Zoveelquote:Op donderdag 8 september 2005 21:07 schreef evert het volgende:
[..]
half nederland? die 600.000 mensen die er naar kijken?
Kijk.. dat lijkt me nu lachen idd... Geweldig hoe ze die zeug "niet bepaald het lichtende voorbeeld voor de Nederlandse meisjes" noemde..quote:Op donderdag 8 september 2005 21:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die moeder van Roel moet het huis in![]()
Ik vind het wel lief allemaalquote:Op donderdag 8 september 2005 21:07 schreef schatje het volgende:
Wat een geneuzel dit. Ik wil weten wie wie genomineerd heeft.
Eerst nog even graag wie Menno hebben genomineerd.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:07 schreef schatje het volgende:
Nee, helemaal niet eigenlijk.quote:
Jij niet alleenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:09 schreef Martijn31 het volgende:
Ben benieuwd hoe Nathalie en Roel hier op zouden reageren
Precies!quote:Op donderdag 8 september 2005 21:07 schreef schatje het volgende:
Haha jaja, wel oud maar nog niets verleerdquote:Op donderdag 8 september 2005 21:10 schreef eborn het volgende:
Haha, ze denken dus niet aan de opa's en oma's
Bespeur ik een lesbienne?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:09 schreef Sanne het volgende:
Die vriendinnetjes van Lieske![]()
![]()
[afbeelding]
Dat wil ik ook weten, ja. Dat lieten ze toch altijd zien?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
Als ze niet laten zien wie wie genomineerd heeft, dat geloof ik niks meer van die nominaties
Er moet een fanclub komen voor Mama Roel.quote:
Ze vergeten iemandquote:Op donderdag 8 september 2005 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Ingrid --> Lieske
Linda --> Lieske
Tanja --> Lieske
Dido --> Rikkert
Roel --> Linda
Lieske --> Ralph
Rikkert --> Ralph
Chantal --> Ralph
Niet bepaald... speelde al een tijdje.quote:
Een gelikte macho.quote:
Omdat hij ook het initiatief nam om te beginnen: EERST fietsen, DAN denken. Hij heeft de hele avond lopen fietsen, en ook de halve nacht.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:13 schreef Peter6000 het volgende:
Roel nomineert Linda omdat ze het niet meer kon opbrengen te fietsen, terwijl Roel zelf het initiatief nam te stoppen![]()
nee nee nee nee.... dan heb jij niet goed gekeken. Roel heeft alles gedaan om de anderen aan te sporen om door tegaan. Linda zei direct al dat niemand haar meer op die fiets krijgt.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:13 schreef Peter6000 het volgende:
Roel nomineert Linda omdat ze het niet meer kon opbrengen te fietsen, terwijl Roel zelf het initiatief nam te stoppen![]()
maakt toch niet uit, kunnen we dadelijk zelf uitrekenen natuurlijkquote:Op donderdag 8 september 2005 21:13 schreef sannuh het volgende:
Wie hebben er op Menno gestemd? Dat hebben ze niet laten zien!
Terecht vind ik... Roel wilde doorgaan maar Linda begon er niet eens aan.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:13 schreef Peter6000 het volgende:
Hij zag in dat het geen zin had om met een paar man te gaan fietsen, omdat een aantal (Linda) voorop niet mee wilde doen.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:13 schreef Peter6000 het volgende:
Hoezo niet? We hebben ze nog lang niet allemaal gezienquote:Op donderdag 8 september 2005 21:13 schreef teamlead het volgende:
dus de zeug is niet genomineerd??? En de oude heks en het been ook niet?? Dit kunnen ze niet menen toch?
Geweldig ja.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:14 schreef BliksemSchigt het volgende:Die moeder van Roel over Tanja
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Voor de eerlijkheid moeten ze idd ook de stemmen op Menno laten zien.
Ik zie de mensen achter BB er best voor aan om de stemmen te manipuleren, om Tanja erin te houden
Nou, inderdaad. Als Ralph iets NIET is, is het wel gelikt.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Een gelikte macho.
Stem dan op die gladde Menno.
Ja iniedergeval een Fan Topic in Fok....op zijn Minst!quote:Op donderdag 8 september 2005 21:11 schreef Sanne het volgende:
[..]
Er moet een fanclub komen voor Mama Roel.![]()
![]()
Wat een wijf!!!![]()
Waar haal je Joost vandaan ?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:15 schreef teamlead het volgende:
dus tot nu toe zijn Lieske, Joost, Menno en Ralf?
Joost en Robquote:Op donderdag 8 september 2005 21:13 schreef sannuh het volgende:
Wie hebben er op Menno gestemd? Dat hebben ze niet laten zien!
Het is heel simpel, Jane, Ralph besteedt nul komma nakko aandacht aan haar , daarom stemt ze op hem.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:16 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Als Ralph iets NIET is, is het wel gelikt.![]()
De 6e zou dat worden.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:15 schreef Peter6000 het volgende:
De 5e wordt Rob, door Ralph...
Inderdaad... Als ze ze niet alle 13 laten zien is er iets niet in de haak!quote:Op donderdag 8 september 2005 21:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Voor de eerlijkheid moeten ze idd ook de stemmen op Menno laten zien.
Ik zie de mensen achter BB er best voor aan om de stemmen te manipuleren, om Tanja erin te houden
Oeps... helemaal vergeten dat Nathalie, Ralph en Joost nog niet gestemd hadden dus...quote:Op donderdag 8 september 2005 21:16 schreef Greetings het volgende:
Hmmm... Rob heeft dus Menno genomineerd... kan niet anders.... en Menno heeft dan of Ralph, of Lieske genomineerd, kan ook niet anders. (ik denk Ralph).
Ik neem aan dat Natte Lie ook Ralph heeft genomineerd, gezien haar lobbie.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Ingrid --> Lieske
Linda --> Lieske
Tanja --> Lieske
Dido --> Rikkert
Roel --> Linda
Lieske --> Ralph
Rikkert --> Ralph
Chantal --> Ralph
Rob --> ? (Menno?)
Nathalie --> ? (Menno?)
Ralph --> ? (Menno?)
Menno --> ?
Joost --> ? (Menno?)
Ik irriteer me aan hem. Hij wekt irritaties op.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:16 schreef riri het volgende:
wat noemde dido als reden voor nominatie op rikkert?
Als ze die niet laten zien, kunnen die zogenaamde nominaties ook op Tanja zijn geweest.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:14 schreef milagro het volgende:
[..]
maakt toch niet uit, kunnen we dadelijk zelf uitrekenen natuurlijk
quote:De nominaties (update!)Er zijn in totaal vijf genomineerden. Gedurende de avond worden ze bekend gemaakt. Lieske is als eerste genomineerd. Ze is genomineerd door Tanja, Linda en Ingrid. Tanja kiest voor Lieske omdat ze 5000 euro verkoos boven eten voor de groep. Linda vindt Lieske niet haar type.
Menno is genomineerde nummer twee! Er zijn in totaal vijf genomineerden. De rest wordt later op de avond bekend gemaakt.
Rikkert is genomineerde nummer drie! Dido heeft Rikkert genomineerd omdat ze zich aan hem heeft geirriteerd de afgelopen week.
Roel nomineert Linda omdat ze niet veel
Linda is genomineerde nummer vier! Roel vindt dat ze met de extra fietsopdracht best een uurtje per dag had kunnen fietsen.
Ralph is genomineerde nummer vijf! Lieske vindt Ralph gelikt en houdt niet van gladde macho-mannen. Chantal vindt dat Ralph alles aanpakt om aardig gevonden worden.
hoezo niet, dat kunje dan toch uitvogelen, als je die van de anderen wel ziet?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad... Als ze ze niet alle 13 laten zien is er iets niet in de haak!
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:17 schreef milagro het volgende:
[..]
Het is heel simpel, Jane, Ralph besteedt nul komma nakko aandacht aan haar , daarom stemt ze op hem.
Lieske is gewoon verwend met mannenaandacht en dan is er 1 die niets geeft
Ja maar had ze nou écht geen slipje aan? Tink dacht van niet, ik van wel (een zwartequote:
Op de Talpa site: Lieske, Menno, Linda, Rikkert en Ralphquote:Op donderdag 8 september 2005 21:15 schreef teamlead het volgende:
dus tot nu toe zijn Lieske, Joost, Menno en Ralf?
Roelquote:Op donderdag 8 september 2005 21:19 schreef Arcee het volgende:
Van wie waren die opa en oma nou?Nathalie en...?
Roel.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:19 schreef Arcee het volgende:
Alsof ze dat zelf niet had gedaanquote:Tanja kiest voor Lieske omdat ze 5000 euro verkoos boven eten voor de groep
Roel.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:19 schreef Arcee het volgende:
10 % van de BB kijkers is lesbisch.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:18 schreef Tinkerbell het volgende:
Mama Roel is net Yvonne![]()
![]()
En Bridget deed een 'fatal attraction', volgens mij had ze geen slipje aan. Geile mannen, ga je screenshots nakijken
Oe...ik heb de dvd-recorder meelopenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:18 schreef Tinkerbell het volgende:
![]()
En Bridget deed een 'fatal attraction', volgens mij had ze geen slipje aan. Geile mannen, ga je screenshots nakijken
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:17 schreef milagro het volgende:
[..]
Het is heel simpel, Jane, Ralph besteedt nul komma nakko aandacht aan haar , daarom stemt ze op hem.
Is iemand zo lief om die screenshots te posten?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:18 schreef Tinkerbell het volgende:
![]()
Volgens mij was het nét niet te zien.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja maar had ze nou écht geen slipje aan? Tink dacht van niet, ik van wel (een zwarte)
Wie neemt het programma op en kan dalijk even wat stills plaatsen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zou toch wel kapot vreselijk zijnquote:Op donderdag 8 september 2005 21:18 schreef vw_caddy het volgende:
Ik zie het al aankomen, Tanja wordt niet genomineerd
Dat moet het ook wel zijn, inderdaad. Arm schaapje toch, die Lieske.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:17 schreef milagro het volgende:
[..]
Maar goed, niet representatief voor de rest van Nederlandquote:Op donderdag 8 september 2005 21:23 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat moet het ook wel zijn, inderdaad. Arm schaapje toch, die Lieske.
Ik had net weer een klein beetje meer sympathie voor haar gekregen, maar nu valt ze me weer ongelooflijk tegen. Echt een dom doosje.
nou./... jippie.....quote:
die grap is al antiekquote:Op donderdag 8 september 2005 21:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Gejatte grap van Tanja's baby-naam topic:
Als het een jongen wordt Nico, als het een meisje wordt Tine.
Maar Chantal en Tanja bedoelden het niet zoquote:Op donderdag 8 september 2005 21:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom zou Lieske op Ralph stemmen, Chantal en Tanja hebben haar zwart zitten maken terwijl Ralph haar niets heeft aangedaan.
hmm. kunnen we de baby niet nomineren...quote:Op donderdag 8 september 2005 21:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat zou toch wel kapot vreselijk zijn![]()
Ruud is wel heel erg cool trouwensquote:
Danquote:Op donderdag 8 september 2005 21:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
ingrid is meer van slag als tanja
Inderdaad raar, je gaat je afvragen of ze voor zichzelf nomineert of voor anderenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:24 schreef eborn het volgende:
[..]
Maar Chantal en Tanja bedoelden het niet zo
Dat snap ik dus echt niet hequote:Op donderdag 8 september 2005 21:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom zou Lieske op Ralph stemmen, Chantal en Tanja hebben haar zwart zitten maken terwijl Ralph haar niets heeft aangedaan.
*fap*fap*fap*fap*quote:
Helemaal zwart natuurlijkquote:Op donderdag 8 september 2005 21:27 schreef BBscanner het volgende:
Hoe zien de longen er uit van de baby??![]()
![]()
Ben ik het helaas helemaal mee eensquote:Op donderdag 8 september 2005 21:26 schreef __Saviour__ het volgende:
echt gegarandeerd dat ze tanja er inhouden, kijk maar eens hoe groot ze uitpakken met die echo
Idd, dit is te prominent, al was dat van tevoren te verwachten.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:27 schreef APK het volgende:
SODEFLIKKER TOCH OP MET DAT BABY GEZEIK!![]()
![]()
![]()
Ik wil BB.
Om het horen van het hartje, volgens mij.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:29 schreef misterDre het volgende:
Als de bewoners die echo nu pas zien...waarom huilde Ingrid dan??
Van het geluid van het hartje.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:29 schreef misterDre het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:30 schreef Martijn31 het volgende:
Jaaaaaa ze zeggen het haha, komk op wie gaat het over het hek schreeuwen
Ach, laat BB een half uur later wat mensen schreeuwen: Het is een jongen! Ze weten het toch niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:31 schreef HassieBassie het volgende:
En toch vertellen. Terwijl Tanja zelf al aangaf dat het dan over het hek gaat worden geschreeuwd en dat ze dat heel erg zou vinden.
Beetje jammer.
Dat zeg ik dus.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:29 schreef CartWOman het volgende:
Ze durven Tanja niet te nomineren.
Ze zien de bui wel hangen: "En dan door Nederland worden uitgefloten omdat ik een zwangere vrouw heb durven nomineren, doei!"
Lafaards, dus.![]()
Ok..tnxquote:Op donderdag 8 september 2005 21:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Om het horen van het hartje, volgens mij.
Ze was erbij vanmiddag.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:29 schreef misterDre het volgende:
Inderdaad.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:31 schreef HassieBassie het volgende:
En toch vertellen. Terwijl Tanja zelf al aangaf dat het dan over het hek gaat worden geschreeuwd en dat ze dat heel erg zou vinden.
Beetje jammer.
Je mag niet lullen over wie je gaat nomineren.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:36 schreef Martijn31 het volgende:
Wat is dat nou voor straf ? Snap dit even niet
Volgens mij wist iedereen al dat ze Ralph ging nomineren, beetje nutteloos dusquote:Op donderdag 8 september 2005 21:35 schreef Martijn31 het volgende:
Dit is de straf ? Dat ze het mogen zien ???
Wie rijdt?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En Tanja blijft dus![]()
Oke wie gaat er mee naar dat huis ?
Ze hadden eigenlijk alle anti-Ralph PR moeten tonenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb het noooit over nominaties gehad! Nee hoor! De camera's liegen! Boehoe
Doooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |