Is goed, alleen zit ik op mijn werk waar ik te veel Fok maar uit voorzorg webmessenger uit laat.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:06 schreef Sugar het volgende:
BE, ik heb je toegevoegd op msn. Oké?
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het ook niet zou doen, puur omdat zij het gedaan hebben en ik toch niet opmerkingen zou willen als 'oh, net als Raasjel Hazes'...quote:Op donderdag 8 september 2005 14:07 schreef moussy het volgende:
Ik heb het gezien op tv, maar baal nu wel dat hun het gedaan hebben. Nu is voor mij het aparte er wel een beetje af. Maar Meneer Schiffmacher durfde het voetje van Mink niet eens aan, dus ik denk niet dat ik daar snel naar toe zal rennen.
Ook niet als je de beelden van ooit een bij patty brard hebt gezien. Een joint rokend, met een nip wiskey aan een todderige keukentafel een tattoo zetten past niet helemaal in mijn straatje.
Er is tot nu toe ook niemand die mij de risico's kan vertellen. Ik denk zelf dat het nml snel afgestoten zal worden, net zoals andere dingen die je onder je vel laat proppen.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het ook niet zou doen, puur omdat zij het gedaan hebben en ik toch niet opmerkingen zou willen als 'oh, net als Raasjel Hazes'...
Nee, dan liever iets anders origineels zoeken.
Nee, gewoon van een andere site gejatquote:Op donderdag 8 september 2005 14:16 schreef Faja-Lobi het volgende:
Spindizzy, jou icoontje is echt te leuk!! Jouw eigen kat?
Ik neem aan dat het gaat over Andre zn as in die tattoo's ?? Origineel waren hun ook nietquote:Op donderdag 8 september 2005 14:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het ook niet zou doen, puur omdat zij het gedaan hebben en ik toch niet opmerkingen zou willen als 'oh, net als Raasjel Hazes'...
Nee, dan liever iets anders origineels zoeken.
Ja klopt. tattoo Bob doet het niet, maar wrom nietquote:Op donderdag 8 september 2005 14:29 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het gaat over Andre zn as in die tattoo's ?? Origineel waren hun ook nietDe vrouw van Herman Brood was (volgens mij) de eerste (bekende)
Die heeft een ster op dr onderarm met herman zn as erin, ook door Shiffmacher geloofk
Klopt, heb je ook helemaal gelijk in.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:31 schreef jessie het volgende:
Maar het gaat toch niet om orgineel zijn?
Als je orgineel wil zijn dan vreet je t op en ga je je drol inlijsten
Ik denk dat t meer gaat om een dierbare dicht bij je te dragen.
Zou dat dé reden zijn dat mensen hele aparte namen verzinnen?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:37 schreef jessie het volgende:
Ja met namen zal je dat inderdaad ook zo hebben. Maar ja voor hetzelfde heb je een superleuke naam, gaat de volgende idols weer beginnen, wint er iemand met die naam, kan je mooi weer wat anders verzinnenHet is ook altijd wat he.
Tja die mensen zijn er zeker. Kreeg in mijn vakantie 2 weken terug te horen dat ik s'maandas niet weer hoefde te komen en dat me contract dus niet verlengt werdquote:Op donderdag 8 september 2005 15:49 schreef bixister het volgende:
tot 2009 is nog lekker lang faja-lobi. er zijn zat mensen die voor minder lange termijn zeker zijn van hun baan.
quote:Op donderdag 8 september 2005 12:13 schreef Spindizzy het volgende:
Tuurlijk hou ik bij sommige zwangerschappen hier ook wel eens mijn hart vast (toevallig dan niet bij Luchtbel) maar wie ben ik om hun recht op een kind ter discussie te stellen? Wie denk je dan wel dat je bent? Ik vind het werkelijk een walgelijke vertoning.
Nee, gelukkig doe jij dat nooit....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:11 schreef Spindizzy het volgende:
Ik vind dat als je het niet kunt opbrengen de belangen van je ongeboren kind boven je eigen verslaving te stellen dat je helemaal geen kinderen zou moeten krijgen.
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:10 schreef Brighteyes het volgende:
Hij is gevonden... Dood...
De dierenambulance belde... geidentificeerd met de chip...
quote:
Mag jij dat dan?quote:
Maar voor sommigen is het al weekend.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:36 schreef snoopy het volgende:
[..]
![]()
![]()
eigenlijk mogen we van onszelf niet drinken door de week![]()
jij ook gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 september 2005 19:59 schreef lady-wrb het volgende:
geheel off-topic maar ik vind het zooooo leukhepie heeft dr eerste eitje gelegd
Tuurlijk mag ik dat!quote:Op donderdag 8 september 2005 20:42 schreef dutchie het volgende:
[..]
Mag jij dat dan?
Ik proost gewoon mee hoor. Ookal zit ik op mijn werk, kan mij het verrekken!
doe het natuurlijk niet hoor, is puur theoretisch gezien. Ze zien me aankomen hier zeg!![]()
kunnen we toch nog samen op ETquote:Op donderdag 8 september 2005 22:00 schreef E.T. het volgende:
[..]
Tuurlijk mag ik dat!
Tot de punctie mag ik alles! (en neem ik ook allesAls alles volgens het boekje verloopt zou die nl. over drie of vier weken al zijn en daarvoor moet ik natuurlijk wel alle 'verboden' dingen nog even geconsumeerd hebben)
En snoopy, kan jou 't bommen dat 't nog maar donderdag is.. Gewoon net doen alsof het al vrijdag is
Ik liep nog wel heel hard hè? Zag je 't?quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:33 schreef Brighteyes het volgende:
Inmiddels is de naam sowieso niet meer aan de orde, vriendlief had vroeger een hond die Boris heette.
Ik doe niet aan formaliteitenquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:20 schreef Luchtbel het volgende:
Ik dacht dat het een heyhoeissienou formaliteit wasmaar alles oke
Allebeiquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:00 schreef daniman het volgende:
Ik zie dat de een Evenstars husb&2b Darkmanta noemt en de ander Armani(Mania) ... wat is nou de juiste naam?
kies er 1 uit zou ik zeggenquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:00 schreef daniman het volgende:
Ik zie dat de een Evenstars husb&2b Darkmanta noemt en de ander Armani(Mania) ... wat is nou de juiste naam?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:13 schreef moussy het volgende:
Clauwheee een otooooooooleuk!!
Wij gaan zo naar sprookjesbos enkhuizen
Het is wel erg leuk maar zijn aan onderhandelen. Wat die man vraagt voor gas/water/licht enzo komt absoluut niet overeen met wat het echt zou kosten volgens mij. maar ja leven nog steeds in weekend met buikpijn, bloedquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:44 schreef kozakken het volgende:
en LB? Weet je al wat over jejullie huisje?
en mouswat een grrrrr aktie zeg!
ik wou het niet zeggen, maar ik vind het ook, maar dat lijkt me een logische reactie van ET en mijzelf...quote:
wacht maarquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:13 schreef E.T. het volgende:
Moussy, zoiets kan ook alleen maar bij jou volgens mij..
dat zeggen ze jaquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:15 schreef Ladybos het volgende:
Moussy de meeste viltstiften zijn tegenwoordig toch uitwasbaar ?
neequote:Op zondag 11 september 2005 12:36 schreef Sugar het volgende:
Ik vind het echt best een "zware" dag vandaag. Jullie ook?![]()
ja, dat bedoel ik Dutchquote:Op zondag 11 september 2005 13:07 schreef dutchie het volgende:
Ik snap wat je bedoelt SnoopIk kreeg er zelf ook weer kippenvel van. (Sugar, Danyels geboorte bedoelt Snoopy)
dankjequote:Op zondag 11 september 2005 18:37 schreef Spindizzy het volgende:
Hartstikke leuke foto's! Jullie zien er prachtig uit. Gefeliciteerd
Je ziet er echt super uit. Jullie zien er super uitquote:Op zondag 11 september 2005 18:19 schreef _evenstar_ het volgende:
Trouwfoto's![]()
http://remon2003.fotopic.net/c686794.html
![]()
![]()
Eerlijk gezegd denk ik eerder dat Moeder Natuur af en toe een vreselijk kutwijf is die een gigantische rotschop tegen der vette reet moet hebben.quote:Op maandag 12 september 2005 12:19 schreef Luchtbel het volgende:
Maar ja alles heeft een reden enzo.
Amen!quote:Op maandag 12 september 2005 12:27 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik eerder dat Moeder Natuur af en toe een vreselijk kutwijf is die een gigantische rotschop tegen der vette reet moet hebben.
Dat kan natuurlijk ook nog.quote:Op maandag 12 september 2005 12:27 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik eerder dat Moeder Natuur af en toe een vreselijk kutwijf is die een gigantische rotschop tegen der vette reet moet hebben.
Ik kat wel terugquote:Op maandag 12 september 2005 13:54 schreef Luchtbel het volgende:
Ja maar nu ga ik toch alleen maar zitten afwachten. Dat schiet niet op. Daar word ik kwaad en kattig van en geloof me, dat wil niemand
Oe, ik ook! Wat voor 1 krijg ji er mous?quote:Op maandag 12 september 2005 16:21 schreef moussy het volgende:
Is fok zo traag of ligt dat aan mij?
Ik krijg weer een eigen autootje
Ik mail je wel evenquote:Op maandag 12 september 2005 21:52 schreef Belana het volgende:
wat bedoel je precies moussy?
goeie garage trouwens? misschien wat voor mij ook?
Ik ben er ook heel blij mee, ook al is ie wat vaal van de zonquote:Op maandag 12 september 2005 21:54 schreef Karin het volgende:
Ziet er ook leuk uit Moussy! Heerlijk hoor als je niet afhankelijk ben van anderen voor een auto en gewoon je eigen weg kan gaan.
Ik heb straks maar 2 deuren, maar Cas klimt zelf in zn stoel en zo, en ik heb nu als voordeel dat ik klein benquote:Op maandag 12 september 2005 22:13 schreef Belana het volgende:
Een 4 deurs is wel makkelijk he met kids... ik heb wel een leuke zien staan, ook bij een bovag garage hier in de buurt, maar het is een 2 deurs en dan ben ik weer bang dat ik daar spijt van krijg. Misschien onzin, magoe...
Ik heb ook zo 1 gehadquote:
Ik kan niet wachten tot ie voor de deur staatquote:Och, het lijkt me zo zalig he! Een eigen autootje....zucht....
quote:Op maandag 12 september 2005 21:42 schreef Karin het volgende:
Een opel Corsa. Hij is lekker 4 deurs (dat was 1 van mijn wensen, erg handig met een dwarse peuter die achterin moet). En de kinderwagen past ook nog achterinnu hoeft dat niet meer met Bram, ik heb een buggy maar misschien ooit nog in de toekomst hoop ik
[afbeelding]
Zo'n Opel CROSAquote:Op maandag 12 september 2005 22:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]wat een autonieuws allemaal
Leuk!!
![]()
Karin, wij hebben nu ook een Opel Corsa!:
[afbeelding]
Dat is ook een goeie optiequote:Op dinsdag 13 september 2005 20:44 schreef moussy het volgende:
We duwen de stok brandend in moeder natuur dr reet
Jaaaaaa, die kochten we vroeger altijd na het zwemmen. En zoute rijen erbijquote:
Die van mij wel, als ze de kans krijgen om er 1 te proevenquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:48 schreef livelink het volgende:
Die ken ik helemaal niet. Vinden kinderen dat wel lekker?
Ik ben alles behalve prototype huismoederquote:Op woensdag 14 september 2005 09:00 schreef Brighteyes het volgende:
Luchtbel? Hoe is het nu met je?
ET, een echte huismoeder, de kleren van je man strijken en zijn koffer pakken!
Maar idd niet echt gezellig!
Zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 14 september 2005 10:37 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve prototype huismoeder
Ja dat dus!quote:Op woensdag 14 september 2005 10:51 schreef Rottdog het volgende:
Zie E.T zo al in de deuropening staan met haar roze badjas en de kop in de krullers![]()
*vaarwel mijn lief vaarwel*
Je vergeet de roze kleppers met een donsbolletje er op. en een peuk op dr lipquote:Op woensdag 14 september 2005 10:51 schreef Rottdog het volgende:
Zie E.T zo al in de deuropening staan met haar roze badjas en de kop in de krullers![]()
*vaarwel mijn lief vaarwel*
dit klinkt wel heel verleidelijkquote:Op woensdag 14 september 2005 11:12 schreef snoopy het volgende:
En die lekkere tuinman van een jaar of 20 die zogenaamd de rozen komt snoeien![]()
![]()
dit komt 't dichtst in de buurt aangezien de hele tuin bestraat isquote:Op woensdag 14 september 2005 12:28 schreef snoopy het volgende:
Maakt niet uit ET. Desnoods koop je een geranium en huur je daarvoor een tuinman in![]()
Jij snapt 'tquote:Op woensdag 14 september 2005 13:00 schreef snoopy het volgende:
Die telefoon bedoelt ie natuurlijk! EN een shirtje erbij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |