Om het horen van het hartje, volgens mij.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:29 schreef misterDre het volgende:
Als de bewoners die echo nu pas zien...waarom huilde Ingrid dan??
Van het geluid van het hartje.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:29 schreef misterDre het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:30 schreef Martijn31 het volgende:
Jaaaaaa ze zeggen het haha, komk op wie gaat het over het hek schreeuwen
Ach, laat BB een half uur later wat mensen schreeuwen: Het is een jongen! Ze weten het toch niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:31 schreef HassieBassie het volgende:
En toch vertellen. Terwijl Tanja zelf al aangaf dat het dan over het hek gaat worden geschreeuwd en dat ze dat heel erg zou vinden.
Beetje jammer.
Dat zeg ik dus.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:29 schreef CartWOman het volgende:
Ze durven Tanja niet te nomineren.
Ze zien de bui wel hangen: "En dan door Nederland worden uitgefloten omdat ik een zwangere vrouw heb durven nomineren, doei!"
Lafaards, dus.![]()
Ok..tnxquote:Op donderdag 8 september 2005 21:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Om het horen van het hartje, volgens mij.
Ze was erbij vanmiddag.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:29 schreef misterDre het volgende:
Inderdaad.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:31 schreef HassieBassie het volgende:
En toch vertellen. Terwijl Tanja zelf al aangaf dat het dan over het hek gaat worden geschreeuwd en dat ze dat heel erg zou vinden.
Beetje jammer.
Je mag niet lullen over wie je gaat nomineren.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:36 schreef Martijn31 het volgende:
Wat is dat nou voor straf ? Snap dit even niet
Volgens mij wist iedereen al dat ze Ralph ging nomineren, beetje nutteloos dusquote:Op donderdag 8 september 2005 21:35 schreef Martijn31 het volgende:
Dit is de straf ? Dat ze het mogen zien ???
Wie rijdt?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En Tanja blijft dus![]()
Oke wie gaat er mee naar dat huis ?
Ze hadden eigenlijk alle anti-Ralph PR moeten tonenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb het noooit over nominaties gehad! Nee hoor! De camera's liegen! Boehoe
Doooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |