Dat is weer een ander punt, maar heeft eigenlijk niet zoveel met dit lijstje te makenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:43 schreef teknomist het volgende:
Klimatologisch lijkt het me toch geen fijn land om te wonen...
Waarom eigenlijk?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:43 schreef teknomist het volgende:
Klimatologisch lijkt het me toch geen fijn land om te wonen...
Veel regen. (En meer dan als in Nederlandquote:Op woensdag 7 september 2005 22:54 schreef Adnan het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk?
Is het daar juist niet schoon en mooi enz?
Wat vooral opvalt is de lage levensverwachting, de educatie en het GDP zijn juist sterke factoren die bovengemiddeld zijn... dat zou kunnen wijzen op een slechte gezondheidszorg.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe zou het komen dat NL naar beneden is gedenderd?
Al of niet, een bevolking in staat van oorlog, was een indicator in de survey.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe zou het komen dat NL naar beneden is gedenderd?
ja maar daar willen ze vanaf geloof ikquote:Op donderdag 8 september 2005 01:01 schreef Ulx het volgende:
Had Noorwegen niet een enorme accijns op alcohol?
Hmm, dan is het enige struikelblok voor het gros van de Fok-Users om naar Noorwegen te verhuizen ook verdwenenquote:Op donderdag 8 september 2005 01:09 schreef Re het volgende:
[..]
ja maar daar willen ze vanaf geloof ik
kutland.quote:
verdwaalfactorquote:Op donderdag 8 september 2005 02:42 schreef Steijn het volgende:
Mooi land, maar van de Scandinavische landen zou ik toch liever voor Denemarken kiezen. Noorwegen is echt leeg, je kunt er soms een uur rijden met de auto en niemand tegen komen.Bovendien zijn de afstanden gigantisch. Maar daar kijken ze natuurlijk niet naar.
BN'ers heb je ook in Noorwegen...je ontkomt er niet aanquote:Op woensdag 7 september 2005 23:09 schreef Pool het volgende:
Je hebt er ook keiveel wereldberoemde mensen.
Zoals Kurt Nilsen, Johan Olav Koss en.......eh.......uhhh
Misschien is Noorwegen wel zo fijn om te wonen, omdat je er niet zoveel BN'ers hebt. Die vergallen het voor mij hier aardig.![]()
www.norsk.nlquote:Op donderdag 8 september 2005 09:32 schreef Klonk het volgende:
als ze me vandaag zouden melden dat ik noorwegen kon wonen, ben ik voor 12 uur vanmiddag het land uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |