das waarquote:Op donderdag 8 september 2005 00:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Hey, jij hoeft er niet naar te luisteren hoor. Jij post je nummer niet hier
jah.... ik durf niet te bellen , en heb nog dik 90 sms via lycos, dus ik kan mega-baggerenquote:Op donderdag 8 september 2005 00:42 schreef zalmsalade het volgende:
lol is die sms van jou zapsel?
das inderdaad een kut sms ja
Ik vond m heul lief!quote:Op donderdag 8 september 2005 00:42 schreef zalmsalade het volgende:
lol is die sms van jou zapsel?
das inderdaad een kut sms ja
Ik heb geantwoordquote:Op donderdag 8 september 2005 00:43 schreef zapsel het volgende:
[..]
jah.... ik durf niet te bellen , en heb nog dik 90 sms via lycos, dus ik kan mega-baggeren![]()
![]()
whehehe, zeker antwoorden gedaan , lycos is blij met uwe sms!quote:
mijn fhoon geeft een laser-show...quote:
ik had inderdaad gewoon antwoorden gedaanquote:Op donderdag 8 september 2005 00:46 schreef zapsel het volgende:
[..]
whehehe, zeker antwoorden gedaan , lycos is blij met uwe sms!![]()
![]()
Maar je slaat de nummers wel op voor stalk-doeleinden?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:47 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
ik had inderdaad gewoon antwoorden gedaan
ik ga jouw nummer natuurlijk niet helemaal opschrijven om er een sms heen te sturen
hij is niet moeilijk hoor...quote:Op donderdag 8 september 2005 00:47 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
ik ga jouw nummer natuurlijk niet helemaal opschrijven om er een sms heen te sturen
Dat sluit alweer een hoop opties uit ja.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:49 schreef zapsel het volgende:
[..]
hij is niet moeilijk hoor...
maar 10 cijfers
en t begint met 06....
waarom niet?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:48 schreef Christine het volgende:
oja het gaat om de ringtone... maar dan moet je niet opnemen he.
ik kan um ook ff postenquote:Op donderdag 8 september 2005 00:49 schreef zapsel het volgende:
[..]
hij is niet moeilijk hoor...
maar 10 cijfers
en t begint met 06....
Lycos heeft m gewist.....quote:Op donderdag 8 september 2005 00:47 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
oke ik neem wel opquote:Op donderdag 8 september 2005 00:50 schreef Christine het volgende:
[..]
omdat het dan valse voorwendselen zijn.
oke dan bel ik nietquote:Op donderdag 8 september 2005 00:51 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
oke ik neem wel opnu zijn het dat niet meer
Mssn gaan mensen me dan bellen?!!!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |