Nee, je moet IEMAND kiezen, Scan, en wat belangrijker is waarom je iemand kiest.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. jij wordt ook al aardig fanatiek Ungrid verdedigster
Ze had het over 10.000quote:Op donderdag 8 september 2005 22:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Klasse actie van Lieske. Er had inderdaad vanalles in kunnen staan.
Ze was weer te impulsief eigenlijk, omdat ze net nog zei dat ze wel gebaald zou hebben als er bv 5000 euro in had gezeten, maar dat ze wel meteen het huis uit moet.
![]()
Als ze dat al zegt nu... dan krijgen we dat nooit te weten.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:53 schreef Jane het volgende:
Volgens Lieske staat in de regels dat als je 1x in de DBK 'vrijwillige exit' zegt, dat er dan ook geen weg meer terug is.
jongen of meisjequote:Op donderdag 8 september 2005 22:53 schreef LissaP het volgende:
Heb beetje laat, wat is er gebeurt met Tanja...
Wil ze weg?![]()
Waarom is ze boos?![]()
Vond het argument van Linda (ze loopt met iedereen te flirten, maar uiteindelijk wil ze niemand) ook wel steekhoudend.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:54 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, je moet IEMAND kiezen, Scan, en wat belangrijker is waarom je iemand kiest.
En Ingrid had gewoon een goed argument, itt bv Linda.
En ook itt Lies naar Ralph "hij is te gelikt" , zeg dan "hij voegt geen reet toe"
Her argument van NAthalie was bv wel heel begrijpelijk.
Tanja is out zal ik je zeggenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:53 schreef APK het volgende:
Whehehe, volgens Lieske staat in de regelementen dat je weg moet als je één keer in de dagboekkamer hebt gezegd dat je weg wilt.![]()
Nou, het maakt Lieske denk ik niet echt uit, ze wilde immers 2 dagen geleden nog heel erg weg.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze had het over 10.000
In mijn visie, pakt degene die (onderbewust) het graagst naar huis wil, zo`n enveloppe.
http://bigbrother.fok.nl/blog/277quote:Op donderdag 8 september 2005 22:56 schreef b0ng het volgende:
wat waren ingrids en lindas motivatie om lieske te nomineren?
toen zat ik op de pot
w8 maar over een minuut of 10 hoor je vast weer hetzelfde hoor dus nix gemistquote:Op donderdag 8 september 2005 22:56 schreef Jane het volgende:
Heeft Lieske het nu over haar ontgroening of zo? Zat even niet goed te luisteren.
Bij Big Brother heb je niets te willen, dan had je maar niet mee moeten doen.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:56 schreef wickie het volgende:
Sorry hoor mensen, ik mag Tanja echt niet en ik was echt telleurgesteld dat ze niet genomineerd was maar ik vind dat Talpa dit niet had mogen doen. Je moet de wil van de moeder respecteren.
Ingrid: ik kan er mijn ei niet bij kwijtquote:Op donderdag 8 september 2005 22:56 schreef b0ng het volgende:
wat waren ingrids en lindas motivatie om lieske te nomineren?
toen zat ik op de pot
dank uquote:Op donderdag 8 september 2005 22:57 schreef srblackbird het volgende:
[..]
http://bigbrother.fok.nl/blog/277
- Lieske
Genomineerd door : Ingrid (kan niks bij haar kwijt), Tanja (Vanwege de 5000 euro), Linda (Wegens het flirten met de jongens)
die is gewoon zo geil als boter en hoopt door in dr onderbroek te lopen sneller genomen te worden.... het is wachten tot Leroy komt hahahahahaquote:Op donderdag 8 september 2005 22:58 schreef jessie het volgende:
Waarom loopt die linda nu weer in dr onderbroek, net had ze nog een lange broek aan?
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:59 schreef schatje het volgende:
Menno en Ingrid zijn alweer aan het vechten.
volgens haar moeder valt ze op het donkere type, dus dat kan idd vuurwerk worden, tegen die tijd als Leroy komt staat ze helemaal op springenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:59 schreef J-net het volgende:
die is gewoon zo geil als boter en hoopt door in dr onderbroek te lopen sneller genomen te worden.... het is wachten tot Leroy komt hahahahaha![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:00 schreef Showtime het volgende:
[..]
volgens haar moeder valt ze op het donkere type, dus dat kan idd vuurwerk worden, tegen die tijd als Leroy komt staat ze helemaal op springen
Een naam die omgeroepen werd ("Leroy zender checken").quote:Op donderdag 8 september 2005 23:01 schreef jessie het volgende:
Wie is Leroy dan? Daar hoorde ik Lieske ook al over?
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:59 schreef schatje het volgende:
Maar eigenlijk willen ze neuken, denk ikquote:Op donderdag 8 september 2005 22:59 schreef schatje het volgende:
Jep... en dan keihard Lieske verwijten dat ze loopt te flirten met de jongens.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:59 schreef J-net het volgende:
[..]
die is gewoon zo geil als boter en hoopt door in dr onderbroek te lopen sneller genomen te worden.... het is wachten tot Leroy komt hahahahaha![]()
zender van een cameraman misschienquote:Op donderdag 8 september 2005 23:01 schreef bemeall het volgende:
[..]
Een naam die omgeroepen werd ("Leroy zender checken").
Of het was een foutje en die bewoner komt nog, of het is iets om de bewoners op een verkeerd pad te zetten.
Waarschijnlijk een nieuwe bewoner die het huis inkomt als er iemand vrijwillig vertrekt. Er is een keer per ongeluk door Big Brother "Leroy moet zijn zender checken" omgeroepen. Een paar bewoners kennen Leroy nog van de voorrondes.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:01 schreef jessie het volgende:
Wie is Leroy dan? Daar hoorde ik Lieske ook al over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |