Juist, jij snapt het!quote:Op woensdag 7 september 2005 13:42 schreef nixxx het volgende:
met een slotje is ie niet open he
Bij het woord 'dacht' ga je de fout in.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:45 schreef nixxx het volgende:
ik ben nog niet zo dom als ik eruit zie....
Ik dacht ik maak eens een uitnodigende antikliek TT
quote:Op woensdag 7 september 2005 13:49 schreef partyyboyy het volgende:
Bij het woord 'dacht' ga je de fout in.
ha en dat is nr 2 in mijn netquote:Op woensdag 7 september 2005 13:53 schreef Sabrina1981 het volgende:
Het loopt alleen niet zo storm met je uitnodigende TT Nixxx, das dan wel weer jammer.
Ja, open dr maar een topic overquote:
Nou dat is wat overbodig, ik ga maar weer eens aan het werk. Kasboek moet opgemaakt worden.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja, open dr maar een topic overen nu ga ik weer even serieuzig verder studeren
Dat kan iedere mongoolquote:Op woensdag 7 september 2005 14:00 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nou dat is wat overbodig, ik ga maar weer eens aan het werk. Kasboek moet opgemaakt worden.
eeermm.. slowchattenquote:Op woensdag 7 september 2005 14:40 schreef Panthera1984 het volgende:
*loopt in val* ho! wat doe ik in de SC?
foei.. een tvp en een smileypost.. dat word twee dagen renpeebanquote:
Gelukkig zijn de echte mods niet zo strengquote:Op woensdag 7 september 2005 14:45 schreef nixxx het volgende:
foei.. een tvp en een smileypost.. dat word twee dagen renpeeban
ja de bijzonderheden van de intercalatie van magnesium in allerlei verschillende vanadaten is veel interessanterquote:Op woensdag 7 september 2005 14:45 schreef Panthera1984 het volgende:
Ja dat krijg je als ze gaan studeren!![]()
Ik heb al een ban achter de rugquote:Op woensdag 7 september 2005 14:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
foei.. een tvp en een smileypost.. dat word twee dagen renpeeban
jij een ban!quote:
Permban, zelf aangevraagdquote:Op woensdag 7 september 2005 14:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij een ban!dat had ik nou nooit verwacht!!!
Daar ben ik het volkomen met je mee eens.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:34 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Maar toch moet het gebeuren.
Hoi God
ik had ook een zelfaangevraagd bannetje, 3 weken ofzo voor afstudeerscriptiequote:
Nee, dat klopt.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:51 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
spermban?
oh wacht het is geen SEX![]()
viezerikquote:Op woensdag 7 september 2005 14:51 schreef Panthera1984 het volgende:
spermban?
oh wacht het is geen SEX![]()
En met dit weer moet je je niet te druk maken en vind ik het dus niet erg om te doen.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:50 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Daar ben ik het volkomen met je mee eens.
Dat kan ik niet hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 13:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
eignelijk had marcb1974 het nieuwe topic moeten openen...foei!
ga eens heel snel het kasboek opmaken!quote:Op woensdag 7 september 2005 14:58 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
En met dit weer moet je je niet te druk maken en vind ik het dus niet erg om te doen.
wat is dit nou weerquote:Op woensdag 7 september 2005 14:56 schreef Panthera1984 het volgende:
nee hoor, tss.. ik ga alleen maar relaties aan om de diepere emotionele band die eraan voorgaat. Spirituele binding is genoeg voor mij om alleen als ik eraan denk al helemaal voldaan te zijn.
dus... als er ooit nog iemand mij serieus neemt...![]()
Dat is allang weer klaar.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:49 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
ga eens heel snel het kasboek opmaken!
Jammer dan, gaat ie toch nog wel terugdraaien hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 15:52 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Dat is allang weer klaar.
Mijn baas heeft mijn vrije middag ook goed gekeurd, anders had ie pech, want ik heb al geboekt.
Nee eenmaal vrij gegeven blijft vrij gegeven. En het is zonde om het geld over de balk te gooien.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jammer dan, gaat ie toch nog wel terugdraaien hoor![]()
Welke zon?quote:Op woensdag 7 september 2005 15:53 schreef Roellie80 het volgende:
hmmm
ik zou dat ik al vrij had; ik had het wel geweten...
lekker in de zon liggen![]()
met andere woorden.... wat doe je in gods naam achter je pc?
sowwy hûr...quote:Op woensdag 7 september 2005 15:53 schreef Panthera1984 het volgende:
nou ja... zeg maar, over mijn hersenen? tussen de schedel en de hersenen. (ik denk dat er daar wel een zit?)
en nog tussen mijn twee helften... tjonge zeg, ik heb niet gestudeerd hoor...![]()
Ik zit nu achter mijn pc, omdat ik niet vrij ben. Ik heb vrij gevraagd voor een weekendje London en dat heb ik gekregen, alleen vind dat weekendje nu nog niet plaats.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:53 schreef Roellie80 het volgende:
hmmm
ik zou dat ik al vrij had; ik had het wel geweten...
lekker in de zon liggen![]()
met andere woorden.... wat doe je in gods naam achter je pc?
Ja, voor jou, maar heeft je baas daar wat mee te makenquote:Op woensdag 7 september 2005 15:54 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nee eenmaal vrij gegeven blijft vrij gegeven. En het is zonde om het geld over de balk te gooien.
Het is hier gewoon bewolkt hoor (ongeveer sinds ik thuis ben),quote:Op woensdag 7 september 2005 15:56 schreef Roellie80 het volgende:
maar mensen.. het is nu buiten fûcking 30 gradin (in de zon)
dat gaan we dit jaar niet vaak meer meemaken hoor!
en London is toch meestal toch net iets frisser als hier
leef je uitquote:Op woensdag 7 september 2005 15:56 schreef Panthera1984 het volgende:
We kunnen het in het biologie forum gaan vragen?
Nee dat heeft ie niet, maar terugdraaien doet ie toch niet.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, voor jou, maar heeft je baas daar wat mee te maken![]()
Ik weet dat het buiten warm is, maar als je moet werken kan je er weinig aan doen.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:56 schreef Roellie80 het volgende:
maar mensen.. het is nu buiten fûcking 30 gradin (in de zon)
dat gaan we dit jaar niet vaak meer meemaken hoor!
en London is toch meestal toch net iets frisser als hier
Dat vind ik een erg foute instelling.. als ik je baas zou zijn en ik had je dan nodig gehad, dus je verlof niet goedgekeurd, reken maar dat je kwamquote:Op woensdag 7 september 2005 15:52 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Dat is allang weer klaar.
Mijn baas heeft mijn vrije middag ook goed gekeurd, anders had ie pech, want ik heb al geboekt.
Ik zeg het zo, omdat ik weet dat dat hij het goedgekeurd zou hebben.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat vind ik een erg foute instelling.. als ik je baas zou zijn en ik had je dan nodig gehad, dus je verlof niet goedgekeurd, reken maar dat je kwamen bij ziekmelding stond de bedrijfsarts pronto voor je deur en had je bij terugkomst je ontslagbrief op de mat liggen.
nothing personal, just business
maar je was toch vrijquote:Op woensdag 7 september 2005 15:58 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik weet dat het buiten warm is, maar als je moet werken kan je er weinig aan doen
Nee ik heb wel vrij gevraagd, maar niet voor vanmiddag. Dus aan het werk.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:03 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
maar je was toch vrij![]()
wat houd je tegen om het zonnetje op te zoeken>?
dus lekker secretaresse'n achter de pcquote:Op woensdag 7 september 2005 16:06 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nee ik heb wel vrij gevraagd, maar niet voor vanmiddag. Dus aan het werk.
Yep, ach nog 50 minuten en dan zit het er weer op voor vandaag.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:09 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
dus lekker secretaresse'n achter de pc![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 16:09 schreef Alicey het volgende:
Met Google en Wikipedia kom ik tot de conclusie dat er meerdere hersenvliezen zijn. Hoeveel het er zijn ben ik nog niet uit.
quote:
haha.. jij hebt ook niks beters te doenquote:
yep.. nog 50minquote:Op woensdag 7 september 2005 16:14 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Yep, ach nog 50 minuten en dan zit het er weer op voor vandaag.
Why?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:21 schreef ThunderChild het volgende:
Ik zit al thuis . . .
Eigenlijk de gehele dag al![]()
Pijn in de schoudert. Boormachine besloot vast te schieten en die klap kwam dus in m'n shouderblad terecht, ook wel de arm maar die voel ik minder . . .quote:
* nixxx speelt spot-de-modquote:Op woensdag 7 september 2005 16:26 schreef Alicey het volgende:
Hoi allemaal
* Alicey laat zich ook weer eventjes zien.
*Schrik !! ... AAAARRRRGGGGHHHH !!!quote:Op woensdag 7 september 2005 16:26 schreef Alicey het volgende:
Hoi allemaal
* Alicey laat zich ook weer eventjes zien.![]()
Hoeveel moet je er nog? Kun je het nog een beetje volgen met de huidige in- en uitstroom?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
* nixxx speelt spot-de-mod
woei weer een erbij!
Hoi TC! Ik ben niet zo eng om van te schrikken hoor.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
*Schrik !! ... AAAARRRRGGGGHHHH !!!![]()
![]()
Ook hoi trouwens
Oh oh oh, dat is niet zo mooi he.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:27 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Pijn in de schoudert. Boormachine besloot vast te schieten en die klap kwam dus in m'n shouderblad terecht, ook wel de arm maar die voel ik minder . . .![]()
![]()
Zekers niet, wist niet hoe ik moest liggen vanacht . . .quote:Op woensdag 7 september 2005 16:31 schreef Sabrina1981 het volgende:
Oh oh oh, dat is niet zo mooi he.
huh explain?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:32 schreef Roellie80 het volgende:
alsnog had je dan van de zon kunnen genieten
... toch?
Nou gewoon op je bedquote:Op woensdag 7 september 2005 16:32 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zekers niet, wist niet hoe ik moest liggen vanacht . . .![]()
Je was er niet op bedacht dat een boormachine kan vast schieten?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:27 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Pijn in de schoudert. Boormachine besloot vast te schieten en die klap kwam dus in m'n shouderblad terecht, ook wel de arm maar die voel ik minder . . .![]()
![]()
ik had het tegen thunderchildquote:
Ja dan zou ik het ook wel weten inderdaad.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:38 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
ik had het tegen thunderchild
als je de hele dag thuis ligt/zit.. dan had ik het wel geweten en was ergens op het strand gaan zitten ofzo
*checkt fotoboek ...quote:Op woensdag 7 september 2005 16:29 schreef Alicey het volgende:
Hoi TC! Ik ben niet zo eng om van te schrikken hoor.![]()
Het is wel spannend.. soms zie je zo'n blauwe die je nog nooit eerder (blauw) gezien hebtquote:Op woensdag 7 september 2005 16:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoeveel moet je er nog? Kun je het nog een beetje volgen met de huidige in- en uitstroom?
En dan klik je op de post history, om de gehele geschiedenis en persoon van de blauwe uit te spitten?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
Het is wel spannend.. soms zie je zo'n blauwe die je nog nooit eerder (blauw) gezien hebt
Moderators zie je nooitquote:Op woensdag 7 september 2005 16:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
Het is wel spannend.. soms zie je zo'n blauwe die je nog nooit eerder (blauw) gezien hebt
Nee zeg, ik heb wel wat beters te doenquote:Op woensdag 7 september 2005 16:43 schreef Alicey het volgende:
En dan klik je op de post history, om de gehele geschiedenis en persoon van de blauwe uit te spitten?
Het is een complot!quote:
Ja dan verzinnen de A/FA's een rel, schoppen een mod eruit.. maar stiekem he...quote:
Het zou me inderdaad niet verbazen als jij stiekem administrator blijkt te zijn.quote:
Pheno heeft wel yvonne trekjes he...quote:Op woensdag 7 september 2005 16:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het zou me inderdaad niet verbazen als jij stiekem administrator blijkt te zijn.![]()
Ja, ik vermoed al enige tijd dat Pheno, Yvonne en Petitlapin één en dezelfde persoon zijn.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
Pheno heeft wel yvonne trekjes he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |