Iets met een M en eindigt op Yquote:Op donderdag 8 september 2005 21:52 schreef Ballebek het volgende:
Iets met een leren pakje en lange laarzen
Het onderwijs is echt 10x beter dan in Nederland. Daar staan ze dan ook bekend omquote:Op donderdag 8 september 2005 21:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Afwijking is het bij mij helaas. Maar he ik zeg altijd maar zo. Elke gek heeft zo zijn/haar gebrek![]()
Die belgen vind ik vaag. Respect is zwaar te zoeken als je niet een ECHTE belg bent. Ze mochten ons ook niet omdat die stomme hollanders hun bedrijf kwamen overnemen. Dat vonden ze net leuk.
en TERING Ballebek ik ga op zeker achter in zitten naast die emmy
conclusie: ga in nederland naar school en verdien bakken met geld doormiddel van slap ouwehoeren en domme rapportjes schrijvenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
Het onderwijs is echt 10x beter dan in Nederland. Daar staan ze dan ook bekend om
Nix kort naar school gaan, 8 vakjes en compensatiepunten![]()
16 vakken, elke dag naar school van 8.30 tot minimaal 17.30u...
Slagen? Dat kan, moet je voor alles minimaal een 6 halen.![]()
Respect is er zeker, mits je je niet als een echte hollandse lul opsteld
nou bij mij was dat iets anders. Probleem was dat het bedrijf waar ze werkte failliet ging. Wij hebben dat over gekocht. Zij vonden zelf dat het prima ging en waren zacht gezegt NIET bij dat er 2 Nederlanders even alles kwamen omgooien. Eerste paar weken zijn er een paar mensen direct ontslagen. Nieuwe regels ook maar meteen er bij. IPV in de middag 1 uur dicht gaan gewoon door werken. Tjha daar maak je geen vrienden meequote:Op donderdag 8 september 2005 21:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
Het onderwijs is echt 10x beter dan in Nederland. Daar staan ze dan ook bekend om
Nix kort naar school gaan, 8 vakjes en compensatiepunten![]()
16 vakken, elke dag naar school van 8.30 tot minimaal 17.30u...
Slagen? Dat kan, moet je voor alles minimaal een 6 halen.![]()
Respect is er zeker, mits je je niet als een echte hollandse lul opsteld
of doe dezelfde opleiding in Belgie en wordt eerder aangenomen, omdat die opleiding hoger staat aangeschreven. Want dat is nu tegenwoordig nog steeds de kunst: aangenomen wordenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:59 schreef Fugie het volgende:
[..]
conclusie: ga in nederland naar school en verdien bakken met geld doormiddel van slap ouwehoeren en domme rapportjes schrijven
Geil dus ik kan er ook nog in klimmenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:58 schreef Ballebek het volgende:
Nu weten we het wel weer mark niet zo kwijlen, is al erg genoeg als ik met haar samen over straat loop ze is nl langer dan ik
van 8-5 naar school 5 dagen (of zelfs 6?) of 6 uur per week les, dat is echt geen moeilijke keuze kan ik je vertellenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
of doe dezelfde opleiding in Belgie en wordt eerder aangenomen, omdat die opleiding hoger staat aangeschreven. Want dat is nu tegenwoordig nog steeds de kunst: aangenomen worden
Dan blijf je maar thuis, bekijk het maar.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:10 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek moet deze maand al voor de 2de keer bagger vroeg uit z'n bed komen op een fucking ZONDAG
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:08 schreef Sjoewe het volgende:
Goedenavond, vanavond intro-feest voor geschiedenis...
Eerstejaars keuren
He hallo dit was gewoon een schreeuw om aandachtquote:Op donderdag 8 september 2005 22:11 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Dan blijf je maar thuis, bekijk het maar.
In deze context zou dat betekenen dat ik homo ben...quote:Op donderdag 8 september 2005 22:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
He hallo dit was gewoon een schreeuw om aandacht
GEEF ME DAN FUCKING AANDACHT STELLETJE HOMO'S!!!!
Jij niet Ballebek
Goh, hoeveel heb je er al op?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:17 schreef Fugie het volgende:
anders zag ik net een banner rechtsboven met: cumslet, hot and wet
Zie je verkeerdquote:Op donderdag 8 september 2005 22:16 schreef Ballebek het volgende:
[..]
In deze context zou dat betekenen dat ik homo ben...
2 dubbelfris en 2 groene extran, energie weer op niveau brengen na zon wedstrijdje voetbal ehquote:
Dat je dat DURFT te luisteren!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:20 schreef ook_gek het volgende:
Ballebek
http://www.hardcoreradio.nl/
HAKKUH![]()
Dit is wel erg lekker hard zeg
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:21 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Dat je dat DURFT te luisteren!
96 kb/s KUT GELUID!
Doe alleen aan 192 en hoger![]()
Ag dat verschil ga ik niet horen op mijn PC speakersquote:Op donderdag 8 september 2005 22:21 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Dat je dat DURFT te luisteren!
96 kb/s KUT GELUID!
Doe alleen aan 192 en hoger![]()
Hij hangt nog niet.......quote:Op donderdag 8 september 2005 22:25 schreef Ballebek het volgende:
Dan heb je GODVER een B&O aan de muur hangen en dan luister je naar zoiets kuts als PC speakers... KNEUS
Heb ik hier misschien ook maar wel een setje van veel, duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |