je lult!quote:Op donderdag 8 september 2005 00:26 schreef Tiemie het volgende:
voicemail..
nee tuurlijk niet ik luister naar de beltoon!quote:Op donderdag 8 september 2005 00:26 schreef Snakey het volgende:
Je neemt niet op.
die nieuwe van jan smit.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:27 schreef GoLLeM het volgende:
nummer?
net of je dat niet weet!quote:Op donderdag 8 september 2005 00:27 schreef GoLLeM het volgende:
nummer?
whehehe je zei zalmquote:Op donderdag 8 september 2005 00:27 schreef Shirley het volgende:
"Welkom bij Gaypalace, voor een nicht, kies 1, voor een matroos, kies 2, voor zalmsalade kies 3''
quote:Op donderdag 8 september 2005 00:30 schreef zalmsalade het volgende:
GoLLeM ik had um aan de lijn..
waar kom jij vandaan
je klinkt zo zostads
Goh, iemand uit Arnhem die een ander boers vindt klinken???quote:
Arnhemmers praten echt niet boersquote:Op donderdag 8 september 2005 00:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Goh, iemand uit Arnhem die een ander boers vindt klinken???
Dan moet zalmzalade wel erg boers klinken zeg.
jah ik zit op de HAN in arnhemquote:Op donderdag 8 september 2005 00:34 schreef zalmsalade het volgende:
arnhem coolzit je daar ook op school?
ik kom uit gennep
welke opleiding hoeveelste jaar?quote:
Nouja, alles ten oosten van Utrecht klinkt boers. Vind ik.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:33 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Arnhemmers praten echt niet boers
ze praten gewoon heel plat ernhems. Ik niet trouwens. Een beetje misschien, maar niet op z'n Klarendals.
ik wil je graag bellen....quote:Op donderdag 8 september 2005 00:34 schreef zalmsalade het volgende:
arnhem coolzit je daar ook op school?
ik kom uit gennep
neu hoeft niet serieusquote:Op donderdag 8 september 2005 00:35 schreef Christine het volgende:
Maar moet ik nou serieus gaan bellen?
Digitale Communicatie, 1e jaar, klas IC1fquote:Op donderdag 8 september 2005 00:35 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
welke opleiding hoeveelste jaar?
okequote:Op donderdag 8 september 2005 00:36 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Digitale Communicatie, 1e jaar, klas IC1f
Jij klinkt dus gewoon stadsquote:Op donderdag 8 september 2005 00:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Nouja, alles ten oosten van Utrecht klinkt boers. Vind ik.
whewquote:Op donderdag 8 september 2005 00:36 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
okedaar ken ik niemand van volgens mij
Whehe en dan?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:36 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
neu hoeft niet serieuskan ook om te flauwekullen zijn.
Stads? Haags. Da's wat anders.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:37 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Jij klinkt dus gewoon stads
Hoewel ik Utrechts nog wel redelijk neutraal vind
Ooooh het is een man... Dat verandert de zaakquote:Op donderdag 8 september 2005 00:38 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
ik heb hem toch echt net aan de lijn gehad
Heb jij hetzelfde nummer als ik ?quote:
Haags. Bah.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Stads? Haags. Da's wat anders.
inderdaadquote:Op donderdag 8 september 2005 00:39 schreef hooibaal het volgende:
leuke avatar
ohw nee, toch nietquote:Op donderdag 8 september 2005 00:38 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Heb jij hetzelfde nummer als ik ?
das waarquote:Op donderdag 8 september 2005 00:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Hey, jij hoeft er niet naar te luisteren hoor. Jij post je nummer niet hier
jah.... ik durf niet te bellen , en heb nog dik 90 sms via lycos, dus ik kan mega-baggerenquote:Op donderdag 8 september 2005 00:42 schreef zalmsalade het volgende:
lol is die sms van jou zapsel?
das inderdaad een kut sms ja
Ik vond m heul lief!quote:Op donderdag 8 september 2005 00:42 schreef zalmsalade het volgende:
lol is die sms van jou zapsel?
das inderdaad een kut sms ja
Ik heb geantwoordquote:Op donderdag 8 september 2005 00:43 schreef zapsel het volgende:
[..]
jah.... ik durf niet te bellen , en heb nog dik 90 sms via lycos, dus ik kan mega-baggeren![]()
![]()
whehehe, zeker antwoorden gedaan , lycos is blij met uwe sms!quote:
mijn fhoon geeft een laser-show...quote:
ik had inderdaad gewoon antwoorden gedaanquote:Op donderdag 8 september 2005 00:46 schreef zapsel het volgende:
[..]
whehehe, zeker antwoorden gedaan , lycos is blij met uwe sms!![]()
![]()
Maar je slaat de nummers wel op voor stalk-doeleinden?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:47 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
ik had inderdaad gewoon antwoorden gedaan
ik ga jouw nummer natuurlijk niet helemaal opschrijven om er een sms heen te sturen
hij is niet moeilijk hoor...quote:Op donderdag 8 september 2005 00:47 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
ik ga jouw nummer natuurlijk niet helemaal opschrijven om er een sms heen te sturen
Dat sluit alweer een hoop opties uit ja.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:49 schreef zapsel het volgende:
[..]
hij is niet moeilijk hoor...
maar 10 cijfers
en t begint met 06....
waarom niet?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:48 schreef Christine het volgende:
oja het gaat om de ringtone... maar dan moet je niet opnemen he.
ik kan um ook ff postenquote:Op donderdag 8 september 2005 00:49 schreef zapsel het volgende:
[..]
hij is niet moeilijk hoor...
maar 10 cijfers
en t begint met 06....
Lycos heeft m gewist.....quote:Op donderdag 8 september 2005 00:47 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
oke ik neem wel opquote:Op donderdag 8 september 2005 00:50 schreef Christine het volgende:
[..]
omdat het dan valse voorwendselen zijn.
oke dan bel ik nietquote:Op donderdag 8 september 2005 00:51 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
oke ik neem wel opnu zijn het dat niet meer
Mssn gaan mensen me dan bellen?!!!quote:
je wil gewoon mijn nummerquote:Op donderdag 8 september 2005 00:50 schreef 0 het volgende:
MIsschien is het leuk als je van alle mensen die jou bellen het nummer hier plaatst
zou jou dat leuk lijken?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:52 schreef zapsel het volgende:
[..]
Mssn gaan mensen me dan bellen?!!!![]()
![]()
![]()
alles voor de kijkcijfersquote:Op donderdag 8 september 2005 00:53 schreef zapsel het volgende:
Volstaat t nummer van mijn ex ook?....![]()
nu?quote:
Tal..quote:
Bellen dan maak kans op 11000 euro!!!!quote:
Er belt niemand!quote:Op donderdag 8 september 2005 01:00 schreef Christine het volgende:
Als je me maar niet gaat stalken
Heb je al veel bellers?
dan heb je het verkeerde nummer gebeldquote:Op donderdag 8 september 2005 01:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Jawel.
Hij ging vijf keer over.
Moet je vooral zeggenquote:Op donderdag 8 september 2005 01:19 schreef zalmsalade het volgende:
ik ga nu slapen
dus maak me niet wakker!
Ik bel je niet....quote:Op donderdag 8 september 2005 01:19 schreef zalmsalade het volgende:
ik ga nu slapen
dus maak me niet wakker!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |