Mooi weer in de vakantie, woon je wel in Nederland?quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:03 schreef Atreidez het volgende:Mijn stad staat stil.. De vakantie bleek uiteindelijk meer een tijd om niet te SC'en, door t mooie weer enzo..
Klinkt als een videokaartdriver die dat veroorzaakt.. Ik ken de symptonen, alleen niet in combinatie met SC4.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:48 schreef Harmen1984 het volgende:
Vraagje:
Ik heb 'm zojuist opnieuw geinstalleerd (+ Rush Hour), maar de muiscursor gedraagt zich in het spel ontzettend irritant (knipperen, tijdelijk onzichtbaar e.d.). De menu's zijn amper te bedienen. Weet een van jullie hier misschien een oplossing voor?
Alvast bedankt!
Ge-update, werkt!quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:50 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Klinkt als een videokaartdriver die dat veroorzaakt.. Ik ken de symptonen, alleen niet in combinatie met SC4.
Wat denk je van gelijkquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:13 schreef Georges het volgende:
Rond welk inwoneraantal kan je met watervoorzieningen beginnen?
Pijplijn of zo'n waterton?
En als je aan je 7e watertoren begint moet je hem slopen voor een waterpomp. Kost evenveel per maand, maar levert wel meer water.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:13 schreef Georges het volgende:
Rond welk inwoneraantal kan je met watervoorzieningen beginnen?
Pijplijn of zo'n waterton?
Alsin? Teveel door elkaar? Teveel verlies?quote:Op zondag 11 september 2005 19:13 schreef Conflict het volgende:
Ik ben weer aan het spelen maar het wordt altijd zo'n puinhoop![]()
Nee ik verlies nooit eigenlijk, speel het al zo lang. Heb alleen weinig geduld, speel altijd op de hoogste snelheid. Ik wil zoveel mogelijk hoge gebouwen en doe weinig aan de stad mooi maken.quote:Op zondag 11 september 2005 19:33 schreef Drakul het volgende:
[..]
Alsin? Teveel door elkaar? Teveel verlies?
Is twee tunnels noodzakelijk??quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Gewoon een goed stelsel aanleggen. Wat ik altijd doe is zoiets aanleggen
[ code verwijderd ]
| is een weg
+ is een bushalte
- is een metro station.
Ik dacht dat de streepjes de tunnels moesten voorstellen.quote:Op maandag 12 september 2005 13:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoe kom je nou aan twee tunnels?
Kijk goed naar de legende!quote:Op maandag 12 september 2005 13:36 schreef Bijsmaak het volgende:
[..]
Ik dacht dat de streepjes de tunnels moesten voorstellen.
Wordt weer is tijd dat ik ga spelen. Tijd geledenquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:55 schreef Dezz het volgende:
Ik ga weer even spelen, zal straks ook nog wat pics posten
Slecht, ik speel zoveel als ik kanquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wordt weer is tijd dat ik ga spelen. Tijd geleden
Ik speel op moment dat ik ook ideeën heb. Anders wil ik het nog weleens afraffelen en dat is ook zonde.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:22 schreef Dezz het volgende:
[..]
Slecht, ik speel zoveel als ik kan
Binnenkort zal ik eens een stuk of 30 plaatjes uploaden, ben benieuwd wat jullie daarvan vinden![]()
Nou. Laat jouw fijne creaties maar eens zienquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:45 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik speel op moment dat ik ook ideeën heb. Anders wil ik het nog weleens afraffelen en dat is ook zonde.
Ik ben ook benieuwd.Zal later vanmiddag ook nog een plaatje posten.
ik ben een beetje out of sc momenteelquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:15 schreef MrX1982 het volgende:
Als ik deze thread zie word ik altijd weer enthousiast
*start simcity
Ik heb het ook alweer een tijdje niet gespeeld maar als ik deze thread lees kriebelt het weerquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:47 schreef mschol het volgende:
ik ben een beetje out of sc momenteel
m;n sc rush heb ik weere effies gehad voor een paar maandjes
Ik dacht al eerst. Ben je ziek ofzoquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben een beetje out of sc momenteel
m;n sc rush heb ik weere effies gehad voor een paar maandjes
Ik heb bij een stad van 592.000 inwoners zo'n $64.000 winst. Dus je kan er redelijk wat uitpersen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
Een vraag:
Ik heb zeg maar zo'n "groot vierkant" van een region vrijwel volledig volgebouwd, en de omliggende steden zijn min of meer in ontwikkeling.
Ik heb nu ca 160.000 inwoners en draai daarmee een omzet van 35.000$ per maand, met een 1000$ per maand aan winst. Soms meer, soms minder, afhankelijk van het rendement van de utillties.
Zijn dit normale getallen of is er veel meer uit een stad te halen?
Bijvoorbeeld 250.000 inwoners en 5000$ winst per maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |