurloos, transparant en op waterbasis

Het vlekt niet, is niet vet en volkomen reukloos en is uiteraard veilig te gebruiken met condooms.

ZOALS HET ER STAAT: VAGINAAL GLIJMIDDEL... DAS NIET WAT IK ZOEK!
Carpe diem
pi_30973329
dat was van de durex site... dus maar beter naar de seksshop dan? sowieso staat er ook op elk condoom: "voor vaginaal gebruik", op de condoomwijzer van durex kom je ook niet op anale condooms, vind ik eigenlijk best vreemd...!
Carpe diem
pi_30973419
Durex maakt al een aantal jaar geen condooms meer die speciaal voor anaal gebruik zijn.
En ze maken dan ook geen "speciaal" glijmiddel.
Maar volgens mij moet je gewoon ieder glijmiddel kunnen gebruiken.
Je kan het natuurlijk proberen, koop je de kleinste verpakkingsvorm.

Maar als je echt goed spul wilt, moet je eens kijken bij een seksshop naar Pjur Bodyglide(klik). Dat is glijmiddel op siliconenbasis ofzo, het glijd iig als de neten, en je hebt er heel erg weinig van nodig.
De volgende dag glibbert en glijd het nog

[ Bericht 7% gewijzigd door Priyantha op 27-09-2005 15:14:14 (Linkje toegevoegd :)) ]
Groetjes, Priyantha
pi_30974137
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 15:10 schreef Priyantha het volgende:
Durex maakt al een aantal jaar geen condooms meer die speciaal voor anaal gebruik zijn.
En ze maken dan ook geen "speciaal" glijmiddel.
Maar volgens mij moet je gewoon ieder glijmiddel kunnen gebruiken.
Je kan het natuurlijk proberen, koop je de kleinste verpakkingsvorm.

Maar als je echt goed spul wilt, moet je eens kijken bij een seksshop naar Pjur Bodyglide(klik). Dat is glijmiddel op siliconenbasis ofzo, het glijd iig als de neten, en je hebt er heel erg weinig van nodig.
De volgende dag glibbert en glijd het nog
thanx... dat pjur is bij veel sexshops te koop?
Carpe diem
pi_30974214
Ja zeker
Is zo'n beetje het meest bekende.
Groetjes, Priyantha
pi_30981941
Eros, ik zweer erbij, de vogende dag glibber je nog, je hebt serieus sop nodig om te stoppen met glibberen

Het is heel zuinig in het gebruik, is veilig voor condooms, ik vind het het ideale glijmiddel om eerlijk te zijn.

MAAR, de prijs is daar ook naar, het is gruwelijk duur, maar omdat het heel zuinig in gebruik is is dat best te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')