abonnement Unibet Coolblue
pi_30490627
quote:
Op zondag 11 september 2005 17:18 schreef QuantumCat het volgende:

[..]

Mijn ex had ook vaak last van een schimmelinfectie, had te maken met hoe ze zich waste e.d.
Ik denk dat het een stukje (over)gevoeligheid is , volgens haar ook het gebrek aan bepaalde symbiotische bacterien.

Ze Kreeg meestal een kuur van drie dagen - de laatste keer dat ik weet een pil die die kuur verving. Het was best vervelend.
In het schimmeltopic worden deze dingen al meer besproken... Maar goed, er zijn meerdere oorzaken voor, en één daarvan is overdracht van bacteriën die in de darmen thuishoren naar de vagina, alwaar ze een heerlijk milieu treffen om in te groeien en bloeien. Vandaar dus dat ik het ten zeerste af raadt om te hengelen, omdat je niet met dit probleem wilt komen te zitten...

En voor de heren, die denken "ach, is niet mijn probleem", je staat mooi droog (als je nog geluk hebt), minstens een week, maar vaak ook wel langer... Of je eikel jeukt je lul af, en van de zalfjes breekt je huid zo dat het letterlijk gaat bloeden (als je pech hebt en zelf ook besmet wordt door je vriendin).

qua medicijnen, allemaal bestrijden ze de infectie en symptomen op het betreffende moment, maar er is geen enkel medicijn dat er voor kan zorgen dat je voor de rest van je leven van het probleem af bent. Orale medicijnen, vaginale pillen, vaginale zalfjes, niks werkt... En wassen, tja, meiden die al jaren met dit probleem kampen volgen inmiddels wel alle wasregels, maar helaas, als je het eenmaal hebt gehad loop je een grote kans dat het weer terug komt...
pi_30492368
quote:
Op zondag 11 september 2005 18:22 schreef innovative het volgende:

[..]

En voor de heren, die denken "ach, is niet mijn probleem", je staat mooi droog (als je nog geluk hebt), minstens een week, maar vaak ook wel langer... Of je eikel jeukt je lul af, en van de zalfjes breekt je huid zo dat het letterlijk gaat bloeden (als je pech hebt en zelf ook besmet wordt door je vriendin).
hahah psies - kennisen van mij riepen dat ook altijd - ik heb het zelf nooit ervaren maar idd als zij iets heeft en jij douwt je lul gewoon naar binnen , reken maar dattie ook gaat jeuken...

en dan nog - voor haar is een jeukende poes al niet fijn, laat staan als je er nog eens doorheen gaat borstelen ....
  zondag 11 september 2005 @ 20:10:59 #53
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_30493877
quote:
Op zondag 11 september 2005 13:50 schreef Aventura het volgende:
Olijfolie is trouwens ook laxerend. Tenminste, als het er via de bovenkant ingaat wel.
Ik zou het persoonlijk niet aandurven
Olijfolie, vaseline en andere zaken op oliebasis tasten het condoom aan. En ze veroorzaken vlekken in je beddengoed. Bovendien kunnen ze vaginale infecties veroorzaken en darmflora kan ook slecht tegen glijmiddel op oliebasis.

Bij condooms gewoon glijmiddel op waterbasis gebruiken, en speeksel is het alternatief.
Heb hier een fles "Bene-Luxe" Jelly van Durex staan. Kleurloos, geurloos en geeft geen vlekken, wat wil je nog meer!

[ Bericht 12% gewijzigd door Tarak op 11-09-2005 20:24:15 ]
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_30972269
quote:
Op zondag 11 september 2005 20:10 schreef Tarak het volgende:

[..]

Olijfolie, vaseline en andere zaken op oliebasis tasten het condoom aan. En ze veroorzaken vlekken in je beddengoed. Bovendien kunnen ze vaginale infecties veroorzaken en darmflora kan ook slecht tegen glijmiddel op oliebasis.

Bij condooms gewoon glijmiddel op waterbasis gebruiken, en speeksel is het alternatief.
Heb hier een fles "Bene-Luxe" Jelly van Durex staan. Kleurloos, geurloos en geeft geen vlekken, wat wil je nog meer!
en waar kopen we die??

en de massage olie, wel of geen goed idee? zoals ik nu lees lijkt het misschien toch wel wat... massageolie van nivea, waar te koop?
Carpe diem
pi_30972598
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 14:29 schreef klossie het volgende:

[..]

en waar kopen we die??

en de massage olie, wel of geen goed idee? zoals ik nu lees lijkt het misschien toch wel wat... massageolie van nivea, waar te koop?
Drogist ?
Kruidvat,Etos e.d
Maar of massageolie nou zo handig is ? Waarom niet gewoon normaal glijmiddel
Kan je ook bij de Etos,Kruidvat e.d krijgen, maar beter spul kan je gewoon halen bij een seksshop
Groetjes, Priyantha
pi_30972802
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 14:42 schreef Priyantha het volgende:

[..]

Drogist ?
Kruidvat,Etos e.d
Maar of massageolie nou zo handig is ? Waarom niet gewoon normaal glijmiddel
Kan je ook bij de Etos,Kruidvat e.d krijgen, maar beter spul kan je gewoon halen bij een seksshop
ga ik toch maar bij de drogisterij kijken, zoek iets van durex ofzo dus staat "gewoon" achter de toonbank neem ik aan?

ik weet het klinkt allemaal sullig maar heb dat spul ook voor het eerst nodig, condooms kun je overal krijgen maar glijmiddel is tich een ander verhaal...
Carpe diem
pi_30972983
Mmm ik heb het zelf nog nooit bij een drogist gekocht, maar heb het wel vaak zien staan, stond volgens mij gewoon naast de Condooms.
Maar je kan het natuurlijk gewoon vragen, is een heel normale vraag he
Groetjes, Priyantha
pi_30973151
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 14:56 schreef Priyantha het volgende:
Mmm ik heb het zelf nog nooit bij een drogist gekocht, maar heb het wel vaak zien staan, stond volgens mij gewoon naast de Condooms.
Maar je kan het natuurlijk gewoon vragen, is een heel normale vraag he
oh ja, doe ik wel dan... ik wist niet eens of ze het überhaupt wel verkochten in een drogisterij...
Carpe diem
pi_30973269
Gheghe
En anders kan je nog altijd naar een seksshop he
Groetjes, Priyantha
pi_30973278
Durex Sensilube is een uniek vaginaal glijmiddel,dat het natuurlijk lichaamsvocht zoveel mogelijk benadert en aanvult. Het kan voor directe verlichting zorgen bij pijn tijdens het vrijen en is geurloos, transparant en op waterbasis

Het vlekt niet, is niet vet en volkomen reukloos en is uiteraard veilig te gebruiken met condooms.


ZOALS HET ER STAAT: VAGINAAL GLIJMIDDEL... DAS NIET WAT IK ZOEK!
Carpe diem
pi_30973329
dat was van de durex site... dus maar beter naar de seksshop dan? sowieso staat er ook op elk condoom: "voor vaginaal gebruik", op de condoomwijzer van durex kom je ook niet op anale condooms, vind ik eigenlijk best vreemd...!
Carpe diem
pi_30973419
Durex maakt al een aantal jaar geen condooms meer die speciaal voor anaal gebruik zijn.
En ze maken dan ook geen "speciaal" glijmiddel.
Maar volgens mij moet je gewoon ieder glijmiddel kunnen gebruiken.
Je kan het natuurlijk proberen, koop je de kleinste verpakkingsvorm.

Maar als je echt goed spul wilt, moet je eens kijken bij een seksshop naar Pjur Bodyglide(klik). Dat is glijmiddel op siliconenbasis ofzo, het glijd iig als de neten, en je hebt er heel erg weinig van nodig.
De volgende dag glibbert en glijd het nog

[ Bericht 7% gewijzigd door Priyantha op 27-09-2005 15:14:14 (Linkje toegevoegd :)) ]
Groetjes, Priyantha
pi_30974137
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 15:10 schreef Priyantha het volgende:
Durex maakt al een aantal jaar geen condooms meer die speciaal voor anaal gebruik zijn.
En ze maken dan ook geen "speciaal" glijmiddel.
Maar volgens mij moet je gewoon ieder glijmiddel kunnen gebruiken.
Je kan het natuurlijk proberen, koop je de kleinste verpakkingsvorm.

Maar als je echt goed spul wilt, moet je eens kijken bij een seksshop naar Pjur Bodyglide(klik). Dat is glijmiddel op siliconenbasis ofzo, het glijd iig als de neten, en je hebt er heel erg weinig van nodig.
De volgende dag glibbert en glijd het nog
thanx... dat pjur is bij veel sexshops te koop?
Carpe diem
pi_30974214
Ja zeker
Is zo'n beetje het meest bekende.
Groetjes, Priyantha
pi_30981941
Eros, ik zweer erbij, de vogende dag glibber je nog, je hebt serieus sop nodig om te stoppen met glibberen

Het is heel zuinig in het gebruik, is veilig voor condooms, ik vind het het ideale glijmiddel om eerlijk te zijn.

MAAR, de prijs is daar ook naar, het is gruwelijk duur, maar omdat het heel zuinig in gebruik is is dat best te doen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')