Ruwe schatting: (Niet alles staat in m'n CD-kasten; er staan hier ook ettelijke stapels op m'n bureau's)quote:Op woensdag 7 september 2005 21:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Brede muziekvoorkeur. Hoe groot is je cd collectie dan wel niet?
Dat is haast meer als de voorraad van een gemiddeld filiaal van de gratis platenzaak.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ruwe schatting: (Niet alles staat in m'n CD-kasten; er staan hier ook ettelijke stapels op m'n bureau's)
1200 CD's en 800 CD-singles.
En er is nog zóveel wat ik wil hebben...quote:Op woensdag 7 september 2005 21:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is haast meer als de voorraad van een gemiddeld filiaal van de gratis platenzaak.
's dat een one-hit-wonder ?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:07 schreef Berkery het volgende:
The Comsat Angels dan?
Ah, The Churchquote:Op woensdag 7 september 2005 22:08 schreef Modus het volgende:
Dit was hun hit(je): U.... t.. m.... w..
Kan wel zijn, maar wat is nou 't woord, Leontien ?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:11 schreef Berkery het volgende:
Ah, The Church
Bring 'em on...quote:Op woensdag 7 september 2005 22:13 schreef Tokay het volgende:
Staat er nou nog iets open?
Anders heb ik nog wel een dame in de aanbieding.
Plaatje doet 't nietquote:Op woensdag 7 september 2005 21:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Welkom bij RJP voor Dummies
[afbeelding]
Under the milky way, Hans!quote:Op woensdag 7 september 2005 22:13 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar wat is nou 't woord, Leontien ?![]()
Moet ik me héél diep schamen als ik dat niet ken ?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:15 schreef Berkery het volgende:
Under the milky way, Hans!
Ik ken alleen Under The Boardwalk. Was dat niet van de Tom Tom Club?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:15 schreef Berkery het volgende:
Under the milky way, Hans!
Alvast 1 puntje voor je opmerkingsgave, TH.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:15 schreef Treinhomo het volgende:
Zingneegster. Zonder enige twijfel...
Ik betwijfel of het een hit is geweest, behalve misschien in de Vara-kantine. Maar het is wel een mooi nummer, staat ook op Twee Meter Sessies deel 1quote:Op woensdag 7 september 2005 22:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Moet ik me héél diep schamen als ik dat niet ken ?![]()
Da's van Bruce Willis...quote:Op woensdag 7 september 2005 22:15 schreef Tokay het volgende:
Ik ken alleen Under The Boardwalk. Was dat niet van de Tom Tom Club?
Neh.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Neneh Cherry?
Good job...quote:Op woensdag 7 september 2005 22:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Kijk eens in de OP TH. Zo goed?
Hij heet volgens mij ook gewoon hetzelfde dus hoef je ook niet weer het sjabloon aan te passen.quote:
Ik gok idd hoogstens tipparade. En Verrukkelijke Vijftien vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:17 schreef Berkery het volgende:
Ik betwijfel of het een hit is geweest, behalve misschien in de Vara-kantine. Maar het is wel een mooi nummer, staat ook op Twee Meter Sessies deel 1
Wanneer gaan weer ruitjes in gooien bij meneer Tong?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Good job...![]()
Geen wonder dat jij m'n schoolvriendje bent...
Rond de middag. Dan slaapt-ie...quote:Op woensdag 7 september 2005 22:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Wanneer gaan weer ruitjes in gooien bij meneer Tong?![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:21 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Rond de middag. Dan slaapt-ie...
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:25 schreef Tokay het volgende:
Willen jullie nog een duidelijker plaatje van haar hoofd, of zeggen jullie, laat maar zitten?
En ineens zag hij het.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:37 schreef Tokay het volgende:
[..]
En ineens zag hij het.Blu Cantrell
Had zij niet ooit een dancehall-hitje (was het dancehall?) met Sean Paul?
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:42 schreef Tokay het volgende:
Quentin Tarantino.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |