Ja moet ik eerst beetje meer geld verdienenquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:47 schreef Sjowhan het volgende:
20" ofzo
Nja, eerst maar zorgen dat ik me papiertje haal, dan zie ik dan wel weer
mocht ik die ooit winnen geef ik wel een lan partyquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:10 schreef SHERMAN het volgende:
Das nog slimmer inderdaad.
Pak dan wel zo'n Amerikaanse loterij van 120 miljoen ofzo.
En een dual opstelling van 2 keer 21 inch? En een top of the bill pc met alles er op en er aan? En een laptop? En een pda? En een...quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:11 schreef Marty26 het volgende:
[..]
mocht ik die ooit winnen geef ik wel een lan party
en kunnen jullie allemaal gratis server in het data center krijgen
quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:15 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
En een dual opstelling van 2 keer 21 inch? En een top of the bill pc met alles er op en er aan? En een laptop? En een pda? En een...
Een een mobiele telefoon, een een lcd tv, en een beamer, en een audi a8, en een vriendin en een huis, en een boot en een helicopter.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:17 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Komt goed hoor dan ben ik meschien 10.000 euro kwijt
nou ja dan heb ik nog best genoeg over
Ja hallo ik ben sinterklaas nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:19 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Een een mobiele telefoon, een een lcd tv, en een beamer, en een audi a8, en een vriendin en een huis, en een boot en een helicopter.
Mwha, doe dan maar dat eerste lijstje.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:20 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja hallo ik ben sinterklaas niet![]()
Ik kan je wel een keer naar de hoeren sturen
Okiedoquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:21 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Mwha, doe dan maar dat eerste lijstje.
Een meid regel ik dan zelf wel.
Schiet je wel een beetje op daarmee?quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:28 schreef Marty26 het volgende:
[..]
OkiedoNu moet ik het nog ff winnen
Ja ik snap wat je bedoelt ik doe me best hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:29 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Schiet je wel een beetje op daarmee?
Anders koop ik een telefoon voor mijn verjaardag en dan win je de week er na.
De klojo's!quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:31 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja ik snap wat je bedoelt ik doe me best hoor.
maar je weet hoe ze zijn he.... Duurt allemaal maar.
Ja als jij ze nou eens ff belt dan komt het wat beter over enzo.quote:
Zal ik zo doen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:32 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja als jij ze nou eens ff belt dan komt het wat beter over enzo.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Zal ik zo doen.
Eerst is even lekker douchen.
Oeh database meuk is inderdaad zaaaaai.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:47 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, ik ben inmiddels lekker bezig met 'theorie databases'
Een vak waardoor je de achterliggende gedachte van een database kan beschrijven. Erg saai, en ik moet moeite doen om het allemaal goed te begrijpen, maarja.. life's hard sometimes
OSPF, RIPv1, Ripv2, meuk?quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:54 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Oeh database meuk is inderdaad zaaaaai.
Ik moet binnenkort CCNA gaan doen![]()
Jah en alles rondom router configgen enzo... Maar ja dat moet ik nu ook al doen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
OSPF, RIPv1, Ripv2, meuk?
Moet ik ook nog doen
Ow leuk. Routingtabelletjes, s0/e0 configgen. Goodluckquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:04 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Jah en alles rondom router configgen enzo... Maar ja dat moet ik nu ook al doen.
Sletje van mequote:
In mijn bed?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:35 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Sletje van me
waar was je vanmorgen ik heb je overal gezocht
Was je weer vrij vandaag?quote:
quote:
daar verstaat hij ook Werken op het strand onderquote:
Jaloers?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:46 schreef Marty26 het volgende:
[..]ik wil ook een baan dat ik kan thuis werken.
op het strand liggen is ook zwaar werkquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:48 schreef Marty26 het volgende:
[..]
daar verstaat hij ook Werken op het strand onder
Jah maar dat wist je al.quote:
glasplaatjeop bureau en het lijkt heel wat! ik heb geen opbouw e.d. die kun je ook krijgen... maar zo is en blijft hij lekker ruim!quote:
Mja inderdaad. En ik zie hoe smerig dit bureau is na 2-3 jaar op kamers kan worden lijkt het me ook een betere oplossing voor de toekomstquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:01 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
glasplaatjeop bureau en het lijkt heel wat! ik heb geen opbouw e.d. die kun je ook krijgen... maar zo is en blijft hij lekker ruim!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |