Juist, jij snapt het!quote:Op woensdag 7 september 2005 13:42 schreef nixxx het volgende:
met een slotje is ie niet open he
Bij het woord 'dacht' ga je de fout in.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:45 schreef nixxx het volgende:
ik ben nog niet zo dom als ik eruit zie....
Ik dacht ik maak eens een uitnodigende antikliek TT
quote:Op woensdag 7 september 2005 13:49 schreef partyyboyy het volgende:
Bij het woord 'dacht' ga je de fout in.
ha en dat is nr 2 in mijn netquote:Op woensdag 7 september 2005 13:53 schreef Sabrina1981 het volgende:
Het loopt alleen niet zo storm met je uitnodigende TT Nixxx, das dan wel weer jammer.
Ja, open dr maar een topic overquote:
Nou dat is wat overbodig, ik ga maar weer eens aan het werk. Kasboek moet opgemaakt worden.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja, open dr maar een topic overen nu ga ik weer even serieuzig verder studeren
Dat kan iedere mongoolquote:Op woensdag 7 september 2005 14:00 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nou dat is wat overbodig, ik ga maar weer eens aan het werk. Kasboek moet opgemaakt worden.
eeermm.. slowchattenquote:Op woensdag 7 september 2005 14:40 schreef Panthera1984 het volgende:
*loopt in val* ho! wat doe ik in de SC?
foei.. een tvp en een smileypost.. dat word twee dagen renpeebanquote:
Gelukkig zijn de echte mods niet zo strengquote:Op woensdag 7 september 2005 14:45 schreef nixxx het volgende:
foei.. een tvp en een smileypost.. dat word twee dagen renpeeban
ja de bijzonderheden van de intercalatie van magnesium in allerlei verschillende vanadaten is veel interessanterquote:Op woensdag 7 september 2005 14:45 schreef Panthera1984 het volgende:
Ja dat krijg je als ze gaan studeren!![]()
Ik heb al een ban achter de rugquote:Op woensdag 7 september 2005 14:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
foei.. een tvp en een smileypost.. dat word twee dagen renpeeban
jij een ban!quote:
Permban, zelf aangevraagdquote:Op woensdag 7 september 2005 14:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij een ban!dat had ik nou nooit verwacht!!!
Daar ben ik het volkomen met je mee eens.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:34 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Maar toch moet het gebeuren.
Hoi God
ik had ook een zelfaangevraagd bannetje, 3 weken ofzo voor afstudeerscriptiequote:
Nee, dat klopt.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:51 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
spermban?
oh wacht het is geen SEX![]()
viezerikquote:Op woensdag 7 september 2005 14:51 schreef Panthera1984 het volgende:
spermban?
oh wacht het is geen SEX![]()
En met dit weer moet je je niet te druk maken en vind ik het dus niet erg om te doen.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:50 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Daar ben ik het volkomen met je mee eens.
Dat kan ik niet hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 13:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
eignelijk had marcb1974 het nieuwe topic moeten openen...foei!
ga eens heel snel het kasboek opmaken!quote:Op woensdag 7 september 2005 14:58 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
En met dit weer moet je je niet te druk maken en vind ik het dus niet erg om te doen.
wat is dit nou weerquote:Op woensdag 7 september 2005 14:56 schreef Panthera1984 het volgende:
nee hoor, tss.. ik ga alleen maar relaties aan om de diepere emotionele band die eraan voorgaat. Spirituele binding is genoeg voor mij om alleen als ik eraan denk al helemaal voldaan te zijn.
dus... als er ooit nog iemand mij serieus neemt...![]()
Dat is allang weer klaar.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:49 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
ga eens heel snel het kasboek opmaken!
Jammer dan, gaat ie toch nog wel terugdraaien hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 15:52 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Dat is allang weer klaar.
Mijn baas heeft mijn vrije middag ook goed gekeurd, anders had ie pech, want ik heb al geboekt.
Nee eenmaal vrij gegeven blijft vrij gegeven. En het is zonde om het geld over de balk te gooien.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jammer dan, gaat ie toch nog wel terugdraaien hoor![]()
Welke zon?quote:Op woensdag 7 september 2005 15:53 schreef Roellie80 het volgende:
hmmm
ik zou dat ik al vrij had; ik had het wel geweten...
lekker in de zon liggen![]()
met andere woorden.... wat doe je in gods naam achter je pc?
sowwy hûr...quote:Op woensdag 7 september 2005 15:53 schreef Panthera1984 het volgende:
nou ja... zeg maar, over mijn hersenen? tussen de schedel en de hersenen. (ik denk dat er daar wel een zit?)
en nog tussen mijn twee helften... tjonge zeg, ik heb niet gestudeerd hoor...![]()
Ik zit nu achter mijn pc, omdat ik niet vrij ben. Ik heb vrij gevraagd voor een weekendje London en dat heb ik gekregen, alleen vind dat weekendje nu nog niet plaats.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:53 schreef Roellie80 het volgende:
hmmm
ik zou dat ik al vrij had; ik had het wel geweten...
lekker in de zon liggen![]()
met andere woorden.... wat doe je in gods naam achter je pc?
Ja, voor jou, maar heeft je baas daar wat mee te makenquote:Op woensdag 7 september 2005 15:54 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nee eenmaal vrij gegeven blijft vrij gegeven. En het is zonde om het geld over de balk te gooien.
Het is hier gewoon bewolkt hoor (ongeveer sinds ik thuis ben),quote:Op woensdag 7 september 2005 15:56 schreef Roellie80 het volgende:
maar mensen.. het is nu buiten fûcking 30 gradin (in de zon)
dat gaan we dit jaar niet vaak meer meemaken hoor!
en London is toch meestal toch net iets frisser als hier
leef je uitquote:Op woensdag 7 september 2005 15:56 schreef Panthera1984 het volgende:
We kunnen het in het biologie forum gaan vragen?
Nee dat heeft ie niet, maar terugdraaien doet ie toch niet.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, voor jou, maar heeft je baas daar wat mee te maken![]()
Ik weet dat het buiten warm is, maar als je moet werken kan je er weinig aan doen.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:56 schreef Roellie80 het volgende:
maar mensen.. het is nu buiten fûcking 30 gradin (in de zon)
dat gaan we dit jaar niet vaak meer meemaken hoor!
en London is toch meestal toch net iets frisser als hier
Dat vind ik een erg foute instelling.. als ik je baas zou zijn en ik had je dan nodig gehad, dus je verlof niet goedgekeurd, reken maar dat je kwamquote:Op woensdag 7 september 2005 15:52 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Dat is allang weer klaar.
Mijn baas heeft mijn vrije middag ook goed gekeurd, anders had ie pech, want ik heb al geboekt.
Ik zeg het zo, omdat ik weet dat dat hij het goedgekeurd zou hebben.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat vind ik een erg foute instelling.. als ik je baas zou zijn en ik had je dan nodig gehad, dus je verlof niet goedgekeurd, reken maar dat je kwamen bij ziekmelding stond de bedrijfsarts pronto voor je deur en had je bij terugkomst je ontslagbrief op de mat liggen.
nothing personal, just business
maar je was toch vrijquote:Op woensdag 7 september 2005 15:58 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik weet dat het buiten warm is, maar als je moet werken kan je er weinig aan doen
Nee ik heb wel vrij gevraagd, maar niet voor vanmiddag. Dus aan het werk.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:03 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
maar je was toch vrij![]()
wat houd je tegen om het zonnetje op te zoeken>?
dus lekker secretaresse'n achter de pcquote:Op woensdag 7 september 2005 16:06 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nee ik heb wel vrij gevraagd, maar niet voor vanmiddag. Dus aan het werk.
Yep, ach nog 50 minuten en dan zit het er weer op voor vandaag.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:09 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
dus lekker secretaresse'n achter de pc![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 16:09 schreef Alicey het volgende:
Met Google en Wikipedia kom ik tot de conclusie dat er meerdere hersenvliezen zijn. Hoeveel het er zijn ben ik nog niet uit.
quote:
haha.. jij hebt ook niks beters te doenquote:
yep.. nog 50minquote:Op woensdag 7 september 2005 16:14 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Yep, ach nog 50 minuten en dan zit het er weer op voor vandaag.
Why?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:21 schreef ThunderChild het volgende:
Ik zit al thuis . . .
Eigenlijk de gehele dag al![]()
Pijn in de schoudert. Boormachine besloot vast te schieten en die klap kwam dus in m'n shouderblad terecht, ook wel de arm maar die voel ik minder . . .quote:
* nixxx speelt spot-de-modquote:Op woensdag 7 september 2005 16:26 schreef Alicey het volgende:
Hoi allemaal
* Alicey laat zich ook weer eventjes zien.
*Schrik !! ... AAAARRRRGGGGHHHH !!!quote:Op woensdag 7 september 2005 16:26 schreef Alicey het volgende:
Hoi allemaal
* Alicey laat zich ook weer eventjes zien.![]()
Hoeveel moet je er nog? Kun je het nog een beetje volgen met de huidige in- en uitstroom?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
* nixxx speelt spot-de-mod
woei weer een erbij!
Hoi TC! Ik ben niet zo eng om van te schrikken hoor.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
*Schrik !! ... AAAARRRRGGGGHHHH !!!![]()
![]()
Ook hoi trouwens
Oh oh oh, dat is niet zo mooi he.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:27 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Pijn in de schoudert. Boormachine besloot vast te schieten en die klap kwam dus in m'n shouderblad terecht, ook wel de arm maar die voel ik minder . . .![]()
![]()
Zekers niet, wist niet hoe ik moest liggen vanacht . . .quote:Op woensdag 7 september 2005 16:31 schreef Sabrina1981 het volgende:
Oh oh oh, dat is niet zo mooi he.
huh explain?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:32 schreef Roellie80 het volgende:
alsnog had je dan van de zon kunnen genieten
... toch?
Nou gewoon op je bedquote:Op woensdag 7 september 2005 16:32 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zekers niet, wist niet hoe ik moest liggen vanacht . . .![]()
Je was er niet op bedacht dat een boormachine kan vast schieten?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:27 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Pijn in de schoudert. Boormachine besloot vast te schieten en die klap kwam dus in m'n shouderblad terecht, ook wel de arm maar die voel ik minder . . .![]()
![]()
ik had het tegen thunderchildquote:
Ja dan zou ik het ook wel weten inderdaad.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:38 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
ik had het tegen thunderchild
als je de hele dag thuis ligt/zit.. dan had ik het wel geweten en was ergens op het strand gaan zitten ofzo
*checkt fotoboek ...quote:Op woensdag 7 september 2005 16:29 schreef Alicey het volgende:
Hoi TC! Ik ben niet zo eng om van te schrikken hoor.![]()
Het is wel spannend.. soms zie je zo'n blauwe die je nog nooit eerder (blauw) gezien hebtquote:Op woensdag 7 september 2005 16:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoeveel moet je er nog? Kun je het nog een beetje volgen met de huidige in- en uitstroom?
En dan klik je op de post history, om de gehele geschiedenis en persoon van de blauwe uit te spitten?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
Het is wel spannend.. soms zie je zo'n blauwe die je nog nooit eerder (blauw) gezien hebt
Moderators zie je nooitquote:Op woensdag 7 september 2005 16:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
Het is wel spannend.. soms zie je zo'n blauwe die je nog nooit eerder (blauw) gezien hebt
Nee zeg, ik heb wel wat beters te doenquote:Op woensdag 7 september 2005 16:43 schreef Alicey het volgende:
En dan klik je op de post history, om de gehele geschiedenis en persoon van de blauwe uit te spitten?
Het is een complot!quote:
Ja dan verzinnen de A/FA's een rel, schoppen een mod eruit.. maar stiekem he...quote:
Het zou me inderdaad niet verbazen als jij stiekem administrator blijkt te zijn.quote:
Pheno heeft wel yvonne trekjes he...quote:Op woensdag 7 september 2005 16:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het zou me inderdaad niet verbazen als jij stiekem administrator blijkt te zijn.![]()
Ja, ik vermoed al enige tijd dat Pheno, Yvonne en Petitlapin één en dezelfde persoon zijn.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
Pheno heeft wel yvonne trekjes he...
quote:
Nee, niet echt. Stond ook een beetje ongelukkig . . .quote:Op woensdag 7 september 2005 16:34 schreef Alicey het volgende:
Je was er niet op bedacht dat een boormachine kan vast schieten?![]()
Gaat lekker als je in de ziektewet zit . . .quote:Op woensdag 7 september 2005 16:38 schreef Roellie80 het volgende:
als je de hele dag thuis ligt/zit.. dan had ik het wel geweten en was ergens op het strand gaan zitten ofzo![]()
I know nothingquote:Op woensdag 7 september 2005 16:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, ik vermoed al enige tijd dat Pheno, Yvonne en Petitlapin één en dezelfde persoon zijn.![]()
Je roept iets te hard dat je van niets weet.quote:
* Alicey zegt nietsquote:Op woensdag 7 september 2005 16:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nee zeg, ik heb wel wat beters te doen
daar huur ik een privedetective voor in natuurlijk... of ik laat iemand de crewfora hacken
jouw woorden plato.....quote:Op woensdag 7 september 2005 16:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, ik vermoed al enige tijd dat Pheno, Yvonne en Petitlapin één en dezelfde persoon zijn.![]()
Je weet wie je wel op de verjaardag hebt gezien. Nou trek je conclusiesquote:Op woensdag 7 september 2005 16:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je roept iets te hard dat je van niets weet.![]()
En Tim vroeg echt geen 200 euro...quote:
Dat was toch Yvonne?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je weet wie je wel op de verjaardag hebt gezien. Nou trek je conclusies
mên en dat hoor ik nu pas... dan was ik wel gekomen... eeh.. jullie zijn ook allemaal lief hoor.. echt... echt waarquote:
Waarom wil jij Yvonne zo graag ontmoeten?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
mên en dat hoor ik nu pas... dan was ik wel gekomen... eeh.. jullie zijn ook allemaal lief hoor.. echt... echt waar![]()
Bedoel je met "bierdrinken" hetzelfde als ze hier met "theedrinken" bedoelen?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:09 schreef nixxx het volgende:
yvonne lijkt me echt een heel geinig persoon om een heuleboelpaar biertjes mee te drinken
theequote:Op woensdag 7 september 2005 17:10 schreef Plato1980 het volgende:
Bedoel je met "bierdrinken" hetzelfde als ze hier met "theedrinken" bedoelen?![]()
Hoe noemen jullie fietsenmakers dat dan?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
thee
ik weet natuurlijk niet wat "ze" hier met "theedrinken" bedoelen.. leg eens uit![]()
![]()
Ik studeer geen werktuigbouwquote:Op woensdag 7 september 2005 17:14 schreef Plato1980 het volgende:
Hoe noemen jullie fietsenmakers dat dan?![]()
quote:
Hey schattebout . . .quote:
Maakt niet uit, voor ons zijn jullie allemaal fietsenmakers.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik studeer geen werktuigbouw... dat zijn de echte fietsenmakers...
Ow is dat zo!? Door mij!?quote:
Haiiiiii,, was je niet goed in orde?quote:
Ja kletstantequote:
Nee, niet echt. Maar na een dagje rustig aan doen gaat het wel weer . . .quote:Op woensdag 7 september 2005 17:22 schreef melismay het volgende:
Haiiiiii,, was je niet goed in orde?![]()
Een date zelfs ??quote:
Goed fijn mooi leuk enzquote:
hier wel iig, dat telt dan ook weer voor iets nietwaar?quote:En ik populair?!
Het schijnt anders dat je onder postbodes best populair bent.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:31 schreef melismay het volgende:
Ik vind het onwijs stoer dat ik populair ben, al is het maar hier, ik ben nog nooit populair geweest!!
I wish!quote:Op woensdag 7 september 2005 17:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het schijnt anders dat je onder postbodes best populair bent.![]()
Eet ze, popie melie . . .quote:
We zitten al de hele dag op je te wachten.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:44 schreef QyRoZ het volgende:
Gezellig. Missed me?
Kan je net zo goed blijven slapen tot half zes, eerder kom ik toch niet onlinequote:Op woensdag 7 september 2005 17:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We zitten al de hele dag op je te wachten.![]()
Is goed dat ik dat voor morgen weet.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:52 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Kan je net zo goed blijven slapen tot half zes, eerder kom ik toch niet online
Ik zit inderdaad ook wel eens te vloeken als ik bij Football Manager een doelpunt tegenkrijg.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
je zelf irriteren aan hoe slecht je eigenlijk bent in Zelda spelen op de gamecube is eig best een goede middagvulling!
Ik ook, ik speel gewoon te weinig zodat ik helemaal niet met die dingen kan omgaanquote:Op woensdag 7 september 2005 18:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik ben eig best slecht in de meeste spellen!
Dat is ook het enigste wat ik kan hoor.. komt dicht bij de realiteit.. scheuren..quote:Op woensdag 7 september 2005 18:29 schreef melismay het volgende:
need for speed kan ik ook welDie racespelletjes kan ik wel ja
Ja dat las ik ja, is er al wat goed nieuws over, of wat?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:30 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat is ook het enigste wat ik kan hoor.. komt dicht bij de realiteit.. scheuren..Heb alleen op het moment geen auto meer, is vorige week gestolen
![]()
De verzekeringspief is gisteren geweest...hij was all-risc verzekerd dat wel.. maar jah.. het was al een oud beestje.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja dat las ik ja, is er al wat goed nieuws over, of wat?
Stomme rotdief, van mij kan ie wat krijgen...(oeps sorry) Ik ben op het moment helemaal niet mobiel meer! moet eerst de 30 dagen termijn afwachten, voordat ik ook maar iets vergoedt krijg en opnieuw kan aanschaffen. Ook mn telefoon is foetsie....quote:Op woensdag 7 september 2005 18:36 schreef melismay het volgende:
He bah! Dat is zeker geen leuk iets.... Wel jammer dat je er dan zo onder moet lijden, terwijl je zelf het "slachtoffer" bent enzo
Ja..quote:Op woensdag 7 september 2005 18:39 schreef melismay het volgende:
Had je dat allemaal inde auto liggen dan!?
Tja dat kun je wel zo stellen.. op de harde manier...damned!quote:Op woensdag 7 september 2005 18:43 schreef melismay het volgende:
Jeetje... dat heb je op deze manier wel afgeleerdJeetje...
Ja lullig is het wel.. maar geloof me er zijn ergere dingen...quote:Op woensdag 7 september 2005 18:47 schreef melismay het volgende:
Blijft lullig voor jeHoop dat het zich op 1 of andere manier toch nog oplost...
Hoe gaat het vandaag? nog last van benauwdheid gehad?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:00 schreef marcb1974 het volgende:
Savonds
Euhm...gaat wel..quote:Op woensdag 7 september 2005 19:04 schreef marcb1974 het volgende:
Gelukkig niet echt meer, maar zo komt de grote test,
en hoe is het met jou?
Auto is maar financiele schade..komt wel weer goed., maar is idd wel balen...quote:Op woensdag 7 september 2005 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
Lees net al iets over je auto idd, das wel heel erg balen,
ik moet zo weer gaan hockeyen (training dan)
Nee, die financiele schade is een bijkomst, emotioneel zal dit toch harder inslaan? En kwa ongemak nog veeeeeel meer.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:10 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Auto is maar financiele schade..komt wel weer goed., maar is idd wel balen...
Ben benieuwd hoe die training je afgaat, je weet toch wanneer je moet stoppen hé?
Emotioneel was ik al, dus ja dat was de druppel! Rotdieven die nergens van af kunnen blijven en het verschil niet meer zien in het mijn en dijn.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, die financiele schade is een bijkomst, emotioneel zal dit toch harder inslaan? En kwa ongemak nog veeeeeel meer.
Tegen die tijd dat ik geen adem meer krijg en omval moest ik al gestopt zijn![]()
Damned..das niet misselijk.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
Daarom dus, en het financiele is ook heel erg hoor, maar is meer bijkomend toch?
Ik heb ooit (2 keer eigenlijk) een longembolie gehad. Nu is het vooral snot dat de boel blokkeerd. Alleen als ik het te benauwd heb gaan er wat seinen op rood zeg maar. 2 keer intensive care en ambulance etc is wel genoeg.
Vaak...ook afhankelijik van weersomstandigheden en zo...en nu werkt stress het ook een beetje in de hand.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
Ah bah, das ook niet leuk. Jij hebt er dan nog bijna altijd last van ook?
Tuurlijk ben ik voorzichtig straks, ken mijn beperking maar al te goed![]()
Is toch weer iets he, dat er mee om te gaan is. Heb ik ook, zolang ik mijn pillen maar slik ben ik in theorie veilig.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:32 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Vaak...ook afhankelijik van weersomstandigheden en zo...en nu werkt stress het ook een beetje in de hand.
Maar er is goed mee om tegaan hoor...Er zijn er altijd die het erger hebben.. dus gewoon vooruit kijken...
Dus wat moet je niet vergeten? juist je pillen en dan komt het goed....quote:Op woensdag 7 september 2005 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is toch weer iets he, dat er mee om te gaan is. Heb ik ook, zolang ik mijn pillen maar slik ben ik in theorie veilig.
Volgens de arts in luxemburg kan het haast niet dat ik weer een embolie krijg zolang ik die pillen schrik (waaraan ze me nu levenslang gegeven hebben). Maar goed, dat ik het al 2 keer gehad heb is al bijzonder, daarnaast is er al iemand aan mijn familie aan overleden (misschien wel 2), dus er is wel wat om over na te denken zo nu en dan. En dat is zeker niet nu of de komende tijdquote:Op woensdag 7 september 2005 19:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dus wat moet je niet vergeten? juist je pillen en dan komt het goed....veilig, wat klinkt dat naar eigenlijk...niet te lang over nadenken...!!
Hé nog ff vlug dan. Tuurlijk moet je erover nadenken, zo nu en dan. ..daar is het belangrijk genoeg voor. Het moet alleen niet je leven gaan beheersen, bedoel ik.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens de arts in luxemburg kan het haast niet dat ik weer een embolie krijg zolang ik die pillen schrik (waaraan ze me nu levenslang gegeven hebben). Maar goed, dat ik het al 2 keer gehad heb is al bijzonder, daarnaast is er al iemand aan mijn familie aan overleden (misschien wel 2), dus er is wel wat om over na te denken zo nu en dan. En dat is zeker niet nu of de komende tijd![]()
Ik ben er ook zo weg van,
bye allemaal
Arme jij... geef ze maar van katoen.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:53 schreef nixxx het volgende:
ik ben weer terug.. helemaal nutteloos op en neer geweest naar den haagKwam daar bij de poort toevallig onze instructeur tegen... dat word dinsdag eens even flink zeiken tegen de voorzitter waarom ie niet gebeld of gemaild heeft. Was dus gisteravond blijkbaar besloten om vanavond niet te oefenen.
Ik zie dat mijn uitnodigende titel toch wel werkt he, veel "nieuwes"
Is alleen maar oefenen voor prinsjesdag, beetje rondlopen met dat geweer, niet schietenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:10 schreef _Cara_ het volgende:
Arme jij... geef ze maar van katoen.heb je iig ook geen kogel in je arm of ergens anders gekregen..
![]()
en nu moet ik echt nog wat werken heb het druk de komende dagen...
txs..quote:Op woensdag 7 september 2005 20:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
Is alleen maar oefenen voor prinsjesdag, beetje rondlopen met dat geweer, niet schieten![]()
Ik las al dat je weer het land in ging, succes met je presentaties, dat komt zeker goed
Hartstikke leuk is't geweren ... pistolen is iets minder.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:19 schreef _Cara_ het volgende:
txs..![]()
Gelukkig.. stomme geweren..ik heb het er niet zo op...
Ik ben idd nu wegquote:Op woensdag 7 september 2005 20:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hartstikke leuk is't geweren ... pistolen is iets minder.maar moest je niet iets gaan doen? Dan ga ik eens wat koken denk ik
was je jezelf een beetje kwijt joh?quote:
ik ook, ik word genegeerdquote:Op woensdag 7 september 2005 20:53 schreef QyRoZ het volgende:
Ik verveel me.
Te lui om uit te leggen, maar even wat problemen thuisquote:
Maria.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:55 schreef nixxx het volgende:
fijn dat je dan hieheen komt..ik zag net wat leuks toen ik lurckte in het singles topic joh.. zo'n ouderwetsch reisspel..
Een meisjesnaam met een M?
de hele avond alquote:Op woensdag 7 september 2005 20:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
was je jezelf een beetje kwijt joh?
Ik ben geen spinvisfan, ik ben een spinvisfreak. En ik ken het nummer niet.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:57 schreef nixxx het volgende:
Spinvis niet welkom vanwege 'Van Gogh-lied'
had je dat gezien Q. Ben jij niet spinvisfan? Ik ben wel benieuwd naar de tekst...
madeleinequote:Op woensdag 7 september 2005 20:55 schreef nixxx het volgende:
fijn dat je dan hieheen komt..ik zag net wat leuks toen ik lurckte in het singles topic joh.. zo'n ouderwetsch reisspel..
Een meisjesnaam met een M?
In Brabant hebben jongens dat ook als tweede naam vaak, dus die mag nietquote:
Sorry, ik heb jou meegenomen naar huisquote:
kon met google ook geen tekst vinden.. en spinvis.nl heeft alleen maar het mailadresquote:Op woensdag 7 september 2005 20:58 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben geen spinvisfan, ik ben een spinvisfreak. En ik ken het nummer niet.
*pocket rocket alert*quote:Op woensdag 7 september 2005 21:00 schreef Pheno het volgende:
Ik ben losgetrild
nee, trilplaatquote:
Juist. Spiv hult zich de laatste tijd in stilzwijgen.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
kon met google ook geen tekst vinden.. en spinvis.nl heeft alleen maar het mailadres
Zoeen om zand aan te trillen? wat moet je daar nou weer mee ( ja zand aantrillen.. duh)quote:
Mijn dikke buik aantrillenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zoeen om zand aan te trillen? wat moet je daar nou weer mee ( ja zand aantrillen.. duh)
Mooi is dat, dna ben ik mezelf nog wel een paar dagen kwijt dusquote:Op woensdag 7 september 2005 21:00 schreef melismay het volgende:
[..]
Sorry, ik heb jou meegenomen naar huis
nee sufmuts.. is vast zo een als ik heb. zoi'n trilplaat allah Vanessa..trilt alles stevig vast..quote:Op woensdag 7 september 2005 21:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zoeen om zand aan te trillen? wat moet je daar nou weer mee ( ja zand aantrillen.. duh)
Ik ga naar de sportschool en het is geen beltquote:Op woensdag 7 september 2005 21:07 schreef nixxx het volgende:
ow my god... zo'n massagebelt van tellsell..... Pheno.... man.... please...
Ik vind dat mel je morgen weer terug bij je moet brengen.. dat kan je niet maken zo melisquote:Op woensdag 7 september 2005 21:07 schreef Twisted_fok het volgende:
Mooi is dat, dna ben ik mezelf nog wel een paar dagen kwijt dus
Die drilpudding cvan mij kan wel wat vastigheid gebruiken jaquote:Op woensdag 7 september 2005 21:08 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nee sufmuts.. is vast zo een als ik heb. zoi'n trilplaat allah Vanessa..trilt alles stevig vast..![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:08 schreef _Cara_ het volgende:
nee sufmuts.. is vast zo een als ik heb. zoi'n trilplaat allah Vanessa..trilt alles stevig vast..![]()
Sorry... ik kan niet zonder jequote:Op woensdag 7 september 2005 21:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mooi is dat, dna ben ik mezelf nog wel een paar dagen kwijt dus
Start een liefdesrelatie met twistquote:
Ik wil zeker weten dat ze me weer wil zien over een paar dagenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik vind dat mel je morgen weer terug bij je moet brengen.. dat kan je niet maken zo melis
Kijkquote:
Ik ben van de pragmatische oplossingenquote:
kaarsjes zijn stomquote:Op woensdag 7 september 2005 21:11 schreef QyRoZ het volgende:
Kaarsjes zijn hier aan, heel romantisch.
Dan hou je dr telefoon tochquote:Op woensdag 7 september 2005 21:11 schreef melismay het volgende:
Ik wil zeker weten dat ze me weer wil zien over een paar dagen
Niet, op de slaapkamer zijn ze coolquote:
Dan kunnen ze niet phonesexxenquote:
Steek je vinger er maar in.. kijk maar hoe coolquote:
juist.. dan moet het wel via het forumquote:
Die steek ik liever ergens anders inquote:Op woensdag 7 september 2005 21:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
Steek je vinger er maar in.. kijk maar hoe cool
Als je daar maar geen brandende kaars in steektquote:Op woensdag 7 september 2005 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die steek ik liever ergens anders in
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
Als je daar maar geen brandende kaars in steekt![]()
praktische oplosiing.. een van jullie laat zich ombouwen tadaaa. klaar! (ow en die moet ook bij de post gaan werken... dan weet je wel wie de pineut isquote:Op woensdag 7 september 2005 21:16 schreef melismay het volgende:
Ik zou zo graag willen met Twist... ze zou de droomvrouw zijn, maar ik voel me niet op die manier tot haar aangetrokken
Twist in een postbodepakjequote:Op woensdag 7 september 2005 21:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
praktische oplosiing.. een van jullie laat zich ombouwen tadaaa. klaar! (ow en die moet ook bij de post gaan werken... dan weet je wel wie de pineut is)
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:17 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat even de bekvechtpartij voorbereiden voor straks
Dat kan best charmant staan... ik zoek evenquote:
no way, ik ben erg gehecht aan mn tieten mmkayquote:Op woensdag 7 september 2005 21:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
praktische oplosiing.. een van jullie laat zich ombouwen tadaaa. klaar! (ow en die moet ook bij de post gaan werken... dan weet je wel wie de pineut is)
nee, die is niet aanwezigquote:
Dat doe je welquote:Op woensdag 7 september 2005 21:23 schreef melismay het volgende:
Ik wil maar 1 postbode... en Twist is dat niet hoor...![]()
Het is niet dat ik standaard op postbodes val ofzo hoor
Of die tieten gehecht aan jouquote:Op woensdag 7 september 2005 21:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
no way, ik ben erg gehecht aan mn tieten mmkay![]()
je tieten vast ook aan jou..quote:Op woensdag 7 september 2005 21:24 schreef Twisted_fok het volgende:
no way, ik ben erg gehecht aan mn tieten mmkay![]()
Gelukkig.. anders zou ik altijd omhoog moeten kijkenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:23 schreef melismay het volgende:
Het is niet dat ik standaard op postbodes val ofzo hoor
Scherpquote:Op woensdag 7 september 2005 21:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
Gelukkig.. anders zou ik altijd omhoog moeten kijken
Scherp Nixxxquote:Op woensdag 7 september 2005 21:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
Gelukkig.. anders zou ik altijd omhoog moeten kijken
Doe je best!quote:
quote:
Dat moet ik ook overdagquote:Op woensdag 7 september 2005 21:38 schreef _Cara_ het volgende:
Ik zeg nix..ik moet werken..
Ik had moeten quoten, het sloeg op de post boven mij..quote:
Tja, ik moet ook niet spul voor mn werk nakijken en fokken! tegelijk..kan ook niet goed gaan..quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:46 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Tja, ik moet ook niet spul voor mn werk nakijken en fokken! tegelijk..kan ook niet goed gaan..
Deal... als ik maar op je mag vallenquote:
Welke kleren doe je dan aan?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:48 schreef melismay het volgende:
[..]
Deal... als ik maar op je mag vallen
Alleen als valbreker he, verder niets in je hoofd halenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:48 schreef melismay het volgende:
Deal... als ik maar op je mag vallen
Nouuuuu... .flauw hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 21:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
Alleen als valbreker he, verder niets in je hoofd halen
Ja sorry hoorquote:
Dat zeg je nu, kijk maar 20 verder of zo . . .quote:Op woensdag 7 september 2005 21:16 schreef melismay het volgende:
Ik zou zo graag willen met Twist... ze zou de droomvrouw zijn, maar ik voel me niet op die manier tot haar aangetrokken![]()
Kijk maar 20 verderquote:Op woensdag 7 september 2005 21:59 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, kijk maar 20 verder of zo . . .![]()
werken!quote:
20 jaar verder, als je dan nog single bent enzo....quote:
Geen probleem hier.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
20 jaar verder, als je dan nog single bent enzo....
jij bent geen 20 jaar ouder dan melquote:
Je hebt nu een auto, dat is een babemagnetquote:
Nee, als ze een vent inruilt voor een dame . . .quote:Op woensdag 7 september 2005 22:07 schreef Pheno het volgende:
20 jaar verder, als je dan nog single bent enzo....
Die auto van mij niet.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt nu een auto, dat is een babemagnet
haal die Yorinde Mol ofzoiets even op om je auto te pimpenquote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:11 schreef nixxx het volgende:
nieuwe serie " The Mel-word" ... en dan heb ik the l-word niet eens gezien...
Naah, hij is zo al afzichtelijk genoeg.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
haal die Yorinde Mol ofzoiets even op om je auto te pimpen
Kom op.. 1 jacuzzitje dan.. eentje maar..quote:Op woensdag 7 september 2005 22:16 schreef QyRoZ het volgende:
Naah, hij is zo al afzichtelijk genoeg.
Dat is dan begrijpelijkquote:Op woensdag 7 september 2005 22:16 schreef QyRoZ het volgende:
En ik wil niet in de buurt vanYorinde Mol
komen.
Die hoeft van mij ook niet langs te komen, beetje de prototype van het begrip "domme doos" . . .quote:Op woensdag 7 september 2005 22:16 schreef QyRoZ het volgende:
En ik wil niet in de buurt vanYorinde Mol
komen.
Domme en dan nog eens lelijke doosquote:Op woensdag 7 september 2005 22:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Die hoeft van mij ook niet langs te komen, beetje de prototype van het begrip "domme doos" . . .![]()
![]()
Speak for yourself, aan mijn bolide wordt niet gepimpt . . .quote:
Ze blijft met die tengels van mijn auto afquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |