Het is stromend water....quote:Op donderdag 8 september 2005 17:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Kunnen katten de legionella bacterie krijgen?
Ja, die ja! Maaruh.... kan je die gewoon aan laten staan? (24/7)quote:Op donderdag 8 september 2005 17:45 schreef Uhmmie het volgende:
hm zo'n cat-it?
mijn katten zijn er ultiem blij mee
alleen de oudste vond het in het begin niet zo leuk
maar die lebbert nou ook gewoon vrolijk van die bol af
zie mijn vorige reply... mn kat drink vies oud stilstaand groen water... vers water wil ze niet...quote:Op donderdag 8 september 2005 17:54 schreef Uhmmie het volgende:
katten drinken liever vers stromend water
en in die fontein zit dus een filtertje wat de boel zuivert
en ze drinken meer water
ik gooi er nou elke dag 1 a 2 glazen water bij
en met die normale bakjes.. dronken ze die nooit leeg (ruim minder dan 1 glas dus)
Katten drinken volgens mij graag stromend water. En er zijn nog wel nuttelozere dingen voor een kat te koop, zoals krabpalen van 2 meter hoogquote:Op donderdag 8 september 2005 17:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat heeft z`on ding sowieso voor nut?
Ze kunnen toch gewoon uit een bakje drinken
Ze vinden vers stromend water lekkerder. Mijn kat staat elke morgen ook een half uur op het aanrecht te draaien en me in de weg te lopen tot ik de kraan zachtjes aanzet, om er vervolgens lekker lomp onder te gaan staan. Mn kat denkt volgens mij dat t n douche is.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat heeft z`on ding sowieso voor nut?
Ze kunnen toch gewoon uit een bakje drinken
Mag ik je een tip geven?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:56 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
zie mijn vorige reply... mn kat drink vies oud stilstaand groen water... vers water wil ze niet...
Een aanbieding bij een dierenwinkel.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:59 schreef kievit19 het volgende:
wil je me vertellen waar ze die voor 24,99 hebben
heb hem hier met op internet zoeken als goedkoopste voor ¤54 zien staan :S
(misschien dat er iemand anders beter kan googelen als mij)
ik ben niet zo van het 2e hands spul voor de lieve kattenbeestjesquote:Op donderdag 8 september 2005 21:27 schreef Kaatje_1406 het volgende:
[..]
Een aanbieding bij een dierenwinkel.
Op marktplaats staan er ook veel, voor nog minder!
Jammer dat ik dat niet eerder gezien had.
Maar misschien iets voor jou?![]()
Discus heeft zequote:Op vrijdag 9 september 2005 09:29 schreef ymme2 het volgende:
Waar kun je die dingen kopen? Ik heb ze nog nooit gezien namelijk
Ik heber 25 euro voor betaald in de aanbieding. Normaal zijn ze 35 euro.quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:53 schreef ymme2 het volgende:
En wat kosten ze ongeveer? Dan ga ik aan het einde van deze maand eens even kijken
Omdat we een bepaalde hardheid van het water hebben hier (quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:28 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Je moet dus ook eens in de zoveel weken een nieuw filter erin doen, 3 filters voor 4.50 of 5 euro.
In die filter komt ook allemaal kattensnot en haren, als je die een jaar! laat zitten is dat niet zo fris hoor. Bovendien kan je pomp gaan verstoppen, dan gaat ie raar pruttelen, stroomt dat water niet meer en ben je minimaal een half uur bezig met een tandenstoker om hem weer schoon te krijgen.....quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat we een bepaalde hardheid van het water hebben hier (![]()
![]()
) wordt het filter hier amper vies, je schijnt er een half jaar tot jaar mee te kunnen doen. Ik werd nogal raar aangekeken toen ik vroeg om filters (dacht idd dat dat elke vier weken moest), maar hier dus niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |