nope, dealtje geslotenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar je bent er nog niet uitgegooid? .:?
soms kom ik wel eens langs daar trouwens.. somsquote:Op woensdag 7 september 2005 21:09 schreef kanaiken het volgende:
[..]
nope, dealtje gesloten
min of meer
tja.. die Andorra-nees is ook een smeerlap.. maar het spreekkoor is schitterend.. lang niet gehoord..quote:Op woensdag 7 september 2005 21:10 schreef Sjowhan het volgende:
2-0. en cocu rood. Wat hou ik van nederland
van de vaste kliek als jij moeten wij het hebbenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
soms kom ik wel eens langs daar trouwens.. soms![]()
da's eeh... positief danquote:Op woensdag 7 september 2005 21:11 schreef kanaiken het volgende:
[..]
van de vaste kliek als jij moeten wij het hebben
cocu rood?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:10 schreef Sjowhan het volgende:
2-0. en cocu rood. Wat hou ik van nederland
lolquote:
Die zelfde hansworst als net.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:14 schreef Renesite het volgende:
wat een geschoffel ook!
quote:
leedvermaak is het leukste vermaak, maar dat rood is toch wel jammer.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
lol
ik en voetballen
nee ik heb het gepruts van Oranje aan staan
ZIt nu in de vijfde en heb een vriendinquote:
Dus er is nog hoop.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:15 schreef kanaiken het volgende:
[..]ach, de weblog is nou niet het meest bruisende gedeelte van fok, maar het is langzaamaan aan het bijtrekken.
hellowquote:Op woensdag 7 september 2005 21:15 schreef leonieke het volgende:
Weten jullie trouwens al dat we niet naar Duitsland gaan?![]()
Ik ga ff tv kijken danquote:Op woensdag 7 september 2005 21:13 schreef indahnesia.com het volgende:
3-0 in ieder geval.
ik ook nietquote:Op woensdag 7 september 2005 21:16 schreef kanaiken het volgende:
[..]
hellow
neeook niet dat je wel ging
opzich jahquote:
* Renesite zit ook met de laptop op de bankquote:Op woensdag 7 september 2005 21:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
lol
ik en voetballen
nee ik heb het gepruts van Oranje aan staan
ach, het is dat het Oranje is.. maar anders..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |