Ja ik het nog steeds heel veel interessequote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sorry, ik zie dit nu pas.
Ik heb ook de mat eronder.
Ik zal van de week even een foto maken als je nog interesse hebt.
Inclusief of exclusief verzendkosten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:00 schreef Brighteyes het volgende:
15 Euro?
Doe maar. Ik neem het voor 15 euro van je over?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:00 schreef Brighteyes het volgende:
In principe zit alles er nog bij, mss nog ergens 1 filter erbij ook. Hij is 2 1/2 maand gebruikt. Ik zie hierboven dat hij er 15 sept. was en we zijn 29 Oktober verhuisd en toen hebben we hem niet meer gebruikt.
Ik moet even kijken hoor wat de verzendkosten zullen zijn. Eerst moet ik hem nog ergens van zolder uitspitten.
Ik zie er toch vanaf..quote:Op maandag 13 februari 2006 08:28 schreef ymme het volgende:
[..]
Doe maar. Ik neem het voor 15 euro van je over?
Kun je in elke dierenzaak van die filters kopen?
Ik heb alleen ervaring met het fontein op zich.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:15 schreef Cherishe77 het volgende:
Ik heb er vandaag eentje gekocht en alhoewel het water eerst niet helemaal over de bol liep heb ik hem gewoon scheef gehouden en gedraaid tot ie dat wel deed...en toen voorzichtig neergezet...gaat nu prima....katje is er heel blij mee en zit inderdaad ook met haar poot richting filter.Tja ook een erg inventief ding ( kat en fonteintjeHij was in de aanbieding bij de boer diervoeders voor 29,95 maar kat viers vandaag haar eerste verjaardag
Iemand ervaring met die mat???
Graag jullie mening want ik vond 15 euro wel duur
Die oplossing voor de filter, dus een gaasje ervoor doen in die uitsparing werkt hier prima!!!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:05 schreef MrWes het volgende:
[..]
Ik heb alleen ervaring met het fontein op zich.
Mijn katten weten ook altijd wel wat te versieren met de fontein.
Soms weten ze zelf de filter er onderuit te pielen![]()
Hoe ze het doen mag joost weten, maar dat moeten ze haast samen doen![]()
En het is dan een heerlijk zooitje![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:26 schreef darkskedar het volgende:
je hebt je geld aan iets onzinnigs uitgegeven.
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:54 schreef Barcelona het volgende:
[..]
Die gebruik ik inderdaad ook niet, een los bakje ernaast vind ik handiger.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:11 schreef tonja het volgende:
Het voederbakje dat je aan het drinkbakje kan bevestigen vind ik echt een slecht idee. Je kan het maar beter een beetje uit de buurt van het ding zetten, dan wordt het water veel minder snel bevuild door het morsen.
Veel vaker schoonmakenquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:16 schreef stigchel het volgende:
Ik heb hem al een hele tijd. Nooit bij stilgestaan. Gewoon vullen als ie leeg is en gaan. En drinken als gekken. Toen bedacht ik me ineens dat het misschien wel eens leuk was om het schoon te maken. Aldus helemaal uit elkaar gehaald, afgewassen, nieuw filter erin en gaan. Nou staat ie practig te blinken, maar ook te stinken. Het is echt een putlucht. Ik hem hem sindsdien al tig keer afgewassen, dag met chloor gedraait, dag met cilic bang gedraaid. Wordt alleen maar schoner en schoner, maar nog steeds stinken.
Er wordt gewoon als vanouds uit gedronken, maar ik het er zelf last van. Ideeen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |