Hmm das minder !quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:36 schreef lelibel het volgende:
2 weken
tussen de 5 en 14 dagen. Maar ga maar uit van minimaal 10 dagen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:34 schreef Henk-B het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer als je bij lik-sang iets besteld voordat hij thuis is?
Ik heb afgelopen zaterdag Nintendogs besteld en hoop dat hij dalijk in de brievenbus ligt!
idd, een spel die ik zeker nog moet halen, al is de kans groot dat ik hem pas in 2006 haalquote:Op zondag 18 september 2005 00:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sonic Russsshhhhh: http://media.ds.ign.com/media/683/683045/vids_1.html
Tof
ik had m vaak na 5 dagen in huis andersquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:34 schreef Henk-B het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer als je bij lik-sang iets besteld voordat hij thuis is?
Ik heb afgelopen zaterdag Nintendogs besteld en hoop dat hij dalijk in de brievenbus ligt!
Ben je denk ik 1 van de weinigen. Nja betalen duurt ook wel 4 dagen naar internationaal... Dus dat komt er ook nog eens bij.quote:Op zondag 18 september 2005 18:33 schreef madjacksss het volgende:
ik had m vaak na 5 dagen in huis anders
ik gebruik mn ccquote:Op zondag 18 september 2005 23:25 schreef lelibel het volgende:
[..]
Ben je denk ik 1 van de weinigen. Nja betalen duurt ook wel 4 dagen naar internationaal... Dus dat komt er ook nog eens bij.
En dan koop je wel Luminesquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:24 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dit ga je toch niet kopen als je een psp hebt![]()
He kijk man! Ik heb een PSP, GROOOOTEEE KOSMISCHE KRACHTEN !!! in een piepklein lampenhuisje! OW! Laten we er een of ander bielig kutspel met graphics uit het jaar 0 op gaan spelen![]()
![]()
![]()
Dat doet toch niemand
quote:News: DS Demos Will Be Downloaded Via Revolution!
Posted by Tphi - Sep 18th 2005 22:06
Is there nothing Nintendo's wonderous next-gen console can't do? Today we found out another piece of the Revolution puzzle...
Nintendo president Satoru Iwata has confirmed that the upcoming Revolution console will have the ability to download demos for the Nintendo DS... and then transfer them wirelessly onto your handheld!
More details are expected in October, when Iwata has promised the lid will be blown off the mysterious Nintendo Wi-Fi Connection, ahead of such launches as Mario Kart DS, Tony Hawks American Sk8land and Animal Crossing: Wild World - all of which support the online service.
We'll bring you more on this as it breaks.
Ik wil geen DS demo's spelenquote:
dat wil je welquote:Op maandag 19 september 2005 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wil geen DS demo's spelen
eindelijk weer een fatsoenlijke 2d sonic!quote:Op zondag 18 september 2005 00:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sonic Russsshhhhh: http://media.ds.ign.com/media/683/683045/vids_1.html
Tof
spelenquote:Op maandag 19 september 2005 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, serieus nietWat moet ik met een demo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |