Ja, dat begrijp ik. Maar naar mijn mening is het onmogelijk om je een beetje in de zaak te verdiepen(het negatief advies dat de politie gaf betreffende een baan van B. als bewaker, http://www.nu.nl/news.jsp?n=570134&c=13 en andere incidenten http://www.geocities.com/(...)ijkstra27012005.html ) en dan nog vol te houden dat hij pas naar aanleiding van ''Submission'' of zelfs de dood van zijn moeder radicaliseerde.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Voor een moderator is het moeilijk te zien of een persoon bewust liegt of dat hij zijn mening echt uitdraagt. Dat begrijp je neem ik aan?
jouw geloofwaardigheid begint de laatste tijd ook humoristische vormen aan te nemen met je gedram over je debiele essays, vage oneliners en getroll.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En liegen mag niet volgens de policy?
Maar ff zonder dollen. Een mening moet kunnen op Fok!, en zeker als de mening genunuanceerd wordt gebracht zonder anderen te beledigen. Ik vind wederzijds respect van enorm belang. Bekende kwaliteitsusers als X-Ray en Dora trapten telkenmale in dezelfde val waardoor hun geloofwaardigheid niet meer gegarandeerd kon worden, omdat ze allemaal dezelfde denkfout maakten: meningen brengen op een beledigende manier. Daar houd ik mijzelf dus verre van.²
waar geloof ik in ?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
jouw geloofwaardigheid begint de laatste tijd ook humoristische vormen aan te nemen met je gedram over je debiele essays, vage oneliners en getroll.
nu weet ik dat je gaat zeggen 'mijn reacties zijn altijd serieus en waardevol en ik ben supercool en soms om de sfeer luchtig te houden zit er soms een kleine knipoog tussen maar verder ben ik de beste user hier op fok! en zeker op NWS itt tot jan en alleman die alleen maar uit is om moslims te etteren' of iets in die trent maar daar gelooft inmiddels ook niemand meer in ... behalve Meki
misschien tijd om een pas op de plaats te maken oid
Ik weet dat je een grapje maaktquote:Op donderdag 22 september 2005 22:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
jouw geloofwaardigheid begint de laatste tijd ook humoristische vormen aan te nemen met je gedram over je debiele essays, vage oneliners en getroll.
je vergeet meh7quote:Op donderdag 22 september 2005 22:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
nu weet ik dat je gaat zeggen 'mijn reacties zijn altijd serieus en waardevol en ik ben supercool en soms om de sfeer luchtig te houden zit er soms een kleine knipoog tussen maar verder ben ik de beste user hier op fok! en zeker op NWS itt tot jan en alleman die alleen maar uit is om moslims te etteren' of iets in die trent maar daar gelooft inmiddels ook niemand meer in ... behalve Meki
misschien tijd om een pas op de plaats te maken oid
En het leuke is toch dat ik het goed met Sp3c kan vinden. Zo nu en dan een meningsverschil moet kunnnen, en zeker op een forum.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:31 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
je vergeet meh7![]()
100% eens mooie post![]()
Als het als drammen overkomt bied ik oprecht mijn excuses aan, het is absoluut niet mijn intentie. Je kunt van mij niet zeggen dat ik niet inhoudelijk discusseer, daar waar anderen op de man spelen en beledigingen hanteren als ware het broodjes kaas blijf ik altijd correct, althans dat vind ik.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:27 schreef sp3c het volgende:
ik beweer ook nix anders, maar de laatste tijd zit je te drammen ... het doet me denken aan je 'been there done that' fase
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:59 schreef sp3c het volgende:
soms vraag ik me af hoe dat er op je werk aan toe gaat
baas: het is niet goed, doe het nog een keer
bsb: het is wel goed, ik doe het altijd goed ... anderen doen het niet goed
baas: nee het was echt niet goed hoor doe het nog is
bsb: het was geweldig, het doet me denken aan een van mijn essays
baas: koffie ...
bsb: mijn koffie is geweldig goed, wil je die niet proberen? het is vrome moslim koffie
baas: nee ik wil hollandse koffie, sterk, zwart en zonder suiker of melk
bsb: hier heb je mijn koffie
baas: ... zucht
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:59 schreef sp3c het volgende:
soms vraag ik me af hoe dat er op je werk aan toe gaat
baas: het is niet goed, doe het nog een keer
bsb: het is wel goed, ik doe het altijd goed ... anderen doen het niet goed
baas: nee het was echt niet goed hoor doe het nog is
bsb: het was geweldig, het doet me denken aan een van mijn essays
baas: koffie ...
bsb: mijn koffie is geweldig goed, wil je die niet proberen? het is vrome moslim koffie
baas: nee ik wil hollandse koffie, sterk, zwart en zonder suiker of melk
bsb: hier heb je mijn koffie
baas: ... zucht
De insteek van de topic is onzinnig. De wereldbank heeft niets te zeggen over de inrichting van onze arbeidsmarkt en ons immigratiebeleid en kan dus nooit verantwoordelijk zijn voor wat TS suggereert. Verder is het een opiniestuk dat eerder betrekking heeft op de staatsinrichting en politieke en economische ontwikkelingen in Nederland en de wereld zoals TS ze ziet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:39 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ey apen, waarom is het volgende topic dicht:
Wereldbank wakkert burgeroorlog aan........ ?
Ik denk dat het een machtig intressante discussie had kunnen worden.
Wel fijn dat je respect hebt voor de restquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:39 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ey apen
Concurreren met wedezijds respect is okay.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:20 schreef Drugshond het volgende:
Yo BSB,
We waren eerst collega's, maar als het meezit zijn we over 2 weken zijn we concurrenten van elkaar. (Ongeveer) dezelfde job, different company. Laat wel weten als het zover is.
dat maakt me toch wel nieuwsgierig ... wat voor figuur is die BSB nu in het echte leven?quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:20 schreef Drugshond het volgende:
Yo BSB,
We waren eerst collega's, maar als het meezit zijn we over 2 weken zijn we concurrenten van elkaar. (Ongeveer) dezelfde job, different company. Laat wel weten als het zover is.
Een voorbeeldig model Nederlandse burger, met religieuze waanideeen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:42 schreef sp3c het volgende:
dat maakt me toch wel nieuwsgierig ... wat voor figuur is die BSB nu in het echte leven?
Eigenlijk zou iedereen een voorbeeld moeten aannemen van BSB.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:13 schreef sp3c het volgende:
whehehe ... zelfde als hier dus eigenlijk
draagt hij ook wel is jurken?
Ik zal het even regelen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:41 schreef freako het volgende:
Over die uitlokking mbt drugshandel
Er staat in POL een iets ouder topic over hetzelfde onderwerp:
"Zwarte Cobra" moet terug naar Nederland
Het geheel is volgens mij echter meer iets voor NWS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |