Dus.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:23 schreef Auticia het volgende:
[..]
Dankjewel! Hoe is het met u? De zenuwen een beetje onder contrôle?
Foowtoowquote:Op donderdag 8 september 2005 10:21 schreef Auticia het volgende:
Ik zie er namelijk niet uit vandaag.
Mens, als ik met Spike zijn eerste rondje wandel, dan zie ik er gewoon niet uit.quote:
Dat lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 8 september 2005 10:27 schreef Vliegvrager het volgende:
des te meer reden voor een foowtoow
quote:
Ik lus geen koffiequote:Op donderdag 8 september 2005 10:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja das dus duidelijk he!! Koffie tekort.
Schiet maar gauw op danquote:Op donderdag 8 september 2005 10:38 schreef Auticia het volgende:.
Ik ben mezelf al aan het oplappen hoor!
Das dus reden 2quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 10:29 schreef _evenstar_ het volgende:
ik ben een wandelende stuiterballetterlijk en figuurlijk.. hyperactief en misselijk van de zenuwen
maar verders alles chill
![]()
Ik was laatst in een positiekledingwinkel 3x woordwaarde, en daar hadden ze oversized T-shirts met de text 'moody cow' erop.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 10:56 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik was laatst in een positiekledingwinkel 3x woordwaarde, en daar hadden ze oversized T-shirts met de text 'moody cow' erop.![]()
![]()
Wat doe jij in een positiekledingwinkel??quote:Op donderdag 8 september 2005 10:56 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik was laatst in een positiekledingwinkel 3x woordwaarde, en daar hadden ze oversized T-shirts met de text 'moody cow' erop.![]()
![]()
vette shit waar? hebbenquote:Op donderdag 8 september 2005 10:56 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
![]()
Kleertjes voor mn vriendin uitzoeken, DUH en die inkopper laat ik liggen, in de beperking toont zich de meesterquote:Op donderdag 8 september 2005 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat doe jij in een positiekledingwinkel??
hadden ze ook iets in mijn maat?![]()
Het was tijdens mijn vakantie, in Hastings, dus daar heb je niet zo gek veel aanquote:
Waarvan?quote:Op donderdag 8 september 2005 11:40 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen!!!
* -Marjo- is net wakker geschrokken...
BBC2.. een dubbele afleveringquote:Op donderdag 8 september 2005 12:14 schreef Subhuman het volgende:
Thunderbirds op tv? Welke zender??
Leuk!!! Maar wat een werk....quote:Op donderdag 8 september 2005 12:24 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz heeft het Thunderbirds eiland eens heel groot nagemaakt als verjaardagskadootje voor het zoontje van mijn vriendin
Heeft ie tijden mee gespeeld
was een heel karwei ja, maar hij was helemaal TB gek, en het eiland was zo achterlijk duur dat ik er maar eentje voor hem heb gemaakt. En veel groter dan het plastic eiland uit de winkelquote:
Gaaf!quote:Op donderdag 8 september 2005 12:27 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
BBC2.. een dubbele aflevering
elke dag
een tvp in een SC is zo lamequote:Op donderdag 8 september 2005 12:40 schreef RonaldV het volgende:
nou vruit, toch maar een TVP
Leg dat al mijn voorgangers eerst maar es uit.quote:
en dan om 11:00 beginnen met kijken hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 12:38 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Gaaf!
Heb net het einde gezien, morgen weer kijken!![]()
Hee Shark, mooie stapel storingen op mijn naamquote:Op donderdag 8 september 2005 12:45 schreef Shark.Bait het volgende:Hee Fles, mooie docu over de 1e WO op discovery
Je moet ook voorzichter met je spullen omgaan. Straks komen ze erachter en dan hang jequote:Op donderdag 8 september 2005 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Shark, mooie stapel storingen op mijn naam
Rij dat kut stukkie dan ff door voor een bakkie koffie.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:58 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog zit weer gezellie in Amersfoort vandaag
Oh jaquote:Op donderdag 8 september 2005 12:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je moet ook voorzichter met je spullen omgaan. Straks komen ze erachter en dan hang je
En een tubetje secondenlijm???quote:Op donderdag 8 september 2005 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja
Ik loop straks wel ff met een rolletje tape door het pand heen, dan doet alles het weer een beetje
quote:Op donderdag 8 september 2005 12:58 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog zit weer gezellie in Amersfoort vandaag
quote:Op donderdag 8 september 2005 13:01 schreef -Marjo- het volgende:
En een tubetje secondenlijm???
zoietsquote:
Ik ookquote:
Ik zou wel willen, maar helaas......ik ben om 15.00 uur weer terug naar kantoorquote:Op donderdag 8 september 2005 12:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Rij dat kut stukkie dan ff door voor een bakkie koffie.
Elastiekjes!!! En vergeet de paperclips niet...quote:Op donderdag 8 september 2005 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zoietsen een bosje touw en een nietmachine, dat vangt het meeste wel op
Hoeft toch niet Sharkiequote:Op donderdag 8 september 2005 13:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Oja, ik zou de dierentuin daar gaan bezoeken vandaag
Dat klinkt niet verkeerd...quote:Op donderdag 8 september 2005 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook
Zullen we rug-aan-rug gaan zitten in het warme gras en dan lekker in slaap vallen?
Zo met een grasspriet tussen mijn tanden en een bloem op jouw strooien hoedje
quote:Op donderdag 8 september 2005 13:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar helaas......ik ben om 15.00 uur weer terug naar kantoorMorgen zit ik ook nog in Amersfoort, maar dan moet ik 's avonds bij mijn nichtje in Apeldoorn / Brummen langs
you're so rightquote:Op donderdag 8 september 2005 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Locomokipkachelfantje!
Ik en niet durvenquote:
Harderwijk, bordjes Dolfinarium volgen tot je op hun parkerplaats bent. Daarna pak je je 06, mijn nummer heb je vast nog wel ergens.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik en niet durven![]()
Vertel maar waar ik morgen heen moet
Maastricht.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:43 schreef PdeHoog het volgende:
Ik en niet durven![]()
Vertel maar waar ik morgen heen moet
Oeh, dat had ik nog niet eens gezien! Ik bedoelde de tijd waarop jij en Fles posttenquote:Op donderdag 8 september 2005 13:42 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ga je de 10.000 vandaag halen?
"Hee beeb. Ik ben geil. Neuken?"quote:Op donderdag 8 september 2005 13:53 schreef Subhuman het volgende:
Oeps.
* Sub heeft net per ongeluk een mailtje gestuurd naar iemands oude mailadres... En nu komt ie misschien bij mensen terecht die het maar beter niet kunnen lezen.
Dan ben je officieel een spammerquote:Op donderdag 8 september 2005 13:54 schreef RonaldV het volgende:
Oeh, dat had ik nog niet eens gezien! Ik bedoelde de tijd waarop jij en Fles postten
nog 5 te gaan
Spammers doen het expres. En ik tot die post niet. En waarschijnlijk mis ik zelf mijn 10.000e postquote:Op donderdag 8 september 2005 13:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dan ben je officieel een spammer
Dan was jij het waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:01 schreef Rhanna het volgende:
Hooi hoi.
Er was vanochtend iemand voor de trein gaan staan. Bloedspatten op de trein enzo.
Maar ik ben er nog
Check mail.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:59 schreef Kleintje het volgende:
Mijn internet leeft weer... DUS HOI ALLEMAAL!
Zo... en nu ga ik even aan het werk! Tot later!
Slimquote:Op donderdag 8 september 2005 14:05 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dan was jij het waarschijnlijk niet.
klinkt heerlijkquote:Op donderdag 8 september 2005 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook
Zullen we rug-aan-rug gaan zitten in het warme gras en dan lekker indutten?
Zo met een grasspriet tussen mijn tanden en een bloem op jouw strooien hoedje
Dit is van NA de major crash...en ik ben er een jaartje tussenuit geweestquote:
K**smoes.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dit is van NA de major crash...en ik ben er een jaartje tussenuit geweestsabbatical
![]()
Ah....Dolfinariumquote:Op donderdag 8 september 2005 13:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Harderwijk, bordjes Dolfinarium volgen tot je op hun parkerplaats bent. Daarna pak je je 06, mijn nummer heb je vast nog wel ergens.
Getsie....quote:Op donderdag 8 september 2005 14:01 schreef Rhanna het volgende:
Hooi hoi.
Er was vanochtend iemand voor de trein gaan staan. Bloedspatten op de trein enzo.
Maar ik ben er nog
quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 13:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Maastricht.
Ivo een kopje koffie brengen
Naar "receptie@bedrijf.nl"quote:Op donderdag 8 september 2005 13:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
"Hee beeb. Ik ben geil. Neuken?"
Ik zie het helemaal voor me
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:28 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat is wel zo netjes, bedanken. Zeker als je iets gratis krijgt.
De haaien worden om 9:00 gevoerd.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:22 schreef PdeHoog het volgende:
Ah....DolfinariumDat kan ik vinden
Vanaf hoelaat ben ik welkom
![]()
Ik?quote:Op donderdag 8 september 2005 13:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
"Hee beeb. Ik ben geil. Neuken?"
Ik zie het helemaal voor me
ja jij!quote:Op donderdag 8 september 2005 14:30 schreef Rhanna het volgende:
Ik?
Guuuuuuuuuuhfeliciteerdquote:Op donderdag 8 september 2005 14:33 schreef RonaldV het volgende:Tien
Tien
Tien
Tien
!
10.000 stuks!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MOOIquote:Op donderdag 8 september 2005 14:33 schreef RonaldV het volgende:Tien
Tien
Tien
Tien
!
10.000 stuks!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 september 2005 14:33 schreef RonaldV het volgende:Tien
Tien
Tien
Tien
!
10.000 stuks!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je mond spoelen zegquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:33 schreef RonaldV het volgende:Tien
Tien
Tien
Tien
!
10.000 stuks!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:
Feliciquote:Op donderdag 8 september 2005 14:33 schreef RonaldV het volgende:Tien
Tien
Tien
Tien
!
10.000 stuks!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Beter nu?quote:
Patserquote:Op donderdag 8 september 2005 14:33 schreef RonaldV het volgende:Tien
Tien
Tien
Tien
!
10.000 stuks!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
09.00 uur is me wat te vroeg. Die haaien wachten maar ffquote:Op donderdag 8 september 2005 14:42 schreef RonaldV het volgende:
Ow, euh. PdH: als je maar niet voor 9 uur voor de deur staat vinnik t best
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:55 schreef PdeHoog het volgende:
Feli RonaldVHet ultieme bewijs van het feit dat je geen leven hebt
quote:[..]
09.00 uur is me wat te vroeg. Die haaien wachten maar ffMaar dat zal pas 's avonds worden hoor
Moet eerst werken en zo
Afhankelijk van hoeveel werk er morgen nog ligt, probeer ik hier om 17.00 uur de deur uit te lopen en dan ben ik een half uur later in Harderwijk
en dan zitten wij nog steeds in het grasquote:Op donderdag 8 september 2005 15:09 schreef Puckzzz het volgende:
Dus jullie zijn van plan om van 9.00 tot zeker na 18.00 daar te zijn?
tegen die tijd liggen we al hoor Flesquote:Op donderdag 8 september 2005 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan zitten wij nog steeds in het gras![]()
Ook gezelligquote:Op donderdag 8 september 2005 15:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
tegen die tijd liggen we al hoor Fles![]()
neem jij het bier mee?quote:
Psst yvonne is al een tijd lang geen topposter meerquote:Op donderdag 8 september 2005 15:11 schreef RonaldV het volgende:
damn... van geen leven gesproken: Yvonne heeft op dit moment exact 123.500 posts
het kan nog erger?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Psst yvonne is al een tijd lang geen topposter meer
wie speelt voor model en wie voor fotograaf? Moet PdeH zijn string meenemen?quote:
Ik begreep hij naakt in het water tegen de zonsondergang. Maar ik kan er naast zittenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
wie speelt voor model en wie voor fotograaf? Moet PdeH zijn string meenemen?
952. (959) Puckzzz 7056 ( + 58 )quote:Op donderdag 8 september 2005 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #73
* Puckzzz laat deze open deur lekker open want PdH is liefffffquote:Op donderdag 8 september 2005 15:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik begreep hij naakt in het water tegen de zonsondergang. Maar ik kan er naast zitten
*PLOP*quote:Op donderdag 8 september 2005 15:36 schreef Re het volgende:
10.000 pfffft man heb je nix anders te doen dan![]()
Nee.quote:
zal toch wel niet he, heb me ook 2 dagen rustig gehouden hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 15:44 schreef RonaldV het volgende:
trouwens, trage: in dit tempo halen Pea en ik jou makkelijk in dus he?
ja, een palindroomquote:
quote:Aantal posts: 14298 (gemiddeld 16 per dag)
we gaan zo ploppen hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, een palindroom![]()
maar het was meer een vervolg op de *PLOP* aan Puckzzz
He? wat heb ik nu weer gedaan? Ik was er niet hoor...quote:Op donderdag 8 september 2005 15:44 schreef RonaldV het volgende:
Dit is vast niet tegen mijquote:Op donderdag 8 september 2005 15:44 schreef RonaldV het volgende:
* pea4fun ploppertje aanreiktquote:Op donderdag 8 september 2005 16:36 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga dadelijk iemand hier in het magazijn ploppensukkels hebben de verkeerde zending aan de verkeerde transporteur meegegeven Grrrrrrrrr
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:36 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga dadelijk iemand hier in het magazijn ploppensukkels hebben de verkeerde zending aan de verkeerde transporteur meegegeven Grrrrrrrrr
Plop!!!quote:Op donderdag 8 september 2005 16:39 schreef pea4fun het volgende:
[..]
* pea4fun ploppertje aanreikt
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 september 2005 15:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
wie speelt voor model en wie voor fotograaf? Moet PdeH zijn string meenemen?
quote:Op donderdag 8 september 2005 15:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik begreep hij naakt in het water tegen de zonsondergang. Maar ik kan er naast zitten
quote:Op donderdag 8 september 2005 15:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
* Puckzzz laat deze open deur lekker open want PdH is liefffff
Waar kunnen we uit kiezen?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]Naakt gaat me iets te ver, maar wat voor string moet ik meenemen
![]()
![]()
oh okeequote:
Noem maar wat en ik zal wel kijken of ik het hebquote:
Hmmmmm....ff zoeken....quote:
Die zag ik daarnet idd langskomen. Nog ff checken:quote:Op donderdag 8 september 2005 17:04 schreef Vliegvrager het volgende:
doe dan die zwarte latex met ijzeren punten maar.
quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:24 schreef Auticia het volgende:
Anders heb ik nog wel een stringetje voor je, PdeHoog!
Ik zeg nietsquote:Op donderdag 8 september 2005 17:32 schreef Toeps het volgende:
Wieder zu Hause.
Vandaag een uurtje ICT gehad, twee uur in de stad gelopen, schoenen gekocht, en getekend. Kartonnen dozen. Woei.
Volslank?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Maareh....zou ik die wel passen A
![]()
Ik bedoel.....jij bent best klein en dun en ik best uhm...hoe zeg ik dit nou netjes
groot en zwaarlijvig
![]()
Heb je nou spijt van je studiekeuze? Ik hoor niks dan geklaag heel de tijdquote:Op donderdag 8 september 2005 17:32 schreef Toeps het volgende:
Wieder zu Hause.
Vandaag een uurtje ICT gehad, twee uur in de stad gelopen, schoenen gekocht, en getekend. Kartonnen dozen. Woei.
Klinkt als een mega-interessante dagquote:Op donderdag 8 september 2005 17:32 schreef Toeps het volgende:
Wieder zu Hause.
Dus als je aan iemand vraagt of ze een kuiltje of bobbeltje als navel heeft kijkt ze je raar aan???quote:Op donderdag 8 september 2005 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh okee
Weet je dat het Armeens trouwens voor vagina en navel hetzelfde woord gebruikt?
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:49 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Dus als je aan iemand vraagt of ze een kuiltje of bobbeltje als navel heeft kijkt ze je raar aan???
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:49 schreef Xilantof het volgende:
@re, ik zit er nu al goed doorheen
@Ties, dankje!
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:44 schreef Auticia het volgende:
[..]
Volslank?.
Ochja, rekt het niet dan scheurt het wel ofzo.
(Het stringetje dan hč!)
hier ook hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 17:49 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Dus als je aan iemand vraagt of ze een kuiltje of bobbeltje als navel heeft kijkt ze je raar aan???
Je zal trouwens maar een uitnodiging krijgen voor een uitstrijkje, en denken dat ze in je navel gaan lopen poeren.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:21 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben ik geen tekenwonder?
Sounds goooood!!quote:Op donderdag 8 september 2005 18:34 schreef Rhanna het volgende:
BadwaterMet blote tieten
Ik ga naar :
http://www.schouwburgeindhoven.nl/detail.asp?Id=7
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:37 schreef Rhanna het volgende:
Ik ga ook nog naar Javier Guzman en 2 keer naar Spinvis
Plezier! En insgelijks!quote:Op donderdag 8 september 2005 18:39 schreef Rhanna het volgende:
Het lied van "Ik denk nooit aan jou"
Hartverwarmend. Maar, ik ren nu naar mijn bus. Het was weer genoegen, veel liefde toegewenst
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:49 schreef Xilantof het volgende:
Brigitte Kaandorp met " radiografisch afstandbestuurbare zeilboot"ook leuk!
Ik heb 'm nu opstaanquote:
Ik zie me op mijn sterfbed, eindelijk tot rustquote:Op donderdag 8 september 2005 19:12 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik heb 'm nu opstaan.
Ik word liever in een UFO door een Marsman meegenomen
Dan dat ik Andries Knevel tot een hoogtepunt voel komen
Liever in een buitenwijk, tongen met Henk Binnendijk
Ookal zie ik dan waarschijnlijk helemaal geel en groe-hoe-hoen
Als ik het maar niet met Andries Knevel hoef te doen!
Ga jij es op je eigen gebouwde dak zitten in ----->DHZquote:Op donderdag 8 september 2005 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haa-Em-Tweeeeeeeeeeeeee
*Hoe hoe hoe
Ga mod worden --------> FBquote:Op donderdag 8 september 2005 19:24 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ga jij es op je eigen gebouwde dak zitten in ----->DHZ![]()
![]()
Ik wil niet voor het executipeleton...quote:
ik nietquote:Op donderdag 8 september 2005 20:15 schreef Toeps het volgende:
Wie heeft mij gemaild?
Nope!!! Wasn't me..quote:Op donderdag 8 september 2005 20:15 schreef Toeps het volgende:
Wie heeft mij gemaild?
gebeld ja, gestalkt ook, maar niet gemaildquote:Op donderdag 8 september 2005 20:15 schreef Toeps het volgende:
Wie heeft mij gemaild?
Nu al??quote:Op donderdag 8 september 2005 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga vanavond maar eens vroeg slapen
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:46 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
gebeld ja, gestalkt ook, maar niet gemaild![]()
neequote:
Ow, ik dacht al...quote:Op donderdag 8 september 2005 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee
Vroeg, niet NU![]()
Er is nog bier namelijk
"Gek hč, soms denk ik weleens...........quote:
Ssssst, straks doet het nog zeer...quote:Op donderdag 8 september 2005 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Gek hč, soms denk ik weleens...........
oh nee wacht
Soms denk ik weleens.... Gek hč?"![]()
Ik weet het al.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:15 schreef Toeps het volgende:
Wie heeft mij gemaild?
Iemand uit een hele andere hoek.quote:
I dream, in wishful thinking, in my peaceful worldquote:Op donderdag 8 september 2005 21:09 schreef Toeps het volgende:
Maar hij mailde me een modellenopdracht, vandaar dat ik dacht dat het een van jullie was.
Hoi Toepsquote:
Moet je ook niet doen hequote:Op donderdag 8 september 2005 21:29 schreef pea4fun het volgende:
Hoi, ik zit me ziek te eten aan "de echte pittigzoete sneker zoethoudertjes"
Zijn echt van die dingen...als je er 1 keer aan begint moet het doosje leegquote:
Hoi, da's dom van jequote:Op donderdag 8 september 2005 21:29 schreef pea4fun het volgende:
Hoi, ik zit me ziek te eten aan "de echte pittigzoete sneker zoethoudertjes"
Ik spoel het straks wel wegquote:
Dat waren dropjes jaquote:Op donderdag 8 september 2005 21:39 schreef -Marjo- het volgende:
Zijn dat dropjes???
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
ja lekker, ben net anijstheetje aan t zetten
welke tentoonstelling is er nu dan?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:52 schreef Toeps het volgende:Ik ga zondag naar het Fotografie Museum in Den Haag!
Vind je jarig zijn ook al niet leuk??quote:Op donderdag 8 september 2005 22:24 schreef pea4fun het volgende:
Zaterdag ben ik jarig, jippiezondag feestje van mijn nichtje
Moeten wij ff langs komenquote:
oiquote:Op donderdag 8 september 2005 22:24 schreef pea4fun het volgende:
Zaterdag ben ik jarig, jippiezondag feestje van mijn nichtje
Leuk, ik ben daar geweest toen er geexposeerd werd over de dood.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:52 schreef Toeps het volgende:Ik ga zondag naar het Fotografie Museum in Den Haag!
Offy heeft altijd een zwabber bij de hand heb ik gehoord!quote:Op donderdag 8 september 2005 23:20 schreef pea4fun het volgende:
als je gaat braken dweil je de boel zelf op ja
om 11:00 wakker zijn hoor! Anders mis je een F.A.B. programmaquote:Op donderdag 8 september 2005 23:00 schreef Subhuman het volgende:
Waarom gaat iedereen slapen als ik terugkom van m'n werk.
Mietjes!
Ohja! Ik ga de wekker zetten!quote:Op donderdag 8 september 2005 23:34 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
om 11:00 wakker zijn hoor! Anders mis je een F.A.B. programma
Ik heb het koud, ik ga slapen
truste lui
F.A.B. is hetzelfde als Roger, maar wordt uitsluitend gedaan in de tv-serie Thunderbirds.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:35 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ohja! Ik ga de wekker zetten!
Wat betekent F.A.B?
Haha... Ik keek het vroeger heel erg vaak, maar blijkbaar lette ik niet goed genoeg op.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:42 schreef RonaldV het volgende:
[..]
F.A.B. is hetzelfde als Roger, maar wordt uitsluitend gedaan in de tv-serie Thunderbirds.
Tis hier in huis nog warmer dan buitenquote:Op donderdag 8 september 2005 23:47 schreef Re het volgende:
[..]
ja dat zeker, beetje warm en loom maar voor de rest
Dat is in de winter ook zo hoor!quote:Op donderdag 8 september 2005 23:49 schreef Briggy het volgende:
[..]
Tis hier in huis nog warmer dan buiten![]()
Maar dan is het wel lekkerquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:06 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat is in de winter ook zo hoor!
ach het koelt al weer redelijk af hierquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:08 schreef Briggy het volgende:
[..]
Maar dan is het wel lekker![]()
De ventilator maakt overuren hier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |