Ruwe schatting: (Niet alles staat in m'n CD-kasten; er staan hier ook ettelijke stapels op m'n bureau's)quote:Op woensdag 7 september 2005 21:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Brede muziekvoorkeur. Hoe groot is je cd collectie dan wel niet?
Dat is haast meer als de voorraad van een gemiddeld filiaal van de gratis platenzaak.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ruwe schatting: (Niet alles staat in m'n CD-kasten; er staan hier ook ettelijke stapels op m'n bureau's)
1200 CD's en 800 CD-singles.
En er is nog zóveel wat ik wil hebben...quote:Op woensdag 7 september 2005 21:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is haast meer als de voorraad van een gemiddeld filiaal van de gratis platenzaak.
's dat een one-hit-wonder ?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:07 schreef Berkery het volgende:
The Comsat Angels dan?
Ah, The Churchquote:Op woensdag 7 september 2005 22:08 schreef Modus het volgende:
Dit was hun hit(je): U.... t.. m.... w..
Kan wel zijn, maar wat is nou 't woord, Leontien ?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:11 schreef Berkery het volgende:
Ah, The Church
Bring 'em on...quote:Op woensdag 7 september 2005 22:13 schreef Tokay het volgende:
Staat er nou nog iets open?
Anders heb ik nog wel een dame in de aanbieding.
Plaatje doet 't nietquote:Op woensdag 7 september 2005 21:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Welkom bij RJP voor Dummies
[afbeelding]
Under the milky way, Hans!quote:Op woensdag 7 september 2005 22:13 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar wat is nou 't woord, Leontien ?![]()
Moet ik me héél diep schamen als ik dat niet ken ?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:15 schreef Berkery het volgende:
Under the milky way, Hans!
Ik ken alleen Under The Boardwalk. Was dat niet van de Tom Tom Club?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:15 schreef Berkery het volgende:
Under the milky way, Hans!
Alvast 1 puntje voor je opmerkingsgave, TH.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:15 schreef Treinhomo het volgende:
Zingneegster. Zonder enige twijfel...
Ik betwijfel of het een hit is geweest, behalve misschien in de Vara-kantine. Maar het is wel een mooi nummer, staat ook op Twee Meter Sessies deel 1quote:Op woensdag 7 september 2005 22:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Moet ik me héél diep schamen als ik dat niet ken ?![]()
Da's van Bruce Willis...quote:Op woensdag 7 september 2005 22:15 schreef Tokay het volgende:
Ik ken alleen Under The Boardwalk. Was dat niet van de Tom Tom Club?
Neh.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Neneh Cherry?
Good job...quote:Op woensdag 7 september 2005 22:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Kijk eens in de OP TH. Zo goed?
Hij heet volgens mij ook gewoon hetzelfde dus hoef je ook niet weer het sjabloon aan te passen.quote:
Ik gok idd hoogstens tipparade. En Verrukkelijke Vijftien vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:17 schreef Berkery het volgende:
Ik betwijfel of het een hit is geweest, behalve misschien in de Vara-kantine. Maar het is wel een mooi nummer, staat ook op Twee Meter Sessies deel 1
Wanneer gaan weer ruitjes in gooien bij meneer Tong?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Good job...![]()
Geen wonder dat jij m'n schoolvriendje bent...
Rond de middag. Dan slaapt-ie...quote:Op woensdag 7 september 2005 22:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Wanneer gaan weer ruitjes in gooien bij meneer Tong?![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:21 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Rond de middag. Dan slaapt-ie...
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:25 schreef Tokay het volgende:
Willen jullie nog een duidelijker plaatje van haar hoofd, of zeggen jullie, laat maar zitten?
En ineens zag hij het.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:37 schreef Tokay het volgende:
[..]
En ineens zag hij het.Blu Cantrell
Had zij niet ooit een dancehall-hitje (was het dancehall?) met Sean Paul?
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:42 schreef Tokay het volgende:
Quentin Tarantino.
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Zijn films worden grijsgedraaid door TH.
Ik heb er ook twee ofzo, op dvd.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Zijn films worden grijsgedraaid door TH.
Heb Reservoir dogs, Kill Bill 1 en 2Jackie Brown en True Romance op dvd, pulp op video.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:45 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik heb er ook twee ofzo, op dvd.
En Kill Bill I&II móet ik hebben.![]()
[afbeelding]
Ken ik niet.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat is je mening over Robert Rodriguez films TH?
33 1/3% goed beantwoord!quote:Op woensdag 7 september 2005 22:46 schreef Treinhomo het volgende:
Pardoes.
Desperado, Once upon a time in Mexico, The faculty, Sin City. Niks van gezien?quote:
Once upon a time in Mexico heb ik gezien. Vond ik wel grappig.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Desperado, Once upon a time in Mexico, The faculty, Sin City. Niks van gezien?
's toch wel frappant; dat zouteloze TV zoutjes kan voortbrengen...quote:Op woensdag 7 september 2005 22:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Jim Bakfiets Pardoes en Marieke van GrinnikenWaarom ken ik die zoutjes?
![]()
Sin City is echt cool! Frodo doet mee, Mickey Rourke in zijn beste rol ooit. Jessica Alba en Rosario Dawson in sexy outfits.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:51 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Once upon a time in Mexico heb ik gezien. Vond ik wel grappig.
Plaatje ?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Sin City is echt cool! Frodo doet mee, Mickey Rourke in zijn beste rol ooit. Jessica Alba en Rosario Dawson in sexy outfits.
Zekers. Soms zwaar over the top maar nooit dat het niet leuk wordt. Plus puntje voor TH is dat hij een fikse staak door zijn hart gejaagd krijg!quote:Op woensdag 7 september 2005 22:52 schreef Berkery het volgende:
From dusk till dawn is ook leuk. Met Quentin Tarantino![]()
Ik Reservoir Dogs en True Romance.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Heb Reservoir dogs, Kill Bill 1 en 2Jackie Brown en True Romance op dvd, pulp op video.
Jim Bakfiets Pardoes en Marieke.van GrinnikenWaarom ken ik die zoutjes?
![]()
quote:
Uit Deadwood?quote:
Hehe... Dat was de Treinhomo-modusquote:Op woensdag 7 september 2005 22:59 schreef Tokay het volgende:
O, hoi wyccie.Komt hier even het topic binnengeslopen op sokken...
Ik hoorde je niet.
Volgens mij zit je bij hem thuis. Want TH is ineens off.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe... Dat was de Treinhomo-modus![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:05 schreef Tokay het volgende:
Welnee joh, mr_a...
TH en wyccie zijn gewoon elkaars klonen.![]()
'k was douchen.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Volgens mij zit je bij hem thuis. Want TH is ineens off.
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:05 schreef Tokay het volgende:
Welnee joh, mr_a...
TH en wyccie zijn gewoon elkaars klonen.![]()
Sorry, ik was de hele dag bezig.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Wyccie heb jij je verhaaltje al klaar?
Echt klonen dus!quote:Op woensdag 7 september 2005 23:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry, ik was de hele dag bezig.
Ik ben ook nog maar net thuis en kom ook onder de douche vandaan![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Echt klonen dus!
Ik heb ook een kloon.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:12 schreef Treinhomo het volgende:
'k heb maar één kloon: 'Trainheaumeau'.
Welke dan?quote:
Schot voor de boeg: Michael Hutchence ?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:14 schreef wyccie het volgende:
Er staat trouwens nog een plaatje open: iemand die op het punt staat opgeknoopt te worden.
Wel naar het plaatje kijken voordat je gokt! 't Is geen riem, maar echt aan een galg.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Schot voor de boeg: Michael Hutchence ?
Mijn kloon het TMs_Andy. Heb ik ook slechts 1 keer gebruikt.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:17 schreef Tokay het volgende:
Geen noemenswaardige kloon, ook geen relkloon ofzo.
Ooit eens samen met een andere user aangemaakt, en slechts 1 keer gebruikt.
Mijn goede vriend Croupouque daarentegen.![]()
Ehm, die tv-acteur dan, uit Suddenly Susan?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:17 schreef wyccie het volgende:
Wel naar het plaatje kijken voordat je gokt! 't Is geen riem, maar echt aan een galg.
Ja zeg; hoor 's. Hang me er niet aan op...quote:Op woensdag 7 september 2005 23:17 schreef wyccie het volgende:
Wel naar het plaatje kijken voordat je gokt! 't Is geen riem, maar echt aan een galg.
Ik heb het al druk genoeg met één account, wat jij?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Mijn kloon het TMs_Andy. Heb ik ook slechts 1 keer gebruikt.
David Strickland? Nee, die is het niet. Lijkt er inderdaad een beetje op. Die heeft trouwens zelfmoord gepleegdquote:Op woensdag 7 september 2005 23:19 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ehm, die tv-acteur dan, uit Suddenly Susan?
Wil jij begraven of gecremeerd worden?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ja zeg; hoor 's. Hang me er niet aan op...
Da's dus echt mijn ding niet.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:20 schreef wyccie het volgende:
David Strickland? Nee, die is het niet. Lijkt er inderdaad een beetje op. Die heeft trouwens zelfmoord gepleegd![]()
Ja inderdaad, maar ik moet er wel een keertje in FMT mee posten om TM tevreden te stellen denk ik.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:20 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik heb het al druk genoeg met één account, wat jij?
Waar laat jij die dingen? Ik heb er maar 250 ofzo, en die kan ik al nergens kwijt.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ruwe schatting: (Niet alles staat in m'n CD-kasten; er staan hier ook ettelijke stapels op m'n bureau's)
1200 CD's en 800 CD-singles.
Geen van beiden. Ik ben nog niet dood...quote:Op woensdag 7 september 2005 23:21 schreef wyccie het volgende:
Wil jij begraven of gecremeerd worden?
Maar wyccie toch! Het was geen serieuze suggestie...quote:Op woensdag 7 september 2005 23:20 schreef wyccie het volgende:
David Strickland? Nee, die is het niet. Lijkt er inderdaad een beetje op. Die heeft trouwens zelfmoord gepleegd![]()
Duh....anders doe je het niet goed he.....quote:Op woensdag 7 september 2005 23:22 schreef Treinhomo het volgende:
Da's wel 't láátste wat ik zou doen...
En je mooie belofte van daarnet dan? Dat wanneer Gordon en Joling je zouden volgen je het direct zou doen?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's dus echt mijn ding niet.
Da's wel 't láátste wat ik zou doen...
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:23 schreef Tokay het volgende:
[..]
Maar wyccie toch! Het was geen serieuze suggestie...![]()
![]()
![]()
2 hoge kasten van een centimeter of 25 diep. Die staan tegen de muur waar m'n (naar binnen draaiende) balkondeur naartoe draait. 'k kan daar dus toch niks anders kwijt.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:22 schreef wyccie het volgende:
Waar laat jij die dingen? Ik heb er maar 250 ofzo, en die kan ik al nergens kwijt.
Op Fok komt je ware persoonlijkheid naar boven.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom lijk ik toch zoveel dommer op Fok dan in het echt?
![]()
Dat is de zoveelste keer dat ik serieus reageer. Moet ik nooit meer doen![]()
Die garantie kun jij me niet geven.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:25 schreef mr_anonimous het volgende:
En je mooie belofte van daarnet dan? Dat wanneer Gordon en Joling je zouden volgen je het direct zou doen?
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Nu ik beter kijk herken ik die licht arrogante kop. Is het Sickboy uit Trainspotting zonder kleurspoeling?
En binnenkort in Aeon Flux. Johnny Lee Miller geloof ik.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hij speelt ook in Hackers, Afterglow, Mansfield Park en Dracula 2000. Hij was zelfs getrouwd met Angelina Jolie!
![]()
Puntenpikker!quote:Op woensdag 7 september 2005 23:28 schreef Tokay het volgende:
Johnny Lee Miller, nu zie ik het ook.
Spuit elf!quote:Op woensdag 7 september 2005 23:29 schreef Treinhomo het volgende:
Johnny Lee Miller ?
Gespiekt van de hoes van 'Hackers'.
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Puntenpikker!
Da's Static al...quote:Op woensdag 7 september 2005 23:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Spuit elf!
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Geen van beiden. Ik ben nog niet dood...
Urban Dance Squadquote:Op woensdag 7 september 2005 23:31 schreef Treinhomo het volgende:
Muziek/movie trivia vraagje: Welke NL band zat er in 'Hackers' ?
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:33 schreef wyccie het volgende:
Urban Dance Squad
quote:gespiekt
Democratisch besluiten?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Wyc moet het een vervolg op het spookhuisverhaaltje worden of zoiets als het pinguinverhaal?
Daar speelden ze Good Grief toch?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:31 schreef Treinhomo het volgende:
Muziek/movie trivia vraagje: Welke NL band zat er in 'Hackers' ?
Dat gaat wel heel ver.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:36 schreef brother52 het volgende:
Daar speelden ze Good Grief toch?
Heequote:Op woensdag 7 september 2005 23:36 schreef Diaan73 het volgende:het pinguinverhaal ?? iets gemist vandaag?
quote:Waren eens twee pinguins. De ene pinguin was nogal avontuurlijk ingesteld en wou altijd op onderzoek uit. De andere pinguin vond zijn leven op zich al avontuurlijk genoeg. De avontuurlijke pinguin droomde van verre landen en ontmoetingen met andere beesten. Maar hij durfde niet zonder zijn vriendje op reis te gaan. Op een dag had hij zijn vriendje eindelijk zover. Ze kregen een liftje van een bevriende walrus tot aan de kust van Brazilië. Hij zou ze over twee weken weer op pikken. Ze waggelde samen het strand van de Copacabana op en zagen wel erg vreemde dieren. Dieren die aan het zonnen waren of met een bal aan het spelen. Ze waren er in verschillende soorten en maten. Dik, dun, oud, jong, lelijk, knap, blank, zwart. De pinguins werden bijna vertrapt door de dieren. Die totaal geen oog hadden voor de twee bange en hopeloos verdwaalde dieren. De pinguins probeerde te vluchten maar een vervelend jongentje had ze al op het oog. Hij wou de pinguins vangen. Hij rende met zijn schepje achter ze aan. Hij mepte naar ze met het schepje. De pinguins waren zo angstig dat ze zich in een openstaande tas verstopte. Die tas was van een aardig meisje. Wyccie heette ze. Wyccie had niet door dat ze twee pinguins in haar tas had. Toen ze in haar hotelkamer aankwam en haar strandspullen wou uithangen merkte ze de twee angstige pinguins op. Eerst schrok ze maar toen ze zag dat de beestjes banger voor haar waren dan zij voor hen besloot ze voor ze te zorgen. Na twee weken bracht ze de pinguins weer terug naar het strand waar de walvis al op ze stond te wachten. Wyccie zwaaide net zo lang tot ze de pinguins niet meer kon zien. Eenmaal thuis gekomen wilde de ene pinguin nooit meer van huis weg. Maar allebei miste ze Wyccie wel en tot de dag van vandaag denken ze nog aan haar en Wyccie aan hen.
Zijn er hier nog stoute kinderen?quote:
Maakt me niet uit; 'k ben nou al verliefd...quote:Op woensdag 7 september 2005 23:38 schreef wyccie het volgende:
Hier een leuke half-Aziatische (of ze necrofiel is betwijfel ik):
Nee Scrut is nog niet terug uit Aalsmeer.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zijn er hier nog stoute kinderen?![]()
Valt wel mee, toen ik de film zag had ik eerst door dat het good grief was. Een tijdje later kwam ik er achter dat het van UDS was.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:37 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat gaat wel heel ver.
'k was allang blij dat ik UDS herkende...
2 posts boven je staat ie.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow okay, vandaag weinig tijd gehad voor RJPvD, zal zo eens bijlezen....
De tragiek van dat verhaaltje heeft André Manuel 's heel pakkend samengevat:quote:Op woensdag 7 september 2005 23:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Voor wie het pinguinverhaal wil lezen of het tot de grond wil afbranden alsjeblieft:
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:42 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
De tragiek van dat verhaaltje heeft André Manuel 's heel pakkend samengevat:
'Een Siamese tweeling zal u zo dadelijk ontroeren:
De één wil graag naar Disney-land, de ander naar de hoeren'.
Ik heb een paar maanden geleden een comedy gezien met Matt Damon, waarin hij de helft van een Siamese tweeling speelde. Ik werd wel moe van die film zeg, maar ik moest toch ook wel erg lachen.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:42 schreef Treinhomo het volgende:
De tragiek van dat verhaaltje heeft André Manuel 's heel pakkend samengevat:
'Een Siamese tweeling zal u zo dadelijk ontroeren:
De één wil graag naar Disney-land, de ander naar de hoeren'.
Wil je haar naam of nummer?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Maakt me niet uit; 'k ben nou al verliefd...![]()
Stuck on Youquote:Op woensdag 7 september 2005 23:47 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik heb een paar maanden geleden een comedy gezien met Matt Damon, waarin hij de helft van een Siamese tweeling speelde. Ik werd wel moe van die film zeg, maar ik moest toch ook wel erg lachen.Weet jij toevallig welke film dat is, mr_a?
zou je denken?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:49 schreef wyccie het volgende:
![]()
Nou, dat is vast niet de band die jullie alledrie hebben zien optreden vanavond.
Of heel toevallig wel?
Beiden.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:47 schreef wyccie het volgende:
Wil je haar naam of nummer?
Was jij er ook?quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:49 schreef Treinhomo het volgende:
Kaiser Chiefs.
Da's trouwens al vroeg afgelopen, of lijkt dat maar zo ?
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:49 schreef wyccie het volgende:
![]()
Nou, dat is vast niet de band die jullie alledrie hebben zien optreden vanavond.
Of heel toevallig wel?
Om een beetje in de sfeer van de tt te blijven.... over concert- en/of festivalgangers...quote:Op woensdag 7 september 2005 23:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Okay waar moet het verhaaltje over gaan?
dan krijgen wij vast wel een hoofdrolquote:Op woensdag 7 september 2005 23:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Om een beetje in de sfeer van de tt te blijven.... over concert- en/of festivalgangers...
Helaas, ik kan je alleen haar naam geven, maar je kunt haar wel schrijven.quote:
Met die twee pinguins in de hoofdrol en enkele Fok!kers?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Om een beetje in de sfeer van de tt te blijven.... over concert- en/of festivalgangers...
Waarin speelde ze? Ze komt me erg bekend voor....quote:Op woensdag 7 september 2005 23:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Helaas, ik kan je alleen haar naam geven, maar je kunt haar wel schrijven.
Lindsay Price
c/o Firefly Productions, Inc.
2227 Avenida Oliva
San Clemente, Cal 92673
Laat ik nou deze week ook nog naar een festival gaanquote:Op woensdag 7 september 2005 23:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Daar merk je toch niks van als 't binnen is
Wel als je naar het toilet moest, die stonden buiten.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Vette pech voor d'r.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:53 schreef wyccie het volgende:
Helaas, ik kan je alleen haar naam geven, maar je kunt haar wel schrijven.
Lindsay Price
c/o Firefly Productions, Inc.
2227 Avenida Oliva
San Clemente, Cal 92673
Ze kwam mij ook heel bekend voor, ik herken haar van Beverly Hills 90210, maar ze speelt dus ook in Coupling (de Amerikaanse) en B&B.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waarin speelde ze? Ze komt me erg bekend voor....
ach ze heeft vast ook geen trein, dus geen verlies voor jequote:Op woensdag 7 september 2005 23:55 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Vette pech voor d'r.
Ga volgend jaar naar de Oostkust. Westkust ben ik al 3 keer geweest...
Dat maakt mij niet uit.... misschien kun je het combineren.... en treden de pinguins op of de fokkers treden op en de pinguins komen kijken.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Met die twee pinguins in de hoofdrol en enkele Fok!kers?
Of over Wyccie, Tokay, Andy, TH, Juffrouw Diaan en Agent Peace?
Andy probeert er wel iets leuks van te maken.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet uit.... misschien kun je het combineren.... en treden de pinguins op of de fokkers treden op en de pinguins komen kijken.
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:55 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Vette pech voor d'r.
Ga volgend jaar naar de Oostkust. Westkust ben ik al 3 keer geweest...
Aha-ervaring.... BH 90210 keek ik wel altijd...quote:Op woensdag 7 september 2005 23:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze kwam mij ook heel bekend voor, ik herken haar van Beverly Hills 90210, maar ze speelt dus ook in Coupling (de Amerikaanse) en B&B.
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:55 schreef brother52 het volgende:
Wel als je naar het toilet moest, die stonden buiten.
ik wil wel groupie zijnquote:Op woensdag 7 september 2005 23:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Andy probeert er wel iets leuks van te maken.
Maar als ze die aan het renoveren zijn, zul je toch ergens anders heen moeten.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k kom stiekem wel 's ergens...dus ook in Paradiso. Daar hebben ze gewoon toiletten in de kelder.
En het verhaaltje dan wacht je daar niet eens op?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:57 schreef Tokay het volgende:
Dames, heren ook, nog een fijne voortzetting van de avond.
[afbeelding]
![]()
Momenteel niet....quote:Op woensdag 7 september 2005 23:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k kom stiekem wel 's ergens...dus ook in Paradiso. Daar hebben ze gewoon toiletten in de kelder.
Ben je into the groupthing?quote:
Oh! Da's helemaal niet waar!quote:Op woensdag 7 september 2005 23:59 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Historisch moment:
wyccie vraagt of ze met mij de koffer in mag...![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben je into the groupthing?![]()
wel je helm ophouden dan, dronken jongeren pissen overal inquote:Op donderdag 8 september 2005 00:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jullie plagen mij.
Dan ben ik wel de toiletjuffrouw![]()
Jij denkt dat wyccie er zó uitziet ?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:02 schreef peaceman het volgende:
wel je helm ophouden dan, dronken jongeren pissen overal in![]()
Wyccie heeft een helm op, dat zie je toch...quote:Op donderdag 8 september 2005 00:04 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij denkt dat wyccie er zó uitziet ? [afbeelding]
Deze er misschien bij?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ikke wel.
Kom nog maar 2 dames tekort voor een trio...
Hmmm....die 's niet Aziatisch...quote:Op donderdag 8 september 2005 00:06 schreef Diaan73 het volgende:
Deze er misschien bij?
quote:Op donderdag 8 september 2005 00:04 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij denkt dat wyccie er zó uitziet ? [afbeelding]
[afbeelding]
Nee dat was Lauren Graham, uit Gilmore Girls.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hmmm....die 's niet Aziatisch...![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 00:08 schreef wyccie het volgende:
Nee dat was Lauren Graham, uit Gilmore Girls.
Deze twee dan?
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Oh ja; dat gezicht was een teken dat je me lief vond...
...toch...?
quote:Op donderdag 8 september 2005 00:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee dat was Lauren Graham, uit Gilmore Girls.
Deze twee dan?
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Dat moet je André vragenquote:Op donderdag 8 september 2005 00:10 schreef peaceman het volgende:
Waar wijst die vinger eigenlijk naar Wyccie?
Dat hoop ik nietquote:
Ik bedoel van je avatar...quote:Op donderdag 8 september 2005 00:13 schreef wyccie het volgende:
Dat moet je André vragen![]()
Ik ben Willempie niet!!!!![]()
Hij bedoelt deze vinger:quote:Op donderdag 8 september 2005 00:13 schreef wyccie het volgende:
Dat moet je André vragen![]()
Ik ben Willempie niet!!!!![]()
quote:
Viking? Dat is gewoon Wyccie!quote:Op donderdag 8 september 2005 00:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, ik vroeg me al af wélke vinger, toen scrolde ik een pagina terug.....
![]()
Ik vond altijd dat die viking van mijn avatar een beetje een wijsneus is.... vandaar dat wijzende vingertje...![]()
Nee, om eerlijk te zijn ben ik meer een vampier dan een viking.quote:
toevallig blond?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, om eerlijk te zijn ben ik meer een vampier dan een viking.
Oh....nou snap ik je andere helm-opmerking ook weer!!!!![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 00:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, om eerlijk te zijn ben ik meer een vampier dan een viking.
Oh....nou snap ik je andere helm-opmerking ook weer!!!!![]()
quote:
Nou zeg! Jullie twee!quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 00:21 schreef Treinhomo het volgende:
Da's de jongste telg van de Solomon familie, uit '3rd rock from the sun'.
ik nietquote:Op donderdag 8 september 2005 00:24 schreef Diaan73 het volgende:
sorry Wycvolgende week zal ik het in real-life zien...
Excuses aanvaardquote:Op donderdag 8 september 2005 00:24 schreef Diaan73 het volgende:
sorry Wycvolgende week zal ik het in real-life zien...
[afbeelding]
Ik vind het een strak plan...quote:Op donderdag 8 september 2005 00:24 schreef peaceman het volgende:
Hey Diaan, ga je mee de koffer in?![]()
![]()
quote:De Pinguïns Jack en Johnny miste Wyccie heel erg. Ze konden niet eten of slapen omdat ze haar zo miste. Dus besloten ze samen weer een verre reis te gaan maken om bij Wyccie te komen. Ze gingen weer op de walvis. Nu richting Nederland, naar Wyccie. Na dagen varen kwamen ze aan op het strand van Scheveningen. Ze waggelde het strand op. Nu begon de grote zoektocht naar Wyccie en de Fok!straat. Wyccie dacht niet meer zo vaak aan de pinguïns ze was ze niet vergeten maar ze had het druk met andere dingen. Ze had net het avontuur in het spookhuis achter de rug. Vandaag was een hele bijzondere dag want Juffrouw Diaan zou met ze naar een concert gaan. Haar vriend Agent Peaceman zou ook meegaan. Tokay en Wyccie waren erg blij want ze wilde wel eens een concert meemaken. Andy vond het eigenlijk maar niks want hij luisterde liever naar Alicia Keys. En TH vond het ook niks want het was tamme knoei in zijn oren. Brother 52 and the Berkery’s, dat kon nooit wat wezen volgens TH. Juffrouw Diaan zei dat de kinderen netjes in de rij moesten staan. Zo gingen ze de bus in. De bus reed richting Paradiso. Wyccie zat naast Tokay in de bus. Maar Tokay had alleen oog voor haar cavia. TH zat weer eens te pesten en zei dat hij Tokavia aan zijn Treinsharpei zou voeren. Waarna Tokay en Wyccie TH een paar klappen voor zijn kop gaven. Agent Peaceman haalde ze uit elkaar en sprak ze boos toe. Andy had agent Peaceman’s veters aan elkaar gebonden ondertussen, dus ging agent Peaceman gestrekt door de bus. Zelfs Juffrouw Diaan moest er om lachen. De Pinguïns stonden toevallig langs de weg en hadden de meppende Wyccie gezien. De pinguïns waggelde zo snel als ze konden achter de bus aan maar het had geen zin. Verdrietig stonden ze langs de kant van de weg. Ineens kwam er een aardige mevrouw in een scootmobiel voorbij. BwennieBren heette ze. Ze nam de pinguins mee en scheurde met ze achter de bus aan. Ze kwamen te laat want de kinderen waren al binnen. Ze wachten heel lang en eindelijk gingen de deuren weer open. De kinderen hadden net een spetterend optreden van Brother 52 & the Berkery’s gezien. Zelfs TH vond het leuk, voor tamme knoei. Ineens zag Wyccie twee bekenden. Haar pinguïns! Wyccie rende op ze af. Nu bleven ze voor altijd bij elkaar.
En het verhaaltje nog lezen!quote:Op donderdag 8 september 2005 00:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het een strak plan...maar eerst moet mn plaatje geraden worden...
heb ik gedaan nu.... huldequote:Op donderdag 8 september 2005 00:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En het verhaaltje nog lezen!
Hoe moet dat dan heten? Avonturen van de Fok!kies?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
heb ik gedaan nu.... hulde![]()
Wanneer ga je het boek uitbrengen?
Wyccie en de pinguins part 1quote:Op donderdag 8 september 2005 00:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan heten? Avonturen van de Fok!kies?
Klinkt wel erg naar de Tokkies.... maar klinkt wel goed.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan heten? Avonturen van de Fok!kies?
In de OP naar de tong van Tong.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:10 schreef peaceman het volgende:
Waar wijst die vinger eigenlijk naar Wyccie?
Ha, dat heeft Fotoloog zeker expres gedaanquote:Op donderdag 8 september 2005 00:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In de OP naar de tong van Tong.
quote:Op donderdag 8 september 2005 00:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Leontien Ruiters?
Ik ga mee..... morgen weer vroeg op en richting Almelo rijden.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 00:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Trusten agent Peaceman
@ Diaan: Leontien Borsato dan?
Nee! Ik wist niet dat hij nog een zusje had in de serie. (Of was dat weer niet serieus bedoeld?)quote:Op donderdag 8 september 2005 00:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Het zusje van Corky?
Het was een geintje. Maar hij had wel een zusje hoor.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee! Ik wist niet dat hij nog een zusje had in de serie. (Of was dat weer niet serieus bedoeld?)
Becky.... die nu dokter is. Ik dacht dat ze ouder dan Corky was.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het was een geintje. Maar hij had wel een zusje hoor.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 september 2005 00:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Ben jij het Wyccie?
Nee, het is een plaatje uit The Parent Trap....quote:Op donderdag 8 september 2005 00:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Zat ze in can't hardly wait?
Welke kleur dan?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:51 schreef wyccie het volgende:
En hoewel mijn avatar anders doet vermoeden, heb ik geen rood haar.
quote:Op donderdag 8 september 2005 00:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat was met Lohan geloof ik. Djzeez die was altijd al zo Fugly!
Tot nu toe hadden mijn ex-vriendinnetjes zwart haar.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
hmmmmm............
Op welke kleur val jij?
Dacht post eens een leuke man voor jou.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:02 schreef wyccie het volgende:
Is dat een sporter??? Ik ben Tong niet!
Volgens mij he... is dat een afwijkingquote:Op donderdag 8 september 2005 01:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tot nu toe hadden mijn ex-vriendinnetjes zwart haar.
Val meestal op zuidelijk types maar wil voor jou best een uitzondering maken hoor.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij he... is dat een afwijkingJij, TH en Scrut vallen allemaal op donker haar
![]()
Het lijkt me verstandig om niet te zeggen welke kleur haar ik heb.
Oh, dat is lief. Maar volgens mij is het een Italiaan of Fransman. Ik hou niet van die macho's.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dacht post eens een leuke man voor jou.
Een Australische Griek. Tenniser. Kan ik dus ook wel inpakken.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dat is lief. Maar volgens mij is het een Italiaan of Fransman. Ik hou niet van die macho's.
quote:Op donderdag 8 september 2005 01:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Val meestal op zuidelijk types maar wil voor jou best een uitzondering maken hoor.
Oh Mark Philipoussis? Had ik niet herkend.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een Australische Griek. Tenniser. Kan ik dus ook wel inpakken.![]()
Meer scandinavisch type? Vind ik ook mooie vrouwen hoor. Mooi blond is niet lelijk.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 01:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh Mark Philipoussis? Had ik niet herkend.
Jij bent toch niet Frans of Italiaans he? Ik wil niemand beledigen hoor!
Ik zeg geen nee en geen ja.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Meer scandinavisch type? Vind ik ook mooie vrouwen hoor. Mooi blond is niet lelijk.![]()
Leuk dat je dat ook toegeeftquote:Op donderdag 8 september 2005 01:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Ben niet Frans of Italiaans hoor. Maar wel een beetje macho.
Je bent wel erg geheimzinnig zeg. Maakt me wel nieuwsgierig.quote:
Ach toegeven is beter dan ontkennen.quote:
Ik denk dat ik mijn haar maar rood verfquote:Op donderdag 8 september 2005 01:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent wel erg geheimzinnig zeg. Maakt me wel nieuwsgierig.
Waarom dat?quote:Op donderdag 8 september 2005 01:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn haar maar rood verf![]()
Nee bekende mensenrechtenactivist in een voormalige kolonie van NL.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zoals in Fok Muziek Trivia:
Zeker een obscure jazzneger?
Mooi rood is niet lelijk, staat mooi bij je lippenstift.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan ben ik van dat blond-of-donker gedoe af![]()
Oh, staat hij op 1 van de T-Shirts van Onemen.org?quote:Op donderdag 8 september 2005 01:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee bekende mensenrechtenactivist in een voormalige kolonie van NL.
Jij weet helemaal niet of ik lippenstift op heb!quote:Op donderdag 8 september 2005 01:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mooi rood is niet lelijk, staat mooi bij je lippenstift.
Weet ik niet, maar Peter Gabriel zong een lied over hem.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, staat hij op 1 van de T-Shirts van Onemen.org?
Nothing gets by me.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet of ik lippenstift op heb!
Fantastische film over hem gemaakt. Cry Freedom.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:20 schreef wyccie het volgende:
Ik ken eigenlijk niks van Gabriel. En die kerel herken ik niet van gezicht, misschien wel van naam.
Weet je dan ook welke kleur?quote:
Hmmm, wel eens van gehoord, maar dat is dan ook alles.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Fantastische film over hem gemaakt. Cry Freedom.
[scrut mode on]quote:Op donderdag 8 september 2005 01:26 schreef wyccie het volgende:
Is het Steve Biko? Die naam schiet me nu ineens te binnen. Kan ook zijn dat het een voetballer is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |