Jah, dat glijdt geweldig... De eerste twee secondenquote:
Verkapte 'ik heb een kleintje' post?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:50 schreef patrickt35 het volgende:
Eerst lekker flink pompen in haar kut, tot ze drijfnat is.
Dan eruit, beetje speeksel erbij, en hij glijdt heerlijk in haar kontje.
Nog nooit glijmiddel gebruikt om mijn vrouw anaal te neuken.
Moet ik er wel bij zeggen dat ik een normaal formaat penis heb.
Mvg P
Voorvocht.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:00 schreef Timens het volgende:
Is er een alternatief voor glijmiddel??
Laatst een discussie gehad dat zeep bv ook kon, maar dan gaat de kont van dat meisje toch vet irriteren? Of ben ik dan gek??
En massageolie hebben we gehad, omdat het goed is voor je huid, maarja dat is zeep ook...
Wat denken/weten jullie?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:26 schreef DarkDancer het volgende:
geef haar wat laxeermiddel een paar uur van tevoren
Goed plan!quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:10 schreef McBold het volgende:
ik hengel altijd over: kutje, kontje.. kutje, kontje.. tot het lekker glijdt !
Groetjes !
Weet je hoe misselijk je daar van wordt?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
Olijf olieLekker om te glimmen en het is aflikbaar.
![]()
Haarconditioner? Dat spul dat je ogen er bijna uitbijtquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:10 schreef McBold het volgende:
Ik neem aan de je een alternatief zoekt omdat je geen glijmiddel wilt kopen ergens.. ik ken dat. Stond hier ook ergens een topic over mannen en anaal.. heb daar ook gereageerd; de meeste vrouwen hebben wel haar-conditioner staan.. in combinatie met wat speeksel werkt dat erg goed, het is niet irriterend en het ruikt nog eens aangenaam ook ! Voor bij de vrouw ben ik het ermee eens dat een lekkere natte kut wonderen doet.. ik hengel altijd over: kutje, kontje.. kutje, kontje.. tot het lekker glijdt !
Groetjes !
Maar het is zo lekker als er afgewisseld wordt...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:04 schreef Aventura het volgende:
Bovendien kan je als vrouw door het verplaatsen van bacterieën ook een blaasontsteking krijgen. Als je dat risico niet wilt lopen, niet zomaar switchen.
Valt vies tegen, wij een keer helemaal zonder glijmiddel en ik wilde perse anaal geneukt worden(hij had me dan ook danig getreiterd), even zonder glijmiddel gedaan, maar op ten duur wil je gewoon wat glijspul omdat dat gewoon lekkerder is(wordt iets ruwig op ten duur, wat het genot in de weg zit), dus dan maar vaseline...quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:48 schreef Ulreazj het volgende:
Pot vaseline, alles wordt glad.
Ik ben er ook totaal niet gevoelig voor, heb zelf ook nooit blaasontsteking of schimmelinfectie gehad, bij mij kan het dus ook wel maar de statistieken wijzen toch voor veel vrouwen wat anders uit. Misschien is het een kwestie van uitproberen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:35 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar het is zo lekker als er afgewisseld wordt...
Tijdens de seks denk ik er dus echt niet meer aan dat ik heel misschien weleens blaasontsteking op kan lopen als ik het zo en zo doe, dan wil ik gewoon genieten en het verstand op nul.
Heb dan ook nog nooit een blaasontsteking of candida gehad, anders was ik er vast wel anders mee omgesprongen, maar daar schijn ik niet gevoelig voor te zijn.
Tja, met het risico op zich herhalende schimmelinfecties, ik zou het niet aanraden.quote:Op zondag 11 september 2005 13:45 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ben er ook totaal niet gevoelig voor, heb zelf ook nooit blaasontsteking of schimmelinfectie gehad, bij mij kan het dus ook wel maar de statistieken wijzen toch voor veel vrouwen wat anders uit. Misschien is het een kwestie van uitproberen.
Mijn ex had ook vaak last van een schimmelinfectie, had te maken met hoe ze zich waste e.d.quote:Op zondag 11 september 2005 16:21 schreef innovative het volgende:
[..]
Tja, met het risico op zich herhalende schimmelinfecties, ik zou het niet aanraden.
Kijk, het kan best zijn dat er mensen ongevoelig voor zijn, maar als je dat zo moet uittesten... Als je eenmaal een schimmelinfectie hebt gehad ben je er altijd gevoelig voor, er zijn een hoop meiden die er jarenlang mee tobben, elke paar weken weer een kuur hebben, elke paar weken weer jeuk, pijn, geen kans op seks.. Daarnaast ook het feit dat het seksueel overdraagbaar is, waardoor dus ook je partner het kan krijgen...
Ik zou de gok nooit nemen, zeker niet met de ellende die ik zelf heb meegemaakt de afgelopen jaren. Nu loop ik ook weer te kloten, de hele zooi van binnen gaat gewoon kapot van die infecties.
overigens niet gekregen van hengelen, maar van een vriendje dat helaas van het zeldzame soort man was dat schimmels kan ontwikkelen
In het schimmeltopic worden deze dingen al meer besproken... Maar goed, er zijn meerdere oorzaken voor, en één daarvan is overdracht van bacteriën die in de darmen thuishoren naar de vagina, alwaar ze een heerlijk milieu treffen om in te groeien en bloeien. Vandaar dus dat ik het ten zeerste af raadt om te hengelen, omdat je niet met dit probleem wilt komen te zitten...quote:Op zondag 11 september 2005 17:18 schreef QuantumCat het volgende:
[..]
Mijn ex had ook vaak last van een schimmelinfectie, had te maken met hoe ze zich waste e.d.
Ik denk dat het een stukje (over)gevoeligheid is , volgens haar ook het gebrek aan bepaalde symbiotische bacterien.
Ze Kreeg meestal een kuur van drie dagen - de laatste keer dat ik weet een pil die die kuur verving. Het was best vervelend.
hahah psies - kennisen van mij riepen dat ook altijd - ik heb het zelf nooit ervaren maar idd als zij iets heeft en jij douwt je lul gewoon naar binnen , reken maar dattie ook gaat jeuken...quote:Op zondag 11 september 2005 18:22 schreef innovative het volgende:
[..]
En voor de heren, die denken "ach, is niet mijn probleem", je staat mooi droog (als je nog geluk hebt), minstens een week, maar vaak ook wel langer... Of je eikel jeukt je lul af, en van de zalfjes breekt je huid zo dat het letterlijk gaat bloeden (als je pech hebt en zelf ook besmet wordt door je vriendin).
Olijfolie, vaseline en andere zaken op oliebasis tasten het condoom aan. En ze veroorzaken vlekken in je beddengoed.quote:Op zondag 11 september 2005 13:50 schreef Aventura het volgende:
Olijfolie is trouwens ook laxerend. Tenminste, als het er via de bovenkant ingaat wel.
Ik zou het persoonlijk niet aandurven
en waar kopen we die??quote:Op zondag 11 september 2005 20:10 schreef Tarak het volgende:
[..]
Olijfolie, vaseline en andere zaken op oliebasis tasten het condoom aan. En ze veroorzaken vlekken in je beddengoed.Bovendien kunnen ze vaginale infecties veroorzaken en darmflora kan ook slecht tegen glijmiddel op oliebasis.
Bij condooms gewoon glijmiddel op waterbasis gebruiken, en speeksel is het alternatief.
Heb hier een fles "Bene-Luxe" Jelly van Durex staan. Kleurloos, geurloos en geeft geen vlekken, wat wil je nog meer!
Drogist ?quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:29 schreef klossie het volgende:
[..]
en waar kopen we die??
en de massage olie, wel of geen goed idee? zoals ik nu lees lijkt het misschien toch wel wat... massageolie van nivea, waar te koop?
ga ik toch maar bij de drogisterij kijken, zoek iets van durex ofzo dus staat "gewoon" achter de toonbank neem ik aan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:42 schreef Priyantha het volgende:
[..]
Drogist ?![]()
Kruidvat,Etos e.d
Maar of massageolie nou zo handig is ? Waarom niet gewoon normaal glijmiddel
Kan je ook bij de Etos,Kruidvat e.d krijgen, maar beter spul kan je gewoon halen bij een seksshop![]()
oh ja, doe ik wel dan... ik wist niet eens of ze het überhaupt wel verkochten in een drogisterij...quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:56 schreef Priyantha het volgende:
Mmm ik heb het zelf nog nooit bij een drogist gekocht, maar heb het wel vaak zien staan, stond volgens mij gewoon naast de Condooms.
Maar je kan het natuurlijk gewoon vragen, is een heel normale vraag he
thanx... dat pjur is bij veel sexshops te koop?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:10 schreef Priyantha het volgende:
Durex maakt al een aantal jaar geen condooms meer die speciaal voor anaal gebruik zijn.
En ze maken dan ook geen "speciaal" glijmiddel.
Maar volgens mij moet je gewoon ieder glijmiddel kunnen gebruiken.
Je kan het natuurlijk proberen, koop je de kleinste verpakkingsvorm.
Maar als je echt goed spul wilt, moet je eens kijken bij een seksshop naar Pjur Bodyglide(klik). Dat is glijmiddel op siliconenbasis ofzo, het glijd iig als de neten, en je hebt er heel erg weinig van nodig.
De volgende dag glibbert en glijd het nog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |