Geloof het ook ja.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Lieske heeft afgelopen 10 minuten ongeveer alles aangetrokken wat ze in haar kast heeft?
Iets zegt mij dat tussen jou 40 paar schoenen een paar staat die het record overtreftquote:Op donderdag 8 september 2005 19:08 schreef milagro het volgende:
[..]
dat is echt nog niet hoog, hoor
idd.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:09 schreef Jane het volgende:
Is Linda ook al in haar live-uitzending-outfit?
Het is de enige die ik niet zo heb zien t(r)utten. Wat een verademing!
ik heb geen veertig paar schoenen, dat je het effe weet, jaquote:Op donderdag 8 september 2005 19:10 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat tussen jou 40 paar schoenen een paar staat die het record overtreft
Verkapt fotovraagpost
hij had gewoon die hele pizza recht in haar gezicht moeten sodemieteren, vreten krengquote:Op donderdag 8 september 2005 19:14 schreef Jane het volgende:
Nath: "Ik denk dat ik deze wel een beetje lust"
Met een kinderstemmetje over de pizza van Rikkert.
Ze kreeg van mij echt geen hap meer!
Dat zou voor mij ook lang zat zijnquote:Op donderdag 8 september 2005 19:16 schreef APK het volgende:
Oeh, Joost wil even 5 minuutjes van Dido.![]()
wat dacht je van "elkaars plank misslaan"quote:Op donderdag 8 september 2005 19:19 schreef Flakkie01 het volgende:
met een zooooooooooooo'n glimlach aanlachen dat is dus de lieske taal waar Rikkert het overhad![]()
ik ook, ik hoop dat ze haar exit kleding aantrekt.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:21 schreef teamlead het volgende:
Ik mag hopen dat tanja zich nog gaat omkleden voor de live-uitzending zeg...
ze gaat dan toch pas volgende week?quote:Op donderdag 8 september 2005 19:23 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ik ook, ik hoop dat ze haar exit kleding aantrekt.
Ik kan tanja niet uitstaan.. maar ik hoop wel dat het kind geen schade heeft opgelopen door het gedrag van de moederquote:Op donderdag 8 september 2005 19:21 schreef cuall het volgende:
Tanja voelde een "maar"toen de verloskundige de hersenen aan het bekijken was tijdens de echo.
ja voor een half uurtje max.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:25 schreef Martijn31 het volgende:
Dat zich de hele tijd onderplamuren....ergernis ergernis ergernis
Kwam best wat bloed uit, Dido de verpleegkundige heeft een verband aangelegd.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:27 schreef bLoNdYmYl het volgende:
ik heb weer even wat gemist geloof ik.. wat heeft rob nou weer aan zn vinger?? aanstelleritus of niet?
Een Laaf denk ikquote:Op donderdag 8 september 2005 19:28 schreef riri het volgende:
Tanja: Het hoofd was wel groot in vergelijking met het lichaampje........
Weet niet wie het zei in het huis maar die zei ....een waterhoofd![]()
Heeft ze het ook al over een klompvoetje!
Wat komt er straks toch uit???????
Gek heh, de moeder heeft ook geen hersenenquote:Op donderdag 8 september 2005 19:22 schreef riri het volgende:
Bij de echo was degene die de echo uitvoerde stil geworden toen ze bij de hersens kwam zei Tanja
lol
Daar is een truck over heen gereden.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:27 schreef bLoNdYmYl het volgende:
ik heb weer even wat gemist geloof ik.. wat heeft rob nou weer aan zn vinger?? aanstelleritus of niet?
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
Met een waterhoofd kan je normaal leven hoor ...
Afwijkingen aan de baby kunnen veroorzaakt worden door het veelvuldig binnen krijgen van nicotine tijdens de zwangerschapquote:Op donderdag 8 september 2005 19:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
Met een waterhoofd kan je normaal leven hoor ...
welke positie speelde hij? Hij komt op mij over als een mid-mid maar ik kan me vergissenquote:Op donderdag 8 september 2005 19:31 schreef APK het volgende:
[..]
Daar is een truck over heen gereden.
Best jammer, want hij was een veelbelovend vingervoetballer.
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:31 schreef APK het volgende:
[..]
Daar is een truck over heen gereden.
Best jammer, want hij was een veelbelovend vingervoetballer.
Met vingervoetbal speelde hij buiten-buiten.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:32 schreef teamlead het volgende:
welke positie speelde hij? Hij komt op mij over als een mid-mid maar ik kan me vergissen
Er had gewoon een pleister op gekund maar Dido gind zich te buiten aan het verband tot 2 keer toe, mijn vermoeden is dat Dido hogerop wil in haar vakquote:Op donderdag 8 september 2005 19:27 schreef bLoNdYmYl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |