en wat gaat de pot schaffen daar?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:36 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat maar eens een happie klaarmaken...
Pizza hier.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:42 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en wat gaat de pot schaffen daar?
Jah wil je ook mee doen?quote:
hoe vind ik jouw stulpje? geen idee?quote:Op donderdag 8 september 2005 19:30 schreef Sjowhan het volgende:
BC! Hoe vind je me stulpje trouwens?
Enne.. ik ga denk ook voor earth2160 (RTS) als het me bevalt, staat al op me hdtje, komt ook een keer aan beurt. En misschien bf2.. pffff
ik heb pas een heerlijk nieuw tof bureau (gewoon van de ikea) maar ruimte voor desktop en laptop ernaast!quote:Op donderdag 8 september 2005 19:37 schreef Sjowhan het volgende:
Mooi zo, ben ik niet de enige
(heb overigens eens gekeken, een leuk nieuw bureautje komt toch zo op 250 euro; en dat bedrag heb ik nou net niet ervoor over
ik heb ' maar' 140cmx140cm maximaal als ruimte voor een bureau, denk dat zelfs jouw bureau ook niet pastquote:Op donderdag 8 september 2005 19:43 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb pas een heerlijk nieuw tof bureau (gewoon van de ikea) maar ruimte voor desktop en laptop ernaast!
Was even bezig om de Britten in te maken in AoE 3quote:Op donderdag 8 september 2005 21:51 schreef Sjowhan het volgende:
*eg*
is iedereen weggejaagd? is iedereen druk in andere threads? houden jullie niet meer van mij?
Is die al uit.. lachen.. ff downloaden... ow nee kopen..quote:Op donderdag 8 september 2005 22:03 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Was even bezig om de Britten in te maken in AoE 3
Vind het tot nu toe wel een leuk spel.quote:
De demo is vandaag uitgekomen.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:08 schreef Giem het volgende:
[..]
Is die al uit.. lachen.. ff downloaden... ow nee kopen..![]()
Nee ik download alles eerst voordat ik het koop.. wil wel weten of het werkt en wat is.. sommige games werken niet of zijn zo bout.. dat risico neem ik niet..
Wanneer komt de echte uit.. ik wacht eigelijk op de nieuwe NFSquote:Op donderdag 8 september 2005 22:11 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Vind het tot nu toe wel een leuk spel.
[..]
De demo is vandaag uitgekomen.
Ik vind he tzalig spelquote:Op donderdag 8 september 2005 22:03 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Was even bezig om de Britten in te maken in AoE 3
quote:(22:29:27) —› quit: (devzero) (Paul@paulpc.csit.fsu.edu) (Killed (sirv.tweakers.net (Jezelf als services voordoen is heel erg lame, tot over een dagje)))
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:49 schreef devzero het volgende:
En na een aantal netsplits denk je van, zou ik ook /nick nickserv kunnen doen? Neuh, dat is beveiligd. Alleen vonden sommigen het niet voldoende dat ik een error kreeg dat dat niet kon en heb ik nu een kline van een dag van moto-moi. Tsja, wie zijn billen brandt...
Blijkbaar hadden ze er ook meer van verwacht dan jij ooit in je schild zou halen (tochquote:(22:34:28) (@Osiris) t gaat meer om het idee om passwords proberen te stelen
(22:34:33) (+moto-moi) I.d.d.
(22:34:36) (@Osiris) waarom zou je immers anders die nicks aannemen?
(22:34:39) (+moto-moi) en daar heb ik een schurfterige hekel
(22:34:43) (@Osiris) oftewel: lame, opzouten!
(22:34:43) (+moto-moi) en mag 'ie een dagje optieven
Dat klinkt wel heel serieus ja. En de irc server is al voldoende beveiligd, dus klinkt het meer als natrappen?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar hadden ze er ook meer van verwacht dan jij ooit in je schild zou halen (toch)
quote:Sep 08 16:27:16 * nickserv :Erroneus Nickname
Lul niet. Zal vanavond wel een pic van mijn dekstop maken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
komt mister miereneuk ook weer om de hoek kijken
Is goed.. ik zit er al klaar voorquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:08 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Lul niet. Zal vanavond wel een pic van mijn dekstop maken.
De digicam is namelijk eindelijk weer thuis.
Die tft's zijn trouwens tegenwoordig erg leuk geprijst.quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Is goed.. ik zit er al klaar voor
Zo maar aan theorie databases beginnen als ik me aangekleed heb.. En ben er steeds meer achter dat het bestellen via internet toch veel meer voordeel (zowel ruimere keus als prijs) heeft als het kopen in de winkel; de tft die ik zou willen hebben, heeft de lokale 'pcboer' (dynabyte, computerland, dixons, mycom) niet, en een alternatief is velenmaler (100 euro) duurder
yup, ik zit naar de BenQ FPS937S+ te kijken, 296 voor een 19" scherm, 8ms responstijd. Dit is natuurlijk wel weer alleen zwart/wit, maar de prijs voor een 19" staat me wel aan, en volgens het grote 19" TFT scherm-topic op GOT is dit een van de beste momenteel..quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:11 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Die tft's zijn trouwens tegenwoordig erg leuk geprijst.
Dat bedoel ik. Geiler kan haast niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
yup, ik zit naar de BenQ FPS937S+ te kijken, 296 voor een 19" scherm, 8ms responstijd. Dit is natuurlijk wel weer alleen zwart/wit, maar de prijs voor een 19" staat me wel aan, en volgens het grote 19" TFT scherm-topic op GOT is dit een van de beste momenteel..
Daar verschillen de meningen over.quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:20 schreef Sjowhan het volgende:
ej
Geiler ben ik, maar dat is een 2de punt natuurlijk
Mogguh.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:23 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen over.
Of jij het nu ziet weet ik niet, maar ik heb het wel ja.quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gelukkig wel
Heb jij nu dual desktop zie ik?
Valt reuze mee hoor.quote:
Geweldig.quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:31 schreef Marty26 het volgende:
ik heb ook 2x 17inch crt tjeswerkt prima
quote:
Ja moet ik eerst beetje meer geld verdienenquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:47 schreef Sjowhan het volgende:
20" ofzo
Nja, eerst maar zorgen dat ik me papiertje haal, dan zie ik dan wel weer
mocht ik die ooit winnen geef ik wel een lan partyquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:10 schreef SHERMAN het volgende:
Das nog slimmer inderdaad.
Pak dan wel zo'n Amerikaanse loterij van 120 miljoen ofzo.
En een dual opstelling van 2 keer 21 inch? En een top of the bill pc met alles er op en er aan? En een laptop? En een pda? En een...quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:11 schreef Marty26 het volgende:
[..]
mocht ik die ooit winnen geef ik wel een lan party
en kunnen jullie allemaal gratis server in het data center krijgen
quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:15 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
En een dual opstelling van 2 keer 21 inch? En een top of the bill pc met alles er op en er aan? En een laptop? En een pda? En een...
Een een mobiele telefoon, een een lcd tv, en een beamer, en een audi a8, en een vriendin en een huis, en een boot en een helicopter.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:17 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Komt goed hoor dan ben ik meschien 10.000 euro kwijt
nou ja dan heb ik nog best genoeg over
Ja hallo ik ben sinterklaas nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:19 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Een een mobiele telefoon, een een lcd tv, en een beamer, en een audi a8, en een vriendin en een huis, en een boot en een helicopter.
Mwha, doe dan maar dat eerste lijstje.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:20 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja hallo ik ben sinterklaas niet![]()
Ik kan je wel een keer naar de hoeren sturen
Okiedoquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:21 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Mwha, doe dan maar dat eerste lijstje.
Een meid regel ik dan zelf wel.
Schiet je wel een beetje op daarmee?quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:28 schreef Marty26 het volgende:
[..]
OkiedoNu moet ik het nog ff winnen
Ja ik snap wat je bedoelt ik doe me best hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:29 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Schiet je wel een beetje op daarmee?
Anders koop ik een telefoon voor mijn verjaardag en dan win je de week er na.
De klojo's!quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:31 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja ik snap wat je bedoelt ik doe me best hoor.
maar je weet hoe ze zijn he.... Duurt allemaal maar.
Ja als jij ze nou eens ff belt dan komt het wat beter over enzo.quote:
Zal ik zo doen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:32 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja als jij ze nou eens ff belt dan komt het wat beter over enzo.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Zal ik zo doen.
Eerst is even lekker douchen.
Oeh database meuk is inderdaad zaaaaai.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:47 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, ik ben inmiddels lekker bezig met 'theorie databases'
Een vak waardoor je de achterliggende gedachte van een database kan beschrijven. Erg saai, en ik moet moeite doen om het allemaal goed te begrijpen, maarja.. life's hard sometimes
OSPF, RIPv1, Ripv2, meuk?quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:54 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Oeh database meuk is inderdaad zaaaaai.
Ik moet binnenkort CCNA gaan doen![]()
Jah en alles rondom router configgen enzo... Maar ja dat moet ik nu ook al doen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
OSPF, RIPv1, Ripv2, meuk?
Moet ik ook nog doen
Ow leuk. Routingtabelletjes, s0/e0 configgen. Goodluckquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:04 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Jah en alles rondom router configgen enzo... Maar ja dat moet ik nu ook al doen.
Sletje van mequote:
In mijn bed?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:35 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Sletje van me
waar was je vanmorgen ik heb je overal gezocht
Was je weer vrij vandaag?quote:
quote:
daar verstaat hij ook Werken op het strand onderquote:
Jaloers?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:46 schreef Marty26 het volgende:
[..]ik wil ook een baan dat ik kan thuis werken.
op het strand liggen is ook zwaar werkquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:48 schreef Marty26 het volgende:
[..]
daar verstaat hij ook Werken op het strand onder
Jah maar dat wist je al.quote:
glasplaatjeop bureau en het lijkt heel wat! ik heb geen opbouw e.d. die kun je ook krijgen... maar zo is en blijft hij lekker ruim!quote:
Mja inderdaad. En ik zie hoe smerig dit bureau is na 2-3 jaar op kamers kan worden lijkt het me ook een betere oplossing voor de toekomstquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:01 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
glasplaatjeop bureau en het lijkt heel wat! ik heb geen opbouw e.d. die kun je ook krijgen... maar zo is en blijft hij lekker ruim!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |