Dus.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:23 schreef Auticia het volgende:
[..]
Dankjewel! Hoe is het met u? De zenuwen een beetje onder contrôle?
Foowtoowquote:Op donderdag 8 september 2005 10:21 schreef Auticia het volgende:
Ik zie er namelijk niet uit vandaag.
Mens, als ik met Spike zijn eerste rondje wandel, dan zie ik er gewoon niet uit.quote:
Dat lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 8 september 2005 10:27 schreef Vliegvrager het volgende:
des te meer reden voor een foowtoow
quote:
Ik lus geen koffiequote:Op donderdag 8 september 2005 10:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja das dus duidelijk he!! Koffie tekort.
Schiet maar gauw op danquote:Op donderdag 8 september 2005 10:38 schreef Auticia het volgende:.
Ik ben mezelf al aan het oplappen hoor!
Das dus reden 2quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 10:29 schreef _evenstar_ het volgende:
ik ben een wandelende stuiterballetterlijk en figuurlijk.. hyperactief en misselijk van de zenuwen
maar verders alles chill
![]()
Ik was laatst in een positiekledingwinkel 3x woordwaarde, en daar hadden ze oversized T-shirts met de text 'moody cow' erop.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 10:56 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik was laatst in een positiekledingwinkel 3x woordwaarde, en daar hadden ze oversized T-shirts met de text 'moody cow' erop.![]()
![]()
Wat doe jij in een positiekledingwinkel??quote:Op donderdag 8 september 2005 10:56 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik was laatst in een positiekledingwinkel 3x woordwaarde, en daar hadden ze oversized T-shirts met de text 'moody cow' erop.![]()
![]()
vette shit waar? hebbenquote:Op donderdag 8 september 2005 10:56 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
![]()
Kleertjes voor mn vriendin uitzoeken, DUH en die inkopper laat ik liggen, in de beperking toont zich de meesterquote:Op donderdag 8 september 2005 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat doe jij in een positiekledingwinkel??
hadden ze ook iets in mijn maat?![]()
Het was tijdens mijn vakantie, in Hastings, dus daar heb je niet zo gek veel aanquote:
Waarvan?quote:Op donderdag 8 september 2005 11:40 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen!!!
* -Marjo- is net wakker geschrokken...
BBC2.. een dubbele afleveringquote:Op donderdag 8 september 2005 12:14 schreef Subhuman het volgende:
Thunderbirds op tv? Welke zender??
Leuk!!! Maar wat een werk....quote:Op donderdag 8 september 2005 12:24 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz heeft het Thunderbirds eiland eens heel groot nagemaakt als verjaardagskadootje voor het zoontje van mijn vriendin
Heeft ie tijden mee gespeeld
was een heel karwei ja, maar hij was helemaal TB gek, en het eiland was zo achterlijk duur dat ik er maar eentje voor hem heb gemaakt. En veel groter dan het plastic eiland uit de winkelquote:
Gaaf!quote:Op donderdag 8 september 2005 12:27 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
BBC2.. een dubbele aflevering
elke dag
een tvp in een SC is zo lamequote:Op donderdag 8 september 2005 12:40 schreef RonaldV het volgende:
nou vruit, toch maar een TVP
Leg dat al mijn voorgangers eerst maar es uit.quote:
en dan om 11:00 beginnen met kijken hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 12:38 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Gaaf!
Heb net het einde gezien, morgen weer kijken!![]()
Hee Shark, mooie stapel storingen op mijn naamquote:Op donderdag 8 september 2005 12:45 schreef Shark.Bait het volgende:Hee Fles, mooie docu over de 1e WO op discovery
Je moet ook voorzichter met je spullen omgaan. Straks komen ze erachter en dan hang jequote:Op donderdag 8 september 2005 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Shark, mooie stapel storingen op mijn naam
Rij dat kut stukkie dan ff door voor een bakkie koffie.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:58 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog zit weer gezellie in Amersfoort vandaag
Oh jaquote:Op donderdag 8 september 2005 12:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je moet ook voorzichter met je spullen omgaan. Straks komen ze erachter en dan hang je
En een tubetje secondenlijm???quote:Op donderdag 8 september 2005 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja
Ik loop straks wel ff met een rolletje tape door het pand heen, dan doet alles het weer een beetje
quote:Op donderdag 8 september 2005 12:58 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog zit weer gezellie in Amersfoort vandaag
quote:Op donderdag 8 september 2005 13:01 schreef -Marjo- het volgende:
En een tubetje secondenlijm???
zoietsquote:
Ik ookquote:
Ik zou wel willen, maar helaas......ik ben om 15.00 uur weer terug naar kantoorquote:Op donderdag 8 september 2005 12:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Rij dat kut stukkie dan ff door voor een bakkie koffie.
Elastiekjes!!! En vergeet de paperclips niet...quote:Op donderdag 8 september 2005 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zoietsen een bosje touw en een nietmachine, dat vangt het meeste wel op
Hoeft toch niet Sharkiequote:Op donderdag 8 september 2005 13:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Oja, ik zou de dierentuin daar gaan bezoeken vandaag
Dat klinkt niet verkeerd...quote:Op donderdag 8 september 2005 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook
Zullen we rug-aan-rug gaan zitten in het warme gras en dan lekker in slaap vallen?
Zo met een grasspriet tussen mijn tanden en een bloem op jouw strooien hoedje
quote:Op donderdag 8 september 2005 13:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar helaas......ik ben om 15.00 uur weer terug naar kantoorMorgen zit ik ook nog in Amersfoort, maar dan moet ik 's avonds bij mijn nichtje in Apeldoorn / Brummen langs
you're so rightquote:Op donderdag 8 september 2005 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Locomokipkachelfantje!
Ik en niet durvenquote:
Harderwijk, bordjes Dolfinarium volgen tot je op hun parkerplaats bent. Daarna pak je je 06, mijn nummer heb je vast nog wel ergens.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik en niet durven![]()
Vertel maar waar ik morgen heen moet
Maastricht.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:43 schreef PdeHoog het volgende:
Ik en niet durven![]()
Vertel maar waar ik morgen heen moet
Oeh, dat had ik nog niet eens gezien! Ik bedoelde de tijd waarop jij en Fles posttenquote:Op donderdag 8 september 2005 13:42 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ga je de 10.000 vandaag halen?
"Hee beeb. Ik ben geil. Neuken?"quote:Op donderdag 8 september 2005 13:53 schreef Subhuman het volgende:
Oeps.
* Sub heeft net per ongeluk een mailtje gestuurd naar iemands oude mailadres... En nu komt ie misschien bij mensen terecht die het maar beter niet kunnen lezen.
Dan ben je officieel een spammerquote:Op donderdag 8 september 2005 13:54 schreef RonaldV het volgende:
Oeh, dat had ik nog niet eens gezien! Ik bedoelde de tijd waarop jij en Fles postten
nog 5 te gaan
Spammers doen het expres. En ik tot die post niet. En waarschijnlijk mis ik zelf mijn 10.000e postquote:Op donderdag 8 september 2005 13:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dan ben je officieel een spammer
Dan was jij het waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:01 schreef Rhanna het volgende:
Hooi hoi.
Er was vanochtend iemand voor de trein gaan staan. Bloedspatten op de trein enzo.
Maar ik ben er nog
Check mail.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:59 schreef Kleintje het volgende:
Mijn internet leeft weer... DUS HOI ALLEMAAL!
Zo... en nu ga ik even aan het werk! Tot later!
Slimquote:Op donderdag 8 september 2005 14:05 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dan was jij het waarschijnlijk niet.
klinkt heerlijkquote:Op donderdag 8 september 2005 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook
Zullen we rug-aan-rug gaan zitten in het warme gras en dan lekker indutten?
Zo met een grasspriet tussen mijn tanden en een bloem op jouw strooien hoedje
Dit is van NA de major crash...en ik ben er een jaartje tussenuit geweestquote:
K**smoes.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dit is van NA de major crash...en ik ben er een jaartje tussenuit geweestsabbatical
![]()
Ah....Dolfinariumquote:Op donderdag 8 september 2005 13:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Harderwijk, bordjes Dolfinarium volgen tot je op hun parkerplaats bent. Daarna pak je je 06, mijn nummer heb je vast nog wel ergens.
Getsie....quote:Op donderdag 8 september 2005 14:01 schreef Rhanna het volgende:
Hooi hoi.
Er was vanochtend iemand voor de trein gaan staan. Bloedspatten op de trein enzo.
Maar ik ben er nog
quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 13:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Maastricht.
Ivo een kopje koffie brengen
Naar "receptie@bedrijf.nl"quote:Op donderdag 8 september 2005 13:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
"Hee beeb. Ik ben geil. Neuken?"
Ik zie het helemaal voor me
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:28 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat is wel zo netjes, bedanken. Zeker als je iets gratis krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |