Oke heel verhaal
Na de ochtend goed te stuiteren.. en wat fotos van mij met mijn ouders gemaakt te hebben.. kwam dan om half 2 mijn lief aan in de rode jmustang van zijn vader..
Prachtig in pak hij was zo mooi
Op naar het kasteel alwaar ik mjn eerste kado ontving.. deze was speciaal voor mij en was dan ook specifiek bedoeld dat deze voor de ceremonie in ontvangst werd genomen.. drie hele lieve vrienden gaven mij de evenstar ketting
![]()
en mijn eigen sierraad werd al snel verrolen.. en voelde mij als een echte elfje ( omdat de jurk niet doorging
![]()
)
De bruiloft voor ons liep iets uit en dus moesten we wachten..
Eindelijk was het zo ver en het moment brak aan.. iedereen in de zaal.. ons liedje werd gestart en mijn vader bracht mij binnen onderwijl de mensen klapten
toen vond de gastvrouwe het nodig dat het liedje abrupt werd afgekapt en omdat de vorige bruiloft was uitgelopen wij maar moesten inkorten
gelukkig kwam de ambtenaar snel en die had zoiets helemaal niet
![]()
we gaan niks inkorten
De bouwlui werkten ook niet mee.. ondanks dat er contracten opgesteld waren dat er niet gerenoveerd zou worden op vrijdag besloot men toch te renoveren aldus een herrie
![]()
en een vloekende en tierende ambtenaar in de gang ( aldus de gaste die later kwamen
![]()
)
Maar dit mocht de pret niet drukken.. na een leuk babbeltje kwam dan het hoge woord JAAAA zei mijn mannetje en JAAAA zei ik
![]()
en al kussend sprongen er toch wat traantjes in mijn ogen
![]()
( lang leve waterproof mascare
![]()
)
Na het tekenen droeg de beste vriend en getuige van lief een prachtgedicht op en weer moest ik snotteren
Vandaar uit zijn de gasten mijn ouders nagereden en zijn wij foto;s gaan maken.. alwaar ik mijn lief de hersens heb ingeslagen met een golfclub
Terug naar de gasten alwaar we kadootjes kregen .. waar we een handdoek hebben gekregen met onze namen en trouwdatum geborduurd
![]()
en het leukste was nog wel de reactie van lief toen wij een allerliefst wipstoeltje uitpakten en.. " WAAAAAAAAAAAAAAAAAH OOOOOOHOOOOOO NIJNTJE!!!!! " riep lief hij met een verliefde blik.
Na wat gegeten en gedronken te hebben en kletsen met iedereen op naar de receptie..
Het was gemoedelijk en gezellig en geen klachten gehad
Nadat de gasten weg waren op naar de bruidssuite waar een koeler klaar stond voor ons.. niet met champagne maar met vanille cola
![]()
!!
Lekker samen gebubbeld in bad met lekkere zeepjes die we hadden gekregen en alle kaartjes gelezen te hebben.. hebben we nog heerlijk van de avond genoten en vanochtend een heerlijk ontbijt op bed gehad.
Vandaag lekker met zijn 2tjes leuke dingen gedaan.. en bij thuiskomst hadden de getuige en mijn schoonouders het huis versierd met ballonen en roosjes en lagen er nog veel meer kaarten te wachten en een mooi bloemstuk van mijn oud huisgenoten
Samen gevat het was super onvergetelijk en alles wat nog meer mooi en liefdevol is...
de enige grote domper was dat die klote gemeente een fout heeft gemaakt in ons trouwboekje
we zijn getrouwd maar die klootmongolen hebben bij geslachtsnaam na het huwelijk mijn meisjes naam aangehouden terwijl we duidelijk hadden aangegeven dat ik liefje zijn naam wou
.. dus daar gaan we maar even achteraan maandag