Ok, ik wacht even afquote:Op zondag 11 september 2005 21:15 schreef SuperFruitig het volgende:
Mmm, Coded Arms ziet er wel tof uit. Ik hou hem nog eventjes open iig, maar je bent de eerste voor de ruil als niemand lumines aanbied denk ik! Een shooter is wel tof
Ridge Racer ben ik minder kapot van helaasch, heb nl al een race spel (wipeout)
Eindhoven maar ben ook te vinden in Roermond Arnhem Venrayquote:Op zondag 11 september 2005 21:34 schreef kesj het volgende:
[..]
Ok, ik wacht even af
Waar woon je trouwens?
Ik Den Bosch, dus moet goedkomen als het doorgaat.quote:Op zondag 11 september 2005 21:40 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Eindhoven maar ben ook te vinden in Roermond Arnhem Venray
Hoe is die besturing eigenlijk ? Werkt dat een beetje ?
Mmm, densha dego is met die trams toch? Dat lijkt me echt heel sufquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:27 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb Ridge Racer of Densha de Go voor je
Ridge Racer is echt iets heel anders dan Wipeout hoor, best wel een toffe game
En Coded Arms is imo echt een kutspel, ik heb em wel een uurtje gespeeld..
Smaken verschillen gast. Daarnaast snap ik je "bijdrage" niet, want ik bied het spel niet aan jou aan. Of wel?quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:27 schreef MMaRsu het volgende:
En Coded Arms is imo echt een kutspel, ik heb em wel een uurtje gespeeld..
Ja okay, maar ik vertel alleen mijn mening, overigens is de ranking van het spel ook niet veel soeps, dus zoveel verschillen de meningen nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:07 schreef kesj het volgende:
[..]
Smaken verschillen gast. Daarnaast snap ik je "bijdrage" niet, want ik bied het spel niet aan jou aan. Of wel?
Beetje over de zeik dat de TS jouw games niet ziet zitten?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja okay, maar ik vertel alleen mijn mening, overigens is de ranking van het spel ook niet veel soeps, dus zoveel verschillen de meningen niet![]()
Coded Arms - PSP
Avg Ratio: 61%
Based On 36 Media Outlets
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/920834.asp
Heb wat reply's via speurders.nl gekregen, dus ik ben bang dat hij voor lumines weg gaat, sorryquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:31 schreef kesj het volgende:
Al een beslissing kunnen nemen TS? Helaas heb ik Lumines een tijdje terug verkocht, maar dat was toch een Japanse versie.
No problem. Bedenk me net dat ik die ook nog heb liggen. Dacht dat ik hem verkocht had, maar dat was Ridge Racers Jap. Ik weet niet of de Japanse Lumines een probleem voor je is?quote:Op woensdag 14 september 2005 00:24 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Heb wat reply's via speurders.nl gekregen, dus ik ben bang dat hij voor lumines weg gaat, sorry![]()
In hoeverre is het spel japans? Japans, ik kan het startmenu niet lezen japans?quote:Op woensdag 14 september 2005 09:00 schreef kesj het volgende:
[..]
No problem. Bedenk me net dat ik die ook nog heb liggen. Dacht dat ik hem verkocht had, maar dat was Ridge Racers Jap. Ik weet niet of de Japanse Lumines een probleem voor je is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |