nope, dealtje geslotenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar je bent er nog niet uitgegooid? .:?
soms kom ik wel eens langs daar trouwens.. somsquote:Op woensdag 7 september 2005 21:09 schreef kanaiken het volgende:
[..]
nope, dealtje gesloten
min of meer
tja.. die Andorra-nees is ook een smeerlap.. maar het spreekkoor is schitterend.. lang niet gehoord..quote:Op woensdag 7 september 2005 21:10 schreef Sjowhan het volgende:
2-0. en cocu rood. Wat hou ik van nederland
van de vaste kliek als jij moeten wij het hebbenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
soms kom ik wel eens langs daar trouwens.. soms![]()
da's eeh... positief danquote:Op woensdag 7 september 2005 21:11 schreef kanaiken het volgende:
[..]
van de vaste kliek als jij moeten wij het hebben
cocu rood?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:10 schreef Sjowhan het volgende:
2-0. en cocu rood. Wat hou ik van nederland
lolquote:
Die zelfde hansworst als net.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:14 schreef Renesite het volgende:
wat een geschoffel ook!
quote:
leedvermaak is het leukste vermaak, maar dat rood is toch wel jammer.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
lol
ik en voetballen
nee ik heb het gepruts van Oranje aan staan
ZIt nu in de vijfde en heb een vriendinquote:
Dus er is nog hoop.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:15 schreef kanaiken het volgende:
[..]ach, de weblog is nou niet het meest bruisende gedeelte van fok, maar het is langzaamaan aan het bijtrekken.
hellowquote:Op woensdag 7 september 2005 21:15 schreef leonieke het volgende:
Weten jullie trouwens al dat we niet naar Duitsland gaan?![]()
Ik ga ff tv kijken danquote:Op woensdag 7 september 2005 21:13 schreef indahnesia.com het volgende:
3-0 in ieder geval.
ik ook nietquote:Op woensdag 7 september 2005 21:16 schreef kanaiken het volgende:
[..]
hellow
neeook niet dat je wel ging
opzich jahquote:
* Renesite zit ook met de laptop op de bankquote:Op woensdag 7 september 2005 21:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
lol
ik en voetballen
nee ik heb het gepruts van Oranje aan staan
ach, het is dat het Oranje is.. maar anders..quote:
maar wel terecht.....quote:Op woensdag 7 september 2005 21:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
leedvermaak is het leukste vermaak, maar dat rood is toch wel jammer.
Echt een dikke asoquote:Op woensdag 7 september 2005 21:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die zelfde hansworst als net.![]()
frustraties he..quote:Op woensdag 7 september 2005 21:18 schreef buzzer het volgende:
[..]
maar wel terecht.....
iemand met zoveel ervaring die zo dom doet .....
en de banners linken ernaarquote:Op woensdag 7 september 2005 21:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
er zijn ook geen andere weblogs, dat scheelt wel natuurlijk
Ben trots op je jongenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:15 schreef kanaiken het volgende:
[..]
ZIt nu in de vijfde en heb een vriendin
dankquote:
ja, maar die banners trekken mij niet aan, dus klik ik er niet op.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:19 schreef kanaiken het volgende:
[..]
en de banners linken ernaar
dat is cruciaal
wat is er zo onaantrekkelijk aan?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, maar die banners trekken mij niet aan, dus klik ik er niet op.
SBS6 niets?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik volg het wel op Teletekst aangezien het niet op NOS wordt uitgezonden
dat mag een prof zich niet laten gebeurenquote:
geen idee of dat op mijn TV zit, en zo ja, onder welk knoppiequote:
Ze zijn te algemeen...maar dat is het weblog ook, dus daarop sluit het wel aan. Het is echter niet wat ik zoek.. tja.. ik klik toch al vrij weinig op reclame verder trouwens.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:23 schreef kanaiken het volgende:
[..]
wat is er zo onaantrekkelijk aan?
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geen idee of dat op mijn TV zit, en zo ja, onder welk knoppie
moah.. hij had achteraf beter harder kunnen beuken, rood was het toch al, en dat zal ie ook wel geweten hebben.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:24 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat mag een prof zich niet laten gebeuren
op die fietsquote:Op woensdag 7 september 2005 21:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ze zijn te algemeen...maar dat is het weblog ook, dus daarop sluit het wel aan. Het is echter niet wat ik zoek.. tja.. ik klik toch al vrij weinig op reclame verder trouwens.
spemmertquote:Op woensdag 7 september 2005 21:28 schreef indahnesia.com het volgende:
zes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |