Je moet toch watquote:
Ja, tuurlijk.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:55 schreef MMaRsu het volgende:
Kun je op je pc 2 iPods aansluiten ( één van 20gb, en de Nano dan ), om vervolgens van de 20gb naar de Nano te slepen..iemand enig idee?
Nee lijkt me van niet. Je kan ook geen muziek kopieren van je iPod naar iTunes (direct dan, met een prog er bij wel)quote:Op donderdag 8 september 2005 22:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je moet toch wat
Wat ik trouwens wel ff wil weten is het volgende.
Kun je op je pc 2 iPods aansluiten ( één van 20gb, en de Nano dan ), om vervolgens van de 20gb naar de Nano te slepen..iemand enig idee?
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:10 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Nee lijkt me van niet. Je kan ook geen muziek kopieren van je iPod naar iTunes (direct dan, met een prog er bij wel)
Dat heeft te maken met een contract tussen Apple en de platenmaatschappijen dacht ik.
iPod Nano is flashquote:Op donderdag 8 september 2005 23:14 schreef Ruzbeh het volgende:
Nou, ik weet alleen dat het lukt als je twee externe harde schijven hebt dat je dan van de een naar de ander data kopieert. Dat met die twee iPods is volgens mij hetzelfde.
goeie vraagquote:Op donderdag 8 september 2005 10:59 schreef lippit het volgende:
is er al iemand die zijn ipod mini wegdoet voor een hele leuke prijs?
Je kan ook voor 29,99 een adapter kopen waarmee je je digitale camera op je iPod kan aansluiten. Dit zal waarschijnlijk ook wel tussen 2 iPods werkenquote:Op donderdag 8 september 2005 23:14 schreef Ruzbeh het volgende:
Nou, ik weet alleen dat het lukt als je twee externe harde schijven hebt dat je dan van de een naar de ander data kopieert. Dat met die twee iPods is volgens mij hetzelfde.
Ja ik heb dus geen digitale cameraquote:Op donderdag 8 september 2005 23:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je kan ook voor 29,99 een adapter kopen waarmee je je digitale camera op je iPod kan aansluiten. Dit zal waarschijnlijk ook wel tussen 2 iPods werken
JA DAT MAAKT NIET UIT MÊN DAS HETZELFDE PRINCIPE!!!!quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:26 schreef CherryLips het volgende:
ik vind de nano gewoon te duur eigenlijk, en te breekbaar. ik wil het echt goed kunnen beetpakken als ik er minstens ¤200 aan uitgeef
iPod mini.quote:ik zit nu te twijfelen tussen een 6gig mini of een 20gig color![]()
Nee, maar ik laat hem waarschijnlijk veel vaker uit m'n klauwen vallen dan de gewone of de mini. Ik vond de mini al klein zat. ik ben een vrouw, heb toch altijd wel 'n tassie bij me.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[..].
Apple maakt geen breekbare spullen. Kom op zeg. We hebben het over Apple, niet over speelgoed.
[..]
Die Shuffle vind ik ook zinloos.quote:iPod mini.
iPod: Big Bertha.
iPod Mini: Ugly midget.
iPod Shuffle: Blind bastard. (geen scherm = blind).
iPod Nano: Unsafe sex.
Zie ik dat nou goed? Geen conventionele koptelefoon aansluiting meer mogelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |