Ik denk eerder dat Edgar Davids er dan weer bij komt.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar dat was om een plek vrij te maken voor Mark
Maar dit was toch weer een vrij matige partij, dat ben je toch wel met me eens?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
10 wedstrijden, 3 goals tegen..
Wat zei je ook alweer SCH?.
soms zijn overtredingen ook erg mooi: ik kan me nog een mooie 'aktie' herinneren van Ronald koeman tegen Marokko een aantal jaar geleden...quote:Op woensdag 7 september 2005 22:34 schreef twi het volgende:
Die gele kaart van Ruud was natuurlijk onnodig, maar zo goed! Zoiets is 't gewoon waard om een kaart voor te moeten pakken. Schitterende actie
Ik snap nogsteeds niet waarom hij daar geel voor kreeg?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:35 schreef GODSasuke het volgende:
Hulde aan Ruud! Grappigste actie ooit op het voetbalveld!
Eat that Lima! hahaha![]()
Helemaal mee eens. Dat je een penalty mist is al erg genoeg, maar dat je tegenstander je er finaal op uitlacht (en zeker als je zelf geen poot kan voetballen) is natuurlijk ook erg sportief. Geweldige actie (die ik toch wel had verwacht eigenlijk). Zonde van de kaart, maar het is wel verdiend dat de beste man weer zijn plekje weet op de weides in de Pyreneeen.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:34 schreef twi het volgende:
Die gele kaart van Ruud was natuurlijk onnodig, maar zo goed! Zoiets is 't gewoon waard om een kaart voor te moeten pakken. Schitterende actie
Ik moest ook wel lachen ja.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:34 schreef twi het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar dat was om een plek vrij te maken voor Mark Davids
Ja idd.... wij moesten ook keihard lachen hier.. geweldige actie van hem..quote:Op woensdag 7 september 2005 22:34 schreef twi het volgende:
Ik heb op zich wel vertrouwen in de verdediging. Boula valt me 200% mee, alleen de backs zijn w.m.b. niet al te best.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:34 schreef okee6 het volgende:
[..]
Het wonder van Finland is daar met name verantwoordelijk voor en we hebben Tsjechie uit nog voor de boeg. Moet wel bij gezegd worden dat het toch knap is omdat er zoveel verloop in de verdediging zit. Maar of de organisatie achterin goed staat, ik durf het niet te zeggen.
Eerste helft was wel okay. 2de wat minder.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar dit was toch weer een vrij matige partij, dat ben je toch wel met me eens?
Ik lach hier helemaal dubbel, vond het het mooiste moment van de hele wedstrijd. Ik zag 'm al lopen richting die gast. Briljant gewoonquote:
De scheids zat nog niet aan zijn quotaquote:Op woensdag 7 september 2005 22:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik snap nogsteeds niet waarom hij daar geel voor kreeg?
we worden allemaal ouder, wees blij dat Frank de Boer niet meer meespeelt, dat was een brokkenpiloot...quote:Op woensdag 7 september 2005 22:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb op zich wel vertrouwen in de verdediging. Boula valt me 200% mee, alleen de backs zijn w.m.b. niet al te best.
En Cocu betrap ik trouwens wel vaker op foutjes de laatste tijd.
Ik vind het geweldig.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
Beetje jammer dat Cocu er tegen de Tsjechen niet bij is..
Sinds die gasten toch niet voorbij de middellijn kwamen, hadden ze het best met vijf man naast elkaar, vijf man op hun nek, zo voor het doel kunnen gaan staan, zodat die ook geblokkeerd was.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Eerste helft was wel okay. 2de wat minder.
Dat kwam deels ook wel door Andorra natuurlijk..Die maakten het nogal onmogelijk met dat slagersvoetbal van ze.
hadden ze extra pagina nodigquote:Op woensdag 7 september 2005 22:39 schreef Ambrosius het volgende:
NOS-TT is wat gele kaarten vergeten volgens mij..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |