quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:57 schreef SCH het volgende:
Heerenveen heeft verloren, is ook Marco's schuld![]()
Weer een bewijs wat voor toppertje die Marco is!quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:57 schreef SCH het volgende:
Heerenveen heeft verloren, is ook Marco's schuld![]()
En Afellayquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:54 schreef The_M het volgende:
Het is weer zover, we kunnen weer even lachen om onze Bondscoach:
Emanuelson, De Jong en Greene in de voorselectieAls je tegenwoordig twee keer een bal raakt word je al geselecteerd.
quote:Afellay, Davids, Greene en Emanuelson bij Oranje
20/9/2005 16:42
Marco van Basten nam 33 spelers op in zijn voorlopige selectie voor de komende WK-kwalificatieduels met Tsjechië en Macedonië op 8 en 12 oktober. Urby Emanuelson, Seginho Greene, Ibrahim Afellay en Edgar Davids zijn de meest opvallende namen.
In vergelijking met de vorige voorlopige selectie zijn er zeven nieuwe namen. Naast die van Emanuelson, Greene, Afellay en Davids, zijn ook die van Ron Vlaar, Romeo Castelen en George Boateng nieuw, al maakten zij voorheen nog wel deel uit van de Oranje-selectie. Afwezig zijn nu Johnny Heitinga, Mario Melchiot en Kiki Musampa.
Emanuelson, Greene en Afellay hebben zich dit seizoen in de kijker gespeeld. Emanuelson doet het voorlopig redelijk als linksback bij Ajax, waar hij profiteert van de afwezigheid van Maxwell en Juanfran. Greene laat zich bij zijn nieuwe club Feyenoord al direct gelden en Afellay is uitgegroeid tot basisspeler bij PSV.
Edgar Davids keerde terug na maandenlang te zijn gepasseerd. Bij Tottenham Hotspur komt de gewezen aanvoerder weer aan spelen toe, al moest hij het laatste competitieduel met Aston Villa wegens een blessure aan zich voorbij laten gaan.
De voorlopige Oranje-selectie:
Doel: Henk Timmer (AZ), Edwin van der Sar (Manchester United) en Oscar Moens (Willem II).
Verdediging: Urby Emanuelson (Ajax), Wilfred Bouma (Aston Villa), Tim de Cler, Barry Opdam en Ron Vlaar (allen AZ), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Serginho Greene (Feyenoord), Khalid Boulahrouz (HSV), Theo Lucius en André Ooijer (beiden PSV) en Jan Kromkamp (Villarreal).
Middenveld: Nigel de Jong, Olaf Lindenbergh, Hedwiges Maduro en Wesley Sneijder (allen Ajax), Denny Landzaat (AZ), Mark van Bommel (Barcelona), Rafael van der Vaart (HSV), George Boateng (Middlesbrough), Ibrahim Afellay en Phillip Cocu (beiden PSV) en Edgar Davids (Tottenham Hotspur).
Aanval: Ryan Babel (Ajax), Robin van Persie (Arsenal), Roy Makaay (Bayern München), Arjen Robben (Chelsea), Romeo Castelen en Dirk Kuyt (beiden Feyenoord), Ruud van Nistelrooy (Manchester United) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).
Of je kijkt even in dit topic:quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:54 schreef DeTolk het volgende:
Het volledige artikel:
Staat toch niet alleen Davids in, in mijn post.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Of je kijkt even in dit topic:
Davids in de voorselectie!
quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:39 schreef methodmich het volgende:
Prima voorselectie. Ik mis alleen Alfred Schreuder en Daniël de Ridder.
je PSV-bril stond het niet toe hè?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:13 schreef The_M het volgende:
[..]
Is ook te vroeg denk ik maar kon het niet over mijn hart verkrijgen hem ook te noemen![]()
Maar wel met stabiele resultaten en als het ff meezit groepswinst...quote:Op woensdag 21 september 2005 09:10 schreef SCH het volgende:
Het blijft natuurlijk enorm hap-snap en zonder echte visie.
Stabiel slecht spel inderdaad.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar wel met stabiele resultaten en als het ff meezit groepswinst...
Nou inderdaad. En dan graag nog wat leuker spel.quote:Doe mij zo'n visie op het WK.
Elke wedstrijd hetzelfde systeem, elke wedstrijd winst (één uitzondering). Lijkt mij een prima visie.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:10 schreef SCH het volgende:
Het blijft natuurlijk enorm hap-snap en zonder echte visie.
Met het spel van de afgelopen maanden? Daar word je niet blij van hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:15 schreef SocialDisorder het volgende:
Als we wereldkampioen worden, hoor je niemand meer.
Lekker boeiend, als je daar kampioen mee kan wordenquote:Op woensdag 21 september 2005 09:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Stabiel slecht spel inderdaad.
[..]
Nou inderdaad. En dan graag nog wat leuker spel.
Ik ga die discussie niet meer aan. Wat het resulaat ook mag worden en hoe het spel ook mag zijn.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:24 schreef Suijk het volgende:
Iedere keer bij de voorselectie barst exact dezelfde discussie los tussen SCH en de rest.
OK, dus als we straks met die wereldbeker door de Amsterdamse grachten varen, ga jij in een hoekje zitten mokken, goed?quote:Op woensdag 21 september 2005 09:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Met het spel van de afgelopen maanden? Daar word je niet blij van hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |