Haren en zo halen we (nou ja, vriendlief) er wel uit, maar het filter is verder helemaal schoon nog.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:37 schreef Floffy het volgende:
[..]
In die filter komt ook allemaal kattensnot en haren, als je die een jaar! laat zitten is dat niet zo fris hoor. Bovendien kan je pomp gaan verstoppen, dan gaat ie raar pruttelen, stroomt dat water niet meer en ben je minimaal een half uur bezig met een tandenstoker om hem weer schoon te krijgen.....
En dan gebruiken ze overdag wat er nog in dat bakje zit dus? Is ook wel een idee idd om hem niet altijd aan te hebben staan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:51 schreef killerkef het volgende:
als ik thuis kom zet ik em aan, en dat zitten ze er al bij te wachten
erg grappig
Goede tip! de bol en alles haal ik wel altijd helemaal uitelkaar, maar ik wist niet dat t pompje ook uitelkaar kon. Dat scheelt weer een hoop gepeuter met tandenstokers... hahahaquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:50 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Floffy; de pomp kan je ook uit elkaar halen, dat paneeltje waar dat roostertje in zit kun je eraf pakken, daaronder zit een kapje en daaronder een schoepenradje, dat kan er ook uit. Heb ik vorige week voor de eerste keer uit elkaar gehaald en afgewassen.
voor overdag zet ik idd gewoon het bakje met water neer.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En dan gebruiken ze overdag wat er nog in dat bakje zit dus? Is ook wel een idee idd om hem niet altijd aan te hebben staan.
Ok, ik ben om...
Ik ga er eentje bestellen!
Mijn katten krijgen alleen droogvoer hier en dan is goed drinken helemaal belangrijk!
Het was wel flink peuteren hoor, aan de onderkant zit een "bobbeltje" zodat dat kapje er niet vanzelf af komt. Maar er stond in de gebruiksaanwijzing dat het kon, dus ik had zoiets van "Eraf zul je, kreng ! Eraf !" . Op een ander forum was er iemand die alleen wist dat de bol en de plaat van elkaar konden, er groeide bij haar iets groens op de bodem van de bol !quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:58 schreef Floffy het volgende:
[..]
Goede tip! de bol en alles haal ik wel altijd helemaal uitelkaar, maar ik wist niet dat t pompje ook uitelkaar kon. Dat scheelt weer een hoop gepeuter met tandenstokers... hahaha
Ik wil al heel lang zo'n Zoomgroom borstel, en dat voer van Almo nature schijnt ook heel goed te zijn, wil ik ook wel proberen. En voor volgend jaar zo'n kattenkalender (Als iemand weet waar je een Pim en Pom kalender kan kopen hoor ik dat graag trouwens) en en en ...quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik word wel heel hebberig van deze site trouwens hoor: http://www.fretten.nl/kattenframe.html
Zie allemaal leuke dingen, ook een paar die Juultje heel gaaf gevonden zou hebben.
hoor ik daar ervaring?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:37 schreef Floffy het volgende:
[..]
In die filter komt ook allemaal kattensnot en haren, als je die een jaar! laat zitten is dat niet zo fris hoor. Bovendien kan je pomp gaan verstoppen, dan gaat ie raar pruttelen, stroomt dat water niet meer en ben je minimaal een half uur bezig met een tandenstoker om hem weer schoon te krijgen.....
Ik kom af en toe in die winkel en wat er op de site staat is niks van wat ze écht hebbenquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik word wel heel hebberig van deze site trouwens hoor: http://www.fretten.nl/kattenframe.html
Zie allemaal leuke dingen, ook een paar die Juultje heel gaaf gevonden zou hebben.
Zoiets hebben ze op het moment bij intratuin voor 39,95.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:47 schreef Piles het volgende:
[afbeelding]
Op petplanet.co.uk staat ie voor £ 29,99. Het water komt er vanboven uit, en loopt dan over de bol naar beneden.
is dat nou een goed punt of juist niet?quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:58 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik kom af en toe in die winkel en wat er op de site staat is niks van wat ze écht hebben![]()
haha, ben ik gelukkig niet de enige die hebberig wordt van die site! wat hebben ze veel! en wat is het mooi!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan rustig een uur of 2 door die winkel lopen en overal aanzitten en zoquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:33 schreef Fratz het volgende:
[..]
haha, ben ik gelukkig niet de enige die hebberig wordt van die site! wat hebben ze veel! en wat is het mooi!!het is dat ik op het moment geen huisdier heb, maar anders..
pumpkin_Ruby ik moet het nog even kwijt, wat een geniale tip! Het heeft nog een half uur geduurd voordat ik die pomp open had, maar jemig de pemig wat zat daar een troep in! Nu begrijp ik waarom die pomp alleen maar zat te brommen en amper pompte! Kattenfontein-tip van het jaar hoor!quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:50 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Floffy; de pomp kan je ook uit elkaar halen, dat paneeltje waar dat roostertje in zit kun je eraf pakken, daaronder zit een kapje en daaronder een schoepenradje, dat kan er ook uit. Heb ik vorige week voor de eerste keer uit elkaar gehaald en afgewassen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |