Ik wil geen KLBquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:21 schreef Jump het volgende:
Nieuwe mod gezocht voor Klaagbaak.
Lees dat eens
quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:14 schreef Godlike02 het volgende:
Oi Jump!
Marty en Jump met dit Usr Icon kan ik wel MOD worden toch?![]()
Die heb ik nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:46 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Search The Fucking Google
die moet het zijn
Ga eens maken danquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:46 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Search The Fucking Google
die moet het zijn
quote:
Vast welquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:22 schreef Marty26 het volgende:
[..]
![]()
Meesterlijk zullen mensen het waarderen als ik dat plaatje post als ik er een slotje op zet
* Marty26 wenst je succesquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:47 schreef Sjowhan het volgende:
[afbeelding]
Ik word steeds afgemaakt.. steeds me tactiek wijzigen.. ik KOM er wel
IS dat de nieuwe?quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:47 schreef Sjowhan het volgende:
[afbeelding]
Lul je altijd tegen jezelfquote:
quote:
Ik ga zo is even wat etenquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:04 schreef Marty26 het volgende:
[..]
![]()
Ga je trouwens nog wat leuks doen het weekend?
Nice aan het strand of niet?quote:
Was de vraag niet helemaal he?quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:04 schreef Marty26 het volgende:
[..]
![]()
Ga je trouwens nog wat leuks doen het weekend?
Denk het nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:06 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Nice aan het strand of niet?
Ik moet nog 3uur werken
Ook niet echt plannen... Morgen ff racen. Dat is eigenlijk het enige wat ik geplanned heb op het moment.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Was de vraag niet helemaal he?
Maar nog geen hele spannende plannen
jij?
Oh ja F1quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:11 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ook niet echt plannen... Morgen ff racen. Dat is eigenlijk het enige wat ik geplanned heb op het moment.
Wil nog me server opnieuw installeren... Maar moet ff kijken hoe ik zit kwa tijd. en zondag F1 kijken.
Spa zeker wel een leuke baan zeker de eerste bochtquote:
De hele baan is geweldigquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:22 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Spa zeker wel een leuke baan zeker de eerste bocht![]()
Oook eens maar die haakse 1ste bocht die is bij de start echt meesterlijkquote:
Tnx!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:47 schreef Sjowhan het volgende:
Moeilijk wel; is de demo overigens G.
Laat je router toch niet door dus spelen heeft voor jou geen nutquote:
Je moet op dat schip rechts van je map klikken. Op die manier kan je ook units krijgen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:47 schreef Sjowhan het volgende:
[afbeelding]
Véél handigerquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je moet op dat schip rechts van je map klikken. Op die manier kan je ook units krijgen.Dan wordt het al wat makkelijker.
Jou interface is "iets" anders. Zie onderaan bij voorraad enzoquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:47 schreef Sjowhan het volgende:
Ze hebben elk eigen goede "troepen"quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:25 schreef ElmarO het volgende:
Speel ik ook. Ben volgens mij één van de weinige die met Spanje speelt
Je kan tussen Engeland (Verenigd Koninkrijk) en Spanje kiezen als je skirmish doet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:34 schreef Sjowhan het volgende:
Ik kan niet voor de spanjaarden kiezen ofzo, alleen maar voor us in campaign?
Welja, geen idee in feitequote:
Is het sleur en pleur dan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:57 schreef Jump het volgende:
[..]
Welja, geen idee in feite
Heb backup van andere pc teruggezet, maar hier krijg ik errors en daar niet
Af en toe bof serverquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:46 schreef VeerMans het volgende:
Ik heb BF 2 gekochtik kan dr alleen nog geen zak van
![]()
waar spelen jullie altijd?
BOF inderdaad check anders het programma Xfirequote:Op vrijdag 9 september 2005 20:46 schreef VeerMans het volgende:
Ik heb BF 2 gekochtik kan dr alleen nog geen zak van
![]()
waar spelen jullie altijd?
Giem gaat maar eens douchen en dan de kwali kijkenquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:04 schreef Sjowhan het volgende:
Ik voelde me gister echt niet tof gister.. 't gaat gelukkig wel weer nu
Zometeen na het tweede bakkie me maar aankleden en beginnen weer met me studie, 't is hard maar moet maar..
Dat wou ik nou ook gaan doenquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:25 schreef Giem het volgende:
[..]
Giem gaat maar eens douchen en dan de kwali kijken
Woepiequote:A link is the same as an interface on a router. The state of the link is a description of an interface and the relationship to its neighboring routers. Link-state routers advertise with LSAs the states of their links to all other routers in the area so that each router can build a complete link-state database. They form special relationships with their neighbors and other link-state routers. Link state routers are a good choice for complex, scalable networks. The benefits of link-state routing over distance vector protocols include faster convergence and improved bandwidth utilization. Link-state protocols support classless interdomain routing (CIDR) and variable-length subnet mask (VLSM).
ik weet hoe het voelt.. zo scheikunde doen... en morgen ook. zo'n veel ste dik boek met te dunne blaadjes en a4 formaat bijna. compleet in engelse vaktaal wat gebruikt word door de uni's in amerikaquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:04 schreef Sjowhan het volgende:
Ik voelde me gister echt niet tof gister.. 't gaat gelukkig wel weer nu
Zometeen na het tweede bakkie me maar aankleden en beginnen weer met me studie, 't is hard maar moet maar..
het draait hier vlekkeloosquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:06 schreef Giem het volgende:
Net even AoE3 gedaan.. mooi spel alleen pfff wat een zwaar spel voor je pc... laptop kon het amper aan..
Ja op je nieuwe pc zekersquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
het draait hier vlekkeloos
Ben van 11-15u bezig geweest met me studie.. Net paps aan de lijn gehad (familieweekend is ook dit weekend) maar toch na overleg gezegd dat ik de zondag beter kan gebruiken. Vind het best jammer eerlijk gezegd, maarja, ik denk dat me papiertje -als ik klaar ben op 30 sept- veel belangrijker is dan een weekendje met de familie op dit moment
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:55 schreef Jump het volgende:
Goedemorgen
Goedemiddag
en een goedeavond
toegevoegdquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:18 schreef Marty26 het volgende:
[..]
BOF inderdaad check anders het programma Xfire
Dan kun je zien waar we zijn.
Mijn username: Marty26
dus als je me toevoegt kunnen we samen knallen
mmm nachtmerries... is inderdaad niet echt fijnquote:Op zondag 11 september 2005 09:38 schreef BlueCurl het volgende:
bah wat een onprettige nacht. halverwege de nacht ben ik wakker geworden dat ik helemaal nat van het zweet wasDaarnaast onwijs slecht geslapen
maar we gaan de dag gewoon leuk maken en dan vergeten we de nacht gewoon weer
quote:Op zondag 11 september 2005 10:24 schreef Sjowhan het volgende:
De gezamelijke wasmachine doet de hoofdwas niet meer.. Grappige is dat dat alleen niets doet, de rest (voorwas, centrifugeren, syntetische was) doen het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |