een enkele keer neem ik daar wel de moeite voor, maar meestal levert dat toch niets op, of pas veel te laat vanwege slapende mods (niet per se in NWS)quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:12 schreef kLowJow het volgende:
Ik verwijder alles waarvan ik vind dat het verwijderd dient te worden. Wanneer je iets tegenkomt waarvan je vindt dat het verwijderd dient te worden kun je het hier melden of een topicreport plaatsen.
dan begrijpen we elkaar.quote:Dat komt wellicht omdat het niet gisteren was maar vanmiddag.
quote:Het is overigens cynisch(e).
ik zie daar geen kwaad in. waar het hier om gaat is dat ik een moslim- (bansheeboy) of christen- (lionsguy18) fundamentalist of iemand die werkelijk geen enkele redelijke vorm van argumentatie voert als dom afschilder. ik vind dat, gezien de argumenten die ik hier doorgaans voor geef, hoewel misschien niet altijd in NWS, en soms pas achteraf, niet onredelijk. discussieren gebeurt bij voorkeur op een gelijkwaardig niveau, en ik begeef mij normaal gesproken niet in vmbo kringen.quote:Daar ga je dus vooral de fout in, en dat vind ik het meest storend. Mensen die een andere mening zijn toegedaan dan jij schilder je af als dom. Dit is uiteraard niet bevorderlijk voor een discussie. Zonder mensen die ergens anders over denken dan jij is er geen discussie.
Voorbarige conclusie. Ik sta volkomen neutraal tegenover jou, zoals ik dit tegenover de meesten op het forum sta. Ik ken je niet en je bent me verder nauwelijks (positief of negatief) opgevallen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:26 schreef -erwin- het volgende:
ik heb ook geen zin om hier verder nog woorden aan vuil te maken. jij mag mij niet, ik mag jou niet, of om het iets tactvoller te verwoorden. wij hebben verschillende standpunten.
goed laat ik het dan nog iets nuanceren, zodat ik niet overkom als de botte lul hier.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:33 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Voorbarige conclusie. Ik sta volkomen neutraal tegenover jou, zoals ik dit tegenover de meesten op het forum sta. Ik ken je niet en je bent me verder nauwelijks (positief of negatief) opgevallen.
KlowJow (nee, ik scheld je niet uit, dat is je nickquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:20 schreef kLowJow het volgende:
BSB, het is zo wel weer even genoeg met trollen. Ik heb je de laatste tijd geen normale reactie meer zien posten. Nu ophouden. Post en reacties hierop verwijderd.
Dat is echt mijn mening, ik zie dit niet als troll. Ik ben de beroerdste niet om toe te geven dat ik de laatste tijd niet veel tijd besteed aan mijn posts en vaak one-liners plaats, i.v.m. tijdgebrek, maar van trollen is geen sprake, hooguit een niemendalletje of een gezapig binnenpretje.quote:Ik neem het ze absoluut niet kwalijk, het legt ze bepaald geen windeieren deze aan te moedigen tactiek, zie bv. de recente gebeurtenissen in de Gazastrook.
dit is een aanmoediging van terrorisme. dergelijke zaken horen naar mijn idee niet thuis op dit forum.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat is echt mijn mening, ik zie dit niet als troll.
Zoals ik al zei, nauwelijks. Niet voldoende om een mening over jou of je postgedrag in het algemeen te hebben. Mijn moderatiegedrag kun je hier in FB te allen tijde ter discussie stellen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:39 schreef -erwin- het volgende:
dat ik jou niet positief danwel negatief opgevallen ben lijkt me sterk, aangezien dit niet het eerste voorval was waarbij je mij, reflecterend op het verleden, terecht wees naar aanleiding van het abusievelijke karakter van mijn posts.
Dat kan best jouw mening zijn. Het lijkt er echter op dat je ervoor kiest jouw mening zo te verwoorden dat dit de meeste weerstand oproept bij mensen die een andere mening zijn toegedaan. Zo zeer dat het uiten van jouw mening als basis voor jouw standpunten in een willekeurige discussie, ondergeschikt wordt gemaakt aan het oproepen van deze weerstand. Trollen dus.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat is echt mijn mening, ik zie dit niet als troll. Ik ben de beroerdste niet om toe te geven dat ik de laatste tijd niet veel tijd besteed aan mijn posts en vaak one-liners plaats, i.v.m. tijdgebrek, maar van trollen is geen sprake, hooguit een niemendalletje of een gezapig binnenpretje.²
Dit heb je echt heel mooi verwoord, maar ik doe niets anders dan wat wijlen Pim F. deed, en die werd er om geroemd: zeggen wat ik denk. En trollen, waarom zou ik me daar schuldig aan maken?quote:Op woensdag 14 september 2005 09:34 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat kan best jouw mening zijn. Het lijkt er echter op dat je ervoor kiest jouw mening zo te verwoorden dat dit de meeste weerstand oproept bij mensen die een andere mening zijn toegedaan. Zo zeer dat het uiten van jouw mening als basis voor jouw standpunten in een willekeurige discussie, ondergeschikt wordt gemaakt aan het oproepen van deze weerstand. Trollen dus.
Valt wel mee, Mutant01, KlowJow en ik hebben veel respect voor elkaar, af en toe een discussie kan geen kwaad, en moet zeker kunnen.quote:Op woensdag 14 september 2005 09:52 schreef Mutant01 het volgende:
Komop jongens, het is hier geen oorlogsveld.
Als Pim Fortuyn hier op eenzelfde manier gepost zou hebben, had ik hem hetzelfde verwijt gemaakt. Wat ik hierboven beschreef is zo'n beetje de definitie van trollen. Probeer met jouw mening bij te dragen aan de discussie, in plaats van (slechts) anderen te provoceren en hiermee de discussie te doen stagneren. Ik ben er van overtuigd dat je zelf het verschil wel ziet.quote:Op woensdag 14 september 2005 09:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit heb je echt heel mooi verwoord, maar ik doe niets anders dan wat wijlen Pim F. deed, en die werd er om geroemd: zeggen wat ik denk. En trollen, waarom zou ik me daar schuldig aan maken?²
Dat geloof ik best waarde KlowJOw, alleen kunnen we niet ontkennen dat wijlen Pim F. veel punten heeft gescoord bij het gepeupel met bijna dezelfde tactiek als die ik hier hanteer, alleen is mijn methode meer verfijnd. Maar in principe is het reilen en zeilen van wijlen Pim F. en zijn constante bende irrelevant, belangrijker vind ik het dat ik mijn posts goed voorzie van de juiste beargumentatie.quote:Op woensdag 14 september 2005 09:56 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als Pim Fortuyn hier op eenzelfde manier gepost zou hebben, had ik hem hetzelfde verwijt gemaakt. Wat ik hierboven beschreef is zo'n beetje de definitie van trollen. Probeer met jouw mening bij te dragen aan de discussie, in plaats van (slechts) anderen te provoceren en hiermee de discussie te doen stagneren. Ik ben er van overtuigd dat je zelf het verschil wel ziet.
Dank je wel voor het compliment, maar ik probeer enkel aan te tonen dat mensen toch vaak meten met 2 maten. Pimmetje was tof omdat hij zei wat hij dacht, en ik ben een trollerende speksnijder omdat ik zeg wat ik denk, een beetje krom. Maar laten we het niet opblazen, het gaat allemaal best goed de laatste tijd, en ik moet zeggen dat de mods het goed doen in NWS, dat mag ook weleens gezegd worden.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:09 schreef Mutant01 het volgende:
BSB, overstijg het niveau van wijlen Pim F en je zal veel meer respect verdienen op het forum. Dat meen ik serieus, je bent echt geen dom mannetje hoor.
aanvallenquote:Op woensdag 14 september 2005 09:52 schreef Mutant01 het volgende:
Komop jongens, het is hier geen oorlogsveld.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:04 schreef popolon het volgende:
Dr Phil: 'Boycot Aruba' + kritiek op Nederland
Kan wel dicht lijkt me, gaat nergens meer over.
Voordat een aantal idioten nog meer schade aanrichten. Wat een niveau
Is goed.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:35 schreef flugeltje het volgende:
kLowJow, zou je het Dr Phil topic (na opschoning) weer willen openen? Op het bashen van de diverse chats en het gastenboek van Natalee na is het wel een topic waar ik belang aan hecht. Er zijn door fokkers ook een aantal goede reacties geplaatst, het was niet alleen maar schaamteloos.
Gezien het feit dat ook op de FP nog steeds reacties geplaatst worden lijkt het mij dat er nog wel behoefte is aan 'aftermath' over deze kwestie.
Het kost alleen nogal wat tijd om alles door te nemen, en op te schonen. Op dit moment heb ik daar geen tijd voor. Als je graag snel weer verder wil raad ik je aan een nieuw topic te openen. Dan zet ik daar wel de mededeling in dat discussie over (posts op) andere fora, op die fora zelf mag plaatsvinden.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:39 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het kost alleen nogal wat tijd om alles door te nemen, en op te schonen. Op dit moment heb ik daar geen tijd voor. Als je graag snel weer verder wil raad ik je aan een nieuw topic te openen. Dan zet ik daar wel de mededeling in dat discussie over (posts op) andere fora, op die fora zelf mag plaatsvinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |