Wat vind je hier nu zelf van?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:29 schreef danni het volgende:
Ik zit met een vraag he..
Ik vind persoonlijk de meeste negers (M/V) echt bagger lelijk.
blaat blaat een brede neus en die hondelippen blaaterdeblaat..
*alle negers lijken toch op mekaar.
*omdat ze zo ruiken?
vast halfbloedquote:Op donderdag 8 september 2005 15:34 schreef Ayaxola het volgende:
Maarrrr, ik was laatst in Amsterdam en dat zag ik me toch een lekker negerinnen-meisje lopen
jaja, ik heb een mening dat nog net door de beugel kan en ik wordt alweer de grond in geboortquote:
Leeer je moerstaal es schrijven. En nog iets, je bent wrs zelf niet om aan te zien en daarom heb je nog geen vriendin. Had je er wel 1 dan zou je je niet zo druk maken om het liefdesleven van anderen...en waarom niemand jou verkiest boven een neger met hondelippenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:36 schreef danni het volgende:
[..]
vast halfbloed
(ok. maar serieus. ik heb geen rascistische bedoelingen ofso !! ff serieus.)
okay negers zijn stoer. ok. zegt veel..
bla blaquote:Op donderdag 8 september 2005 15:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Leeer je moerstaal es schrijven. En nog iets, je bent wrs zelf niet om aan te zien en daarom heb je nog geen vriendin. Had je er wel 1 dan zou je je niet zo druk maken om het liefdesleven van anderen...en waarom niemand jou verkiest boven een neger met hondelippen
Jij bent echt een zielepootje*over leeg bolletje aait*
Nee, ze was echt gewoon lekkerquote:Op donderdag 8 september 2005 15:36 schreef danni het volgende:
[..]
vast halfbloed
(ok. maar serieus. ik heb geen rascistische bedoelingen ofso !! ff serieus.)
Hou op met trippen, kutwijfquote:Op donderdag 8 september 2005 15:38 schreef Vivi het volgende:
Leeer je moerstaal es schrijven. En nog iets, je bent wrs zelf niet om aan te zien en daarom heb je nog geen vriendin. Had je er wel 1 dan zou je je niet zo druk maken om het liefdesleven van anderen...en waarom niemand jou verkiest boven een neger met hondelippen
Jij bent echt een zielepootje*over leeg bolletje aait*
Om over de daadwerkelijke inhoud nog maar te zwijgenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:38 schreef danni het volgende:
[..]
jaja, ik heb een mening dat die nog net door de beugel kan en ik word t alweer de grond in geboor t d
door die pol i l tiek correct-volgzame zwabbers zonder eigen mening![]()
Ik ookquote:Op donderdag 8 september 2005 15:40 schreef Harmen1984 het volgende:
Ik vind het eigenlijk best een goede vraag...![]()
zie je zie je..quote:Op donderdag 8 september 2005 15:40 schreef Harmen1984 het volgende:
Ik vind het eigenlijk best een goede vraag...![]()
We hebben je mening gehoord.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Om over de daadwerkelijke inhoud nog maar te zwijgen![]()
Je ziet toch hoe ze kijkt en a/d hand van haar gelaats-trekken en de make-up datquote:Op donderdag 8 september 2005 15:43 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Of één of andere manier kan ik het gewoon niet mooi vinden...
Misschien moet je dan eens op de vraag ingaan, in plaats van de vraag an sich te bekritiseren. TS vraagt zich iets af, ga daar gewoon op in, of blijf weg....quote:Op donderdag 8 september 2005 15:45 schreef Vivi het volgende:
Dat bepaal ik zelf wel snotneusje, ik heb nml nog heel veel toe te voegen op dit soort diepdebiele vraagstukken
ok.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:45 schreef Vivi het volgende:
Dat bepaal ik zelf wel snotneusje, ik heb nml nog heel veel toe te voegen op dit soort diepdebiele vraagstukken
Hoe kom je daar nou weer aan?quote:
die mening deel ik absoluut niet met je.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:43 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Of één of andere manier kan ik het gewoon niet mooi vinden...
Dikke neus?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:46 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
Waar? Oh wacht...misschien heb jij hem opgesnoven met die dikke neus van je![]()
Het klopt.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:50 schreef danni het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer aan?
Weet je hééeeeeel zeker dat die klopt?
Het Centraal Bureau v. Statistiek ?
of heb je die zélf gemaakt?![]()
Ik stoor me niet aan de vraag, ik stoor me aan de vraagstelling......quote:Op donderdag 8 september 2005 15:56 schreef Lukaso het volgende:
[..]
die mening deel ik absoluut niet met je.
Vivi, kap eens ff met ontzettend zielig zeuren. Ik begin die mensen die elke opmerking over een bestaand verschil tussen rassen meteen betitelen als racistisch echt zat te worden. TS stelt imo een erg goede vraag.
Ikzelf ben ongeveer het tegenovergestelde van een neger, redelijk introvert en #FFFFFF.
Nu dans ik zelf al enkele jaren(breakdance) en moet zeggen dat TS hier zeker een punt heeft. Ik kom tijdens het trainen veel van die stereotiep negers tegen die ook in de OP staan. Heel stoer doen maar eigenlijk helemaal niks kunnen; alle aandacht opvragen en die dan (meestal van de vrouwelijke kan) ook nog krijgen;
nu kan Vivi weer mooi gaan zeuren dat ik jaloers ben ofzo.
Ik wil niet zeggen dat ik meer aandacht verdien iod, het is alleen gewoon niet goed verdeeld, en als niet-extrovert persoon gewoon ontzettend storend 'kijk mij eens goed zijn'
Maar dat ligt dan toch gewoon aan jezelf?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:56 schreef Lukaso het volgende:
Ik wil niet zeggen dat ik meer aandacht verdien iod, het is alleen gewoon niet goed verdeeld, en als niet-extrovert persoon gewoon ontzettend storend 'kijk mij eens goed zijn'
Je bent eigenlijk best lekkerquote:Op donderdag 8 september 2005 15:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dikke neus?(*naar fotoboek wijst)
TS is natuurlijik overduidelijk werkelijk maagd hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 15:58 schreef Brunette het volgende:
... en je klinkt alsof je door een meisje bent gedumpt voor een neger...
ik bedoel te zeggen, ze zijn vaak alleen maar op zichzelf gefocused, ze doen alsof ze alles zijn terwijl ze eigenlijk niets voorstellen [/superlatief]quote:Op donderdag 8 september 2005 15:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat ligt dan toch gewoon aan jezelf?
Dat jij introvert bent werkt per definitie niet in je voordeel, is niet de schuld van andere die meer extravert zijn.
Dat vinden ze gewoon mooi, lekker enz. En dat mogen ze toch.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:03 schreef Lukaso het volgende:
[..]
ik bedoel te zeggen, ze zijn vaak alleen maar op zichzelf gefocused, ze doen alsof ze alles zijn terwijl ze eigenlijk niets voorstellen [/superlatief]
Dat is nog tot daar aan toe, maar waarom vallen meisjes daar dan op? ze schijnen dus niet te zien dat het enkel toneelspelers zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |