Hmm, het kán wel.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:24 schreef Douwe het volgende:
Misschien leuk voor jou als dagtripje?
1 2 3 | KLM ¤ 1829.00 Heen: KL611 10-09-2005 10:40 12:15 ¤ 147.76 Terug: KL612 10-09-2005 17:05 08:05 |
Dat stukje gemist, lieten ze ook die FL Wright buurt zien. Schijn je mooi doorheen te kunnen fietsenquote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:32 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat stukje gemist, lieten ze ook die FL Wright buurt zien. Schijn je mooi doorheen te kunnen fietsen
KLM was weer prominent in beeld, en er werd ook nog even afgeraden om naar Oslo te vliegen (ondanks dat daar geen echte concurrentie meer op is)quote:Op woensdag 7 september 2005 22:47 schreef Liejannuh het volgende:
Maar was het wat?
Is het nu nog verder doodgesponsord?
Is Daphne net zo'n paard bij XXX-travel als bij boulevard?
Geen Hertz of Shoestring reclame??quote:Op woensdag 7 september 2005 22:54 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
KLM was weer prominent in beeld, en er werd ook nog even afgeraden om naar Oslo te vliegen (ondanks dat daar geen echte concurrentie meer op is)
Mooi dat dat meeviel!quote:Daphne is wel OK, behalve dan dat ze een ski-ongelukje kreeg.
Dat is de allergrootste verbetering die ze konden aanbrengen!quote:Wat ik gezien heb was het wat beter dan vorig seizoen, maar Romeo was er dan natuurlijk ook niet bij![]()
Als ie maar weg is als ik daar naar toe gaquote:Op woensdag 7 september 2005 23:16 schreef Liejannuh het volgende:
Ah, gelukkig maar!
Vanaf zaterdag zijn er trouwens weer herhalingen op RTL 5 om 18.00 uur. En speciaal voor de liefhebbers, Romeo zit alweer/nog steeds in Brazilie.
Kansloze studie!quote:Op woensdag 7 september 2005 23:20 schreef Douwe het volgende:
Voor diegenen die willen weten waar Romeo toch is... Volgens RTL Boulevard is hij gestopt om Bedrijfskunde te gaan studeren
En die sticker achter op de Renault Megane van Daphne.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Was wel subtiel hoor, die sleutelhanger...![]()
http://www.rtl.nl/reizen/yorintravel/home/050907_noorwegen.xmlquote:Op donderdag 8 september 2005 08:51 schreef Harmen1984 het volgende:
Ik kwam net terug uit Noorwegen, en nu wil ik gelijk weer terug...![]()
Wordt deze uitzending nog herhaald? M'n vriendin heeft 'm gemist....
Vanavond even doen, thanksquote:Op donderdag 8 september 2005 15:26 schreef Rnnz het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/reizen/yorintravel/home/050907_noorwegen.xml
Je kunt 'm kijken op i-net..
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:20 schreef Douwe het volgende:
Voor diegenen die willen weten waar Romeo toch is... Volgens RTL Boulevard is hij gestopt om Bedrijfskunde te gaan studeren
Floortje's bestemming lijkt me wel interessant.quote:Floortje in Kamtsjatka
Toen het IJzeren Gordijn Oost en West nog scheidde, kwam Kamtsjatka slechts in beeld als het RISK-bord op tafel verscheen. Nu is het gebied voor iedereen bereikbaar, maar gelukkig hebben slechts weinig toeristen die stap gemaakt. Floortje stapt uit de bewoonde wereld en stort zich in een landschap van toendra's en vulkanen. Ze komt in kraters van de rustende reuzen en ziet af en toe een beer passeren.
Chris zeilt naar de Eolische eilanden
Chris Zegers vaart per zeilschip tussen de eilandjes van de Eolische archipel. Deze archipel bestaat uit zeven vulkanische, bewoonde eilandjes en bevinden zich ten zuiden van Italië. Chris bezoekt er vier en laat zich, onder andere, met zwavelhoudende modder insmeren op het eiland Vulcano. Ook is hij van plan om de vulkaan, de Strombolie te beklimmen.
Was zeker een herhaling. Vorige seizoen waren er op het eind een paar gastpresentatoren, o.a. naar Dubai.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb van de week ergens iets gezien uit de V.A.E. ofzo, Met een nieuwe presentatrice? Waar zijn Lotte en Floortje?
Was idd een mooi stukkie met die maffe Russen. t is toch wel appart volk daar. Maar wel een mooie natuur!!!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
De reclame is niet minder geworden, merk ik ...
En die twee idioten op die berg.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:49 schreef Rebbedebje het volgende:
Wie is die mongool die in Trinidad was?
Die
Roeland Fernhout??? Gastpresentator geweest en nu een seizoen meelopen i.p.v. Romeoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:48 schreef Rebbedebje het volgende:
Even mijn laatste stukje quoten uit het yorin topic wat nog niet dicht was.
[..]
Alle afleveringen staan tegenwoordig op internet, Zephyrus...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:29 schreef Zephyrus het volgende:
Dat eiland was ongelooflijk mooi inderdaad![]()
wat is Rusland toch een leuk landWat is me toch wel weer afvraag is hoe die mensen daar in de middle of nowhere toch over stroom beschikken.
![]()
ik hoop het nu echt te kunnen volgen allemaal, ik ben het steeds helemaal vergeten te kijken
quote:Datum uitzending Tijd Reis 1 Reis 2
01 januari 22.20 China, Shanghai - Marrakech
08 januari 21.50 Frans Polynesië - België
15 januari 22.40 China, Yangshou - Wales
22 januari Paaseiland - Odessa
29 januari China, Yunnan - Zwitserland
05 februari Paaseiland, deel 2 - Lake Michigan
12 februari Oman, deel 1 - Tenerife
19 februari Australië, Queensland - Kiev
26 februari Oman, deel 2 - Ecuador
quote:Floortje Dessing vervolgt deze week haar reis op Paaseiland. Een eiland met honderden mysterieuze beelden en misschien wel de meest geïsoleerde en raadselachtige plek ter wereld. Nadat Floortje een bijzondere kerkdienst heeft bijgewoond, maakt ze een rondreis op dit prachtige eiland. Ze bezoekt een vulkaan, bezichtigt een immense krater, gaat paardrijden en maakt een adembenemende duik.
Chris Zegers is in het noordoosten van de Verenigde Staten. Hij reist langs Lake Michigan, een immense binnenzee tussen de stad Chicago en de grens van Canada. Hij bezoekt onder andere de geboorteplaats van Michael Jackson en neemt een kijkje bij het ouderlijk huis van deze beroemde zanger. Hierna reist hij langs de kust in noordelijke richting naar het plaatsje Holland, een stadje met 30.000 inwoners, waar je veel sporen van de Nederlandse cultuur tegenkomt.
Ik kan het aanraden.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Doe mij maar een retourtje Paaseiland.
Een jongen die bij mij in het hostel zat is er ook geweest en vond het helemaal te gek.quote:
Ik heb die pinguins in nieuw zeeland ook gezien. erg coole beestjes!!!!!! en je hebt wel gelijk. 5000 euri kan je ook 2 vakanties van vieren. maar ja, als geld geen rol speelt....quote:Op zondag 12 februari 2006 10:39 schreef Liejannuh het volgende:
Ik pas voor Antartica! Het is mooi, dat wel, maar 5000 euro betalen om 4 dagen heen en 4 dagen terug ergens op de zee te zitten op een bootje en dan 2 dagen lang pinguins en ijsschotsen kijken is mij toch iets te gortig. In Nieuw Zeeland kun je ook pinguins kijken en ik geloof dat de ijsschotsen op een gletsjer of in IJsland, bijna net zo mooi zijn.
Kun je 2 vakanties betalen van 5000 euro!
Voor 5000 euro kun je 10 keer drie weken naar Polen (prijsniveau 2004)quote:Op zondag 12 februari 2006 13:57 schreef MrMadMan het volgende:
[..]
Ik heb die pinguins in nieuw zeeland ook gezien. erg coole beestjes!!!!!! en je hebt wel gelijk. 5000 euri kan je ook 2 vakanties van vieren. maar ja, als geld geen rol speelt....
Uit Ushuaia (Argentinië) volgens mij.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:28 schreef Liejannuh het volgende:
Overigens is die 5000 euro exclusief vlucht naar Punto Arenas (daar vertrekken die boten toch?) en dus wordt het nog duurder.
Ik ga wel gewoon naar Chili dan.
Daar schrok ik dus ook van, het is dan wel een all-in prijs maar eenmaal op je bestemming komen er nog meer onverwachte kosten bij en zit je al snel op 6000 euro voor 2 weekjes Antarcticaquote:Op zondag 12 februari 2006 10:39 schreef Liejannuh het volgende:
Ik pas voor Antartica! Het is mooi, dat wel, maar 5000 euro betalen om 4 dagen heen en 4 dagen terug ergens op de zee te zitten op een bootje en dan 2 dagen lang pinguins en ijsschotsen kijken is mij toch iets te gortig.
Als ze dan ook nog zo belachelijk goedkoop zijn als ze tijdens RTL Travel doen weergeven, jemig daar klopt echt geen hol van altijd.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:36 schreef schatje het volgende:
Tevens kun je er reizen boeken die onder andere in RTL Travel te zien zullen zijn.
Dit zijn allemaal dingen die al eens zijn uitgezonden. Ik zie er iig weinig tussen dat ik al niet eens gezien heb.quote:Op zondag 12 november 2006 10:50 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben bang dat je nu overal dezelfde 10 landen/gebieden gaat tegen komen. Je gaat niet naar Japan voor een item van 90 seconden over een hotel. Lijkt mij.
Maar ik werd er dus ook niet helemaal blij van.
Ben bij de Grand Canyon geweest, de florden van Noorwegen ook gezien. En ben in Indonesie geweest, alleen niet specifiek op Niasquote:Op zondag 4 maart 2007 22:37 schreef DutchTrain het volgende:
Nu dus weer op TV, de top 10 natuurverschijnselen.
Van deze lijst ben ik alleen op nummer 5 geweest.
http://www.rtl.nl/reizen/rtltravel/hotlists/home/natuur.xml
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen van allen geweest
Wel een stuk met de originele nummer 1 gereden![]()
quote:Beau van Erven Dorens naar RTL Travel
HILVERSUM - Beau van Erven Dorens gaat werken voor RTL Travel, het reisprogramma van RTL, dat in het nieuwe seizoen de toevoeging Adrenaline krijgt. De makers willen daarmee aangeven dat de show meer dan voorheen op zoek gaat naar ultieme kicks die de presentatoren zelf zullen ondergaan.
Door het vertrek van Floortje Dessing naar Llink was er ruimte in het presentatieteam, dat verder bestaat uit Chris Zegers, Daphne Bunskoek, Renate Verbaan en Roeland Fernhout. Vanaf eind oktober is het reislustige vijftal te zien bij RTL5, aldus een RTL-woordvoerder donderdag.
quote:Vanaf zondag 21 oktober is RTL Travel met een nieuwe serie gestart: ‘RTL Travel: Adrenaline’. De ‘travel’-presentatoren staan ditmaal zelf voor een grote, voor hen onbekende uitdaging: een ultieme kick. Op reis naar deze kicks nemen zij de kijker mee langs de leukste, mooiste en meest bijzondere plekken die het betreffende land, streek of stad rijk is.
De kijkers kunnen binnenkort ook zelf bepalen welke prachtige, verborgen plekjes door het reislustige vijftal moeten worden bezocht. Dit kan door op het internetplatform van ‘RTL Travel: Adrenaline’ eigen filmpjes, vakantiefoto’s of reisverhalen te plaatsen en de presentatoren te tippen.
Travel gaat dus door. Zonder Floortje. Niemand kon zo mooi zeggen: 'dit is de mooiste plek op de wereld waar ik ooit ben geweest'. La grande dame van het reizen vertrok naar Llink. Travel zal haar missen, maar er is geen tijd voor heimwee. Het reizen gaat door. En kijk wie haar opvolgt. Beau van Erven Dorens. Beau op reis belooft veel, naast de bekende ‘travel’-reizigers Chris Zegers, Daphne Bunskoek, Renate Verbaan en Roeland Fernhout. Het wordt een mooi jaar.
Uitzending: RTL 5, wekelijks, vanaf zondag 21 oktober 2007, tussen 22.30 en 23.30 uur.
Herhaling: RTL 5, wekelijks, vanaf zaterdag 17 november, rond de klok van 17.30
Voor de liefhebbers van Beau in spido dusquote:22.30 13/01 USA Mexico
Renate gaat naar Boston, de stad waar de onafhankelijkheidsstrijd van Amerika begon
Beau merkt dat de glorie van Acapulco vergaan is. Wat verderop is wel een pareltje waar stoere jongens in een spido van de rots duiken. Dat wil Beau ook. Zo'n spido aan...
Nee dank jequote:Op zondag 13 januari 2008 20:10 schreef DutchTrain het volgende:
Voor de liefhebbers van Beau in spido dus
quote:22.15 20/01
IJsland Daphne reist door het pachtige IJsland en maakt kennis met de vreemde tradities van de plaatselijke zalmvissers.
Australië
Chris is in Australië en huurt een camper om over de Great Ocean Road te trekken, een van de mooiste routes ter wereld.
Jaha twee interessante dingen!!! Australie omdat het een superland is en ik er graag nog een 3e keer heen wil en IJsland lijkt me zekers een gaaf land. Maar ja het moest niet zo duur zijn.....quote:Op zondag 20 januari 2008 17:31 schreef DutchTrain het volgende:
Vanavond weer met het volgende op het programma
[..]
Je kan de uitzendingen ook online bekijken en anders zet je The Travel Channel of Discovery Travel aan.quote:Op zondag 2 november 2008 19:59 schreef Rnnz het volgende:
Alleen Mexico dus vanavond. Jammer dat het maar een half uurtje duurde; zulke programma's mogen van mij 24/7 uitzenden.
Inderdaad. Heb de vorige afleveringen allemaal gekeken via uitzending gemist en heb net de nieuwste gewoon op tv gekeken. Hele leuke seriequote:Op zondag 2 november 2008 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
3 op Reis (zondag om 19:50 @ Nederland 3) blijft ook een leuk programma.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |