quote:
een mooi nummertjequote:Op woensdag 7 september 2005 21:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zie het aan je nummertje..
quote:
Geen zin meer?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:03 schreef kanaiken het volgende:
[..]ik had eventjes heel fok verlaten
vonden ze bij de weblog minder grappig
Je voetbalt terwijl je Fok!t?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:57 schreef buzzer het volgende:
ik mis 2 doelpunten terwijl ik zit te typen
eventjes nietquote:
Hum misschien!quote:Op woensdag 7 september 2005 21:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zo kom ik ook wel aan veel posts.
niet alle nummertjes zijn altijd voorhandenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb de voorkeur aan andere nummertjes.
Maar je bent er nog niet uitgegooid? .:?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:03 schreef kanaiken het volgende:
[..]ik had eventjes heel fok verlaten
vonden ze bij de weblog minder grappig
ik heb ook van die vlagen...quote:Op woensdag 7 september 2005 21:05 schreef kanaiken het volgende:
[..]
eventjes niet
maar ik kom altijd weer terug
net op tijd, wat betreft de weblog
en ik bracht nog iets leuks voor ze mee ook
morgen staat het eerste deel erop
Enkel wekelijks een mailke van de Aldi met de reclamequote:
ik begin het te lerenquote:
nope, dealtje geslotenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar je bent er nog niet uitgegooid? .:?
soms kom ik wel eens langs daar trouwens.. somsquote:Op woensdag 7 september 2005 21:09 schreef kanaiken het volgende:
[..]
nope, dealtje gesloten
min of meer
tja.. die Andorra-nees is ook een smeerlap.. maar het spreekkoor is schitterend.. lang niet gehoord..quote:Op woensdag 7 september 2005 21:10 schreef Sjowhan het volgende:
2-0. en cocu rood. Wat hou ik van nederland
van de vaste kliek als jij moeten wij het hebbenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
soms kom ik wel eens langs daar trouwens.. soms![]()
da's eeh... positief danquote:Op woensdag 7 september 2005 21:11 schreef kanaiken het volgende:
[..]
van de vaste kliek als jij moeten wij het hebben
cocu rood?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:10 schreef Sjowhan het volgende:
2-0. en cocu rood. Wat hou ik van nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |