Is goed, alleen zit ik op mijn werk waar ik te veel Fok maar uit voorzorg webmessenger uit laat.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:06 schreef Sugar het volgende:
BE, ik heb je toegevoegd op msn. Oké?
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het ook niet zou doen, puur omdat zij het gedaan hebben en ik toch niet opmerkingen zou willen als 'oh, net als Raasjel Hazes'...quote:Op donderdag 8 september 2005 14:07 schreef moussy het volgende:
Ik heb het gezien op tv, maar baal nu wel dat hun het gedaan hebben. Nu is voor mij het aparte er wel een beetje af. Maar Meneer Schiffmacher durfde het voetje van Mink niet eens aan, dus ik denk niet dat ik daar snel naar toe zal rennen.
Ook niet als je de beelden van ooit een bij patty brard hebt gezien. Een joint rokend, met een nip wiskey aan een todderige keukentafel een tattoo zetten past niet helemaal in mijn straatje.
Er is tot nu toe ook niemand die mij de risico's kan vertellen. Ik denk zelf dat het nml snel afgestoten zal worden, net zoals andere dingen die je onder je vel laat proppen.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het ook niet zou doen, puur omdat zij het gedaan hebben en ik toch niet opmerkingen zou willen als 'oh, net als Raasjel Hazes'...
Nee, dan liever iets anders origineels zoeken.
Nee, gewoon van een andere site gejatquote:Op donderdag 8 september 2005 14:16 schreef Faja-Lobi het volgende:
Spindizzy, jou icoontje is echt te leuk!! Jouw eigen kat?
Ik neem aan dat het gaat over Andre zn as in die tattoo's ?? Origineel waren hun ook nietquote:Op donderdag 8 september 2005 14:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het ook niet zou doen, puur omdat zij het gedaan hebben en ik toch niet opmerkingen zou willen als 'oh, net als Raasjel Hazes'...
Nee, dan liever iets anders origineels zoeken.
Ja klopt. tattoo Bob doet het niet, maar wrom nietquote:Op donderdag 8 september 2005 14:29 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het gaat over Andre zn as in die tattoo's ?? Origineel waren hun ook nietDe vrouw van Herman Brood was (volgens mij) de eerste (bekende)
Die heeft een ster op dr onderarm met herman zn as erin, ook door Shiffmacher geloofk
Klopt, heb je ook helemaal gelijk in.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:31 schreef jessie het volgende:
Maar het gaat toch niet om orgineel zijn?
Als je orgineel wil zijn dan vreet je t op en ga je je drol inlijsten
Ik denk dat t meer gaat om een dierbare dicht bij je te dragen.
Zou dat dé reden zijn dat mensen hele aparte namen verzinnen?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:37 schreef jessie het volgende:
Ja met namen zal je dat inderdaad ook zo hebben. Maar ja voor hetzelfde heb je een superleuke naam, gaat de volgende idols weer beginnen, wint er iemand met die naam, kan je mooi weer wat anders verzinnenHet is ook altijd wat he.
Tja die mensen zijn er zeker. Kreeg in mijn vakantie 2 weken terug te horen dat ik s'maandas niet weer hoefde te komen en dat me contract dus niet verlengt werdquote:Op donderdag 8 september 2005 15:49 schreef bixister het volgende:
tot 2009 is nog lekker lang faja-lobi. er zijn zat mensen die voor minder lange termijn zeker zijn van hun baan.
quote:Op donderdag 8 september 2005 12:13 schreef Spindizzy het volgende:
Tuurlijk hou ik bij sommige zwangerschappen hier ook wel eens mijn hart vast (toevallig dan niet bij Luchtbel) maar wie ben ik om hun recht op een kind ter discussie te stellen? Wie denk je dan wel dat je bent? Ik vind het werkelijk een walgelijke vertoning.
Nee, gelukkig doe jij dat nooit....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:11 schreef Spindizzy het volgende:
Ik vind dat als je het niet kunt opbrengen de belangen van je ongeboren kind boven je eigen verslaving te stellen dat je helemaal geen kinderen zou moeten krijgen.
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:10 schreef Brighteyes het volgende:
Hij is gevonden... Dood...
De dierenambulance belde... geidentificeerd met de chip...
quote:
Mag jij dat dan?quote:
Maar voor sommigen is het al weekend.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:36 schreef snoopy het volgende:
[..]
![]()
![]()
eigenlijk mogen we van onszelf niet drinken door de week![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |