Wat vind je hier nu zelf van?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:29 schreef danni het volgende:
Ik zit met een vraag he..
Ik vind persoonlijk de meeste negers (M/V) echt bagger lelijk.
blaat blaat een brede neus en die hondelippen blaaterdeblaat..
*alle negers lijken toch op mekaar.
*omdat ze zo ruiken?
vast halfbloedquote:Op donderdag 8 september 2005 15:34 schreef Ayaxola het volgende:
Maarrrr, ik was laatst in Amsterdam en dat zag ik me toch een lekker negerinnen-meisje lopen
jaja, ik heb een mening dat nog net door de beugel kan en ik wordt alweer de grond in geboortquote:
Leeer je moerstaal es schrijven. En nog iets, je bent wrs zelf niet om aan te zien en daarom heb je nog geen vriendin. Had je er wel 1 dan zou je je niet zo druk maken om het liefdesleven van anderen...en waarom niemand jou verkiest boven een neger met hondelippenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:36 schreef danni het volgende:
[..]
vast halfbloed
(ok. maar serieus. ik heb geen rascistische bedoelingen ofso !! ff serieus.)
okay negers zijn stoer. ok. zegt veel..
bla blaquote:Op donderdag 8 september 2005 15:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Leeer je moerstaal es schrijven. En nog iets, je bent wrs zelf niet om aan te zien en daarom heb je nog geen vriendin. Had je er wel 1 dan zou je je niet zo druk maken om het liefdesleven van anderen...en waarom niemand jou verkiest boven een neger met hondelippen
Jij bent echt een zielepootje*over leeg bolletje aait*
Nee, ze was echt gewoon lekkerquote:Op donderdag 8 september 2005 15:36 schreef danni het volgende:
[..]
vast halfbloed
(ok. maar serieus. ik heb geen rascistische bedoelingen ofso !! ff serieus.)
Hou op met trippen, kutwijfquote:Op donderdag 8 september 2005 15:38 schreef Vivi het volgende:
Leeer je moerstaal es schrijven. En nog iets, je bent wrs zelf niet om aan te zien en daarom heb je nog geen vriendin. Had je er wel 1 dan zou je je niet zo druk maken om het liefdesleven van anderen...en waarom niemand jou verkiest boven een neger met hondelippen
Jij bent echt een zielepootje*over leeg bolletje aait*
Om over de daadwerkelijke inhoud nog maar te zwijgenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:38 schreef danni het volgende:
[..]
jaja, ik heb een mening dat die nog net door de beugel kan en ik word t alweer de grond in geboor t d
door die pol i l tiek correct-volgzame zwabbers zonder eigen mening![]()
Ik ookquote:Op donderdag 8 september 2005 15:40 schreef Harmen1984 het volgende:
Ik vind het eigenlijk best een goede vraag...![]()
zie je zie je..quote:Op donderdag 8 september 2005 15:40 schreef Harmen1984 het volgende:
Ik vind het eigenlijk best een goede vraag...![]()
We hebben je mening gehoord.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Om over de daadwerkelijke inhoud nog maar te zwijgen![]()
Je ziet toch hoe ze kijkt en a/d hand van haar gelaats-trekken en de make-up datquote:Op donderdag 8 september 2005 15:43 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Of één of andere manier kan ik het gewoon niet mooi vinden...
Misschien moet je dan eens op de vraag ingaan, in plaats van de vraag an sich te bekritiseren. TS vraagt zich iets af, ga daar gewoon op in, of blijf weg....quote:Op donderdag 8 september 2005 15:45 schreef Vivi het volgende:
Dat bepaal ik zelf wel snotneusje, ik heb nml nog heel veel toe te voegen op dit soort diepdebiele vraagstukken
ok.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:45 schreef Vivi het volgende:
Dat bepaal ik zelf wel snotneusje, ik heb nml nog heel veel toe te voegen op dit soort diepdebiele vraagstukken
Hoe kom je daar nou weer aan?quote:
die mening deel ik absoluut niet met je.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:43 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Of één of andere manier kan ik het gewoon niet mooi vinden...
Dikke neus?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:46 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
Waar? Oh wacht...misschien heb jij hem opgesnoven met die dikke neus van je![]()
Het klopt.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:50 schreef danni het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer aan?
Weet je hééeeeeel zeker dat die klopt?
Het Centraal Bureau v. Statistiek ?
of heb je die zélf gemaakt?![]()
Ik stoor me niet aan de vraag, ik stoor me aan de vraagstelling......quote:Op donderdag 8 september 2005 15:56 schreef Lukaso het volgende:
[..]
die mening deel ik absoluut niet met je.
Vivi, kap eens ff met ontzettend zielig zeuren. Ik begin die mensen die elke opmerking over een bestaand verschil tussen rassen meteen betitelen als racistisch echt zat te worden. TS stelt imo een erg goede vraag.
Ikzelf ben ongeveer het tegenovergestelde van een neger, redelijk introvert en #FFFFFF.
Nu dans ik zelf al enkele jaren(breakdance) en moet zeggen dat TS hier zeker een punt heeft. Ik kom tijdens het trainen veel van die stereotiep negers tegen die ook in de OP staan. Heel stoer doen maar eigenlijk helemaal niks kunnen; alle aandacht opvragen en die dan (meestal van de vrouwelijke kan) ook nog krijgen;
nu kan Vivi weer mooi gaan zeuren dat ik jaloers ben ofzo.
Ik wil niet zeggen dat ik meer aandacht verdien iod, het is alleen gewoon niet goed verdeeld, en als niet-extrovert persoon gewoon ontzettend storend 'kijk mij eens goed zijn'
Maar dat ligt dan toch gewoon aan jezelf?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:56 schreef Lukaso het volgende:
Ik wil niet zeggen dat ik meer aandacht verdien iod, het is alleen gewoon niet goed verdeeld, en als niet-extrovert persoon gewoon ontzettend storend 'kijk mij eens goed zijn'
Je bent eigenlijk best lekkerquote:Op donderdag 8 september 2005 15:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dikke neus?(*naar fotoboek wijst)
TS is natuurlijik overduidelijk werkelijk maagd hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 15:58 schreef Brunette het volgende:
... en je klinkt alsof je door een meisje bent gedumpt voor een neger...
ik bedoel te zeggen, ze zijn vaak alleen maar op zichzelf gefocused, ze doen alsof ze alles zijn terwijl ze eigenlijk niets voorstellen [/superlatief]quote:Op donderdag 8 september 2005 15:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat ligt dan toch gewoon aan jezelf?
Dat jij introvert bent werkt per definitie niet in je voordeel, is niet de schuld van andere die meer extravert zijn.
Dat vinden ze gewoon mooi, lekker enz. En dat mogen ze toch.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:03 schreef Lukaso het volgende:
[..]
ik bedoel te zeggen, ze zijn vaak alleen maar op zichzelf gefocused, ze doen alsof ze alles zijn terwijl ze eigenlijk niets voorstellen [/superlatief]
Dat is nog tot daar aan toe, maar waarom vallen meisjes daar dan op? ze schijnen dus niet te zien dat het enkel toneelspelers zijn.
Ik vind je nogal generaliserend (maar dat is dit hele topic van meet af aan natuurlijk al).quote:Op donderdag 8 september 2005 16:03 schreef Lukaso het volgende:
ik bedoel te zeggen, ze zijn vaak alleen maar op zichzelf gefocused, ze doen alsof ze alles zijn terwijl ze eigenlijk niets voorstellen [/superlatief]
Dat is nog tot daar aan toe, maar waarom vallen meisjes daar dan op? ze schijnen dus niet te zien dat het enkel toneelspelers zijn.
Lelijke neus dan, boeiendquote:Op donderdag 8 september 2005 15:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
ok. true. daar ben ik het met je eens. als meisjes voor negers kiezen moetenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:58 schreef Brunette het volgende:
Ik denk dat veel meisjes voor negers kiezen, omdat ie meestal heel goed weten hoe ze zo'n meisje voor zich kunnen krijgen.
Wat hij zegt lijkt mischien generaliserend, maar ik zie het toch ook hoor.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind je nogal generaliserend (maar dat is dit hele topic van meet af aan natuurlijk al).
Waarom stellen ze in jouw ogen niets voor, zijn het enkel toneelspelers?
Waarom die meisjes daarop vallen, weet ik niet.
Ik vind donkere mannen persoonlijk vaak mooier gebouwd, mooier bewegen, kortom meer flair hebben dan hun lichtere broeders.
Platte neus danquote:Op donderdag 8 september 2005 15:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dikke neus? (*naar fotoboek wijst)
Wat hij zegt lijkt mischien generaliserend, maar ik zie het toch ook hoor.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind je nogal generaliserend (maar dat is dit hele topic van meet af aan natuurlijk al).
Ik vind donkere mannen persoonlijk vaak mooier gebouwd, mooier bewegen, kortom meer flair hebben dan hun lichtere broeders.
Mannen uit warme oorden kunnen met hun woorden vrouwen helemaal ophemelen en soms menen ze dat niet eens, maar ze zullen er alles aan doen (liegen of niet) om het meisje te scoren. Maar dat geldt natuurlijk niet voor elke donkere man. Ze zeggen gewoon wat het meisje wil horen bijv hoe mooi ze wel niet is, hoe speciaal enz. En wat dat betreft zijn Westerse mannen gewoon veel concervatiever.quote:
sorry, ik bedoelde het niet zo, vandaar ook die [/superlatief]quote:Op donderdag 8 september 2005 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
het is gemeen...quote:Op donderdag 8 september 2005 16:05 schreef XiChico het volgende:
[..]
Dat vinden ze gewoon mooi, lekker enz. En dat mogen ze toch.
hey joh.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:11 schreef Syd het volgende:
jij hoort in een inrichting danni als je zo over Negers denkt heb je het niet goed zitten.
je gaat er ook zeker niet mee om he, als je ze beter kent dan denk je er wel anders over
Iddquote:Op donderdag 8 september 2005 16:11 schreef Syd het volgende:
als je ze beter kent dan denk je er wel anders over
Groter dan latino's en Aziaten ja.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:12 schreef Koewam het volgende:
[..]
Ik lees hier dat negers dus een grotere hebben.![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:14 schreef type_29 het volgende:
Omdat ze zieliger zijn, ooit onderdrukt zijn geweest.
Hebben simpelweg meer gemeen met vrouwen dan ons.
En met ons bedoel ik blanke mannen, aka onderdrukkers.
bla.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:16 schreef Brunette het volgende:
[..]
Idd
En wat ik zo grappig vind is dat ik heel vaak benaderd wordt door negers en sommigen hebben echt klasse![]()
Verkapt-kijk-mij-vaak-aandacht-krijgen-reactiequote:Op donderdag 8 september 2005 16:16 schreef Brunette het volgende:
[..]
Idd
En wat ik zo grappig vind is dat ik heel vaak benaderd wordt door negers en sommigen hebben echt klasse![]()
precies.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:20 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
Verkapt-kijk-mij-vaak-aandacht-krijgen-reactie
Nee, grootste.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Groter dan latino's en Aziaten ja.
Maak jij eens een fotoboek.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:21 schreef danni het volgende:
[..]
precies.
maar nog geen ene foto gezien![]()
deze reactie vind ikzelf wél kantje-boord.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:20 schreef Chriz2k het volgende:
Tevens hebben negers qua gedrag meer weg van apen dan blanken, wat weer een duidelijk bewijs is voor de evolutietheorie.
Pygmeeen hebben geen kleine lul, dat heeft niks met je lengte te maken.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:22 schreef Koewam het volgende:
[..]
Nee, grootste.
Bovenkant van de balk is het gemiddelde, maar dat zwarte staafje bovenaan, geeft het bereik. Dus. Pygmeeen en zo worden ook als negers gerekend. Negers zijn wijder verspreid, niet te vergelijken met blanken dus. Belspelneger John Williams heeft een grotere dan gemiddelde pik in principe.
ik zie het ook bij mezelf.
zou dat het zijn?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:24 schreef Repeat het volgende:
negers zijn idd vaak best lelijk, neem nou vijftig cent ofzo....
Maar al die breezerhoeren vinden ze waarschijnlijk aantrekkelijk omdat ze zo vaak worden neergeschoten enz...
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Pygmeeen hebben geen kleine lul, dat heeft niks met je lengte te maken.
Kijk, tussen een paar duizend negers heb je vast wel uitschieters.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:49 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niks lelijk aan...
Zullen we het maar op verschillende smaken houden?
Ik persoonlijk val weer niet zo op meelmuiltjes....
Ik val persoonlijk niet op zwarte mannen (tot nu toe dan) maar 50 cent heeft schattige kuiltjes in zijn wangen en een waanzinnig sexy lichaamquote:Op donderdag 8 september 2005 16:24 schreef Repeat het volgende:
negers zijn idd vaak best lelijk, neem nou vijftig cent ofzo....
Maar al die breezerhoeren vinden ze waarschijnlijk aantrekkelijk omdat ze zo vaak worden neergeschoten enz...
Gevaar is een afrodisiacum..D'oh....quote:Op donderdag 8 september 2005 16:27 schreef danni het volgende:
[..]
zou dat het zijn?![]()
*gevaar* vinden vrouwen aantrekkelijk?
daar noem je ook wel de 2 slechtste rappers van deze tijdquote:Op donderdag 8 september 2005 16:29 schreef Lukaso het volgende:
Ook teksten van rapperds zijn gewoon storend.
'nobody can get a dollar out of me' (50)
'I got a semi-automatic that spits next time if you talk' (Ja)
Is dit serieus? Wat ben jij vreselijk wereldvreemd, nog nooit een Echte Neger gekend?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:29 schreef danni het volgende:
Maar waarom doen ze het dan ondanks een brede neus en die hondelippen het dan
toch nog zo goed bij de (jonge) meisjes??
gaat het om:
*grote lul?
*alle negers lijken toch op mekaar. en hey! die neger lijkt wel op die ene rapper dus is interessant?
*wat? omdat ze de hele tijd lopen te schreeuwen en meisjes houden wel van extravert?
*omdat ze zo ruiken?
*omdat het stoer is om met buitenlandse jongens om te gaan?
daar noem je ook wel de 2 slechtste rappers van deze tijd aller tijdenquote:Op donderdag 8 september 2005 16:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
daar noem je ook wel de 2 slechtste rappers van deze tijd![]()
Sjonge jonge jhonge.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:33 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Is dit serieus? Wat ben jij vreselijk wereldvreemd, nog nooit een Echte Neger gekend?
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:35 schreef XiChico het volgende:
http://putfile.com/pic.php?pic=9/25009301088.jpg&s=x4 ---> 15 jaar (wel dood, overigens)
http://putfile.com/pic.php?pic=9/25009334324.jpg&s=x4 ---> 19 jaar, Nummer 1 op superdudes.
dat ook jaquote:Op donderdag 8 september 2005 16:34 schreef danni het volgende:
[..]
daar noem je ook wel de 2 slechtste rappers van deze tijd aller tijden![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:35 schreef XiChico het volgende:
1 http://putfile.com/pic.php?pic=9/25009301088.jpg&s=x4 ---> 15 jaar (wel dood, overigens)
2 http://putfile.com/pic.php?pic=9/25009334324.jpg&s=x4 ---> 19 jaar, Nummer 1 op superdudes.
Zeker weten dat elke chick voor nummer 1 gaat.
dat is gewoon een kwestie van smaak, ik ken zat mensen die de muziek van 50, ja, dikke joop en sean paul gewoon regelmatig luisteren en de teksten ook allemaal kennen, terwijl ik het soms gewoon niet om aan te horen vind, wat vooral weer komt door wat ze te zeggen hebben. Imo maakt dr. dre gewoon gruwelijke muziek(die dus verneukt wordt door de lyrics)quote:Op donderdag 8 september 2005 16:34 schreef danni het volgende:
[..]
daar noem je ook wel de 2 slechtste rappers van deze tijd aller tijden![]()
Oh ik heb alles gelezen hoor, ik vind het alleen een beetje sneu dat iemand zo naar 'afro-amerikaans of whatever (negers)' kijkt. Het zijn geen aliens ofzo, waarom vind je het zo onbegrijpelijk dat vrouwen erop vallenquote:Op donderdag 8 september 2005 16:35 schreef danni het volgende:
[..]
Sjonge jonge jhonge.
Pas afgestudeerd? begin 20? uit welke freakin' studentenhuis kom jij?
wat? waar ze met ze allen de straat opgaan en vechten voor het feminisme?
Lees de hele thread (en ga daarna maar lekker weg.)
Reply's die daadwerkelijk ergens op slaan zijn niet je sterkste kant hequote:Op donderdag 8 september 2005 16:35 schreef danni het volgende:
[..]
Sjonge jonge jhonge.
Pas afgestudeerd? begin 20? uit welke freakin' studentenhuis kom jij?
wat? waar ze met ze allen de straat opgaan en vechten voor het feminisme?
Lees de hele thread (en ga daarna maar lekker weg.)
die 2e gast vind zich gelijk een hele playboy.quote:
Nee, ik ben geen chick. Dat kan elke jongen toch wel zien. Duidelijk dat die neger veel beter voor zo'n meisje is. Breed enz. en daar vallen chicks op. En dan daarnaast die kerel van 19.quote:
Dan zijn er veel necrofiele chickiesquote:Op donderdag 8 september 2005 16:35 schreef XiChico het volgende:
1 http://putfile.com/pic.php?pic=9/25009301088.jpg&s=x4 ---> 15 jaar (wel dood, overigens)
2 http://putfile.com/pic.php?pic=9/25009334324.jpg&s=x4 ---> 19 jaar, Nummer 1 op superdudes.
Zeker weten dat elke chick voor nummer 1 gaat.
Wat zij zegtquote:Op donderdag 8 september 2005 16:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Reply's die daadwerkelijk ergens op slaan zijn niet je sterkste kant he
Jongetje...heb je nu ni8et in de gaten dat je jezelf alleen maar profileert als een gefrustreerde maagd die groen en geel ziet van jaloezie over het feit dat anderen wel van bil gaan?
Face it: je hebt het gewoon niet, deal with it
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:40 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
Dan zijn er veel necrofiele chickies![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:47 schreef Chriz2k het volgende:
Maar dan rest nog de vraag: Waarom lijken negers meer op apen en waarom vertonen ze meer soortgelijk gedrag?
Een lichaam moet je trainen. Daar worden zelfs negers niet mee geborenquote:Op donderdag 8 september 2005 16:47 schreef Lukaso het volgende:
ik stoor me een beetje aan jouw persoonlijk aanvallende reply's.
Niet iedereen is gezegend met een super lkkr lichaam,
het heeft ook niets te maken met de OP, het gaat hier over het 'waarom' en dit topic is helemaal niet racistisch bedoeld of geopend omdat TS een trauma heeft gekregen van een negerd.
Als blank persoon vraag ik me gewoon af waarom, en waarom geef jij daar niet gewoon antwoord op Vivi?
toch heb ik wel de indruk dat Afrikanen meer een aanleg hebben voor een atletisch lichaam dan europeanen.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:49 schreef XiChico het volgende:
[..]
Een lichaam moet je trainen. Daar worden zelfs negers niet mee geboren![]()
![]()
![]()
WAAROM? Waarom valt iemand op iemand anders? mensen vallen imo toch echt niet per definitie op een bepaalde etnische groepering, maar op een individu. En ms dat een bepaalde individuen vanuit een bepaalde achtergrond meer appeal hebben op bepaalde meisjes....quote:Op donderdag 8 september 2005 16:47 schreef Lukaso het volgende:
ik stoor me een beetje aan jouw persoonlijk aanvallende reply's.
Niet iedereen is gezegend met een super lkkr lichaam,
het heeft ook niets te maken met de OP, het gaat hier over het 'waarom' en dit topic is helemaal niet racistisch bedoeld of geopend omdat TS een trauma heeft gekregen van een negerd.
Als blank persoon vraag ik me gewoon af waarom, en waarom geef jij daar niet gewoon antwoord op Vivi?
dat zijn wel verschillen.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:50 schreef Lukaso het volgende:
ik train al 4 jaar met het nodige resultaat qua spierkracht, maar ik ben nog steeds niet breed, prachtig egaal bruin en uber gespierd....
nee.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:53 schreef Vivi het volgende:
Antwoord: omdat ie spannend is, daarom![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:54 schreef danni het volgende:
net als mensen die eten wat ze willen en zo dun als een latje blijven.
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:54 schreef danni het volgende:
net als mensen die eten wat ze willen en zo dun als een latje blijven.
is wel waar, Ok. snap ik ook wel.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
WAAROM? Waarom valt iemand op iemand anders? mensen vallen imo toch echt niet per definitie op een bepaalde etnische groepering, maar op een individu. En ms dat een bepaalde individuen vanuit een bepaalde achtergrond meer appeal hebben op bepaalde meisjes....
Daar ben ik het wel erg met je eens. Goed puntquote:Antwoord: omdat ie spannend is, daarom![]()
gast, ze zegt net dat het dus om het individu gaat en niet om hun afkomst.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:06 schreef danni het volgende:
[..]
is wel waar, Ok. snap ik ook wel.
maar dat vind ik iets te politiek correct en té algemeen
voor en na jou nog 1000.000.000 mensen die zoiets beweren.
Beschrijf die 'appeal'dan eens. Daar gaat het me nl. om.
Wat voor appeal hebben die gasten op die meisjes?
wat ik al zei: moeder instinctquote:[..]
Daar ben ik het wel erg met je eens. Goed punt![]()
*spannnend maakt aantrekkelijk*.
Maar wat is zo spannen daan die gasten? Dat ze zomaar een pistool kunnen
gaan trekken en elkaar gaan neersteken/schieten? (dat is ook stereotiep)
Ws. vallen meisjes gewoon op *moelijke* mannen.
?
[edit] Doe eens normaal! [/edit]quote:Op donderdag 8 september 2005 15:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
En toch zie ik vaak in de ogen van meisjes "hey, die gast daar ken ik niet,maar hij is zon zwarte!quote:Op donderdag 8 september 2005 17:10 schreef jimjim1983 het volgende:
gast, ze zegt net dat het dus om het individu gaat en niet om hun afkomst.
dat jij dat in hun ogen ziet vind ik erg raarquote:Op donderdag 8 september 2005 17:13 schreef danni het volgende:
[..]
En toch zie ik vaak in de ogen van meisjes "hey, die gast daar ken ik niet,maar hij is zon zwarte!
ohh. het zal me benieuwen.."
verklaar dat dan?
ach komop niet flauw doen van "het zit in je hoofd" ofzoquote:Op donderdag 8 september 2005 17:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat jij dat in hun ogen ziet vind ik erg raar![]()
je kan aan een blik waarschijnlijk wel zien of iemand iemand anders aantrekkelijk vindt maar "hey, die gast daar ken ik niet,maar hij is zon zwarte! ohh. het zal me benieuwen.."quote:Op donderdag 8 september 2005 17:15 schreef danni het volgende:
[..]
ach komop niet flauw doen van "het zit in je hoofd" ofzo
echt. blikken zeggen veel, of niet?
geen minderwaardigheid ofzo. maar vraag me gewoon het een en ander af.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:17 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je kan aan een blik waarschijnlijk wel zien of iemand iemand anders aantrekkelijk vindt maar "hey, die gast daar ken ik niet,maar hij is zon zwarte! ohh. het zal me benieuwen.."
dat geloof je toch zelf ook niet?
vanwaar dat minderwaardigheidscomplex t.o.v. negers?
neh. oudere vrouwen zijn ook vatbaar voor gekleurde gasten met een grote bek.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:31 schreef the_legend_killer het volgende:
dat hoort blijkbaar bij de breezer cultuur...
JIJ neemt het echt veel te serieusquote:Op donderdag 8 september 2005 17:31 schreef danni het volgende:
Maar tegenwoordig is alles *bloedserieus*. als je op 50c zn sneakers gaat staan dan wil
ie al een kogel door je kop jagen bwv spreken.
Vinden vrouwen dat soort puberaal gedrag nopu éct zo leuk? Het moet iets anders zijn.
Mischien heeft het iets te maken met gevoel van veiligheid en macht
Niks van te merken.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:32 schreef danni het volgende:
[..]
neh. oudere vrouwen zijn ook vatbaar voor gekleurde gasten met een grote bek.
waarom?
1 woord : zelfverzekerdheid. Dat is echt veel aantrekkelijker dan een miezerig ventje die de hele dag achter de pc zit. Om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:32 schreef danni het volgende:
[..]
neh. oudere vrouwen zijn ook vatbaar voor gekleurde gasten met een grote bek.
waarom?
[edit] Doe normaal! [/edit]quote:Op donderdag 8 september 2005 17:33 schreef Scandalous het volgende:
[..]
JIJ neemt het echt veel te serieus50 kan er zelf ook prima om lachen, en ik ook, en zn fans ook.
bij wijze van spreken. heb je welles amerikaanse nbc nieuws gezien?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:33 schreef Scandalous het volgende:
[..]
JIJ neemt het echt veel te serieus50 kan er zelf ook prima om lachen, en ik ook, en zn fans ook.
.... laat maarquote:Op donderdag 8 september 2005 17:37 schreef danni het volgende:
[..]
bij wijze van spreken. heb je welles amerikaanse nbc nieuws gezien?
die zwarten daar hebben echt verstandsverbeijstering met hun kani/nike en bling bling.
ze zetten zichzelf echt voor gek, zoals nooit tevoren vind ik.
(jonge) meisjes schijnen het te vreten.
thanks.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:41 schreef blink142 het volgende:
Kijk eens wat er in de OP staat ipv politiek correct te blaten.![]()
Heeft met het kleurtje te maken, bodybuilders liggen ook 3 uur per dag onder de zonnebank omdat een donkere huid meer contrast geeft.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
toch heb ik wel de indruk dat Afrikanen meer een aanleg hebben voor een atletisch lichaam dan europeanen.
Juist die openingspost vond ik getuigen van een zeldzame stupiditeit. Nochtans was mijn reactie daarop redelijk inhoudelijk, iets wat TS niet verweten kan worden...quote:Op donderdag 8 september 2005 17:41 schreef blink142 het volgende:
Waarom gaan de gleufdiertjes van fok (kuche, vivi, kuch scandalous) hun negroïde medemens verdedigen.
Kijk eens wat er in de OP staat ipv politiek correct te blaten.![]()
Mijn dromenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:49 schreef Copycat het volgende:
Zullen we het maar op verschillende smaken houden?
Ik persoonlijk val weer niet zo op meelmuiltjes....
Amerikanen zijn vaak gemixed.. Zie neus..quote:Op donderdag 8 september 2005 18:27 schreef Vivi het volgende:
Dus Beyonce bijv is oerlelijk? dan wil ik jou kop wel es zien![]()
Jemig, dat was nog lang geleden, dat ik zoveel nietszeggende dingen in één post gelezen had. En dat wilt wát zeggen uit m'n mond.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Juist die openingspost vond ik getuigen van een zeldzame stupiditeit. Nochtans was mijn reactie daarop redelijk inhoudelijk, iets wat TS niet verweten kan worden...
Maar jaaaaaaa...het is waar, wij vrouwen vallen op spannend (ken ook wat mannen die er een handje van hebben maar dat terzijde)...god god.. heeft er ook een het licht uitgevonden
En idd...lijkt me een klassiek geval van: (tadaaaahh) *het minderwaardigheidscomplexje*
En politiek correct..? Zal het aan mijn vrienden doorgeven..die liggen wrs acuut in een deuk
Ach, generaliseren is ook een hobby tenslotte...
Idd, als ik ervan uitga dat je eerst je eigen loze geblaat nog es doorleest voordat je het de wijde forumwereld in stuurtquote:Op donderdag 8 september 2005 18:46 schreef blink142 het volgende:
[..]
Jemig, dat was nog lang geleden, dat ik zoveel nietszeggende dingen in één post gelezen had. En dat wilt wát zeggen uit m'n mond.
Als je iets wilt uit kramen, dóe het dan goed. Of niet, natuurlijk. Hork eens op.![]()
Haar wereld stort ongetwijfeld in na dit harde nieuwsquote:Op donderdag 8 september 2005 18:39 schreef Gabry het volgende:
[..]
edit: Ik zou beyonce afwijzen, ze is wel knap maar niet mijn type![]()
Ja dat kan...![]()
Ze mag me kopenquote:Op donderdag 8 september 2005 18:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Haar wereld stort ongetwijfeld in na dit harde nieuws
Hoe kortzichtig kan je zijn, sorry mannetje, ik moet je teleurstellen, tot nu toe heb ik louter mannen tot mijn partner mogen rekenen die behoren tot het kaukasische soortquote:Op donderdag 8 september 2005 18:35 schreef jimjim1983 het volgende:
en als dit topic toch niet politiek correct is:
hoe zit het met de negerneukers? een bepaald type vrouw dat altijd met afrikanen optrekt (viv bijv.)
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hoe kortzichtig kan je zijn, sorry mannetje, ik moet je teleurstellen, tot nu toe heb ik louter mannen tot mijn partner mogen rekenen die behoren tot het kaukasische soort
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]ik doelde ook meer op hoe je eruitziet.
niks persoonlijks hoor
Btw. een verkapt Danni voelt zich bedreigd door negers, omdat die groter geschapen zijn dan hijquote:Op donderdag 8 september 2005 16:19 schreef danni het volgende:
[..]
btw. weer zo'n verkapt brunette wil laten zien hoe goed ze het wel niet doet bij het
ander geslacht![]()
hoezo verkapt?quote:Op donderdag 8 september 2005 19:17 schreef Brunette het volgende:
[..]
Btw. een verkapt Danni voelt zich bedreigd door negers, omdat die groter geschapen zijn dan hij
![]()
![]()
Mijn god, vrouwen toch. Waarom zijn ze toch altijd zo bijdehand als het niet hoeft?quote:Op donderdag 8 september 2005 19:17 schreef Brunette het volgende:
[..]
Btw. een verkapt Danni voelt zich bedreigd door negers, omdat die groter geschapen zijn dan hij
![]()
![]()
Dan train je niet hard genoegquote:Op donderdag 8 september 2005 16:50 schreef Lukaso het volgende:
ik train al 4 jaar met het nodige resultaat qua spierkracht, maar ik ben nog steeds niet breed, prachtig egaal bruin en uber gespierd....
Ik ben het wel met je eens ik snap er dus ook echt helemaal nix vanquote:Op donderdag 8 september 2005 15:29 schreef danni het volgende:
Maar waarom doen ze het dan ondanks een brede neus en die hondelippen het dan
toch nog zo goed bij de (jonge) meisjes??
gaat het om:
*grote lul?
*alle negers lijken toch op mekaar. en hey! die neger lijkt wel op die ene rapper dus is interessant?
*wat? omdat ze de hele tijd lopen te schreeuwen en meisjes houden wel van extravert?
*omdat ze zo ruiken?
*omdat het stoer is om met buitenlandse jongens om te gaan?
*commentaar*?
denk f mee. ik zit met een raadsel.
of maakt uiterlijk dus werkelijk echt niets uit?
(Dit is dus een serieus topic! dat ik express in P&T heb geplaatst,
want wil toch wel de mening van de jongeren hebben!)
Je hebt gelijk, ik zal erop letten voortaan alleen nog maar hele groeperingen aanvallenquote:Op donderdag 8 september 2005 19:44 schreef Lukaso het volgende:
Pfff, niks mis met sommige negermeisjes imo
maar waarom de hele tijd ruzie maken?
Vivi, persoonlijke aanvallen in een discussie is een beetje loos, kijk wat er van komt...
Je mag zeker wel een andere mening hebben, en ons daar ook van proberen te overtuigen, maar hier schieten gewoon niets mee op, er valt gewoon niet inhoudelijk te reageren op jouw posts.
Uitzonderingen bevestigen natuurlijk de regelquote:
Het is lastig als je zelf kneus bent en alle meisjes neuken alleen anderen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:29 schreef martinlutherking het volgende:
TS is gewoon jaloers. Geowned door een neger.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |