Plaats hier dus je sollicitatiebrief aan Talpa! Ondergetekend een BN'er mag natuurlijk ook.quote:SOLLICITATIEBRIEF
Aan TALPA
Beste John de Mol
Ik wil solliciteren bij Talpa, ik wil graag me zakkevullen net als Jack, Beau, Rolf , Carolien en vele andere.
Aan de door u gestlede eisen kan ik prima voldoen. IK heb geen talent ben uitgerangeert bij elke omroep.
Met vriendelijke groet
Mister7979
Ik moest glimlachenquote:Op donderdag 8 september 2005 18:14 schreef longinus het volgende:
Beste john, ik heb een goed idee voor een spel zoals er ook op rtl 4 wordt uitgezonden.
quote:Gentile amico John,
hai solo 1 canale sul TV Olandese... Io, invece ho tutti i canali Italiani, aparte di MTV e La 7.
Supratutto sono Presidente del Consiglio d'Italia.
Ma, quando fai il bravo puoi avere successo come me!
Forza Talpa!
Silvio B.
quote:
quote:
En... dus...quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:07 schreef Jed1Gam het volgende:
Geachte Sjon de Hol,
Van mijn allerbeste vriend MC Rat heb ik vernomen dat u nog op zoek bent naar nieuwe talenten voor vernieuwende televisie. Hierbij wil ik u attenderen dat MC Rat en ik uitstekend geschikt zijn voor een gegarandeerde kijkcijferkanon over kansloze jongeren/tieten/bier en knaagdieren.
Onze kwaliteiten zijn verder frikandellen bakken, roken, bier zuipen en een hamster imiteren (doet het altijd goed bij de allerkleinsten). We hebben laatst ook nog een nieuw nummer opgenomen geweid aan u. De titel luidt: Sjon de Mol, haal die Talpa uit je Hol. Met uw voortreffelijke marketing kwaliteiten zal het zeker tot een wereldwijde hit uitgroeien!!
Heej Sjon het is tijd om de frituur aan te zetten. Ik hoor nog wel van je.
Latersss,
Dj Frikandel (featuring MC Rat)
Ik heb een vizioen.. ONZ tvquote:Op donderdag 8 september 2005 22:07 schreef Jed1Gam het volgende:
Geachte Sjon de Hol,
Van mijn allerbeste vriend MC Rat heb ik vernomen dat u nog op zoek bent naar nieuwe talenten voor vernieuwende televisie. Hierbij wil ik u attenderen dat MC Rat en ik uitstekend geschikt zijn voor een gegarandeerde kijkcijferkanon over kansloze jongeren/tieten/bier en knaagdieren.
Onze kwaliteiten zijn verder frikandellen bakken, roken, bier zuipen en een hamster imiteren (doet het altijd goed bij de allerkleinsten). We hebben laatst ook nog een nieuw nummer opgenomen geweid aan u. De titel luidt: Sjon de Mol, haal die Talpa uit je Hol. Met uw voortreffelijke marketing kwaliteiten zal het zeker tot een wereldwijde hit uitgroeien!!
Latersss,
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:07 schreef Jed1Gam het volgende:
Geachte Sjon de Hol,
Latersss,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |