Je vind Fired Up leuk, maar Lumines niet?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:48 schreef Djeez het volgende:
Vanmiddag bracht het Selectvrachtvrouwtje mijn PSP.Ik heb me al uren vermaakt met Fired up.Dat is echt een leuke game.Lumines valt me wat tegen.Ohja,ik fok nu dankzij de WLAN van een buurtbewoner.
als je memory stick van sony is ligt het aan det kaartje, die van scandisk zijn vele malen sneller.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:50 schreef BIGGI het volgende:
Die PSP is toch USB 2.0 HIGH SPEED?? Krijg et hier niet snel aan de praat :S Heel me bios al 10 x nagekeken, USB 2.0 drivers geinstalleerd ...Iemand de gouden tip?
Betekend dit dat ie ook echt uit is ?!quote:Op woensdag 7 september 2005 20:31 schreef American_Nightmare het volgende:
Nieuwe hi-res video van de downgrader
Nope is nog niet uit.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:59 schreef Even het volgende:
[..]
Betekend dit dat ie ook echt uit is ?!![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Sandisk werkt ook, als het maar een Memorystick Duo Pro is.
Sandisk maakt ook nog andere soorten geheugenkaarten, maar die passen dus niet!
NOUHOUquote:Op woensdag 7 september 2005 21:04 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nope is nog niet uit.
Deze ?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Sandisk werkt ook, als het maar een Memorystick Duo Pro is.
Sandisk maakt ook nog andere soorten geheugenkaarten, maar die passen dus niet!
Ik heb gretzky ( kreeg ik erbij ) ridge racer en WipeOut...quote:Op woensdag 7 september 2005 16:50 schreef BMH het volgende:
[..]
Welke games heb je? En naar welke games kijk je uit?
Die 2e, de SanDisk 1GB Memory Stick PRO Duo, werkt wél.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:36 schreef Even het volgende:
[..]
Deze ?
Dus niet ?! (of wel ?!)
Of deze ?
op http://www.zuiderpark-computers.nl zag ik er eentje voor 100,-.quote:Laat die 2e nou net ook duurder zijn
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:52 schreef H-blast het volgende:
Ik heb thuis een router met WLAN, kan ik daar met mijn PSP op internetten? Ik heb nog geen PSP, maar als het zou kunnen dan is de kans groot dat ik er binnenkort ook 1tje haal.
Jepquote:Op woensdag 7 september 2005 18:48 schreef Djeez het volgende:
Vanmiddag bracht het Selectvrachtvrouwtje mijn PSP.Ik heb me al uren vermaakt met Fired up.Dat is echt een leuke game.Lumines valt me wat tegen.Ohja,ik fok nu dankzij de WLAN van een buurtbewoner.
Pssst...bij FRS betaal je de hoofdprijs.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:10 schreef Even het volgende:
Haha nou ik kijk morge wel bij FRS en als ze daar niks hebbe aan mm-sticks ga ik naar dixons..
En anders ga ik gek worden...![]()
Ga naar de bart smitquote:Op woensdag 7 september 2005 22:10 schreef Even het volgende:
Haha nou ik kijk morge wel bij FRS en als ze daar niks hebbe aan mm-sticks ga ik naar dixons..
En anders ga ik gek worden...![]()
Nu ga ik Tony Hawk doen...![]()
Wtf moet dit voorstellen? Yoshihiro die zegt fuck off, hij komt toch lekker niet, bedankt voor de donaties?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:31 schreef American_Nightmare het volgende:
Nieuwe hi-res video van de downgrader
Ja die zag ik ook.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:49 schreef American_Nightmare het volgende:
http://www.mnm-computers.nl/product_info.php?cPath=16_45_116&products_id=444
Sony 1GB Duo Pro voor 89,- met een mooie vergelijking van snelheid met Sandisk ( = 95,50 daar)
verzendkosten 1,56
[afbeelding]
FO aan de ongelovigenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wtf moet dit voorstellen? Yoshihiro die zegt fuck off, hij komt toch lekker niet, bedankt voor de donaties?
ik denk dat Lumines nog niet helemaal goed doorheb. Ik zal eranders morgen maar ff goed voor zitten/liggen, ik ga er vanuit dat ik hem dan al heel wat leuker ga vinden!quote:Op woensdag 7 september 2005 20:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je vind Fired Up leuk, maar Lumines niet?
![]()
En hier is de bron van het plaatje: http://hardware.gamespot.com/Story-ST-20872-2229-x-x-xquote:Op woensdag 7 september 2005 22:56 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ja die zag ik ook.![]()
Voor mensen die een risico durfen te nemen
Inkoopactie: http://www.inkoopacties.net/ia/qy9kfn25 (scheelt ruim 10 euro)
* nlboy doet ook er aan mee.![]()
nvm had er overheen gelezenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:13 schreef BIGGI het volgende:
Ik ben net even wezen wardriven, we hadden binnen 5 minuten raak, stuk of 8 netwerken waarvan 3 onbeveiligdIn m'n eigen straat is alles jammer genoeg beveiligd
Ik haalde rond de 100 kb/s op speedtest! Ook nog eventjes e-messenger uitgeprobeerd, op google gekeken en op fok![]()
[afbeelding]
ja, dat kan. Zowel via de PSP zelf, als wel een exacte kopie maken via de pcquote:Op woensdag 7 september 2005 23:22 schreef Djeez het volgende:
Hier heb ik mijn Sandisk Memorystick pro Duo besteld:
http://www.hbit.nl/list.php?CategoryID=162
Kost nog geen 94 Euro, en zit bij mij in de stad. Ik haal hem op, zo spaar ik de verzendkosten weer uit! Maar kan ik de savegames op die 32 MB stick ook zo overzetten naar die van 1 Gig ?
Kijk uit voor lantaarnpalen en hondenpoep.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:35 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga ook maar es ff warlopen.
Nog dingen waar ik op moet letten, zoals hoe ik de instellingen voor normaal kan checken?
En aangezien ik geen 2.0 heb, hoe weet ik of de verbinding lukt?
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:39 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Kijk uit voor lantaarnpalen en hondenpoep.
Grapje.quote:
Inderdaad, er zijn struikrovers actief...veel linkerquote:
haha jaa sameprob here.. heb me ipod dopjes er maar in gedaan...quote:Op donderdag 8 september 2005 00:05 schreef Little_Meanie het volgende:
heb hem vandaag gehaald, prachtig dingetje maar wat is er met die hoofdtelefoon?
op maximaal volume hoor ik bijna nog niks bij Ridge Racer, er staan wel dat de hoofdtelefoon beperkt is tot 90 Db, maar dit klinkt helemaal niet als 90 Db
ja is gewoon standaart.. met me ipod dopjes kannik nog steeds de ab gebruiken!quote:Op donderdag 8 september 2005 01:00 schreef American_Nightmare het volgende:
Past er een standaard jack plug in? En kun je de afstandsbediening dan nog gebruiken of dat niet meer?
naah, heb een sennheiser headsetquote:Op donderdag 8 september 2005 02:48 schreef MMaRsu het volgende:
Koop iPod oordopjes, best everrrr
thug?quote:Op donderdag 8 september 2005 10:37 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb thug2 nu al 5 keer uitgespeeldIemand ruilen ?
gaat ie dan luider? straks es proberenquote:Op donderdag 8 september 2005 00:35 schreef spenky het volgende:
[..]
haha jaa sameprob here.. heb me ipod dopjes er maar in gedaan...
nou qua kwaliteit zeker niet, maar wel qua draagcomfort, alsof ze speciaal voor mijn oren gemaakt zijn, ik voel ze totaal niet zittenquote:Op donderdag 8 september 2005 02:48 schreef MMaRsu het volgende:
Schijnbaar heb je het verkeerd, is het spel zo verslavend dat mensen er graag veel geld voor neerleggen. Ik denk niet dat ik hem haal. Mss over een jaar of zo, als ie ooit platinum gaat.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:51 schreef Little_Meanie het volgende:
Waarom is iedereen tot zo'n fan van Lumines? Ik ben wel een tetris fan (geweest) en zo maar 50 EUR uitgeven aan een spel waar de graphics niet zo bijzonder van zijn en blijkbaar maar 1 spelmodus heeft vind ik toch wat te veel. Of ben ik verkeerd?
ik heb em ff mogen proberen en het is echt verslavendquote:Op donderdag 8 september 2005 11:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Schijnbaar heb je het verkeerd, is het spel zo verslavend dat mensen er graag veel geld voor neerleggen. Ik denk niet dat ik hem haal. Mss over een jaar of zo, als ie ooit platinum gaat.
quote:Op donderdag 8 september 2005 02:48 schreef MMaRsu het volgende:
De graphics zijn voor een puzzelgame juist briljant. Mooie effecten hoe de verwijderde blokjes uit elkaar spatten, wisselende stijlen als je van level verandert. Het spel heeft naast de standaard mode ook een puzzelmode, waarin je moet proberen en bepaalde vorm te maken, en een leuke vs-mode, die zowel tegen iemand anders als tegen de computer te spelen is.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:51 schreef Little_Meanie het volgende:
Waarom is iedereen tot zo'n fan van Lumines? Ik ben wel een tetris fan (geweest) en zo maar 50 EUR uitgeven aan een spel waar de graphics niet zo bijzonder van zijn en blijkbaar maar 1 spelmodus heeft vind ik toch wat te veel. Of ben ik verkeerd?
Ik vind het reuze irritant dat wanneer er een kettingreaktie ontstaat de vakjes helemaal gekleurd worden en het een tijdje duurt voordat je kan zien waar wat ligt...terwijl het volgende blok er alweer aankomt!quote:Op donderdag 8 september 2005 11:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De graphics zijn voor een puzzelgame juist briljant. Mooie effecten hoe de verwijderde blokjes uit elkaar spatten
quote:Op donderdag 8 september 2005 11:36 schreef Maaz het volgende:
STUKKENNNNNNN!!!!!!quote:Op donderdag 8 september 2005 11:36 schreef SureZal het volgende:
[..]
sennheiser koptelefoons zijn beter he![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 12:18 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik zou niet weten wat een downgrader met een modchip te maken heeft. Een downgrader doet niets anders dan een officiele oudere Sony-firmware installeren en daar is niet illegaals aan.
Wel als sony duidelijk aangeeft bij de upgrade dat alle voorgangers aan firmware komen te vervallen en dat teruggaan naar vorige firmware niet meer mogelijk is.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:18 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik zou niet weten wat een downgrader met een modchip te maken heeft. Een downgrader doet niets anders dan een officiele oudere Sony-firmware installeren en daar is niet illegaals aan.
Het gaat om het grijze gebied zeg maar. Wij kunnen niet zien wat iemand zijn intenties zijn met een downgrader en een downgrader gebruik je alleen maar om homebrew of warez af te spelen op je psp met een te nieuwe firmware. Waarom zou je immers downgraden als je alleen maar spellen speelt op je psp?quote:Op donderdag 8 september 2005 12:18 schreef American_Nightmare het volgende:
Maar dat Sony het niet wil maakt het nog niet illegaal. Tevens is homebrew niet illegaal. Ik wil juist die leuke apps kunnen draaien straks, zoals PVNC waarmee je je pc wireless kunt besturen.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wel als sony duidelijk aangeeft bij de upgrade dat alle voorgangers aan firmware komen te vervallen en dat teruggaan naar vorige firmware niet meer mogelijk is.
[sluikreclame]
[TR] Tony Hawk's Undergroud 2 PSP
[/sluikreclame]
Ik wil ookquote:Op donderdag 8 september 2005 13:17 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Maar dat Sony het niet wil maakt het nog niet illegaal. Tevens is homebrew niet illegaal. Ik wil juist die leuke apps kunnen draaien straks, zoals PVNC waarmee je je pc wireless kunt besturen.
Hoe wil je dat uberhaupt doen ? Een dode pixel is een kapotte hardware, daar kun je echt niet zomaar ff ene programmatje voor maken ?quote:Op donderdag 8 september 2005 13:31 schreef Gamedemon het volgende:
ik hoorde laatst dat er een filmpje was waarmee je dode pixels weer goed kon maken met 60% kans van slagen, heeft iemand hier een linkje van?
http://games.fok.nl/news.php?newsid=4923quote:Op donderdag 8 september 2005 13:31 schreef Gamedemon het volgende:
ik hoorde laatst dat er een filmpje was waarmee je dode pixels weer goed kon maken met 60% kans van slagen, heeft iemand hier een linkje van?
Niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:40 schreef SuperFruitig het volgende:
Holy hell!
dat wist ik niet ( trekt keutel in ) in hoeverre kun je hierbij nog meer pixels vernachelen? Dus dat je het goed bedoeld maar dat het averechts werkt?
Niet alsin het kan niet? ik heb nl die comments gelezen op die site en daar staan toch een paar bij die zeggen dat door dit progsel er dode danwel hangende pixels zijn bijgekomenquote:
Kom zoek eens wat beter je hebt er vast wel een.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:33 schreef Djeez het volgende:
Mijn PSP heeft geen enkele dooie pixel,is ie wel goed ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |