quote:Op donderdag 8 september 2005 16:47 schreef Chriz2k het volgende:
Maar dan rest nog de vraag: Waarom lijken negers meer op apen en waarom vertonen ze meer soortgelijk gedrag?
Een lichaam moet je trainen. Daar worden zelfs negers niet mee geborenquote:Op donderdag 8 september 2005 16:47 schreef Lukaso het volgende:
ik stoor me een beetje aan jouw persoonlijk aanvallende reply's.
Niet iedereen is gezegend met een super lkkr lichaam,
het heeft ook niets te maken met de OP, het gaat hier over het 'waarom' en dit topic is helemaal niet racistisch bedoeld of geopend omdat TS een trauma heeft gekregen van een negerd.
Als blank persoon vraag ik me gewoon af waarom, en waarom geef jij daar niet gewoon antwoord op Vivi?
toch heb ik wel de indruk dat Afrikanen meer een aanleg hebben voor een atletisch lichaam dan europeanen.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:49 schreef XiChico het volgende:
[..]
Een lichaam moet je trainen. Daar worden zelfs negers niet mee geboren![]()
![]()
![]()
WAAROM? Waarom valt iemand op iemand anders? mensen vallen imo toch echt niet per definitie op een bepaalde etnische groepering, maar op een individu. En ms dat een bepaalde individuen vanuit een bepaalde achtergrond meer appeal hebben op bepaalde meisjes....quote:Op donderdag 8 september 2005 16:47 schreef Lukaso het volgende:
ik stoor me een beetje aan jouw persoonlijk aanvallende reply's.
Niet iedereen is gezegend met een super lkkr lichaam,
het heeft ook niets te maken met de OP, het gaat hier over het 'waarom' en dit topic is helemaal niet racistisch bedoeld of geopend omdat TS een trauma heeft gekregen van een negerd.
Als blank persoon vraag ik me gewoon af waarom, en waarom geef jij daar niet gewoon antwoord op Vivi?
dat zijn wel verschillen.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:50 schreef Lukaso het volgende:
ik train al 4 jaar met het nodige resultaat qua spierkracht, maar ik ben nog steeds niet breed, prachtig egaal bruin en uber gespierd....
nee.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:53 schreef Vivi het volgende:
Antwoord: omdat ie spannend is, daarom![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:54 schreef danni het volgende:
net als mensen die eten wat ze willen en zo dun als een latje blijven.
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:54 schreef danni het volgende:
net als mensen die eten wat ze willen en zo dun als een latje blijven.
is wel waar, Ok. snap ik ook wel.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
WAAROM? Waarom valt iemand op iemand anders? mensen vallen imo toch echt niet per definitie op een bepaalde etnische groepering, maar op een individu. En ms dat een bepaalde individuen vanuit een bepaalde achtergrond meer appeal hebben op bepaalde meisjes....
Daar ben ik het wel erg met je eens. Goed puntquote:Antwoord: omdat ie spannend is, daarom![]()
gast, ze zegt net dat het dus om het individu gaat en niet om hun afkomst.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:06 schreef danni het volgende:
[..]
is wel waar, Ok. snap ik ook wel.
maar dat vind ik iets te politiek correct en té algemeen
voor en na jou nog 1000.000.000 mensen die zoiets beweren.
Beschrijf die 'appeal'dan eens. Daar gaat het me nl. om.
Wat voor appeal hebben die gasten op die meisjes?
wat ik al zei: moeder instinctquote:[..]
Daar ben ik het wel erg met je eens. Goed punt![]()
*spannnend maakt aantrekkelijk*.
Maar wat is zo spannen daan die gasten? Dat ze zomaar een pistool kunnen
gaan trekken en elkaar gaan neersteken/schieten? (dat is ook stereotiep)
Ws. vallen meisjes gewoon op *moelijke* mannen.
?
[edit] Doe eens normaal! [/edit]quote:Op donderdag 8 september 2005 15:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dikke neus?(*naar fotoboek wijst)
En toch zie ik vaak in de ogen van meisjes "hey, die gast daar ken ik niet,maar hij is zon zwarte!quote:Op donderdag 8 september 2005 17:10 schreef jimjim1983 het volgende:
gast, ze zegt net dat het dus om het individu gaat en niet om hun afkomst.
dat jij dat in hun ogen ziet vind ik erg raarquote:Op donderdag 8 september 2005 17:13 schreef danni het volgende:
[..]
En toch zie ik vaak in de ogen van meisjes "hey, die gast daar ken ik niet,maar hij is zon zwarte!
ohh. het zal me benieuwen.."
verklaar dat dan?
ach komop niet flauw doen van "het zit in je hoofd" ofzoquote:Op donderdag 8 september 2005 17:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat jij dat in hun ogen ziet vind ik erg raar![]()
je kan aan een blik waarschijnlijk wel zien of iemand iemand anders aantrekkelijk vindt maar "hey, die gast daar ken ik niet,maar hij is zon zwarte! ohh. het zal me benieuwen.."quote:Op donderdag 8 september 2005 17:15 schreef danni het volgende:
[..]
ach komop niet flauw doen van "het zit in je hoofd" ofzo
echt. blikken zeggen veel, of niet?
geen minderwaardigheid ofzo. maar vraag me gewoon het een en ander af.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:17 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je kan aan een blik waarschijnlijk wel zien of iemand iemand anders aantrekkelijk vindt maar "hey, die gast daar ken ik niet,maar hij is zon zwarte! ohh. het zal me benieuwen.."
dat geloof je toch zelf ook niet?
vanwaar dat minderwaardigheidscomplex t.o.v. negers?
neh. oudere vrouwen zijn ook vatbaar voor gekleurde gasten met een grote bek.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:31 schreef the_legend_killer het volgende:
dat hoort blijkbaar bij de breezer cultuur...
JIJ neemt het echt veel te serieusquote:Op donderdag 8 september 2005 17:31 schreef danni het volgende:
Maar tegenwoordig is alles *bloedserieus*. als je op 50c zn sneakers gaat staan dan wil
ie al een kogel door je kop jagen bwv spreken.
Vinden vrouwen dat soort puberaal gedrag nopu éct zo leuk? Het moet iets anders zijn.
Mischien heeft het iets te maken met gevoel van veiligheid en macht
Niks van te merken.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:32 schreef danni het volgende:
[..]
neh. oudere vrouwen zijn ook vatbaar voor gekleurde gasten met een grote bek.
waarom?
1 woord : zelfverzekerdheid. Dat is echt veel aantrekkelijker dan een miezerig ventje die de hele dag achter de pc zit. Om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:32 schreef danni het volgende:
[..]
neh. oudere vrouwen zijn ook vatbaar voor gekleurde gasten met een grote bek.
waarom?
[edit] Doe normaal! [/edit]quote:Op donderdag 8 september 2005 17:33 schreef Scandalous het volgende:
[..]
JIJ neemt het echt veel te serieus50 kan er zelf ook prima om lachen, en ik ook, en zn fans ook.
bij wijze van spreken. heb je welles amerikaanse nbc nieuws gezien?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:33 schreef Scandalous het volgende:
[..]
JIJ neemt het echt veel te serieus50 kan er zelf ook prima om lachen, en ik ook, en zn fans ook.
.... laat maarquote:Op donderdag 8 september 2005 17:37 schreef danni het volgende:
[..]
bij wijze van spreken. heb je welles amerikaanse nbc nieuws gezien?
die zwarten daar hebben echt verstandsverbeijstering met hun kani/nike en bling bling.
ze zetten zichzelf echt voor gek, zoals nooit tevoren vind ik.
(jonge) meisjes schijnen het te vreten.
thanks.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:41 schreef blink142 het volgende:
Kijk eens wat er in de OP staat ipv politiek correct te blaten.![]()
Heeft met het kleurtje te maken, bodybuilders liggen ook 3 uur per dag onder de zonnebank omdat een donkere huid meer contrast geeft.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
toch heb ik wel de indruk dat Afrikanen meer een aanleg hebben voor een atletisch lichaam dan europeanen.
Juist die openingspost vond ik getuigen van een zeldzame stupiditeit. Nochtans was mijn reactie daarop redelijk inhoudelijk, iets wat TS niet verweten kan worden...quote:Op donderdag 8 september 2005 17:41 schreef blink142 het volgende:
Waarom gaan de gleufdiertjes van fok (kuche, vivi, kuch scandalous) hun negroïde medemens verdedigen.
Kijk eens wat er in de OP staat ipv politiek correct te blaten.![]()
Mijn dromenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:49 schreef Copycat het volgende:
Zullen we het maar op verschillende smaken houden?
Ik persoonlijk val weer niet zo op meelmuiltjes....
Amerikanen zijn vaak gemixed.. Zie neus..quote:Op donderdag 8 september 2005 18:27 schreef Vivi het volgende:
Dus Beyonce bijv is oerlelijk? dan wil ik jou kop wel es zien![]()
Jemig, dat was nog lang geleden, dat ik zoveel nietszeggende dingen in één post gelezen had. En dat wilt wát zeggen uit m'n mond.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Juist die openingspost vond ik getuigen van een zeldzame stupiditeit. Nochtans was mijn reactie daarop redelijk inhoudelijk, iets wat TS niet verweten kan worden...
Maar jaaaaaaa...het is waar, wij vrouwen vallen op spannend (ken ook wat mannen die er een handje van hebben maar dat terzijde)...god god.. heeft er ook een het licht uitgevonden
En idd...lijkt me een klassiek geval van: (tadaaaahh) *het minderwaardigheidscomplexje*
En politiek correct..? Zal het aan mijn vrienden doorgeven..die liggen wrs acuut in een deuk
Ach, generaliseren is ook een hobby tenslotte...
Idd, als ik ervan uitga dat je eerst je eigen loze geblaat nog es doorleest voordat je het de wijde forumwereld in stuurtquote:Op donderdag 8 september 2005 18:46 schreef blink142 het volgende:
[..]
Jemig, dat was nog lang geleden, dat ik zoveel nietszeggende dingen in één post gelezen had. En dat wilt wát zeggen uit m'n mond.
Als je iets wilt uit kramen, dóe het dan goed. Of niet, natuurlijk. Hork eens op.![]()
Haar wereld stort ongetwijfeld in na dit harde nieuwsquote:Op donderdag 8 september 2005 18:39 schreef Gabry het volgende:
[..]
edit: Ik zou beyonce afwijzen, ze is wel knap maar niet mijn type![]()
Ja dat kan...![]()
Ze mag me kopenquote:Op donderdag 8 september 2005 18:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Haar wereld stort ongetwijfeld in na dit harde nieuws
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |