Mochten ze willenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:28 schreef feyenoord-dude het volgende:
Speelt Mark van Bommel voor Feyenoord?
Ben het zo met je eens!!quote:Op woensdag 7 september 2005 22:28 schreef StarGazer het volgende:
Het antwoord is Mark van Bommel uiteraard!
dit is een grap tochquote:Op woensdag 7 september 2005 22:28 schreef StarGazer het volgende:
Het antwoord is Mark van Bommel uiteraard!
Robben kreeg gewoon niet de kans om goed te voetballen met al die stuntels voor zijn voeten die daar rondscharrelden...quote:Op woensdag 7 september 2005 22:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dikke pluim voor Raffie. Speelde echt erg goed. Van Persie speelde ook goed.
Verdediging ook top.
Jammer dat het maar 4-0 werd.
Robben vond ik trouwens een beetje tegenvallen.
maar wat hij met die spaarzame ballen deed...quote:Op woensdag 7 september 2005 22:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Speelden ze nou van Persie steeds expres niet in of wat? Die gast heeft de hele 2e helft vrij gestaan en maar 3 ballen gehad.
Ik ookquote:Op woensdag 7 september 2005 22:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik lach me nu serieus helemaal kapot om SCH met z'n laatste reactie -O_
Ja, hij is idd veel nuttiger om een plekje op de bank warm te houden in Barca voor de echte grote jongensquote:
ja, een rode kaart voor cocuquote:Op woensdag 7 september 2005 22:31 schreef appelsientje het volgende:
Al met al een leukere wedstrijd dan afgelopen zaterdag ... erg gebeurde nog eens wat
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:31 schreef Suijk het volgende:
Dat is ook weer voorbij.
3 goals tegen krijgen in 10 wedstrijden, dat is ook wel eens mooi!
Maar dat was om een plek vrij te maken voor Markquote:Op woensdag 7 september 2005 22:32 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
ja, een rode kaart voor cocu![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar dat was om een plek vrij te maken voor Mark
Eindelijk een Ajacied die er de lol van inziet.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:34 schreef twi het volgende:
Die gele kaart van Ruud was natuurlijk onnodig, maar zo goed! Zoiets is 't gewoon waard om een kaart voor te moeten pakken. Schitterende actie
Het wonder van Finland is daar met name verantwoordelijk voor en we hebben Tsjechie uit nog voor de boeg. Moet wel bij gezegd worden dat het toch knap is omdat er zoveel verloop in de verdediging zit. Maar of de organisatie achterin goed staat, ik durf het niet te zeggen.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:31 schreef Suijk het volgende:
Dat is ook weer voorbij.
3 goals tegen krijgen in 10 wedstrijden, dat is ook wel eens mooi!
Ach, de vorige keer zorgde 'ie ook indirect voor een tegengoal. Zonder Davids en Cocu moeten we daar minstens gelijk kunnen spelenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
Beetje jammer dat Cocu er tegen de Tsjechen niet bij is..
Ik denk eerder dat Edgar Davids er dan weer bij komt.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar dat was om een plek vrij te maken voor Mark
Maar dit was toch weer een vrij matige partij, dat ben je toch wel met me eens?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
10 wedstrijden, 3 goals tegen..
Wat zei je ook alweer SCH?.
soms zijn overtredingen ook erg mooi: ik kan me nog een mooie 'aktie' herinneren van Ronald koeman tegen Marokko een aantal jaar geleden...quote:Op woensdag 7 september 2005 22:34 schreef twi het volgende:
Die gele kaart van Ruud was natuurlijk onnodig, maar zo goed! Zoiets is 't gewoon waard om een kaart voor te moeten pakken. Schitterende actie
Ik snap nogsteeds niet waarom hij daar geel voor kreeg?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:35 schreef GODSasuke het volgende:
Hulde aan Ruud! Grappigste actie ooit op het voetbalveld!
Eat that Lima! hahaha![]()
Helemaal mee eens. Dat je een penalty mist is al erg genoeg, maar dat je tegenstander je er finaal op uitlacht (en zeker als je zelf geen poot kan voetballen) is natuurlijk ook erg sportief. Geweldige actie (die ik toch wel had verwacht eigenlijk). Zonde van de kaart, maar het is wel verdiend dat de beste man weer zijn plekje weet op de weides in de Pyreneeen.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:34 schreef twi het volgende:
Ik moest ook wel lachen ja.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:34 schreef twi het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar dat was om een plek vrij te maken voor Mark Davids
Ja idd.... wij moesten ook keihard lachen hier.. geweldige actie van hem..quote:Op woensdag 7 september 2005 22:34 schreef twi het volgende:
Ik heb op zich wel vertrouwen in de verdediging. Boula valt me 200% mee, alleen de backs zijn w.m.b. niet al te best.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:34 schreef okee6 het volgende:
[..]
Het wonder van Finland is daar met name verantwoordelijk voor en we hebben Tsjechie uit nog voor de boeg. Moet wel bij gezegd worden dat het toch knap is omdat er zoveel verloop in de verdediging zit. Maar of de organisatie achterin goed staat, ik durf het niet te zeggen.
Eerste helft was wel okay. 2de wat minder.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar dit was toch weer een vrij matige partij, dat ben je toch wel met me eens?
Ik lach hier helemaal dubbel, vond het het mooiste moment van de hele wedstrijd. Ik zag 'm al lopen richting die gast. Briljant gewoonquote:
De scheids zat nog niet aan zijn quotaquote:Op woensdag 7 september 2005 22:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik snap nogsteeds niet waarom hij daar geel voor kreeg?
we worden allemaal ouder, wees blij dat Frank de Boer niet meer meespeelt, dat was een brokkenpiloot...quote:Op woensdag 7 september 2005 22:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb op zich wel vertrouwen in de verdediging. Boula valt me 200% mee, alleen de backs zijn w.m.b. niet al te best.
En Cocu betrap ik trouwens wel vaker op foutjes de laatste tijd.
Ik vind het geweldig.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
Beetje jammer dat Cocu er tegen de Tsjechen niet bij is..
Sinds die gasten toch niet voorbij de middellijn kwamen, hadden ze het best met vijf man naast elkaar, vijf man op hun nek, zo voor het doel kunnen gaan staan, zodat die ook geblokkeerd was.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Eerste helft was wel okay. 2de wat minder.
Dat kwam deels ook wel door Andorra natuurlijk..Die maakten het nogal onmogelijk met dat slagersvoetbal van ze.
hadden ze extra pagina nodigquote:Op woensdag 7 september 2005 22:39 schreef Ambrosius het volgende:
NOS-TT is wat gele kaarten vergeten volgens mij..
Inderdaad.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:40 schreef EmjaY het volgende:
Heeft iemand die actie van Ruud gecapt toevallig?Wil hem nog wel een paar x zien
prachtig
Spuit elfquote:Op woensdag 7 september 2005 22:38 schreef Roeni3 het volgende:
Ruud juichte trouwens expres zo, omdat die gozer (tegen wie hij juichte) hem in zijn gezicht had uitgelachen toen hij de penalty miste. Iemand die de wedstrijd heeft opgenomen moet het maar terugkijken, dan zie je zo'n Andorra-speler keihard lachen in Ruud zijn gezicht.
![]()
nu je het zegt: dat klopt ja!quote:Op woensdag 7 september 2005 22:38 schreef Roeni3 het volgende:
Ruud juichte trouwens expres zo, omdat die gozer (tegen wie hij juichte) hem in zijn gezicht had uitgelachen toen hij de penalty miste. Iemand die de wedstrijd heeft opgenomen moet het maar terugkijken, dan zie je zo'n Andorra-speler keihard lachen in Ruud zijn gezicht.
![]()
Kom op zeg, ze haalden het bloed onder de nagels vandaan.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig.
Wat een klootzak die Cocu, een buitengewoon onprofessionele loser. Zo een stomme wraakactie verwacht je van spelers als Van Persie, Babel, Sneijder, etc,. niet van een oude ervaren voetballer die al zoveel heeft meegemaakt. Ik had het al niet erg op Cocu, maar nu heeft hij het echt afgedaan voor mij. Met zijn onnodige achterlijke actie dupeert hij alleen maar het Nederland elftal.
Heerlijk dat we eindelijk eens een (belangrijke) wedstrijd zonder die kneus kunnen spelen.
Ik vind dat Ruud niets verkeerds heeft gedaan, sinds wanneer mag je niet meer juichen voor de neus van de tegenstander?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ruudje en Cocu deden gewoon dom. Een knipoog van Ruud naar die speler was genoeg geweest, dit was gewoon kinderachtig terug doen van Ruud
Moet je ook dat stuk hebben van Ruud toen hij door die nummer 5 werd afgelachen na het missen van 11 meterquote:Op woensdag 7 september 2005 22:40 schreef EmjaY het volgende:
Heeft iemand die actie van Ruud gecapt toevallig?Wil hem nog wel een paar x zien
prachtig
Toch hoor je eigenlijk altijd in ere te blijven spelen. Sportiviteit staat bij mij het hoogst in het vaandel. En daar zagen we vroeger meer van bij het NL-elftal dan tegenwoordig.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kom op zeg, ze haalden het bloed onder de nagels vandaan.
Onprofessioneel is het zeker. Maar voetbal is emotie, ik kan het wel begrijpen.
Zelfs Bergkamp liet zich wel eens schandalig gaan. Zoals tegen Argentinie en Servie. Zeer onprofessioneel, maar het soms dan kan je je gewoon niet inhouden. Het blijven mensen he.
NOu als je zag hoe nummer 5 bezig was (op de voeten staan, die kop van hem na de gemiste penalty) vind ik het niet meer dan mooi wat Ruud deedquote:Op woensdag 7 september 2005 22:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ruudje en Cocu deden gewoon dom. Een knipoog van Ruud naar die speler was genoeg geweest, dit was gewoon kinderachtig terug doen van Ruud
Tegen Argentinië is wel wat anders dan tegen Andorra. Ik begrijp het best en ik zou het zelf misschien ook wel doen, maar slim is het niet om tegen een kaart op te lopen tegen Andorra en zo bijvoorbeeld in het geval van Cocu de wedstrijd tegen Tsjechië te missen.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zelfs Bergkamp liet zich wel eens schandalig gaan. Zoals tegen Argentinie en Servie. Zeer onprofessioneel, maar het soms dan kan je je gewoon niet inhouden. Het blijven mensen he.
Zelfs Bergkamp deed het niet zo overduidelijk, in ieder geval kreeg hij er geen rood voor. Maar het is gewoon niet goed te praten, ook al heeft de halve wereld het wel eens gedaan, Cocu blijft grandioos fout!quote:Op woensdag 7 september 2005 22:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
had ruud die tegenstander dan een tongzoen moeten geven? ...quote:Op woensdag 7 september 2005 22:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vind dat Ruud niets verkeerds heeft gedaan, sinds wanneer mag je niet meer juichen voor de neus van de tegenstander?
Cocu is inderdaad zeer dom geweest en ik neem het hem ook zeer kwalijk dat Nederland het grootste deel van de wedstrijd met 10 man moest spelen. Daardoor hebben we toch in de tweede helft minder gespeeld.
Shit ik ben het met je eensquote:Op woensdag 7 september 2005 22:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik snap je opmerking niet.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:44 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
had ruud die tegenstander dan een tongzoen moeten geven? ...![]()
Oh jah joh?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:43 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Toch hoor je eigenlijk altijd in ere te blijven spelen. Sportiviteit staat bij mij het hoogst in het vaandel. En daar zagen we vroeger meer van bij het NL-elftal dan tegenwoordig.
Bergkamp ging stampen op de borst van iemand die op de grond lag. Dat de grens dat niet zag was echt ongelooflijk. Maar dat was iig 100x erger dan wat Cocu nu deed.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zelfs Bergkamp deed het niet zo overduidelijk, in ieder geval kreeg hij er geen rood voor. Maar het is gewoon niet goed te praten, ook al heeft de halve wereld het wel eens gedaan, Cocu blijft grandioos fout!
zie die smerige duitse bek dan. dat verdiende hijquote:
Dat was een professionele TOPFLUIM dat kun je niet vergelijkenquote:
Hoezo weet je dat? Dat staat helemaal niet in de regels. En dan nog.. nadat hij de penaltie (slechtttttttt) miste stonden er 4 Andorezen om hem heen te dansen.. zoals al eerder bij hem gebeurde bij Arsenal-Manchester.. heeft ok niemand geel gekregen...quote:Op woensdag 7 september 2005 22:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik moest eerlijk gezegd ook wel lachen om Ruud zijn actie, snap het ook wel maar het blijft gewoon dom want je weet dat je er geel voor krijgt.
Zonder hakjes ongetwijfeldquote:
4-2 geeindigd, driemaal Podolskiquote:Op woensdag 7 september 2005 22:41 schreef klappernoot2000 het volgende:
wat hebben die Duitsers tegen Zuidafrika gedaan?
Yep, een van Dijk elleboogje was effectiever geweest..quote:Op woensdag 7 september 2005 22:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Cocu deed het wel erg opzichtig. Dat soort dingen moet je handig in zijn en dat was Cocu vandaag niet.
Ja, dus?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bergkamp ging stampen op de borst van iemand die op de grond lag. Dat de grens dat niet zag was echt ongelooflijk. Maar dat was iig 100x erger dan wat Cocu nu deed.
Ik zei het nog op het moment dat ie die goal maakte: "Nu zou ik naar die verdediger lopen en HEM uit gaan lachen"quote:Op woensdag 7 september 2005 22:34 schreef twi het volgende:
heaumeauxquote:Op woensdag 7 september 2005 22:43 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Toch hoor je eigenlijk altijd in ere te blijven spelen. Sportiviteit staat bij mij het hoogst in het vaandel. En daar zagen we vroeger meer van bij het NL-elftal dan tegenwoordig.
Met sportiviteit win je geen prijzen inderdaad. Sportiviteit dat doe je maar bij korfbal.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:47 schreef Stefkuh het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
GAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNn
NAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRR
MOFRIKAAAAAAAAAAAAA!!!!!1
Ja whatever, voetbalvandaal.quote:
wat is dat, een vieze aandoening?quote:
Jij won denk ik nooit met de gym.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:51 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ja whatever, voetbalvandaal.
Ik heb tenminste nog de sportiviteit van andere sporten bijgebracht gekregen.
Het is gewoon triest van Cocu om het te flikken. Wel verleidelijk, en zeker niet onterecht, maar toch had hij het gewoon moeten laten.
Ruud had echter weer wel een superactie. Daar kan ik dan weer wel om lachen. Ook al is het niet echt sportief.
Voetbal is emotie.. spelers zijn mensen .. daar gaat het om .. zijn geen robots die in het veld staan te voetballen.. oke slim is het niet.. maar begrijpelijk wel!!quote:Op woensdag 7 september 2005 22:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, dus?
Omdat Bergkamp dat dus deed, is Cocu ineens foutloos?
Waar slaan zulke vergelijkingen eigenlijk op? Het blijft gewoon een hele slechte, domme en onnodige actie van Cocu. En wat interesseert het mij nou wat voor acties Bergkamp heeft gepleegd, dat heeft niets met deze wedstrijd te maken.
Jij bent 40. Hahahaha hehehe hihi hm. Sorryquote:Op woensdag 7 september 2005 22:16 schreef Dakloos het volgende:
[..]
Of Maduro. Hahahaha hehehe hihi hm. Sorry
Hij leest geenstijl.nl staat voor homo ...quote:Op woensdag 7 september 2005 22:51 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
wat is dat, een vieze aandoening?![]()
aha, je bent een insider dus...quote:Op woensdag 7 september 2005 22:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hij leest geenstijl.nl staat voor homo ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |