Iets met een M en eindigt op Yquote:Op donderdag 8 september 2005 21:52 schreef Ballebek het volgende:
Iets met een leren pakje en lange laarzen
Het onderwijs is echt 10x beter dan in Nederland. Daar staan ze dan ook bekend omquote:Op donderdag 8 september 2005 21:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Afwijking is het bij mij helaas. Maar he ik zeg altijd maar zo. Elke gek heeft zo zijn/haar gebrek![]()
Die belgen vind ik vaag. Respect is zwaar te zoeken als je niet een ECHTE belg bent. Ze mochten ons ook niet omdat die stomme hollanders hun bedrijf kwamen overnemen. Dat vonden ze net leuk.
en TERING Ballebek ik ga op zeker achter in zitten naast die emmy
conclusie: ga in nederland naar school en verdien bakken met geld doormiddel van slap ouwehoeren en domme rapportjes schrijvenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
Het onderwijs is echt 10x beter dan in Nederland. Daar staan ze dan ook bekend om
Nix kort naar school gaan, 8 vakjes en compensatiepunten![]()
16 vakken, elke dag naar school van 8.30 tot minimaal 17.30u...
Slagen? Dat kan, moet je voor alles minimaal een 6 halen.![]()
Respect is er zeker, mits je je niet als een echte hollandse lul opsteld
nou bij mij was dat iets anders. Probleem was dat het bedrijf waar ze werkte failliet ging. Wij hebben dat over gekocht. Zij vonden zelf dat het prima ging en waren zacht gezegt NIET bij dat er 2 Nederlanders even alles kwamen omgooien. Eerste paar weken zijn er een paar mensen direct ontslagen. Nieuwe regels ook maar meteen er bij. IPV in de middag 1 uur dicht gaan gewoon door werken. Tjha daar maak je geen vrienden meequote:Op donderdag 8 september 2005 21:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
Het onderwijs is echt 10x beter dan in Nederland. Daar staan ze dan ook bekend om
Nix kort naar school gaan, 8 vakjes en compensatiepunten![]()
16 vakken, elke dag naar school van 8.30 tot minimaal 17.30u...
Slagen? Dat kan, moet je voor alles minimaal een 6 halen.![]()
Respect is er zeker, mits je je niet als een echte hollandse lul opsteld
of doe dezelfde opleiding in Belgie en wordt eerder aangenomen, omdat die opleiding hoger staat aangeschreven. Want dat is nu tegenwoordig nog steeds de kunst: aangenomen wordenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:59 schreef Fugie het volgende:
[..]
conclusie: ga in nederland naar school en verdien bakken met geld doormiddel van slap ouwehoeren en domme rapportjes schrijven
Geil dus ik kan er ook nog in klimmenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:58 schreef Ballebek het volgende:
Nu weten we het wel weer mark niet zo kwijlen, is al erg genoeg als ik met haar samen over straat loop ze is nl langer dan ik
van 8-5 naar school 5 dagen (of zelfs 6?) of 6 uur per week les, dat is echt geen moeilijke keuze kan ik je vertellenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
of doe dezelfde opleiding in Belgie en wordt eerder aangenomen, omdat die opleiding hoger staat aangeschreven. Want dat is nu tegenwoordig nog steeds de kunst: aangenomen worden
Dan blijf je maar thuis, bekijk het maar.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:10 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek moet deze maand al voor de 2de keer bagger vroeg uit z'n bed komen op een fucking ZONDAG
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:08 schreef Sjoewe het volgende:
Goedenavond, vanavond intro-feest voor geschiedenis...
Eerstejaars keuren
He hallo dit was gewoon een schreeuw om aandachtquote:Op donderdag 8 september 2005 22:11 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Dan blijf je maar thuis, bekijk het maar.
In deze context zou dat betekenen dat ik homo ben...quote:Op donderdag 8 september 2005 22:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
He hallo dit was gewoon een schreeuw om aandacht
GEEF ME DAN FUCKING AANDACHT STELLETJE HOMO'S!!!!
Jij niet Ballebek
Goh, hoeveel heb je er al op?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:17 schreef Fugie het volgende:
anders zag ik net een banner rechtsboven met: cumslet, hot and wet
Zie je verkeerdquote:Op donderdag 8 september 2005 22:16 schreef Ballebek het volgende:
[..]
In deze context zou dat betekenen dat ik homo ben...
2 dubbelfris en 2 groene extran, energie weer op niveau brengen na zon wedstrijdje voetbal ehquote:
Dat je dat DURFT te luisteren!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:20 schreef ook_gek het volgende:
Ballebek
http://www.hardcoreradio.nl/
HAKKUH![]()
Dit is wel erg lekker hard zeg
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:21 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Dat je dat DURFT te luisteren!
96 kb/s KUT GELUID!
Doe alleen aan 192 en hoger![]()
Ag dat verschil ga ik niet horen op mijn PC speakersquote:Op donderdag 8 september 2005 22:21 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Dat je dat DURFT te luisteren!
96 kb/s KUT GELUID!
Doe alleen aan 192 en hoger![]()
Hij hangt nog niet.......quote:Op donderdag 8 september 2005 22:25 schreef Ballebek het volgende:
Dan heb je GODVER een B&O aan de muur hangen en dan luister je naar zoiets kuts als PC speakers... KNEUS
Heb ik hier misschien ook maar wel een setje van veel, duur
Ze moeten hem nog komen ophangen en ook de boxenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:29 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Zooo simpel en dan nog niet...
ik twijfel niet over de aankoop, maar welke ik ga kopenquote:Op donderdag 8 september 2005 23:05 schreef Ballebek het volgende:
Bij twijfel niet doen.
mijn auto voor de deurquote:Op donderdag 8 september 2005 23:18 schreef ook_gek het volgende:
wat voor audio systeem heb jij thuis?
Das minderquote:Op vrijdag 9 september 2005 05:59 schreef Sandraugiga het volgende:
Goede ochtend Mukie!
(Alex moest vroeg op en ik kon niet meer in slaap komen vanwege de "Honderden" muggen bij ons in de slaap kamer..)
ik ben iets meer helderquote:Op vrijdag 9 september 2005 06:39 schreef Sandraugiga het volgende:
Volgens mij heb je dan net zo helder als ik..
quote:
Alleen met zn drietjesquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:10 schreef Sandraugiga het volgende:
Alleen is ook maar alleen?
komt wel goed johquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:09 schreef BoJo het volgende:
ugh ik zie er tegen op om te werken vandaag, ik moet het fort in me eentje verdedigen vandaag tot versterking om 12:30 komt![]()
ieuw aldi colaquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:13 schreef Sandraugiga het volgende:
Oh, dat is het natuurlijk... Ik lust geen koffie. Ik neem zometeen wel eventjes een slok cola... Van die vieze van de aldi
Dan ben je vast wel goed in dit spelletje...quote:
Als dat rittersportdingetjes zijn niet, Dan zijn ze al op, voor de 5 liggenquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:15 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Dan ben je vast wel goed in dit spelletje...![]()
[afbeelding]
Ja, ik weet het... Zeer flauw, maar ik heb mijn slok cola ook nog niet gehad...
mjaah als ze maar niet allemaal tegelijk bellen want dan verkloot dat de SLAquote:
bij Compaq was dat makkelijk: restorequote:Op vrijdag 9 september 2005 07:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjaah als ze maar niet allemaal tegelijk bellen want dan verkloot dat de SLA
Enne zolang ze niet allemaal met AS400 vragen komen moet het wel gaan lukken.![]()
Ai, dat komt dat waarschijnlijk onze kant ook op!quote:
Dat duurt dan nog wel een tijdje voor het hier uit Zuid-Limburg is verhuisd naar Leeuwardenquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:18 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Ai, dat komt dat waarschijnlijk onze kant ook op!Daar gaat mijn middagje shoppen in Leeuwarden...
![]()
een goedemorgen jonge vrouwquote:
haha bij Symantec zei ik ook 86x per dag uninstall/reinstallquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
bij Compaq was dat makkelijk: restore
Hmm... ikvermoed dat het onweer wel hier is tegen de tijd dat ik ga winkelen... (Of niet, laten we maar even van het weer afhangen.)quote:Op vrijdag 9 september 2005 07:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat duurt dan nog wel een tijdje voor het hier uit Zuid-Limburg is verhuisd naar Leeuwarden
quote:Op vrijdag 9 september 2005 07:22 schreef BoJo het volgende:
nah ik ga de vieze helpdesk slet in me eentje uithangen, en er zoveel mogelijk proberen te pakken![]()
![]()
![]()
![]()
Das balen danquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
haha bij Symantec zei ik ook 86x per dag uninstall/reinstall![]()
maar nu gaat dat helaas niet, geen thuis gebruikers meer maar serieuze lui![]()
paraplu meequote:Op vrijdag 9 september 2005 07:21 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Hmm... ikvermoed dat het onweer wel hier is tegen de tijd dat ik ga winkelen... (Of niet, laten we maar even van het weer afhangen.)
Mogge Ook_Gek
helooooquote:
een vieze slet nog welquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:22 schreef BoJo het volgende:
nah ik ga de vieze helpdesk slet in me eentje uithangen, en er zoveel mogelijk proberen te pakken![]()
![]()
![]()
![]()
Tja... Een plu heeft weinig zin in deze winderige uithoek. In Den Haag had ik het zo gedaan... (Maar dan was je met de tram en hoefde je zowiezo weinig te lopen)quote:
Nog een paar uur wachten...quote:Op vrijdag 9 september 2005 07:32 schreef ook_gek het volgende:
is het al weekend dan?
ja maar nu in [Singles]quote:Op vrijdag 9 september 2005 07:31 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Tja... Een plu heeft weinig zin in deze winderige uithoek. In Den Haag had ik het zo gedaan... (Maar dan was je met de tram en hoefde je zowiezo weinig te lopen)
Op de fiets heeft een plu zo'n weinig nut en het is eigenlijk te warm om een regenpak aan te trekken...
Ach, dat winkelmiddagje kan ook wel wachten mocht het echt beestenweer worden.
(Ga je weer voor de 5 op een rij Mukie? )
dat heb ik gisteren al gedaanquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:36 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek zit te denken aan flink los gaan in het weekend
me eigen lave loos zuipen
om 13u welquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:32 schreef ook_gek het volgende:
is het al weekend dan?
ik ga het lekker heel het weekend doenquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat heb ik gisteren al gedaan
maar toen ik die meid zag, viel ik echt nog mee
rond die tijd gaan we aan het zuipen op mijn werkquote:
allang daar isquote:
Dan ga ik lekker naar huis om mn bedje in te kruipenquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
rond die tijd gaan we aan het zuipen op mijn werk
quote:Op vrijdag 9 september 2005 07:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
een vieze slet nog wel
Doet me denken aan die chick van gisteren in de kroeg
Dat was zelfs een gore vieze slet
Om het met de woorden van een vriend van me te zeggen: "Nog niet met een gevonden pik."quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
dan heb ik al iets gemeen met haar, heb je haar nummer voor me?
![]()
De peugeot die hierboven stond.quote:
jammerquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
Om het met de woorden van een vriend van me te zeggen: "Nog niet met een gevonden pik."
Wat een geweldige uitdrukking!quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
Om het met de woorden van een vriend van me te zeggen: "Nog niet met een gevonden pik."
Ze had net zo goed een bord drbij kunnen hangen: nu met gratis soaquote:
Hij zou dr nog niet doen, al zou hij een pik op straat vinden en die dan gebruiken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:32 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Wat een geweldige uitdrukking!
Maar wat betekent het eigenlijk??![]()
Ik nu ookquote:
gratis ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ze had net zo goed een bord drbij kunnen hangen: nu met gratis soa
je kunt alleen niet kiezen, tis een vast pakketquote:
je moet blij zijn met wat je krijgt, toch?quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:56 schreef Mukie het volgende:
[..]
je kunt alleen niet kiezen, tis een vast pakket
ik bedank lieverquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
je moet blij zijn met wat je krijgt, toch?![]()
ALs ik me verveel laat ik gebruikers altijd zoveel commando's intypen in de Terminal wat zo spannend eruit ziet (ook de response die de computer geeft) dat ze het op een gegeven moment zat zijnquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
haha bij Symantec zei ik ook 86x per dag uninstall/reinstall
Dwarf nO IIquote:
wie wat waar????quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:28 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Dwarf nO II
EDIT: Oh nee, jij bent nu I die andere is al weggejaagd![]()
Vind het trouwens wel een beetje jammer dat we die gast puur op uiterlijk hebben afgezeken, had er dan over begonnen dat ie op de vrachtwagen zit...
Die gast met die honda enzoquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wie wat waar????
volgens mij heb ik iets gemist![]()
aaaaaah die ineens pleite wasquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:38 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
aaaaaah die ineens pleite wasjofunu
Opkepleurtquote:
OV int algemeen en lerenquote:
Ik ook niet maar net ff iets teveel doen vraagt om rust daarna...quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:45 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ben nooit ziek, ben 1 gezonde jongeman![]()
Die zal dr toch niet echt mogen blijven????quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:19 schreef Ballebek het volgende:
Van dit soort dingen wordt je agressief...
Verkrachter mag op Almeerse school blijven
quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:26 schreef Sandraugiga het volgende:
Maar 1 keer straffen? Die jongen zouden ze van mij zijn hele korte leven mogen straffen...![]()
/* Sandraugiga word er ook agressief van...
Arm meisje...
dat zou idd bagger zijnquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, ik hoop dat ik eerder weg mag, anders zit ik precies in de ´spits´ .
Unive dagquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:32 schreef ijsmeis het volgende:
Ziek gemeld!
Ik voel me toch iets te bagger.
Mja, wel hopen dat me klasgenootje het niet erg vindquote:
Tsss... Het is ook wat...quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:08 schreef Ballebek het volgende:
Ja, ik ga bij de AH met mijn hamstervriendje op de foto!
Zie opeens zoon grote hamster door de straat lopen
Goed hequote:Op vrijdag 9 september 2005 11:18 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Tsss... Het is ook wat...![]()
Het is amper 11 uur en nu al dronken...![]()
![]()
Wat een kankerbeest zeg die hamster "Nee, alleen met kinderen tot 5 jaar ga ik op de foto".quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:25 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
*Geeft Ballebek een klopje op zijn virtuele schouder...
![]()
in heerlen geweest?quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:28 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Wat een kankerbeest zeg die hamster "Nee, alleen met kinderen tot 5 jaar ga ik op de foto".
Ja, al helemaal als je een Limburg accent hebt ookquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:30 schreef Sandraugiga het volgende:
Volgens mij heb je zowiezo een rothumeur als je werkt als hamster voor de AH...![]()
Piem0l !quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:32 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ja, al helemaal als je een Limburg accent hebt ook![]()
EN als hamster verkleedt, EN een Limburgs Accent EN lelijk...quote:
en met kindjes van <5 op de fotoquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:54 schreef Ballebek het volgende:
[..]
EN als hamster verkleedt, EN een Limburgs Accent EN lelijk...
Wat een droombaan heb je dan zeg!
Op zich had ze wel een hoofd van ik MOET geneukt worden maar ja, dat accent deed ut um...quote:
Volgens Bazzos zei ik cola als een Drentquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:04 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Op zich had ze wel een hoofd van ik MOET geneukt worden maar ja, dat accent deed ut um...
Of ik straks een kowwlaaaaa met haar wou drinken, nou, dank je![]()
Dan moet je wat minder vaak op je rug gaan liggen anders ga je idd zo praten als die boeren die dat ook doen...quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens Bazzos zei ik cola als een Drent!
Ik lig altijd op mijn zijquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:08 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Dan moet je wat minder vaak op je rug gaan liggen anders ga je idd zo praten als die boeren die dat ook doen...
met zon dhl truck ram je toch gewoon erdoor, ik ging gister met mijn postbus ook gewoon door het hekquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:06 schreef Mukie het volgende:
Humor
Ze hebben iemand van DHL vastgezet op de parkeerplaats en die vent komt er met geen mogelijkheid meer uit.
nou poe poe, nou moet je wat gaan doenquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:16 schreef ijsmeis het volgende:
Pff, ik moet 4 bedrijfsnamen verzinnen.
Ik moet 7 schetsen maken van 7 verschillende logo's.
Ik moet 2 huisstijlen verzinnen.
En een opdracht én het logboek bijhouden.
Damn!
Hey, dat is best veel werkquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:17 schreef Fugie het volgende:
m
[..]
nou poe poe, nou moet je wat gaan doen![]()
Ik heb meestal niemand naast mij liggen. *snif* .quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:17 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Op... zijn... umm... lepeltjes????
dat zeggen ze jaquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hey, dat is best veel werk!
Het moet over een week al af zijn.
Het is echt zoquote:
quote:10 oktober, moet er een brochure af zijn van 8 pagina's... zelf teksten en beeldmateriaal ontwerpen
31 oktober een website en presentatie cd
Stel je niet aan zeg, ik doe dat regelmatig ZONDER opleidingquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:16 schreef ijsmeis het volgende:
Pff, ik moet 4 bedrijfsnamen verzinnen.
Ik moet 7 schetsen maken van 7 verschillende logo's.
Ik moet 2 huisstijlen verzinnen.
En een opdracht én het logboek bijhouden.
Damn!
Nou ehh, ik vind het behoorlijk veel. Vooral voor maar 1 vak.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:23 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Stel je niet aan zeg, ik doe dat regelmatig ZONDER opleiding![]()
Ik werk daarnaast ook nog is tussen de 60 en 80 uur per week dus ...quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou ehh, ik vind het behoorlijk veel. Vooral voor maar 1 vak.
Ik heb hiernaast ook nog 10 andere (of meer) vakken waarvan ik ook nog huiswerk krijg!
Oh en alles moet worden uitgelegd, dus waarom yadda yadda.
Ik ga never nooit werken in de grafische industrie !quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:26 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik werk daarnaast ook nog is tussen de 60 en 80 uur per week dus ...
Wees blij dat je er nu mee leert om te gaan als je later bij een reclamebureau of whatever werkt zullen ze nog meer druk op je leggen.
Multimedia Vormgeving.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:27 schreef Sandraugiga het volgende:
Wat voor opleiding doe jij IJsmeis?
Nee, op een debiele MBO-school.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:28 schreef Sandraugiga het volgende:
Is dat opp een kunstacademie of zo?
Zoals ik al zei: Je wordt goed voorbereid.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, op een debiele MBO-school.
Wat ben ik blij als ik van het MBO af ben zeg. Ze regelen altijd alles te laat. (nu weer met die opdracht).
Nou, weet je wat het is?quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:31 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Je wordt goed voorbereid.
Heb je ook al geleerd dat als je bij een communicatiebureau werkt je absoluut niet intern moet communiceren? Ik vind dat altijd zo geweldig bij die bedrijven![]()
Ja!quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:31 schreef Fugie het volgende:
mbo en hbo is altijd te laat, zo is het hoger onderwijs. Moet je alles zelf regelen, docenten doen geen zak meer.
Mja, nu moet ik boeken kopen, software betalen (die ik amper gebruik), etcetera.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:48 schreef Sandraugiga het volgende:
Ja, daar zijn ze heel erg goed in, leerlingen onnodig geld uit laten geven...
Ja, maar ik heb nog geen diploma.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:04 schreef Fugie het volgende:
daarom ga ik ook niet verder studeren, ik loop liever voor een baas overal achter aan en wordt er voor betaald dan dat ik op school constant die domme docenten moet vertellen hoe en wat
ik heb op m'n HBO de laatste 3 1/2 m'n mentor niet gesproken, en de laatste 2 jaar had ik er geen eens een.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja!
Ik zit nu bijvoorbeeld weer een week thuis omdat er geen computers zijn!
Ook is mijn mentor ineens ontslagen waardoor ik geen idee heb wie mijn mentor nu is.
Ook weet ik nog steeds niet in welke klas ik precies zit en wie er bij mij in de klas zit.
Enne, bijvoorbeeld.. In het begin werd gezegd dat we laptops kregen.
Nou, die van school wilde ik niet. Maar ik kon niet bij de infoavond zijn want toen was ik op vakantie.
Toen heb ik school opgebeld en gevraagd of het nog door ging van de laptops. Ja zeiden ze! En ze gaven me de specificaties door.
Ik koop een laptop, kom op de eerste schooldag en er wordt even verteld over computers dit en dat.
Dus ik dacht al "WTF?" en vraag dus "en die laptops dan?".
Ja dat ging dus niet door hadden ze op de info avond verteld.
JA HALLO !
Ook al op de Duitse Ebay gekeken?quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:20 schreef Fugie het volgende:
via zon duitse online site is alle audio gewoon 100 euro goedkoper dan in nl (van soundstream dan)![]()
het was een nieuwe medewerker van dhl die direct t4h heeft leren kennen met zn bakkie. Geen truck dusquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
met zon dhl truck ram je toch gewoon erdoor, ik ging gister met mijn postbus ook gewoon door het hek
via de duitse ebay ben ik op die site uitgekomenquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ook al op de Duitse Ebay gekeken?! Scheelt ook veel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why Fart And Waste It When You Can Burp And Taste It?
Kan ze hebbequote:Op vrijdag 9 september 2005 16:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Straks een BMW met vier lange mannen voor de deur?
Eergisteren Den Haag, weinig geslapen.quote:
ik zat vanochtend in me eentje, maar kwam nog wel iemand die net begonnen is meehelpen. Wat er uiteindelijk op uit draaide dat ik en mijn eigen klanten aan het helpen was en tegelijktijd hem en zijn klanten. Niks wilde, niks werkte, gewoon zeeeer frustrerend. En dan nog heel druk op 1 dag het aantal telefoontjes wat we meestal op 2 of 3 dagen samen hebben. En ik dus het meeste alleen heb gedaan in de ochtend tot 12:30.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:59 schreef Sjoewe het volgende:
Hoezo dat?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja, opeens heb je het !
[afbeelding]
pauperplaatjequote:Op vrijdag 9 september 2005 18:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja, opeens heb je het !
[afbeelding]
Oh tieft op hoor. Dat zijn van die kut mogolen die kwijlend aan die toeter hangen. Die dingen rijden vlak langs mijn huis rond een uurtje of 10 denk ik. Gelukkig zijn het er maar 75 a 125 stuksquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Morgen is er in regio haaglanden een vrachtwagenrodnrit, ben je daar niet mee in de war?
Ik vind het gelweldig voor die gasten eerlijk waar. Maar om 10 in de ochtend op een zaterdag vind ik net even te veel van het goeiequote:Op vrijdag 9 september 2005 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Scheveningen is toch zowel begin als eindpunt?
Ach, voor veel van die geestelijk gehandicappten is het het hoogetpunt van het jaarEn het aantal valt mee, een paar jaar geleden was in Leeuwarden het langste konvooi ter wereld, compleet met geestelijk gehandicapten
Verkeerschaos alom
Morgen neemt mijn vader ook die Demo-Actros mee voor zo een Josti-Run in Nieuwveen. Gelukkig hoef ik er niet bij te zijnquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach, voor veel van die geestelijk gehandicappten is het het hoogetpunt van het jaarEn het aantal valt mee, een paar jaar geleden was in Leeuwarden het langste konvooi ter wereld, compleet met geestelijk gehandicapten
Verkeerschaos alom
geld is het probleem niet voor t rijbewijs. En om die auto's te kunnen betalen woont ie in een niet zo groot (voro Friese bergippen) huurhuisquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kan ie jou dan niet wat geld geven zodat je zelf je rijbewijs en auto kunt halen?
erg hequote:Op vrijdag 9 september 2005 20:40 schreef Alexxxxx het volgende:
jozef, je bent heel erg blauw ineens
En je was al zo diep gezaktquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:50 schreef jozef444 het volgende:
maarja zo zie je maar weer, je kunt altijd nog dieper zakken als je eenmaal uit de PTA SC weg bent
Sandra maakt dan NOG meer kans.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, dan maak ik dus ook kans![]()
Nu nog de wil om het te worden
2 dagen lid en een stuk of 30 pposts, waarvan 20 in de PTA SC. Mja, er zijn mensen met minder ervaring mod geworden (MutZ)quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:41 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Sandra maakt dan NOG meer kans.
Die is zo dom om van Den Haag daar in dat gat te gaan wonen![]()
Ik kom uit Nijmegen! Trut!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:19 schreef Ballebek het volgende:
Alleen maar debielen kiezen ze.
Tjabbo: Stomme boer
ThaFreak: Dwarf
IJSmeis: Een iets uit het zuiden des lands
Zo zie je maar waarom ik nooit kans zou maken op een mod functie (en er ook helemaal geen behoefte aan heb).
Zo, top gear verder kijke!
Nog ergerquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kom uit Nijmegen! Trut!!
Oh, ik ga morgen naar Q-Base!
Klote jaquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:30 schreef Ballebek het volgende:
Gast in een rolstoel met kanker trouwt en aan het eind van het programma zeggen ze dat ie 2 weken daarna overleden is... DAT lijkt mij echt
Zeg maar het meest verneukte wat je kan meemaken...quote:
eeeej en over mij heb je niks te meldenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:19 schreef Ballebek het volgende:
Alleen maar debielen kiezen ze.
Tjabbo: Stomme boer
ThaFreak: Dwarf
IJSmeis: Een iets uit het zuiden des lands
Zo zie je maar waarom ik nooit kans zou maken op een mod functie (en er ook helemaal geen behoefte aan heb).
Zo, top gear verder kijke!
Lompe kneusquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:36 schreef jozef444 het volgende:
[..]
eeeej en over mij heb je niks te melden, you like me don't you
![]()
Je moet er echt nog inkomen he vanavond, of heb je gewoon lang niks meer gehad om tegenaan te schoppen. Ik vin je wat roestig kerel, vroegâh hé vroegâh ging dat je beter afquote:
dat gebakje van may was dat toch wat een mooi spoortje olie achter zich aan liet vallen ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:41 schreef Ballebek het volgende:
Was trouwens een XJS V12 bij Top Gear
Dat zei ik 1,5 jaar terug op de meeting ook al tegen je dus iets veranderd is er niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:41 schreef jozef444 het volgende:
[..]
Je moet er echt nog inkomen he vanavond, of heb je gewoon lang niks meer gehad om tegenaan te schoppen. Ik vin je wat roestig kerel, vroegâh hé vroegâh ging dat je beter af.
damn ja wij hebben ooit gemeet, hmzz moet wel zo dramatisch zijn geweest dat ik dat maar heb geschrapt uit men geheugenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:42 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Dat zei ik 1,5 jaar terug op de meeting ook al tegen je dus iets veranderd is er niet.
Oh ja, Mutz is een lelijk apparaat
Als je terug denkt aan ook_gek dat ie met die locals in discussie bij de chinees ging gaat er misschien weer een lampie brandenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:43 schreef jozef444 het volgende:
[..]
damn ja wij hebben ooit gemeet, hmzz moet wel zo dramatisch zijn geweest dat ik dat maar heb geschrapt uit men geheugen
yup good old daysquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:44 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Als je terug denkt aan ook_gek dat ie met die locals in discussie bij de chinees ging gaat er misschien weer een lampie branden
Ik ga ff mijn auto parkeren en dan spammen we volquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:46 schreef jozef444 het volgende:
[..]
yup good old days, btw spammen we deze vanavond nog vol of gaat we dat aan de nachtploeg overlaten ?
wehehehquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:47 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik ga ff mijn auto parkeren en dan spammen we vol![]()
V50 momentum 2.0D met sports pakket ala 18"quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:48 schreef jozef444 het volgende:
[..]
wehehehje bent nog steeds niet om te praten om terug te gaan naar een echte auto (lees volvo
)
Als het makkelijk was geweest om in Den Haag een huis te krijgen, woonde ik er misschien nog...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:41 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Sandra maakt dan NOG meer kans.
Die is zo dom om van Den Haag daar in dat gat te gaan wonen![]()
Zoiets heet doorzettingsvermogen...quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:50 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Als het makkelijk was geweest om in Den Haag een huis te krijgen, woonde ik er misschien nog...![]()
Maar het was gewoon te verleidelijk om binnen een half jaar een twee onder 1 kap woning aangeboden te krijgen... Dat krijg je echt NOOIT voor 200 euro in de maand in Den Haag...
Liever "dom" en heel erg mooi wonen, dan "slim" en na 5 jaar nog steeds bij mijn moeder wonen, omdat ik nog steeds 160 op de wachtlijsten sta....![]()
Ondanks dat je daar ergens boven de grote riolen zit begin je wel verstand van auto's te krijgenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:49 schreef Ballebek het volgende:
[..]
V50 momentum 2.0D met sports pakket ala 18"
Kan t me goed voorstellen, Den Haagquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:52 schreef Sandraugiga het volgende:
Maar ja, ik wilde dus schijnbaar niet...
Moest ook nog ff schijtequote:Op vrijdag 9 september 2005 22:56 schreef jozef444 het volgende:
Eej bal dat duurt wel lang he zo'n knakebak parkeren
Heerlijk.quote:
No problemo!quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heerlijk.
Kan je zoiets niet in een potje stoppen zodat ik er elke dag mijn neus doorheen kan halen?!
Was niet echt een discussie. Ik vertelde ze gewoon waar het op stondquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:44 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Als je terug denkt aan ook_gek dat ie met die locals in discussie bij de chinees ging gaat er misschien weer een lampie branden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |