Oftewel: Als ik mijn zin niet krijg, zal hij het ook niet leuk hebbenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:13 schreef Dr_lecter het volgende:
[..]
Ehm? Hij mag gaan als hij dat wil hoor![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
Oftewel: Als ik mijn zin niet krijg, zal hij het ook niet leuk hebben![]()
Hoe dan ook, je maakt het er voor hem niet makkelijker en zeker niet leuker op...quote:Op donderdag 8 september 2005 20:22 schreef Dr_lecter het volgende:
[..]zie je dat ergens staan? neen.
Hey, Sil. Heb je nog ergens domme kuttopics geopent zodat ik daar verder kan rellen? Qwea begint me te vervelen.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:24 schreef Silmarwen het volgende:
Ah ik vroeg me al af wie die Fidelis was
Nee ik ben lief en braaf enzoquote:Op donderdag 8 september 2005 20:26 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hey, Sil. Heb je nog ergens domme kuttopics geopent zodat ik daar verder kan rellen? Qwea begint me te vervelen.
Dat moet een leuk topic geweest zijn achter de schermen.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:30 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee ik ben lief en braaf enzo
Je wilt het niet wetenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:31 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dat moet een leuk topic geweest zijn achter de schermen.
de man in kwestie is heel schappelijk, daar valt best iets mee te regelen. Toen ik opmerkte dat ze al kosten had gemaakt wilde hij daar best iets tegen over stellen. wat hem tegen de borst stuit nogmaals is dat iemand van wie hij de vader had kunnen zijn en die hem nog nooit ontmoet heeft een toch niet zo vriendelijke toon aansloeg.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:34 schreef Karina het volgende:
Jammer dat een serieuze vraag, waar anderen vast ook weleens mee te maken kunnen krijgen, uitmondt in een soort ordinaire scheldpartij, waar 1 partij om de minuut van naam verandert.
Ik denk trouwens dat als het ECHT om een noodgeval gaat, de werkgever best zijn werknemer kan vragen om toch te komen werken terwijl er eigenlijk een vrije dag was gepland. De werkgever zal daar ook iets tegenover willen stellen (zoals het betalen van de kosten en eventueel zelfs iets extra).
*zucht nee... ik had haar aan de telefoon en mijn baas stond naast me. Hij mocht wel even direct aan haar uitleggen waarom ik morgen bij nader inzien geen vrij kreeg...quote:Op donderdag 8 september 2005 22:40 schreef yvonne het volgende:
Ze heeft je baas gebeld? :0
Dat je nu nog een baan hebt...quote:Op donderdag 8 september 2005 22:41 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
*zucht nee... ik had haar aan de telefoon en mijn baas stond naast me. Hij mocht wel even direct aan haar uitleggen waarom ik morgen bij nader inzien geen vrij kreeg...
was het maar waar. ik kom hier enkel jullie mening vragen...quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:17 schreef LaZZ het volgende:
O, nee, wacht, het is vast een voorbedacht MikeyMO-rel, dat andere topic van je chick was net iets te snel vriend, dat werkt niet zo.!
GENIETEN!
en dat van de vrouw die laatst een doodserieus topic sloot die ik had geopend onder een kloon omdat dit niet op het forum hoortquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:02 schreef yvonne het volgende:
Moet dit onderhand niet naar R&P?
Is het nog aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |